Als je kaartje voor V hebt kan je gewoon W oplopen man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar zal ik zeker eens mn best voor gaan doen.
Vind alleen X en S nogsteeds leuker van W
hee jojoortjequote:
Verdomd, daar heb je nog gelijk ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je kaartje voor V hebt kan je gewoon W oplopen man.
Zuipen kreng.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ohja da's vanavond hè
Denk niet dat ik echt veel kan drinken, ben gesloopt
Dat doet me denken aan die Indiër die op zijn ballen skippiet en zit te breien. Goeie docu was dat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ging van de week om m'n zak zitten, da's ook kut
in 020quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is vanavond de disney Fok! premiere? Wie gaan er vanuit hier nog meer?
Waarom. Echt waarom.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is vanavond de disney Fok! premiere? Wie gaan er vanuit hier nog meer?
Daarom ga ik ook,niet. Ik ga niet in de arena zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in 020
wil dr nog niet dood gevonden worden, laat staan met een stel zolderautisten
Ah, die milking rage. Serieus. Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef Saind het volgende:
De neuk, hele straat ligt vol met melk hier
got milk ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef Saind het volgende:
De neuk, hele straat ligt vol met melk hier
Dan koop je een kaart voor K. Dan kan je alsnog W oplopen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, is net die kaart op V door iemand anders gekocht
de pesttyfus.
Serieus, verspreid over 50 meter is alles witquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah, die milking rage. Serieus. Nee, gewoon nee.
die is 31eurquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan koop je een kaart voor K. Dan kan je alsnog W oplopen.
Het staat blank van de melk hahaha, maar bedankt voor dit inzicht. Ik verwacht de instagram foto's binnen nu en 5 minuten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:39 schreef Saind het volgende:
En nu is blank wel beter maar toch, dit gaat stinken
Is dat er voor windows?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het staat blank van de melk hahaha, maar bedankt voor dit inzicht. Ik verwacht de instagram foto's binnen nu en 5 minuten.
Tja, dan moet je in het vervolg maar gewoon zorgen dat je een SCC hebt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is 31eurdie voor v was 18
*excl servicekosten
Ik zie dat jij op Lstfm bevriend bent met piemelinjeneus. Goeie username.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:39 schreef Saind het volgende:
En nu is blank wel beter maar toch, dit gaat stinken
Ik moest van mijn moeder voor 22:00 thuis zijn. Dus dat ga ik niet redden helaas.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klein konijn ga jij naar de gratis Fok! FILM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |