Ik ging ff checken hoeveel van jullie gekeken hadden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mrstylo
Lange_Lans
Tarado
Dr.Mikey
mrstylo
nattermann
Anonieme_Fokker
Martijner
Anonieme_Fokker
creator
Haha, allemaal vbl sc'ersMrstylo zelfs 2x
Bron?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso is ze volgens mij nog altijd maagd dus dan kan het niet eens.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ging ff checken hoeveel van jullie gekeken hadden.
Gelijke zielen dus. Ideale combi.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijke zielen dus. Ideale combi.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
DAVY
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiV
Wie had dat gedacht dat je op jouw leeftijd nog eens een lotgenoot zou vinden. Gelijk erachter aan gaan gozer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
Bron volgens mij FOK.. maarja is al een tijd geleden dus weet niet hoe dat nu is.En ik was het niet iigquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bron?
En waar blijven die pics?
Maar jouw moeder is toch al zijn neukertje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tt moet zijn Davy is het neukertje van Geo.
Ik heb geen geluid hier. Wat wordt er gezegd?quote:
Niet zo brutaal ventje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jouw moeder is toch al zijn neukertje?
Watdan?quote:
Waarom denk je dat ik zo torn up was toen ze afzei ..quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijke zielen dus. Ideale combi.
Ik hoor een blanke die denkt dat hij een surinamer is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hier. Wat wordt er gezegd?
En hoeveel daarvan waren voor de tranen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo torn up was toen ze afzei ..![]()
Week lang Barry Manilow - Can't smile without you gedraaid en 8 dozen tissues verbruikt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Week lang Barry Manilow - Can't smile without you gedraaid en 8 dozen tissues verbruikt.
Nee man. Dat zou ik me wel herinneren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Soortgelijke grap was al gemaakt.
Allemaal, ik was niet emotioneel in staat om mezelf te bevredigen, elke gedachte ging over haar en dat deed teveel pijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren voor de tranen?
Er is ook een Clasie versie: witout youquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik maakte hem na jou lul.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Dat zou ik me wel herinneren.
Godverquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is ook een Clasie versie: witout you
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Dat betekend namelijk dat je een uitmuntend gevoel voor humor hebt. Je gevoel voor timing daarentegen.quote:
Betekent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Dat betekend namelijk dat je een uitmuntend gevoel voor humor hebt. Je gevoel voor timing daarentegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Betekent.Ah thanks. Dat betekend veel voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
*bedankt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah thanks. Dat betekend veel voor me.
Filmpje voor Calliequote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:44 schreef Jimbo het volgende:
12jarigen die over patrone zingen :')
1 slok en ze liggen neukklaar passedout op de vloer.
Patrone, is het raar als ik daar nooit van gehoord heb?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:44 schreef Jimbo het volgende:
12jarigen die over patrone zingen :')
1 slok en ze liggen neukklaar passedout op de vloer.
zn drankje wat in zn beetje alle quasi populaire muziek zit van de afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Patrone, is het raar als ik daar nooit van gehoord heb?
Wat respectloos weer om je zusje hier te plaatsen.quote:
Ah, niet raar dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:47 schreef Jimbo het volgende:
Patrone on the rocks and they're ready for our cocks
enzo
Heb geen zusje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat respectloos weer om je zusje hier te plaatsen.
Gewoon bruine/goude tequilla.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Patrone heet dat?
Die schrijf ik even op.
zn excuus ervoor was ' kweetniet' ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
SHO / 'Peter Jan Rens verdacht van afpersing en oplichting'
Dat rijmt xDquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij weten het zeker Zwolle pakt de beker.
Nicki*quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn drankje wat in zn beetje alle quasi populaire muziek zit van de afgelopen 2 jaar.
van lmfao tot niki zingen dr wel stoer over dat ze t drinken.
Beetje de jack daniels anno 2011 +
Ja veel succes denk dat niemand het kent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Patrone heet dat?
Die schrijf ik even op.
Die lesbische chick die jij probeert te bekeren?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zaterdag uit en dat lesbische rooie chickie een patrone aanbieden dus.
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit meer met zestienjarige uitgaan ik begrijp de jeugd niet meer.
In combinatie met citroen en zout is het ook kankersmerig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef Caland het volgende:
Tequila is gewoon kankersmerig. Mensen die anders beweren liegen.
Pedofiel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit meer met zestienjarige uitgaan ik begrijp de jeugd niet meer.
Ik heb aan 2 kanten kort haar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant kort haargadverdamme
Ga dan een echte crackhoer neuken.
Wel stijlvol man Geordie styl.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant kort haargadverdamme
Ga dan een echte crackhoer neuken.
Geen dreads als konthaar met aan het eind kraaltjes?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb aan 2 kanten kort haar.
Tequilla is goddelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef Caland het volgende:
Tequila is gewoon kankersmerig. Mensen die anders beweren liegen.
Heb jij mijn Facebook gevonden?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen dreads als konthaar met aan het eind kraaltjes?
Hoe doe jij dst ga jij met de chicks mee naar huis of zij met jou ik heb geen zin in een scene zo als de film Trainspotting.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.
Als het in je psychose gebeurd is het niet strafbaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.
No commentquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij mijn Facebook gevonden?
Ligt eraan wat het makkelijkst is. Wel altijd zorgen dat je de volgende ochtend iets te doen hebt. Ook al heb je dat niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe doe jij dst ga jij met de chicks mee naar huis of zij met jou ik heb geen zin in een scene zo als de film Trainspotting.
Je liegt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tequilla is goddelijk
In mix drankjes is t goed. puur is het ook goed weg te werken![]()
Ligt er alleen aan welke je koopt. die super goedkoper (die met dat hoedje in de gall en gall) is goed ranzig idd.
Die van la suaza is wel lekker
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:14 schreef Geo4kant het volgende:
Beter naar haar huis voordat ze je laptop, portomonnee en telefoon jatten.
Gewoon daar uitgebreid ontbijten en dan de pot vol schijten zonder door de trekken en dan via het WC raampje naar buiten klimmenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het makkelijkst is. Wel altijd zorgen dat je de volgende ochtend iets te doen hebt. Ook al heb je dat niet.
Dan moet je eens wat oudere meiden gaan zoeken Mikey.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat oudere meiden gaan zoeken Mikey.
Ja, pedofiel dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.
Tegenwoordig .. 16.. en nog alles moeten leren? Geloof er niks van. Ze hebben waarschijnlijk als meer geneukt dan jij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.
Nee ik val niet op kinderenquote:
Valt wel mee het is trouwens ook al lang niet meer zo viir de meisjes dst ouder altujd gelijk beter is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig .. 16.. en nog alles moeten leren? Geloof er niks van. Ze hebben waarschijnlijk als meer geneukt dan jij.
ik stel voor om een middagje na de kuip aan de tequilla te gaanquote:
weggaan voor de zon opkomtquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.
Ik drink tegenwoordig gewoon wat ik lekker vind, niet om zat te worden. Al is dat wel altijd een onoverkomelijk gevolg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik stel voor om een middagje na de kuip aan de tequilla te gaanhet is niet vies.
Zo had ze toch nog een minuutje seks gekregen, dan leek het minder zielig voor haar?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd nam er gewoon een iemand een chick mee naar huis daar gingen we dan alle vijf overheen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd nam er gewoon een iemand een chick mee naar huis daar gingen we dan alle vijf overheen.
Jij bent toch gewoon beroepswerkloze.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo had ze toch nog een minuutje seks gekregen, dan leek het minder zielig voor haar?
Heb jij gestudeerd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon beroepswerkloze.
Ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk.quote:
Ja drama aan de kunst academie.quote:
Ah dus daar haal je al je inspiratie voor korte verhaaltjes uit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja drama aan de kunst academie.
Ach, daar leer je niet meer dan de methoden van stanislafskiquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En daar was GTST de standaard?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ajax verplicht GTST wel aan hun nieuwe spelers vanuit het buitenland ter bevordering van hun taalgevoel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En daar was GTST de standaard?
Vandaar dat die Denen hun haren allemaal zo Ferry Doedens achtig hebben zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax verplicht GTST wel aan hun nieuwe spelers vanuit het buitenland ter bevordering van hun taalgevoel.
Eerder ter bevordering van het acteren op t veld... stel homosquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax verplicht GTST wel aan hun nieuwe spelers vanuit het buitenland ter bevordering van hun taalgevoel.
Maar dan zonder het talent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De tien geboden van Shakespeare en meer van dat soort dingen.
Ik was de Tygo van mijn generatie.
Doorgesnoven met je lul uit je broek over de set rondlopen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De tien geboden van Shakespeare en meer van dat soort dingen.
Ik was de Tygo van mijn generatie.
Dan geef ik je zo'n makkelijk inkoppertje en dan doe je dit ermee...quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eerder ter bevordering van het acteren op t veld... stel homos
Heldquote:AC Milan-aanvaller Mario Balotelli heeft weer eens de aandacht opgeëist. De international van Italië wil een levensgroot standbeeld van zichzelf laten plaatsen in zijn tuin in Brescia.
"Ik heb de opdracht gekregen", beaamt Livio Scarpella, de lokale kunstenaar, in gesprek met Il Giornale di Brescia. "Ik heb Balotelli nog nooit ontmoet en werk met fotografen. Ik heb verschillende voorstellen gedaan, maar Balotelli wil vereeuwigd worden in een pose na een goal: spieren als bewijsmateriaal en een expressie waarmee hij de tegenstanders wil uitdagen."
Balotelli denkt daarbij aan het beeld na zijn treffer voor Italië tegen Duitsland op het afgelopen EK. "Ik stelde hem voor als atleet uit de oudheid. Het beeld zal ontstaan vanuit een klassieke en pop stijl, in platina en gekleurd brons met de ogen gemaakt van edelstenen."
Je zal inderdaad een drama worden als docent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu zou ik drama docent kunnen worden misschien eens soliciteren.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zal inderdaad een drama worden als docent.
quote:
Ach als Jojoortje het kan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zal inderdaad een drama worden als docent.
Ongelofelijke mongool is het. En daar doe ik iedere mongool mee tekort.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoiets dus
[ afbeelding ]
wat een debiel
Dankje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ongelofelijke mongool is het. En daar doe ik iedere mongool mee tekort.
Bruikbare spieren .. nigga please. We leven niet meer 3000 BCquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bruikbare spierenDebiele fitness boys.
Goedemorgen. Hoe is het met je voet?quote:
Jij wel qua denkwijze gezien je drang naar onnodige spiermassa.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bruikbare spieren .. nigga please. We leven niet meer 3000 BC
Môooohrgenquote:
Mja, wel redelijk. Vanavond weer eens een stukje hardlopen denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoe is het met je voet?
Ze noemen mij dan ook wel eens Adonis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wel qua denkwijze gezien je drang naar onnodige spiermassa.
Ik heb het even voor je na gevraagd. Half 11 vanmorgen is er voor getekend. Check even bij je buren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag krijg ik mijn laptop bezorgt helaas geen idee hoe laat.
Mijn Macbook doet het nog prima, en nogmaals bedankt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je na gevraagd. Half 11 vanmorgen is er voor getekend. Check even bij je buren.
Waarom wil je mij pijn doen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Macbook doet het nog prima, en nogmaals bedankt.
Ik ken het spel verder niet, maar het bericht ziet er weer goed uit. Niet voor niks ben je redactielid van het jaar gewordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klein konijn mijn nieuws bericht al gelezen?
Erg tof spel ik kan het je zeker aanraden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het spel verder niet, maar het bericht ziet er weer goed uit. Niet voor niks ben je redactielid van het jaar geworden
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Anders wat. Ik heb de eerste 100 pagina's 50 shades gelezen.
Dat is toch een vrouwenboek of is dat als relatietherapie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Terwijl je dat boek leest, zie je dan bij alle beschreven handelingen de schrijfster voor je?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Hipster.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:03 schreef onlogisch het volgende:
Burgemeester van der Laan :
[..]
Wat een wijs man
Doe het zelf al jaren.
Lolwud?!twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-02-2013 om 12:04:56Oud #Feyenoord trainer Bert van Marwijk (2000-2004 en 2007-2008) wordt volgens NUsport vanaf komend seizoen de nieuwe trainer van FC Twente. reageer retweet
Ik wil de hype begrijpen. Ik begrijp het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch een vrouwenboek of is dat als relatietherapie?
Gaan ze eindelijk aanvallend voetbal spelenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Lolwud?!twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-02-2013 om 12:04:56Oud #Feyenoord trainer Bert van Marwijk (2000-2004 en 2007-2008) wordt volgens NUsport vanaf komend seizoen de nieuwe trainer van FC Twente. reageer retweet
Behoudend bedoel jequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk aanvallend voetbal spelen
Ziet er niet verkeerd uit. Toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je dat boek leest, zie je dan bij alle beschreven handelingen de schrijfster voor je?
[ afbeelding ]
Lekker wijf joh.
NUsport.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Ja goed thanksquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:13 schreef Caland het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de kleine Onlogisch, kan hij al Feyenoord brabbelen?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja goed thanksAfgelopen vrijdag was ie alweer 4 maanden. Gaat fucking hard
Natuurlijk. Lid van de kameraadjes en een complete Feyenoord outfit.
Zal vanavond eens een foto van 'm posten in zn outfit
Top.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Poepen, slapen en eten voor het leven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Die kleine van mij is al met Phoxy op de foto geweest. In zijn PSV outfitje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje draag jij wel eens strings tijdens het voetbal?
Haha tof hé. Een vriend van mij, die hard psv'er. Die heeft mijn zoon ook een Phoxy cadeau gedaan (quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi man. Die kleine van mij is al met Phoxy op de foto geweest. In zijn PSV outfitje.
Geef hem Ollie. Gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha tof hé. Een vriend van mij, die hard psv'er. Die heeft mijn zoon ook een Phoxy cadeau gedaan () . Nu maar hopen dat het niet zijn favo knuffel wordt
Wat een triest topic weer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok mooi!
ONZ / Strings dragen tijdens voetbal
Die bolle kanker olifant vind ik maar niks.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef hem Ollie. Gegarandeerd succes.
Zo iets gooi je toch gelijk weg als de beste man de deur uit is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha tof hé. Een vriend van mij, die hard psv'er. Die heeft mijn zoon ook een Phoxy cadeau gedaan () . Nu maar hopen dat het niet zijn favo knuffel wordt
Die pleur je toch gewoon weg zodra die maat de deur uit loopt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat niet om jou.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die bolle kanker olifant vind ik maar niks.
De PSV Phoxy Club Babyfoto is jaarlijks weer een hoogtepunt voor mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi man. Die kleine van mij is al met Phoxy op de foto geweest. In zijn PSV outfitje.
Ik heb van een maatje van me ook een jodenpyjamaatje gekregen. Doe ik hem altijd aan als Ajax punten heeft laten liggen, waarma ik een foto naar hem doorstuur van mijn eerstgeborene in die pyjama.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb van een maatje van me ook een jodenpyjamaatje gekregen. Doe ik hem altijd aan als Ajax punten heeft laten liggen, waarma ik een foto naar hem doorstuur van mijn eerstgeborene in die pyjama.
Ik vond Mickey met zijn 16-jarige meisjes al dubieus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De PSV Phoxy Club Babyfoto is jaarlijks weer een hoogtepunt voor mij.
Is al aardig versleten danquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb van een maatje van me ook een jodenpyjamaatje gekregen. Doe ik hem altijd aan als Ajax punten heeft laten liggen, waarma ik een foto naar hem doorstuur van mijn eerstgeborene in die pyjama.
quote:
Stuur die foto's eensquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
gwn een bedankje voor die piccasquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja godver wat was dat nou weer voor een DM?
In KPD staan er nog meer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
gwn een bedankje voor die piccas
Kom kom, doe eens rustig jongeman.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ollie kanker noemen en wel die Foxy bewaren voor je kind nep feyenoorder.
Kijk eens hoe fotogeniek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Stuur die foto's eens![]()
Tevens halloKankerbrak
Fissa jatogquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ha Saind. Waar kun je nou brak van zijn dan? Het is woensdag
hoax die is witquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk eens hoe fotogeniek.
[ afbeelding ]
Mertens![]()
Heb daar een keer gezeten, redelijk net en ouder publiek maar wel meelevend. Genummerd ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is vak V een beejte tof in de kuip ?(als in, zitten de mensen daar of staan ze net als op r-s-t gewoon de hele wedstrijd)
Ze zitten daar, en ze zijn nooit blij want die paupers van W1 (rechtergedeelte van W1) staan op de stoelen waardoor je in V amper wat ziet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:26 schreef Jimbo het volgende:
Is vak V een beejte tof in de kuip ?(als in, zitten de mensen daar of staan ze net als op r-s-t gewoon de hele wedstrijd)
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saind is dan ook nog blanker dan jouw been nadat het gips eraf mocht.
Daar heb je wel een punt. Foxy gaat vanmiddag nog de prullenbak in.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ollie kanker noemen en wel die Foxy bewaren voor je kind nep feyenoorder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De activiteitencommissiequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah ok
Wie geeft er nou een feestje op een dinsdagavond?
Ik gebruik momenteel het woord 'onmeunig' bovengemiddeld vaak. Dat je het weet.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb daar een keer gezeten, redelijk net en ouder publiek maar wel meelevend. Genummerd ook.
Maar echt een mooi vak precies tegen W en de gele zijde aan.
Was altijd mijn bedoeling om daar te gaan zitten als ik wat minder fanatiek ben maarja dan zal waarschijnlijk dat nieuwe stadion er al staan.
Ah jammer, ik wacht dan wel tot ik een ander vak kan krijgen richting gele zijde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze zitten daar, en ze zijn nooit blij want die paupers van W1 (rechtergedeelte van W1) staan op de stoelen waardoor je in V amper wat ziet.
Onmeunig vaak zeg je danquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gebruik momenteel het woord 'onmeunig' bovengemiddeld vaak. Dat je het weet.
Fix een kaartje voor W.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Ah jammer, ik wacht dan wel tot ik een ander vak kan krijgen richting gele zijde.
Vind zn zit-wedstrijd zo kut
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Foxy gaat vanmiddag nog de prullenbak in.Stuur naar mij dan. Krijg jij dat pyjamaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dat is alleen W en Z, en dan ook nog eens gedeeltelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Ah jammer, ik wacht dan wel tot ik een ander vak kan krijgen richting gele zijde.
Vind zn zit-wedstrijd zo kut
Nu ben je al bijna een Tukker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gebruik momenteel het woord 'onmeunig' bovengemiddeld vaak. Dat je het weet.
Wat moet ik met een jodenpyjama?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stuur naar mij dan. Krijg jij dat pyjamaatje.
Godver Mikey.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb gister mijn schaamhaar geknipt krijg ik nu commentaar of ik dat niet meer in de keuken wil doen.
Pyjama's gebruik je meestal om in te slapenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat moet ik met een jodenpyjama?
Boxershort.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Pyjama's gebruik je meestal om in te slapen
Ik slaap nakend, jullie?
Ik slaap niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik slaap nakend, jullie?
Ik gebruik het te pas, maar ook te onpas. Aangezien het hier niet common is knikken mensen dan zo een beetje net of ze begrijpen wat ik zeg. Dat soort momenten haal ik een hoop vreugde uit.quote:
Ik zeg het ook wel eens, waar komt het vandaan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gebruik het te pas, maar ook te onpas. Aangezien het hier niet common is knikken mensen dan zo een beetje net of ze begrijpen wat ik zeg. Dat soort momenten haal ik een hoop vreugde uit.
Naveltruitje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik slaap nakend, jullie?
Uut de achterhoek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zeg het ook wel eens, waar komt het vandaan?
Ik vind dat niet hygienisch. En ook niet echt fijn trouwens.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je eens uittrekken, echt een bevrijding
Traingingsbroek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik slaap nakend, jullie?
Ja wel beter om eerst efkes te douchenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat niet hygienisch. En ook niet echt fijn trouwens.
Daar zal ik zeker eens mn best voor gaan doen.quote:
Ik ben blij dat Adames mij al een slaapplek aanbood.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja wel beter om eerst efkes te douchen
Ohja da's vanavond hèquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Adames mij al een slaapplek aanbood.
Why not?quote:
Ik ging van de week om m'n zak zitten, da's ook kutquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Jimbo het volgende:
naakt slapen is zo kut, ga je op je zak liggen enzo
Wekstiek om je been. Werkt altijd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Jimbo het volgende:
naakt slapen is zo kut, ga je op je zak liggen enzo
Om je zak?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ging van de week om m'n zak zitten, da's ook kut
Hebben we een meet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ohja da's vanavond hè
Denk niet dat ik echt veel kan drinken, ben gesloopt
Als je kaartje voor V hebt kan je gewoon W oplopen man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar zal ik zeker eens mn best voor gaan doen.
Vind alleen X en S nogsteeds leuker van W
hee jojoortjequote:
Verdomd, daar heb je nog gelijk ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je kaartje voor V hebt kan je gewoon W oplopen man.
Zuipen kreng.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ohja da's vanavond hè
Denk niet dat ik echt veel kan drinken, ben gesloopt
Dat doet me denken aan die Indiër die op zijn ballen skippiet en zit te breien. Goeie docu was dat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ging van de week om m'n zak zitten, da's ook kut
in 020quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is vanavond de disney Fok! premiere? Wie gaan er vanuit hier nog meer?
Waarom. Echt waarom.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is vanavond de disney Fok! premiere? Wie gaan er vanuit hier nog meer?
Daarom ga ik ook,niet. Ik ga niet in de arena zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in 020
wil dr nog niet dood gevonden worden, laat staan met een stel zolderautisten
Ah, die milking rage. Serieus. Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef Saind het volgende:
De neuk, hele straat ligt vol met melk hier
got milk ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef Saind het volgende:
De neuk, hele straat ligt vol met melk hier
Dan koop je een kaart voor K. Dan kan je alsnog W oplopen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, is net die kaart op V door iemand anders gekocht
de pesttyfus.
Serieus, verspreid over 50 meter is alles witquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah, die milking rage. Serieus. Nee, gewoon nee.
die is 31eurquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan koop je een kaart voor K. Dan kan je alsnog W oplopen.
Het staat blank van de melk hahaha, maar bedankt voor dit inzicht. Ik verwacht de instagram foto's binnen nu en 5 minuten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:39 schreef Saind het volgende:
En nu is blank wel beter maar toch, dit gaat stinken
Is dat er voor windows?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het staat blank van de melk hahaha, maar bedankt voor dit inzicht. Ik verwacht de instagram foto's binnen nu en 5 minuten.
Tja, dan moet je in het vervolg maar gewoon zorgen dat je een SCC hebt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is 31eurdie voor v was 18
*excl servicekosten
Ik zie dat jij op Lstfm bevriend bent met piemelinjeneus. Goeie username.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:39 schreef Saind het volgende:
En nu is blank wel beter maar toch, dit gaat stinken
Ik moest van mijn moeder voor 22:00 thuis zijn. Dus dat ga ik niet redden helaas.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klein konijn ga jij naar de gratis Fok! FILM?
Begin maart schijn je je weer in te kunnen schrijvenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, dan moet je in het vervolg maar gewoon zorgen dat je een SCC hebt.
Spijtig anders was ik toch gekomen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest van mijn moeder voor 22:00 thuis zijn. Dus dat ga ik niet redden helaas.
Neem W2. Kom gezellig met de fokbroeders staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Begin maart schijn je je weer in te kunnen schrijvendan komt ie er ook zeker, maar dan wel op geel.
Als je daar tussen komt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Begin maart schijn je je weer in te kunnen schrijvendan komt ie er ook zeker, maar dan wel op geel.
Ik blijf toch gewoon op X. Afgelopen zondag weer te laat binnen en nog volop plek. Dikke prima.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem W2. Kom gezellig met de fokbroeders staan.
HMF gaat op W2 staan, Caland dacht er over. Ik sta op W1 en volgens mij was er nog iemand
Als ik er vroeg bij ben... en ik ben alleen dus dat zal wel lukken toch?quote:
Ferraderquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf toch gewoon op X. Afgelopen zondag weer te laat binnen en nog volop plek. Dikke prima.
Ik word steeds uitgenodigd om mee te gaan naar X... Heb wel eens overwogen naar de klassieker te gaan maar ga dan liever naar een familievak ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf toch gewoon op X. Afgelopen zondag weer te laat binnen en nog volop plek. Dikke prima.
Come at me bra.quote:
Op PP zitten ze gewoon. En je dochter is je vriendin in dit geval?quote:
Mwah. Iedereen die nu op geel staat krijgt voorrang te verlengen. Ik wilde ooit ook eens naar geel. Ging niet lukken. Zo kwam ik op W1 terecht. En achteraf wel blij mij eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ik er vroeg bij ben... en ik ben alleen dus dat zal wel lukken toch?
En anders kom ik jullie op W2 vervelen lees ik net
Als dat je streven is moet je de Arena een keer proberen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
pics?quote:
Op PP kan je heel dw match staan hoor en nee echt mijn dochter ze is nu vijf ik heb net weer contact.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Come at me bra.
[..]
Op PP zitten ze gewoon. En je dochter is je vriendin in dit geval?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Come at me bra.
[..]
Op PP zitten ze gewoon. En je dochter is je vriendin in dit geval?
Daar zullen vast wel een paar mensen tussen zitten die geen zin meer hebben of die te oud zijn geworden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah. Iedereen die nu op geel staat krijgt voorrang te verlengen. Ik wilde ooit ook eens naar geel. Ging niet lukken. Zo kwam ik op W1 terecht. En achteraf wel blij mij eigenlijk.
Waarom niet gewoon Z opgelopen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:48 schreef Jimbo het volgende:
Stond zondag zo opgefokt op vak D dat ik me daar nooit meer durf te vertonen
Krijg wel altijd het idee dat W en Z een beetje een kindercrèche zijn al brengt Happel de gemiddelde leeftijd flink omhoog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Z4 is net zo tof als X of S of W.
Zelfde slag mensen daar.
Veel succes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil eigenlijk volledige voogdij.
Z weet ik niet, W varieert behoorlijk. Ja er staan wel veel 15 jarige ventjes, maar ook veel leeftijdsgenoten (25/35) en ook wat opaatjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg wel altijd het idee dat W en Z een beetje een kindercrèche zijn al brengt Happel de gemiddelde leeftijd flink omhoog.
not today.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil eigenlijk volledige voogdij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |