En stinken dat ze doen, bah je moet er maar van houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef wise het volgende:
dat soort gore halfbloedjes hebben altijd haar boven hun reet en rug. Vieze wijven met hun snor
doe die hoofddoek maar af meidquote:
Wat een ongein.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zag ooit iemand "hard geworden" posten bij zo'n foto. Ze werden boos
Thxquote:Op maandag 25 februari 2013 22:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lethalninja hier staat er nog een
Dmquote:Op maandag 25 februari 2013 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag geen erotische plaatjes doen.
denk dat ze t niet zo erg vinden, ze vragen dat soort aandacht met zo'n foto.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
echt als er iets dat je niet moet doen, is zulke foto's lijken. Hoe wanhopig wil je overkomen, enkeltje naar de vriendenzone.
?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, om tof terug te doen.. You can't get me.
Het gaat mij meer om algmeen maar als Turkse dit doen is dat meer schockerend vind ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat heeft je klacht nou eigenlijk te maken met het (half) Turks zijn van deze meisjes?
Omdat je zelf van Turkse afkomst bent, waarschijnlijk?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om algmeen maar als Turkse dit doen is dat meer schockerend vind ik.
Pics.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Zojuist struinde ik wat rond op de Facebook rondstruinend naar wat eyecandy. Hierin ben ik geslaagd maar wat ik zag is niet te geloven.
Ik zag een of ander half bloed turkse slet met een of andere zuidelijke exotische naam. Op de desbetreffende foto was de helft van haar gezicht te zien. Ze had haar camera centreerd op haar boezem, ze droeg een strak zwart topje waarbij haar tieten + decolletee goed werden vormgegeven, ze heeft ook de perfecte tietmaat.
En dan zie je ook echt van die guido's die foto liken, echt als er iets dat je niet moet doen, is zulke foto's lijken. Hoe wanhopig wil je overkomen, enkeltje naar de vriendenzone. Ook meisjes gingen haar foto's liken maar dat begrijp ik ook niet echt, dit is gewoon politiek onderling op sletjes niveau.
Ze droeg ook een kruisje.
Klacht:
Meisjes die te graag showen maar zodra je zegt: "mooi" dan zien ze je gelijk als viezerik, geilneef, etc. Je maakt dan ook geen kans meer.
Denk dat de drempel om het sletje uit te hangen wel wat hoger ligt als je op z'n minst een stevig pak slaag boven het hoofd hangt van vader- en of broerliefquote:Op maandag 25 februari 2013 22:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
Er van uit gaan dat turkse meisjes / halfbloedjes een lager sletpercentage hebben.
Je vergist je hierin...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk dat de drempel om het sletje uit te hangen wel wat hoger ligt als je op z'n minst een stevig pak slaag boven het hoofd hangt van vader- en of broerlief
Wat bazel jij nou weer?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:20 schreef user13 het volgende:
Hahha haha
Kansloze TS dagdroomt van een like-knop
Ja precies. Ik vind dat stiekem gedoe ook wel spannend eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef durrrr het volgende:
Nee maar is echt zo. Turkse / mocro's zijn meestal wel de grootste sletjes ja. Zogenaamd heilig dit dat
Maar die willen echt meer.
Deze manquote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind dat stiekem gedoe ook wel spannend eigenlijk.
Waarom sletjes?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef durrrr het volgende:
Nee maar is echt zo. Turkse / mocro's zijn meestal wel de grootste sletjes ja. Zogenaamd heilig dit dat
Maar die willen echt meer.
Ik sta alleen wel op de zijlijn in dezequote:Op maandag 25 februari 2013 22:42 schreef durrrr het volgende:
[..]
Deze man![]()
Ja toch, doe je goed man. Als hun vader broers etc er achter komen zijn ze goed de lul
Om views te trekken.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zijn het sletjes?
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja maar een Turks meisje is toch al een slet als ze met haar vriend met wie ze al 2 jaar heeft naar bed gaat?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik verwoord alleen de opvatting van Turkse jongens/mannen en moeders.
Ja want, niet halal etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zijn het sletjes?
Zie wat ervan gekomen is (of nietquote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]Wil jij ajb niet spreken voor mijn ouders?
Sjongejonge neem alles niet zo serieusquote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef Ambipur het volgende:
Wil je dan wel even picca's DMen?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef Ambipur het volgende:
Ik lees weleens jouw posts en kan daaruit opmaken uit wat voor familie je komt.. Als ik dan zo je tekst lees, voel ik erg veel medelijden met jou. Ik ben blij, dat ik een ander soort liefde van mijn ouders heb gekregen, waarin ik wel vrijheden heb gekend en waarvan ik weet, dat wat ik ook doe, ik altijd bij mijn ouders terecht kan en ze onvoorwaardelijk van mij houden.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zie wat ervan gekomen (of niet) is... Je ouders hadden de riem strakker moeten aantrekken.
sjongejongejonge dit is wel heel wanhopig.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef wenfer2 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef Ambipur het volgende:
[/quote
Wil je dan wel even picca's DMen?
Deze post raakt me wel. Maar mijn ouders hebben het beste voor me voor in de after-life. En dat is wat telt.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik lees weleens jouw posts en kan daaruit opmaken uit wat voor familie je komt.. Als ik dan zo je tekst lees, voel ik erg veel medelijden met jou. Ik ben blij, dat ik een ander soort liefde van mijn ouders heb gekregen, waarin ik wel vrijheden heb gekend en waarvan ik weet, dat wat ik ook doe, ik altijd bij mijn ouders terecht kan en ze onvoorwaardelijk van mij houden.![]()
Ik maak nu geen geintje. Deze post meen ik.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik lees weleens jouw posts en kan daaruit opmaken uit wat voor familie je komt.. Als ik dan zo je tekst lees, voel ik erg veel medelijden met jou. Ik ben blij, dat ik een ander soort liefde van mijn ouders heb gekregen, waarin ik wel vrijheden heb gekend en waarvan ik weet, dat wat ik ook doe, ik altijd bij mijn ouders terecht kan en ze onvoorwaardelijk van mij houden.![]()
Ik maak nu geen geintje. Deze post meen ik.
Ook hierin verschillen wij. Mijn ouders hebben een hart van goud. Zij zijn mijn voorbeelden. Een goede moslim ben je niet door elke dag te bidden en geen alcohol te nuttigen. Ik proef de frustraties in je berichten. Je leeft in het vrije Westen, maar kent geen vrijheden.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze post raakt me wel. Maar mijn ouders hebben het beste voor me voor in de after-life. En dat is wat telt.
die boy heeft gewoon wat liefde nodig.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik echt niet. Ik voel medelijden met TS.
Zijn je ouders AKP'ci?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze post raakt me wel. Maar mijn ouders hebben het beste voor me voor in de after-life. En dat is wat telt.
Iedereen heeft liefde nodigquote:Op maandag 25 februari 2013 22:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
die boy heeft gewoon wat liefde nodig.
Wel beetje onzin dit. Bidden is DE core van het geloof, doe je dat niet heeft de rest ook geen zin, en dan heb ik het over vasten, geen alcohol nuttigen etc...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef Ambipur het volgende:
Een goede moslim ben je niet door elke dag te bidden en geen alcohol te nuttigen.
Sowieso. Sommigen meer dan anderen.quote:
Ik heb liever haat ja, anders word ik zo misselijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso. Sommigen meer dan anderen.![]()
Maar we kunnen nu niet opeens allemaal aardig gaan doen tegen elkaar, want dit is KLB.
Oja, je moet geforceerd onaardig doen want dat hoortquote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso. Sommigen meer dan anderen.![]()
Maar we kunnen nu niet opeens allemaal aardig gaan doen tegen elkaar, want dit is KLB.
Dat is een andere discussie. Ik proef een strijd in je, daar doelde ik op.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wel beetje onzin dit. Bidden is DE core van het geloof, doe je dat niet heeft de rest ook geen zin, en dan heb ik het over vasten, geen alcohol nuttigen etc...
Hoezo? Ik haal alleen je stelling onderuit.quote:
Er is natuurlijk een reden dat KLB het meest populaire sub-forum is.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oja, je moet geforceerd onaardig doen want dat hoort
Niet doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo? Ik haal alleen je stelling onderuit.
Laat ons even onzeker zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 23:25 schreef ikjijallebei het volgende:
Wijven die een halve foto hebben.
Die neem je toch direct niet meer serieus?
half fok is turks, lijkt welquote:Op maandag 25 februari 2013 23:20 schreef IPA35 het volgende:
Het Turkentopic level de laatste 3 weken is over de negen duizend.
Volgens mij valt dat erg mee maar de interesse is toegenomen of zo.quote:
En daarom kom ik dus nooit in Rotterdam.quote:
TS, heeft ergens wel gelijk..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk dat de drempel om het sletje uit te hangen wel wat hoger ligt als je op z'n minst een stevig pak slaag boven het hoofd hangt van vader- en of broerlief
?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:51 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
TS, heeft ergens wel gelijk..
Ja, ts) zegt dat ze zoveen inkijk heeft, ewa ja, en als ts haar probeert te versieren word hij uitgemaakt als viezerik terwijl zij haar borsten aan het showen is voor d publiek. Anliomusenquote:
Ik weet niet, ik mag Erdogan wel, hij doet wel goeie dingen. De overige parijen willen TR alleen maar splitsen. Niets voor niets willen de buurlanden ook leider als Erdogan.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toch wel spijtig. En jij zelf ook?
Ik zou haar serieus nemen hoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:25 schreef ikjijallebei het volgende:
Wijven die een halve foto hebben.
Die neem je toch direct niet meer serieus?
sinds wanneerżquote:Op maandag 25 februari 2013 22:04 schreef wise het volgende:
erotisch getinte foto's mogen helaas niet
gr
-LN
Nee, we gaan er geen bevolkingsgroep bashtopic van maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:57 schreef Ambipur het volgende:
Kunnen we nu dan kappen met die Turken posts? Er zijn nog teveel Marokkanen te bashen.
Aha.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:06 schreef Ambipur het volgende:
Daar ging het mij niet omVInd het hinderlijk dat mensen er continu hun nationaliteit bij halen.
Je kunt met een gerust hart vertrouwen op mijn goedheid.
Je voelt je dus eigenlijk gewoon aangesproken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:06 schreef Ambipur het volgende:
Daar ging het mij niet omVInd het hinderlijk dat mensen er continu hun nationaliteit bij halen.
Je kunt met een gerust hart vertrouwen op mijn goedheid.
Nee. Ik ben nml geen halfbloed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:14 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je voelt je dus eigenlijk gewoon aangesproken.
^^ xD xPquote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef LethalNinja het volgende:
Als je elkaar wilt opwinden met geile piccas, stuur elkaar dan maar DM's/ PM's.. Probeer in dit topic inhoudelijk in te gaan op de OP via tekstuele reacties ^_^
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neen, vandaag voel ik mij erg Nederlands
Je hebt het over wanhopig, maar struint wel zelf Facebook af voor "eyecandy"quote:Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Zojuist struinde ik wat rond op de Facebook rondstruinend naar wat eyecandy. Hierin ben ik geslaagd maar wat ik zag is niet te geloven.
Ik zag een of ander half bloed turkse slet met een of andere zuidelijke exotische naam. Op de desbetreffende foto was de helft van haar gezicht te zien. Ze had haar camera centreerd op haar boezem, ze droeg een strak zwart topje waarbij haar tieten + decolletee goed werden vormgegeven, ze heeft ook de perfecte tietmaat.
En dan zie je ook echt van die guido's die foto liken, echt als er iets dat je niet moet doen, is zulke foto's lijken. Hoe wanhopig wil je overkomen, enkeltje naar de vriendenzone. Ook meisjes gingen haar foto's liken maar dat begrijp ik ook niet echt, dit is gewoon politiek onderling op sletjes niveau.
Ze droeg ook een kruisje.
Klacht:
Meisjes die te graag showen maar zodra je zegt: "mooi" dan zien ze je gelijk als viezerik, geilneef, etc. Je maakt dan ook geen kans meer.
Typische FOK!er dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je hebt het over wanhopig, maar struint wel zelf Facebook af voor "eyecandy"
Backfire.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef wise het volgende:
dat soort gore halfbloedjes hebben altijd haar boven hun reet en rug. Vieze wijven met hun snor
Ze lijkt me niet Turks man. Overigens is dit weer een andere (geheel terechte) klacht.quote:
Dat was juist de originele klacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze lijkt me niet Turks man. Overigens is dit weer een andere (geheel terechte) klacht.
Halfnaakt foto's maken en dan zeuren dat mensen over je lichaam praten.
dit is moeilijk, maar ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze chick scoort hoger dan ik op de ladder van Aandachtshoererij.
Dat moet je niet zeggen van jezelfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hangt ook af van het soort ondergoed natuurlijk. Als je lingerie aan hebt die bedoeld is om iemand op te winden is dat natuurlijk wel anders dan gewoon een bikini.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze lijkt me niet Turks man. Overigens is dit weer een andere (geheel terechte) klacht.
vrouwelijke logica![]()
net als dit trouwens:
[ afbeelding ]
Dat is wel zo, maar ik denk dat het op mannen vrijwel allemaal zo'n beetje hetzelfde effect heeft. Wij zien die nuance niet altijd zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hangt ook af van het soort ondergoed natuurlijk. Als je lingerie aan hebt die bedoeld is om iemand op te winden is dat natuurlijk wel anders dan gewoon een bikini.
Lees die reacties... dat is precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
Overigens is dit weer een andere (geheel terechte) klacht.
Honderden euro's besteden aan lingerie die binnen een aantal seconden van je lijf afgescheurd wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
Als je lingerie aan hebt die bedoeld is om iemand op te winden
Jij begon ermee..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen van jezelf
Vind het bij jou eigenlijk wel meevallen qua aandachtshoererij hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Leuke lingerie kan een hoop doen hoor. Rode lingeriequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Honderden euro's besteden aan lingerie die je na een aantal seconden toch uit gaat trekken.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef Anshur het volgende:
[..]
Vind het bij jou eigenlijk wel meevallen qua aandachtshoererij hoorBen jij trouwens een halfbloed, nee toch?
[..]
Leuke lingerie kan een hoop doen hoor. Rode lingerie
Dus dit:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik denk dat het op mannen vrijwel allemaal zo'n beetje hetzelfde effect heeft. Wij zien die nuance niet altijd zo.
Ligt eraan wat ze ermee doet natuurlijk, maar zo even puur op het plaatje afgaand: ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dus dit:
[ afbeelding ]
is even opwindend als dit:
[ afbeelding ]
En dan gaat het dus om de bikini vs lingerie he, niet om de vrouwen in kwestie.
Godver, dat had me wel eerder verteld mogen wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze ermee doet natuurlijk, maar zo even puur op het plaatje afgaand: ja.
Mannen vinden dat echt niet zo interessant, hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, dat had me wel eerder verteld mogen wordenHad me een hoeveelheid geld gescheeld waar ik een kleine wereldreis van had kunnen maken
Heb je zoveel lingerie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, dat had me wel eerder verteld mogen wordenHad me een hoeveelheid geld gescheeld waar ik een kleine wereldreis van had kunnen maken
Dat is ook mijn ervaring inderdaad, maar kennelijk denken de mannen hier er anders over. Het leukste vind ik trouwens als je op een feestje of iets dergelijks bent waar je nog lang niet weg kunt, en dan aan je vent vertellen wat je onder je kleren aan hebt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Ambipur het volgende:
Cristina, uit ervaring kan ik idd melden, dat een H&M lingeriesetje (wel wat pikant) aardig wat lust kan opwekken.
Waar koop jij je lingerie in godsnaam?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik houd wijselijk mijn mond dichtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring inderdaad, maar kennelijk denken de mannen hier er anders over. Het leukste vind ik trouwens als je op een feestje of iets dergelijks bent waar je nog lang niet weg kunt, en dan aan je vent vertellen wat je onder je kleren aan hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mannen vinden dat echt niet zo interessant, hoorAl zijn er vast mannen die op hele dure uitgebreide lingeriesetjes kicken, maar over het algemeen is het gewoon: hoe naakter, hoe beter. Klinkt wat simpel, maar zo is het wel.
Jullie spreken elkaar hier wel tegen.. Ik dacht ook altijd dat juist wat je niet ziet, opwindend is. Net als bij het uitpakken van een cadeautje zeg maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Heb je zoveel lingerie?Maar hmm voor mannen is alles dat een beetje afdekt wel spannend. Zolang ze maar kunnen fantaseren wat eronder zit.
Ja, je kan er zo'n geil wijf in droppen, maar haal weg en verbeeld er Miep van de hoek in. Dit krijg jij je bed niet inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef Anshur het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik toch echt wel wat meebrengen hoor
[..]
Waar koop jij je lingerie in godsnaam?En wat voor heb je?
Nee ik weet wat je denkt maar zo bedoel ik het niet
Dat is altijd mooi. Sowieso maakt sommige lingerie het verschil maar ligt er ook aan wat. Ik vind zelf bodies altijd wel tof.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring inderdaad, maar kennelijk denken de mannen hier er anders over. Het leukste vind ik trouwens als je op een feestje of iets dergelijks bent waar je nog lang niet weg kunt, en dan aan je vent vertellen wat je onder je kleren aan hebt.
hij zegt dat expres zodat je foto's gaat sturen van je lingerie, maar in werkelijkheid maakt het geen reet uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie spreken elkaar hier wel tegen.. Ik dacht ook altijd dat juist wat je niet ziet, opwindend is. Net als bij het uitpakken van een cadeautje zeg maar.
En ja, Speedo-drager, ik heb een lingerie verzameling waar de gemiddelde Hunkemoller-winkel jaloers op kan zijn.
Juist wat je niet kan zien is opwindend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie spreken elkaar hier wel tegen.. Ik dacht ook altijd dat juist wat je niet ziet, opwindend is. Net als bij het uitpakken van een cadeautje zeg maar.
En ja, Speedo-drager, ik heb een lingerie verzameling waar de gemiddelde Hunkemoller-winkel jaloers op kan zijn.
Mannen zijn soms echt raar... Ik ken iemand die kickte op mijn leggingsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat is altijd mooi. Sowieso maakt sommige lingerie het verschil maar ligt er ook aan wat. Ik vind zelf bodies altijd wel tof.
Maar dat kan je met alle lingerie wel zeggen he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, je kan er zo'n geil wijf in droppen, maar haal weg en verbeeld er Miep van de hoek in. Dit krijg jij je bed niet in
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
hij zegt dat expres zodat je foto's gaat sturen van je lingerie
quote:
Wil je hiermee zeggen dat jij niet geinteresseerd bent in lingerie foto's?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij zegt dat expres zodat je foto's gaat sturen van je lingerie, maar in werkelijkheid maakt het geen reet uit.
Wait what, en die draag je zelf?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Juist wat je niet kan zien is opwindend.Althans voor mij dan.
Pics van je lingerie collectie. Ik heb hier en daar wat strings, en bodies.
Leggings kunnen wel geil zijn vooral als ze strak zijn en zo. Ik ging laatst bij een meid op bezoek.. En ze had een legging aan en ik ontmoete haar voor de eerste keer was een soort meet zeg maar. En haar onderbroek scheen gewoon door.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen zijn soms echt raar... Ik ken iemand die kickte op mijn leggings
Als ze de vormen goed accentueren is dat niet raar toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen zijn soms echt raar... Ik ken iemand die kickte op mijn leggings
Ja ik draag die zelf ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat jij niet geinteresseerd bent in lingerie foto's?
[..]
Wait what, en die draag je zelf?
Dit klinkt verdacht veel als een prostituee bezoek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Leggings kunnen wel geil zijn vooral als ze strak zijn en zo. Ik ging laatst bij een meid op bezoek.. En ze had een legging aan en ik ontmoete haar voor de eerste keer was een soort meet zeg maar. En haar onderbroek scheen gewoon door.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ik draag die zelf ook.Een meid gaat er binnenkort weer helpen om wat voor me uit te zoeken. Daarom ben ik ook wel geďnteresseerd in jouw collectie.
Nee hoor zoiets was het dan weer net niet... Ze heeft niets meer laten weten...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit klinkt verdacht veel als een prostituee bezoek.
Wat een bekrompenheid homo's en lesbies worden geaccepteerd. Maar een man die vrouwenkleding draagt dat mag niet. Nigger please...quote:
OHMYGOD HE JUST DROPPED THE N-BOMB.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee hoor zoiets was het dan weer net niet... Ze heeft niets meer laten weten...
[..]
Wat een bekrompenheid homo's en lesbies worden geaccepteerd. Maar een man die vrouwenkleding draagt dat mag niet. Nigger please...
ze hebben niet eens volle borsten -,-"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef Anshur het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik toch echt wel wat meebrengen hoor
[..]
Waar koop jij je lingerie in godsnaam?En wat voor heb je?
Nee ik weet wat je denkt maar zo bedoel ik het niet
Niets mis met kleine borsten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ze hebben niet eens volle borsten -,-"
Nou en.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ze hebben niet eens volle borsten -,-"
Terecht, ik ging niet ontopic toen ik zei dat ik ook lingerie droeg. Wel jammer dat er geen begrip voor is.quote:
Als was er wel begrip..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:26 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Terecht, ik ging niet ontopic toen ik zei dat ik ook lingerie droeg. Wel jammer dat er geen begrip voor is.
Ik vind het gewoon naar dat iedereen me dan behandeld alsof ik moorden pleeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als was er wel begrip..Wat maak dat uit.
Niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon naar dat iedereen me dan behandeld alsof ik moorden pleeg.
Je hebt gelijk sorry.quote:
Gewoon. String en BH? Als ik ga sporten sport BH.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je hebt gelijk sorry.![]()
Wat voorn lingerie draag jij het liefst?
Wat? Kan je niet gewoon aardig en normaal doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
welke pervert heeft z'n kloon losgelaten hier
Hmm ik vind body's het leukste.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. String en BH? Als ik ga sporten sport BH.
Rare ben jij.
ben ik te lang voorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat? Kan je niet gewoon aardig en normaal doen?
[..]
Hmm ik vind body's het leukste.
Alle psycho's verzamelen! Dit wordt weer een parel van een topic. Wel even opschieten. Na mijn kop koffie ga ik weer door met inpakken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op je hiihihih
Waar pak je voor?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alle psycho's verzamelen! Dit wordt weer een parel van een topic. Wel even opschieten. Na mijn kop koffie ga ik weer door met inpakken.
Jou zou me beschermen als turk zijnde voor de Marokkanen op straatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alle psycho's verzamelen! Dit wordt weer een parel van een topic. Wel even opschieten. Na mijn kop koffie ga ik weer door met inpakken.
Je moest eens weten gast. Ben gewoon man alles.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat is een kloon van een vadsige 50+er
Verhuizing. Mag opschieten.quote:
Nee. Ik vind het niet erg als een man wat aandacht wil, maar jij bent gewoon een pussy.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Jou zou me beschermen als turk zijnde voor de Marokkanen op straatik kruip gewoon achter je kaposhon bij je nek zodat ze mij niet zien en je bent mijn prinses die me voor alles beschermt.
Laat nou allemaal Ambi eens met rust, ze is al van mij!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op je hiihihih
L0Lquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moest eens weten gast. Ben gewoon man alles.
[..]
Verhuizing. Mag opschieten.
[..]
Nee. Ik vind het niet erg als een man wat aandacht wil, maar jij bent gewoon een pussy.
Dus het is zo ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moest eens weten gast. Ben gewoon man alles.
[..]
Verhuizing. Mag opschieten.
[..]
Nee. Ik vind het niet erg als een man wat aandacht wil, maar jij bent gewoon een pussy.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laat nou allemaal Ambi eens met rust, ze is al van mij!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde lieden hier mogen in DM verder. Dit is geen SC hier.
Mogen we het ook niet meer over lingerie hebben?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde lieden hier mogen in DM verder. Dit is geen SC hier.
In B&H lopen genoeg topics over lingerie en dergelijke. Hier weer OT of anders over DM verder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mogen we het ook niet meer over lingerie hebben?
Zou je een linkje willen geven?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In B&H lopen genoeg topics over lingerie en dergelijke. Hier weer OT of anders over DM verder.
Ik heb zelf een topic gemaakt, bedankt meneer de mod!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Posts weggehaald van lieden die alsnog door willen gaan. Zoek een SC.
Prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik heb zelf een topic gemaakt, bedankt meneer de mod!
Mooi hoe u hier alles in de gaten houdt u levert goed werk.
Nou nou dan denk ik, dat kan toch ook wel wat minder? Tis wel ONZE frenk he,quote:
Je bent Aleviet toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. String en BH? Als ik ga sporten sport BH.
Rare ben jij.
goeie kick manquote:
wie is aleviet?quote:
neequote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef NotoireDomoor het volgende:
Ik snap nooit waarom ze hun kut wel scheren, maar hun snor niet.
neequote:
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef NotoireDomoor het volgende:
Ik snap nooit waarom ze hun kut wel scheren, maar hun snor niet.
Jij was toch ook Turkse? Ik zou zeggen, sla je slag, je bent een dief van je portemonnee als je dit niet doetquote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef Loverrrr het volgende:
naar aanleiding van dit topic kan ik concluderen dat er veel vraag naar turkse sletjes is
maar weinig aanbod, gat in de markt dus voor een slimme ondernemer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens. Daarnaast kleden veel van die meisjes met hoofddoek zich erg leuk, wat het geheel alleen maar beter maakt. Dan heb ik het overigens niet over hen die op de hoofddoek na in slettenoutfit over straat gaan. Niet dat ik dat niet leuk vind om te zien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:57 schreef Michielos het volgende:
ik vind turkse vrouwen vaker heel knap (marokkaanse ook). Zelfs een hoofddoek of sluier heeft soms een mysterieus effect op me![]()
mee eenschquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens. Daarnaast kleden veel van die meisjes met hoofddoek zich erg leuk, wat het geheel alleen maar beter maakt. Dan heb ik het overigens niet over hen die op de hoofddoek na in slettenoutfit over straat gaan. Niet dat ik dat niet leuk vind om te zien.
Toch wel, want als iemand een hoofddoek draagt ga je er sowieso vanuit dat het een no-go is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Zo'n hoofddoekje werkt dus eigenlijk voor geen meter
O ja broers en neven enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Toch wel, want als iemand een hoofddoek draagt ga je er sowieso vanuit dat het een no-go is.
Nee, want meisjes zonder hoofddoek kunnen net zo goed vervelende broers en neven hebben.quote:
Dan kan ik je vertellen dat je angst niet altijd gegrond isquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, want meisjes zonder hoofddoek kunnen net zo goed vervelende broers en neven hebben.
Bedoel je angst voor broers en neven? Dat heb ik namelijk niet, ik ben een toughguy.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dan kan ik je vertellen dat je angst niet altijd gegrond is
Ik weet niet wat ik bedoel. Ik denk dat ik bedoel te zeggen dat ze niet allemaal zo ''no-go'' zijn als jij denktquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoel je angst voor broers en neven? Dat heb ik namelijk niet, ik ben een toughguy.
O nee, dat weet ik wel hoor, het is meer dat ze procentueel gezien wel een stuk vaker no-go zijn dan meisjes zonder hoofddoek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik bedoel. Ik denk dat ik bedoel te zeggen dat ze niet allemaal zo ''no-go'' zijn als jij denkt
Neuken die meisjes ook met hoofddoek?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik bedoel. Ik denk dat ik bedoel te zeggen dat ze niet allemaal zo ''no-go'' zijn als jij denkt
Ja ik ken er wel een paar die zonder ring om de vinger van bil gingen. Maar er zullen er vast ook een hele hoop zijn die de betekenis van het dragen van een hoofddoek wel serieus nemen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Neuken die meisjes ook met hoofddoek?
Alleen er zijn er ook die alleen maar kontneuken doen en sodomie is een zonde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik ken er wel een paar die zonder ring om de vinger van bil gingen. Maar er zullen er vast ook een hele hoop zijn die de betekenis van het dragen van een hoofddoek wel serieus nemen.
vrouwen logicaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hangt ook af van het soort ondergoed natuurlijk. Als je lingerie aan hebt die bedoeld is om iemand op te winden is dat natuurlijk wel anders dan gewoon een bikini.
Een beetje houvast mag anders best.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef ntm het volgende:
Die vetrol had ze wel beter kunnen weg photoshoppen. Die met die blauwe bikini.
Stel je voor dat een vrouw een beetje vet heeft inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef ntm het volgende:
Die vetrol had ze wel beter kunnen weg photoshoppen. Met die blauwe bikini.
O my god, zie dat vet bij d'r benen. Beter gaat ze eerst afvallen voor ze zulke foto's maakt.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef wise het volgende:
Mensen zijn niet geschapen om kleren te dragen, kleren zijn gemaakt voor de mens. Dit is gewoon de verkeerde maat/pasvorm.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:41 schreef Piye het volgende:
[..]
O my god, zie dat vet bij d'r benen. Beter gaat ze eerst afvallen voor ze zulke foto's maakt.
Welke vetrol?!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef ntm het volgende:
Die vetrol had ze wel beter kunnen weg photoshoppen. Met die blauwe bikini.
Maar de gedroomde turk is natuurlijk geen echte turk maar enkel import met een exotisch uiterlijk.quote:
Dit is geen curve hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 03:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is geen vetrol, dat zijn curves.
das een manquote:
leukerż wat een eigendunk zegquote:
quote:
beter zo'n lichaam dan een houten plank die je in de schappen van de gamma ziet.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]Jaloers ofzo?
Wat maakt dat vetje nou uit, komt ook omdat ze schuin staat warschijnlijk, ziet er gewoon goed uit.
Nee. Is een vetrol. Hebben vrouwen vaak.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]Jaloers ofzo?
Wat maakt dat vetje nou uit, komt ook omdat ze schuin staat warschijnlijk, ziet er gewoon goed uit.
Ik lees: Nee, is een vetrol. Heb ik ook.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Is een vetrol. Hebben vrouwen vaak.
Ja. Een beetje.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik lees: Nee, is een vetrol. Heb ik ook.
Ja het is een vetrol maar geen curve wat iemand hier beweerde. En ja ik ben jaloers, had gewild dat ik er zo uitzag maar helaasquote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]Jaloers ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |