Terwijl je dat boek leest, zie je dan bij alle beschreven handelingen de schrijfster voor je?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Anders wat. Ik heb de eerste 100 pagina's 50 shades gelezen.
Hipster.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:03 schreef onlogisch het volgende:
Burgemeester van der Laan :
[..]
Wat een wijs man
Doe het zelf al jaren.
Lolwud?!twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-02-2013 om 12:04:56Oud #Feyenoord trainer Bert van Marwijk (2000-2004 en 2007-2008) wordt volgens NUsport vanaf komend seizoen de nieuwe trainer van FC Twente. reageer retweet
Ik wil de hype begrijpen. Ik begrijp het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch een vrouwenboek of is dat als relatietherapie?
Gaan ze eindelijk aanvallend voetbal spelenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Lolwud?!twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-02-2013 om 12:04:56Oud #Feyenoord trainer Bert van Marwijk (2000-2004 en 2007-2008) wordt volgens NUsport vanaf komend seizoen de nieuwe trainer van FC Twente. reageer retweet
Behoudend bedoel jequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk aanvallend voetbal spelen
Ziet er niet verkeerd uit. Toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je dat boek leest, zie je dan bij alle beschreven handelingen de schrijfster voor je?
[ afbeelding ]
Lekker wijf joh.
NUsport.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Ja goed thanksquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:13 schreef Caland het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de kleine Onlogisch, kan hij al Feyenoord brabbelen?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja goed thanksAfgelopen vrijdag was ie alweer 4 maanden. Gaat fucking hard
Natuurlijk. Lid van de kameraadjes en een complete Feyenoord outfit.
Zal vanavond eens een foto van 'm posten in zn outfit
Top.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Poepen, slapen en eten voor het leven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Die kleine van mij is al met Phoxy op de foto geweest. In zijn PSV outfitje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje draag jij wel eens strings tijdens het voetbal?
Haha tof hé. Een vriend van mij, die hard psv'er. Die heeft mijn zoon ook een Phoxy cadeau gedaan (quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi man. Die kleine van mij is al met Phoxy op de foto geweest. In zijn PSV outfitje.
Geef hem Ollie. Gegarandeerd succes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha tof hé. Een vriend van mij, die hard psv'er. Die heeft mijn zoon ook een Phoxy cadeau gedaan () . Nu maar hopen dat het niet zijn favo knuffel wordt
Wat een triest topic weer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok mooi!
ONZ / Strings dragen tijdens voetbal
Die bolle kanker olifant vind ik maar niks.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef hem Ollie. Gegarandeerd succes.
Zo iets gooi je toch gelijk weg als de beste man de deur uit is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha tof hé. Een vriend van mij, die hard psv'er. Die heeft mijn zoon ook een Phoxy cadeau gedaan () . Nu maar hopen dat het niet zijn favo knuffel wordt
Die pleur je toch gewoon weg zodra die maat de deur uit loopt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat niet om jou.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die bolle kanker olifant vind ik maar niks.
De PSV Phoxy Club Babyfoto is jaarlijks weer een hoogtepunt voor mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi man. Die kleine van mij is al met Phoxy op de foto geweest. In zijn PSV outfitje.
Ik heb van een maatje van me ook een jodenpyjamaatje gekregen. Doe ik hem altijd aan als Ajax punten heeft laten liggen, waarma ik een foto naar hem doorstuur van mijn eerstgeborene in die pyjama.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb van een maatje van me ook een jodenpyjamaatje gekregen. Doe ik hem altijd aan als Ajax punten heeft laten liggen, waarma ik een foto naar hem doorstuur van mijn eerstgeborene in die pyjama.
Ik vond Mickey met zijn 16-jarige meisjes al dubieus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De PSV Phoxy Club Babyfoto is jaarlijks weer een hoogtepunt voor mij.
Is al aardig versleten danquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb van een maatje van me ook een jodenpyjamaatje gekregen. Doe ik hem altijd aan als Ajax punten heeft laten liggen, waarma ik een foto naar hem doorstuur van mijn eerstgeborene in die pyjama.
quote:
Stuur die foto's eensquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
gwn een bedankje voor die piccasquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja godver wat was dat nou weer voor een DM?
In KPD staan er nog meer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:24 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
gwn een bedankje voor die piccas
Kom kom, doe eens rustig jongeman.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ollie kanker noemen en wel die Foxy bewaren voor je kind nep feyenoorder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |