Wat respectloos weer om je zusje hier te plaatsen.quote:
Ah, niet raar dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:47 schreef Jimbo het volgende:
Patrone on the rocks and they're ready for our cocks
enzo
Heb geen zusje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat respectloos weer om je zusje hier te plaatsen.
Gewoon bruine/goude tequilla.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Patrone heet dat?
Die schrijf ik even op.
zn excuus ervoor was ' kweetniet' ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
SHO / 'Peter Jan Rens verdacht van afpersing en oplichting'
Dat rijmt xDquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij weten het zeker Zwolle pakt de beker.
Nicki*quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn drankje wat in zn beetje alle quasi populaire muziek zit van de afgelopen 2 jaar.
van lmfao tot niki zingen dr wel stoer over dat ze t drinken.
Beetje de jack daniels anno 2011 +
Ja veel succes denk dat niemand het kent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Patrone heet dat?
Die schrijf ik even op.
Die lesbische chick die jij probeert te bekeren?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zaterdag uit en dat lesbische rooie chickie een patrone aanbieden dus.
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit meer met zestienjarige uitgaan ik begrijp de jeugd niet meer.
In combinatie met citroen en zout is het ook kankersmerig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef Caland het volgende:
Tequila is gewoon kankersmerig. Mensen die anders beweren liegen.
Pedofiel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit meer met zestienjarige uitgaan ik begrijp de jeugd niet meer.
Ik heb aan 2 kanten kort haar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant kort haargadverdamme
Ga dan een echte crackhoer neuken.
Wel stijlvol man Geordie styl.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant kort haargadverdamme
Ga dan een echte crackhoer neuken.
Geen dreads als konthaar met aan het eind kraaltjes?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb aan 2 kanten kort haar.
Tequilla is goddelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef Caland het volgende:
Tequila is gewoon kankersmerig. Mensen die anders beweren liegen.
Heb jij mijn Facebook gevonden?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen dreads als konthaar met aan het eind kraaltjes?
Hoe doe jij dst ga jij met de chicks mee naar huis of zij met jou ik heb geen zin in een scene zo als de film Trainspotting.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.
Als het in je psychose gebeurd is het niet strafbaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.
No commentquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij mijn Facebook gevonden?
Ligt eraan wat het makkelijkst is. Wel altijd zorgen dat je de volgende ochtend iets te doen hebt. Ook al heb je dat niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe doe jij dst ga jij met de chicks mee naar huis of zij met jou ik heb geen zin in een scene zo als de film Trainspotting.
Je liegt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tequilla is goddelijk
In mix drankjes is t goed. puur is het ook goed weg te werken![]()
Ligt er alleen aan welke je koopt. die super goedkoper (die met dat hoedje in de gall en gall) is goed ranzig idd.
Die van la suaza is wel lekker
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:14 schreef Geo4kant het volgende:
Beter naar haar huis voordat ze je laptop, portomonnee en telefoon jatten.
Gewoon daar uitgebreid ontbijten en dan de pot vol schijten zonder door de trekken en dan via het WC raampje naar buiten klimmenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het makkelijkst is. Wel altijd zorgen dat je de volgende ochtend iets te doen hebt. Ook al heb je dat niet.
Dan moet je eens wat oudere meiden gaan zoeken Mikey.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat oudere meiden gaan zoeken Mikey.
Ja, pedofiel dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.
Tegenwoordig .. 16.. en nog alles moeten leren? Geloof er niks van. Ze hebben waarschijnlijk als meer geneukt dan jij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.
Nee ik val niet op kinderenquote:
Valt wel mee het is trouwens ook al lang niet meer zo viir de meisjes dst ouder altujd gelijk beter is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig .. 16.. en nog alles moeten leren? Geloof er niks van. Ze hebben waarschijnlijk als meer geneukt dan jij.
ik stel voor om een middagje na de kuip aan de tequilla te gaanquote:
weggaan voor de zon opkomtquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.
Ik drink tegenwoordig gewoon wat ik lekker vind, niet om zat te worden. Al is dat wel altijd een onoverkomelijk gevolg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik stel voor om een middagje na de kuip aan de tequilla te gaanhet is niet vies.
Zo had ze toch nog een minuutje seks gekregen, dan leek het minder zielig voor haar?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd nam er gewoon een iemand een chick mee naar huis daar gingen we dan alle vijf overheen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd nam er gewoon een iemand een chick mee naar huis daar gingen we dan alle vijf overheen.
Jij bent toch gewoon beroepswerkloze.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |