quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo had ze toch nog een minuutje seks gekregen, dan leek het minder zielig voor haar?
Heb jij gestudeerd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd nam er gewoon een iemand een chick mee naar huis daar gingen we dan alle vijf overheen.
Tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon beroepswerkloze.
Ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk.quote:
Ja drama aan de kunst academie.quote:
Ah dus daar haal je al je inspiratie voor korte verhaaltjes uit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja drama aan de kunst academie.
Ach, daar leer je niet meer dan de methoden van stanislafskiquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En daar was GTST de standaard?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ajax verplicht GTST wel aan hun nieuwe spelers vanuit het buitenland ter bevordering van hun taalgevoel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En daar was GTST de standaard?
Vandaar dat die Denen hun haren allemaal zo Ferry Doedens achtig hebben zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax verplicht GTST wel aan hun nieuwe spelers vanuit het buitenland ter bevordering van hun taalgevoel.
Eerder ter bevordering van het acteren op t veld... stel homosquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax verplicht GTST wel aan hun nieuwe spelers vanuit het buitenland ter bevordering van hun taalgevoel.
Maar dan zonder het talent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De tien geboden van Shakespeare en meer van dat soort dingen.
Ik was de Tygo van mijn generatie.
Doorgesnoven met je lul uit je broek over de set rondlopen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De tien geboden van Shakespeare en meer van dat soort dingen.
Ik was de Tygo van mijn generatie.
Dan geef ik je zo'n makkelijk inkoppertje en dan doe je dit ermee...quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eerder ter bevordering van het acteren op t veld... stel homos
Heldquote:AC Milan-aanvaller Mario Balotelli heeft weer eens de aandacht opgeëist. De international van Italië wil een levensgroot standbeeld van zichzelf laten plaatsen in zijn tuin in Brescia.
"Ik heb de opdracht gekregen", beaamt Livio Scarpella, de lokale kunstenaar, in gesprek met Il Giornale di Brescia. "Ik heb Balotelli nog nooit ontmoet en werk met fotografen. Ik heb verschillende voorstellen gedaan, maar Balotelli wil vereeuwigd worden in een pose na een goal: spieren als bewijsmateriaal en een expressie waarmee hij de tegenstanders wil uitdagen."
Balotelli denkt daarbij aan het beeld na zijn treffer voor Italië tegen Duitsland op het afgelopen EK. "Ik stelde hem voor als atleet uit de oudheid. Het beeld zal ontstaan vanuit een klassieke en pop stijl, in platina en gekleurd brons met de ogen gemaakt van edelstenen."
Je zal inderdaad een drama worden als docent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu zou ik drama docent kunnen worden misschien eens soliciteren.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zal inderdaad een drama worden als docent.
quote:
Ach als Jojoortje het kan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zal inderdaad een drama worden als docent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |