Ongelofelijke mongool is het. En daar doe ik iedere mongool mee tekort.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoiets dus
[ afbeelding ]
wat een debiel
Dankje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ongelofelijke mongool is het. En daar doe ik iedere mongool mee tekort.
Bruikbare spieren .. nigga please. We leven niet meer 3000 BCquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bruikbare spierenDebiele fitness boys.
Goedemorgen. Hoe is het met je voet?quote:
Jij wel qua denkwijze gezien je drang naar onnodige spiermassa.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bruikbare spieren .. nigga please. We leven niet meer 3000 BC
Môooohrgenquote:
Mja, wel redelijk. Vanavond weer eens een stukje hardlopen denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoe is het met je voet?
Ze noemen mij dan ook wel eens Adonis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wel qua denkwijze gezien je drang naar onnodige spiermassa.
Ik heb het even voor je na gevraagd. Half 11 vanmorgen is er voor getekend. Check even bij je buren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag krijg ik mijn laptop bezorgt helaas geen idee hoe laat.
Mijn Macbook doet het nog prima, en nogmaals bedankt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je na gevraagd. Half 11 vanmorgen is er voor getekend. Check even bij je buren.
Waarom wil je mij pijn doen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn Macbook doet het nog prima, en nogmaals bedankt.
Ik ken het spel verder niet, maar het bericht ziet er weer goed uit. Niet voor niks ben je redactielid van het jaar gewordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klein konijn mijn nieuws bericht al gelezen?
Erg tof spel ik kan het je zeker aanraden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken het spel verder niet, maar het bericht ziet er weer goed uit. Niet voor niks ben je redactielid van het jaar geworden
quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Anders wat. Ik heb de eerste 100 pagina's 50 shades gelezen.
Dat is toch een vrouwenboek of is dat als relatietherapie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Anders wat. Ik heb de eerste 100 pagina's 50 shades gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |