Tequilla is goddelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:09 schreef Caland het volgende:
Tequila is gewoon kankersmerig. Mensen die anders beweren liegen.
Heb jij mijn Facebook gevonden?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen dreads als konthaar met aan het eind kraaltjes?
Hoe doe jij dst ga jij met de chicks mee naar huis of zij met jou ik heb geen zin in een scene zo als de film Trainspotting.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.
Als het in je psychose gebeurd is het niet strafbaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een beetje discutabel als je zelf, wat, 23 bent.
No commentquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij mijn Facebook gevonden?
Ligt eraan wat het makkelijkst is. Wel altijd zorgen dat je de volgende ochtend iets te doen hebt. Ook al heb je dat niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe doe jij dst ga jij met de chicks mee naar huis of zij met jou ik heb geen zin in een scene zo als de film Trainspotting.
Je liegt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tequilla is goddelijk
In mix drankjes is t goed. puur is het ook goed weg te werken![]()
Ligt er alleen aan welke je koopt. die super goedkoper (die met dat hoedje in de gall en gall) is goed ranzig idd.
Die van la suaza is wel lekker
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:14 schreef Geo4kant het volgende:
Beter naar haar huis voordat ze je laptop, portomonnee en telefoon jatten.
Gewoon daar uitgebreid ontbijten en dan de pot vol schijten zonder door de trekken en dan via het WC raampje naar buiten klimmenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het makkelijkst is. Wel altijd zorgen dat je de volgende ochtend iets te doen hebt. Ook al heb je dat niet.
Dan moet je eens wat oudere meiden gaan zoeken Mikey.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat oudere meiden gaan zoeken Mikey.
Ja, pedofiel dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.
Tegenwoordig .. 16.. en nog alles moeten leren? Geloof er niks van. Ze hebben waarschijnlijk als meer geneukt dan jij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar het is zo lekker weetje van,fie meisjes die je alles nog miot leren ze vinden alles spannend en zijn,snel bloedgeil.
Nee ik val niet op kinderenquote:
Valt wel mee het is trouwens ook al lang niet meer zo viir de meisjes dst ouder altujd gelijk beter is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig .. 16.. en nog alles moeten leren? Geloof er niks van. Ze hebben waarschijnlijk als meer geneukt dan jij.
ik stel voor om een middagje na de kuip aan de tequilla te gaanquote:
weggaan voor de zon opkomtquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus de volgende dag na stoned bij die ouders aan tafel.
Ik drink tegenwoordig gewoon wat ik lekker vind, niet om zat te worden. Al is dat wel altijd een onoverkomelijk gevolg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik stel voor om een middagje na de kuip aan de tequilla te gaanhet is niet vies.
Zo had ze toch nog een minuutje seks gekregen, dan leek het minder zielig voor haar?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd nam er gewoon een iemand een chick mee naar huis daar gingen we dan alle vijf overheen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger in mijn studententijd nam er gewoon een iemand een chick mee naar huis daar gingen we dan alle vijf overheen.
Jij bent toch gewoon beroepswerkloze.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo had ze toch nog een minuutje seks gekregen, dan leek het minder zielig voor haar?
Heb jij gestudeerd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon beroepswerkloze.
Ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk.quote:
Ja drama aan de kunst academie.quote:
Ah dus daar haal je al je inspiratie voor korte verhaaltjes uit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja drama aan de kunst academie.
Ach, daar leer je niet meer dan de methoden van stanislafskiquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En daar was GTST de standaard?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ajax verplicht GTST wel aan hun nieuwe spelers vanuit het buitenland ter bevordering van hun taalgevoel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En daar was GTST de standaard?
Vandaar dat die Denen hun haren allemaal zo Ferry Doedens achtig hebben zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax verplicht GTST wel aan hun nieuwe spelers vanuit het buitenland ter bevordering van hun taalgevoel.
Eerder ter bevordering van het acteren op t veld... stel homosquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax verplicht GTST wel aan hun nieuwe spelers vanuit het buitenland ter bevordering van hun taalgevoel.
Maar dan zonder het talent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De tien geboden van Shakespeare en meer van dat soort dingen.
Ik was de Tygo van mijn generatie.
Doorgesnoven met je lul uit je broek over de set rondlopen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
De tien geboden van Shakespeare en meer van dat soort dingen.
Ik was de Tygo van mijn generatie.
Dan geef ik je zo'n makkelijk inkoppertje en dan doe je dit ermee...quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eerder ter bevordering van het acteren op t veld... stel homos
Heldquote:AC Milan-aanvaller Mario Balotelli heeft weer eens de aandacht opgeëist. De international van Italië wil een levensgroot standbeeld van zichzelf laten plaatsen in zijn tuin in Brescia.
"Ik heb de opdracht gekregen", beaamt Livio Scarpella, de lokale kunstenaar, in gesprek met Il Giornale di Brescia. "Ik heb Balotelli nog nooit ontmoet en werk met fotografen. Ik heb verschillende voorstellen gedaan, maar Balotelli wil vereeuwigd worden in een pose na een goal: spieren als bewijsmateriaal en een expressie waarmee hij de tegenstanders wil uitdagen."
Balotelli denkt daarbij aan het beeld na zijn treffer voor Italië tegen Duitsland op het afgelopen EK. "Ik stelde hem voor als atleet uit de oudheid. Het beeld zal ontstaan vanuit een klassieke en pop stijl, in platina en gekleurd brons met de ogen gemaakt van edelstenen."
Je zal inderdaad een drama worden als docent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu zou ik drama docent kunnen worden misschien eens soliciteren.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zal inderdaad een drama worden als docent.
quote:
Ach als Jojoortje het kan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zal inderdaad een drama worden als docent.
Ongelofelijke mongool is het. En daar doe ik iedere mongool mee tekort.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoiets dus
[ afbeelding ]
wat een debiel
Dankje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ongelofelijke mongool is het. En daar doe ik iedere mongool mee tekort.
Bruikbare spieren .. nigga please. We leven niet meer 3000 BCquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bruikbare spierenDebiele fitness boys.
Goedemorgen. Hoe is het met je voet?quote:
Jij wel qua denkwijze gezien je drang naar onnodige spiermassa.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bruikbare spieren .. nigga please. We leven niet meer 3000 BC
Môooohrgenquote:
Mja, wel redelijk. Vanavond weer eens een stukje hardlopen denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoe is het met je voet?
Ze noemen mij dan ook wel eens Adonis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wel qua denkwijze gezien je drang naar onnodige spiermassa.
Ik heb het even voor je na gevraagd. Half 11 vanmorgen is er voor getekend. Check even bij je buren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag krijg ik mijn laptop bezorgt helaas geen idee hoe laat.
Mijn Macbook doet het nog prima, en nogmaals bedankt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je na gevraagd. Half 11 vanmorgen is er voor getekend. Check even bij je buren.
Waarom wil je mij pijn doen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Macbook doet het nog prima, en nogmaals bedankt.
Ik ken het spel verder niet, maar het bericht ziet er weer goed uit. Niet voor niks ben je redactielid van het jaar gewordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klein konijn mijn nieuws bericht al gelezen?
Erg tof spel ik kan het je zeker aanraden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het spel verder niet, maar het bericht ziet er weer goed uit. Niet voor niks ben je redactielid van het jaar geworden
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Anders wat. Ik heb de eerste 100 pagina's 50 shades gelezen.
Dat is toch een vrouwenboek of is dat als relatietherapie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Anders wat. Ik heb de eerste 100 pagina's 50 shades gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |