hoezo danquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik bij je in het team zat zou ik je klappen.
Stoer hoor Scorpie, we leven in een vrij land en als hij dat nou mooi vind hoef jij er toch niet naar te kijken? pfff...quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:06 schreef Scorpie het volgende:
Als jij een string aan zou doen en je zat in mijn team dan had je mooi niet gevoetbald, homo dat je er bent.
Dan was jij zeker ook niet aan voetballen, oude kontebonkerd dat je bent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:06 schreef Scorpie het volgende:
Als jij een string aan zou doen en je zat in mijn team dan had je mooi niet gevoetbald, homo dat je er bent.
Ik zou er niet naar kijken, ik zou alleen zijn voetbal tas onder de douche verzuipen en in zijn schoenen pissen. Dit soort infantiele homo gedrag dien je zo snel mogelijk af te leren, voor zijn eigen bestwil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:06 schreef Chandler het volgende:
[..]
Stoer hoor Scorpie, we leven in een vrij land en als hij dat nou mooi vind hoef jij er toch niet naar te kijken? pfff...
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou er niet naar kijken, ik zou alleen zijn voetbal tas onder de douche verzuipen en in zijn schoenen pissen. Dit soort infantiele homo gedrag dien je zo snel mogelijk af te leren, voor zijn eigen bestwil.
als je dit doe kan je nooit meer man zijn G voor altijd een bitch ben je dang dus zelf wete mattie maar ik zou zoiezo niet flikken deze want gaat je respect zeker niet krijgen maarja je moet zelf weten kklulquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef miera het volgende:
Daar is toch niets homo aan?
Ik ga haar string aandoen onder m'n boxershort dus niemand zal het zien of er last van hebben.
Jij doucht niet na afloop van de wedstrijd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef miera het volgende:
Ik ga haar string aandoen onder m'n boxershort dus niemand zal het zien of er last van hebben.
Jij gaat niet onder de douche na het spelen van een wedstrijd?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef miera het volgende:
GMTAquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jij gaat niet onder de douche na het spelen van een wedstrijd?
Wat denk je zelf? TS is toch geen homo die met minstens tien andere kerels onder de douche gaat, kontjes en piemels kijken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jij gaat niet onder de douche na het spelen van een wedstrijd?
Gewoon doen man. Als je medespelers er last van hebben, hebben ze last van homofobie...quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef miera het volgende:
Tuurlijk ga ik wel douchen maar als ik m'n boxershort uitdoe dan zorg ik ook ervoor dat ik m'n string ook meeheb
en dan vlug in m'n voetbalzak stoppen
Kans is miniem dat iemand het zal zien en als iemand het zal zien: what's the problem?
Nee TS is een ransaap die met z'n dikke zweetlul en blubberpoten rechtstreeks naar huis gaat terwijl eckte mannen naderhand schoon en wel bier gaan drinken. Ik zeg u: wie is hier nu de homo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? TS is toch geen homo die met minstens tien andere kerels onder de douche gaat, kontjes en piemels kijken?
Dan moet je uit gaan leggen dat je in de 7e klasse bier-elftal-reserve competitie een string van je vriendin aan doet omdat dat geluk brengt. En je weet het, dan wordt je vanaf dat moment keihard uitgelachen en zal je een nieuwe bijnaam krijgen a la 'Stringetje'.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef miera het volgende:
Tuurlijk ga ik wel douchen maar als ik m'n boxershort uitdoe dan zorg ik ook ervoor dat ik m'n string ook meeheb
en dan vlug in m'n voetbalzak stoppen
Kans is miniem dat iemand het zal zien en als iemand het zal zien: what's the problem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |