quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik beval rond 30 mei. Waar zou het dan zo hoogzomerig ongeveer in moeten passen?Ik heb echt géén idee
. Enigs kind en nooit opgepast...
Zolang je je tot maat 50,56 en 62 beperkt is wat er nu in de winkels ligt prima. Korte mouwen etc.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik beval rond 30 mei. Waar zou het dan zo hoogzomerig ongeveer in moeten passen?Ik heb echt géén idee
. Enigs kind en nooit opgepast...
Een paar pakjes maat 50 zitten de eerste weken wel het beste denk ik, tenzij ze een hele grote dikke baby inschattenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh das wel handig! Dank je! Dan moeten we nog wel wat in maat 50 hebben denk ik.
heeft hij nog gepoept? Heb je ciseral druppeltjes in huis?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn konijn lijkt dood te gaanhij is bijna 7 en al zo vaak ziek geweest. En heel tam, hij woont binnen. En nu doet hij niets meer, alleen languit liggen. Als ik hem aai vallen z'n oogjes dicht en dat is alles wat er beweegt. Eten ook niet meer.. Zo de dierenarts maar bellen, verdorie
Volgens mij wel, niet helemaal duidelijk omdat ik 2 konijnen heb. Vanochtend vloog hij nog op zn voer af om te eten. En Ciseral was op maar wel meegekregen van de dierenarts. En ook dwangvoeding. Ze heeft niets gevonden, behalve een gasbuik, dat voelde ik zelf al.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft hij nog gepoept? Heb je ciseral druppeltjes in huis?
Yep, hier weigerde ze ook 2 keer pertinent haar voeten voor haar gezicht weg te halen en begon uiteraard druk te bewegen zodra ik weer in de auto terug zatquote:Op zondag 10 maart 2013 01:13 schreef L-E het volgende:
Eresh, hoe doet Flint het nu?
Gulara ligt te genieten, hoop ik
asfalt, is ze nog gestript?
Hier kregen we vandaag een 3d-echo kado van schoonouders. Supertof, alleen jammer dat de baby sliep met de handen voor het gezicht, en niet wakker te krijgen was, wat ik ook deed. En nu lig ik al uren wakker omdat mijn baarmoeder verbouwd wordt, ken je dat? We mogen over drie weken terug komen in ieder geval. Lag verder wel met het hoofdje naar beneden, en heelll erg diep al. Qua groei nog steeds een week voor, ook prima
Happy!quote:Op zondag 10 maart 2013 06:31 schreef happyme28 het volgende:
Uhhhh... ik kom hier stiekem om het hoekje kijken. Vanmorgen 2 mooie strepen gepiest. Zal later wel even uploaden maar lukt niet op mijn mobiel. Ik ben in shock, geloofde er eigenlijk niet meer zo in. We zijn al weer bijna 2 jaar bezig.
Nu hopen dat het een plakkertje is. Ik geloof het waarschijnlijk pas bij 20 weken. Ik ben er zeker nog niet gerust op maar ik wil er zo veel mogelijk van genieten.
Dus.... hallo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje brakke foto maar vandaag dus 11 dpo en dag 28 van de cyclus
Ben er nog beduusd van (al had ik al wel een paar dagen het gevoel dat het wel eens raak kon zijn, maar dat heb ik de afgelopen 2 jaar wel vaker gehad).
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 maart 2013 06:31 schreef happyme28 het volgende:
Uhhhh... ik kom hier stiekem om het hoekje kijken. Vanmorgen 2 mooie strepen gepiest. Zal later wel even uploaden maar lukt niet op mijn mobiel. Ik ben in shock, geloofde er eigenlijk niet meer zo in. We zijn al weer bijna 2 jaar bezig.
Nu hopen dat het een plakkertje is. Ik geloof het waarschijnlijk pas bij 20 weken. Ik ben er zeker nog niet gerust op maar ik wil er zo veel mogelijk van genieten.
Dus.... hallo!
quote:Op zondag 10 maart 2013 06:31 schreef happyme28 het volgende:
Dus.... hallo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |