Ja veel succes denk dat niemand het kent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Patrone heet dat?
Die schrijf ik even op.
Die lesbische chick die jij probeert te bekeren?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zaterdag uit en dat lesbische rooie chickie een patrone aanbieden dus.
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit meer met zestienjarige uitgaan ik begrijp de jeugd niet meer.
In combinatie met citroen en zout is het ook kankersmerig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef Caland het volgende:
Tequila is gewoon kankersmerig. Mensen die anders beweren liegen.
Pedofiel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit meer met zestienjarige uitgaan ik begrijp de jeugd niet meer.
Ik heb aan 2 kanten kort haar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant kort haargadverdamme
Ga dan een echte crackhoer neuken.
Wel stijlvol man Geordie styl.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ene kant kort haargadverdamme
Ga dan een echte crackhoer neuken.
Geen dreads als konthaar met aan het eind kraaltjes?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb aan 2 kanten kort haar.
Tequilla is goddelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef Caland het volgende:
Tequila is gewoon kankersmerig. Mensen die anders beweren liegen.
Heb jij mijn Facebook gevonden?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen dreads als konthaar met aan het eind kraaltjes?
Hoe doe jij dst ga jij met de chicks mee naar huis of zij met jou ik heb geen zin in een scene zo als de film Trainspotting.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.
Als het in je psychose gebeurd is het niet strafbaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.
No commentquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij mijn Facebook gevonden?
Ligt eraan wat het makkelijkst is. Wel altijd zorgen dat je de volgende ochtend iets te doen hebt. Ook al heb je dat niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe doe jij dst ga jij met de chicks mee naar huis of zij met jou ik heb geen zin in een scene zo als de film Trainspotting.
Je liegt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tequilla is goddelijk
In mix drankjes is t goed. puur is het ook goed weg te werken![]()
Ligt er alleen aan welke je koopt. die super goedkoper (die met dat hoedje in de gall en gall) is goed ranzig idd.
Die van la suaza is wel lekker
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:14 schreef Geo4kant het volgende:
Beter naar haar huis voordat ze je laptop, portomonnee en telefoon jatten.
Gewoon daar uitgebreid ontbijten en dan de pot vol schijten zonder door de trekken en dan via het WC raampje naar buiten klimmenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het makkelijkst is. Wel altijd zorgen dat je de volgende ochtend iets te doen hebt. Ook al heb je dat niet.
Dan moet je eens wat oudere meiden gaan zoeken Mikey.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat oudere meiden gaan zoeken Mikey.
Ja, pedofiel dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |