Ik ging ff checken hoeveel van jullie gekeken hadden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mrstylo
Lange_Lans
Tarado
Dr.Mikey
mrstylo
nattermann
Anonieme_Fokker
Martijner
Anonieme_Fokker
creator
Haha, allemaal vbl sc'ersMrstylo zelfs 2x
Bron?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso is ze volgens mij nog altijd maagd dus dan kan het niet eens.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ging ff checken hoeveel van jullie gekeken hadden.
Gelijke zielen dus. Ideale combi.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijke zielen dus. Ideale combi.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
DAVY
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiV
Wie had dat gedacht dat je op jouw leeftijd nog eens een lotgenoot zou vinden. Gelijk erachter aan gaan gozer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
Bron volgens mij FOK.. maarja is al een tijd geleden dus weet niet hoe dat nu is.En ik was het niet iigquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bron?
En waar blijven die pics?
Maar jouw moeder is toch al zijn neukertje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tt moet zijn Davy is het neukertje van Geo.
Ik heb geen geluid hier. Wat wordt er gezegd?quote:
Niet zo brutaal ventje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jouw moeder is toch al zijn neukertje?
Watdan?quote:
Waarom denk je dat ik zo torn up was toen ze afzei ..quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijke zielen dus. Ideale combi.
Ik hoor een blanke die denkt dat hij een surinamer is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hier. Wat wordt er gezegd?
En hoeveel daarvan waren voor de tranen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo torn up was toen ze afzei ..![]()
Week lang Barry Manilow - Can't smile without you gedraaid en 8 dozen tissues verbruikt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Week lang Barry Manilow - Can't smile without you gedraaid en 8 dozen tissues verbruikt.
Nee man. Dat zou ik me wel herinneren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Soortgelijke grap was al gemaakt.
Allemaal, ik was niet emotioneel in staat om mezelf te bevredigen, elke gedachte ging over haar en dat deed teveel pijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren voor de tranen?
Er is ook een Clasie versie: witout youquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik maakte hem na jou lul.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Dat zou ik me wel herinneren.
Godverquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is ook een Clasie versie: witout you
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Dat betekend namelijk dat je een uitmuntend gevoel voor humor hebt. Je gevoel voor timing daarentegen.quote:
Betekent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Dat betekend namelijk dat je een uitmuntend gevoel voor humor hebt. Je gevoel voor timing daarentegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Betekent.Ah thanks. Dat betekend veel voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
*bedankt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah thanks. Dat betekend veel voor me.
Filmpje voor Calliequote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:44 schreef Jimbo het volgende:
12jarigen die over patrone zingen :')
1 slok en ze liggen neukklaar passedout op de vloer.
Patrone, is het raar als ik daar nooit van gehoord heb?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:44 schreef Jimbo het volgende:
12jarigen die over patrone zingen :')
1 slok en ze liggen neukklaar passedout op de vloer.
zn drankje wat in zn beetje alle quasi populaire muziek zit van de afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Patrone, is het raar als ik daar nooit van gehoord heb?
Wat respectloos weer om je zusje hier te plaatsen.quote:
Ah, niet raar dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:47 schreef Jimbo het volgende:
Patrone on the rocks and they're ready for our cocks
enzo
Heb geen zusje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat respectloos weer om je zusje hier te plaatsen.
Gewoon bruine/goude tequilla.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Patrone heet dat?
Die schrijf ik even op.
zn excuus ervoor was ' kweetniet' ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
SHO / 'Peter Jan Rens verdacht van afpersing en oplichting'
Dat rijmt xDquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij weten het zeker Zwolle pakt de beker.
Nicki*quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn drankje wat in zn beetje alle quasi populaire muziek zit van de afgelopen 2 jaar.
van lmfao tot niki zingen dr wel stoer over dat ze t drinken.
Beetje de jack daniels anno 2011 +
Ja veel succes denk dat niemand het kent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Patrone heet dat?
Die schrijf ik even op.
Die lesbische chick die jij probeert te bekeren?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zaterdag uit en dat lesbische rooie chickie een patrone aanbieden dus.
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit meer met zestienjarige uitgaan ik begrijp de jeugd niet meer.
In combinatie met citroen en zout is het ook kankersmerig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef Caland het volgende:
Tequila is gewoon kankersmerig. Mensen die anders beweren liegen.
Pedofiel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit meer met zestienjarige uitgaan ik begrijp de jeugd niet meer.
Ik heb aan 2 kanten kort haar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant kort haargadverdamme
Ga dan een echte crackhoer neuken.
Wel stijlvol man Geordie styl.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant kort haargadverdamme
Ga dan een echte crackhoer neuken.
Geen dreads als konthaar met aan het eind kraaltjes?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb aan 2 kanten kort haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |