quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef Anshur het volgende:
[..]
Vind het bij jou eigenlijk wel meevallen qua aandachtshoererij hoorBen jij trouwens een halfbloed, nee toch?
[..]
Leuke lingerie kan een hoop doen hoor. Rode lingerie
Dus dit:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:43 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik denk dat het op mannen vrijwel allemaal zo'n beetje hetzelfde effect heeft. Wij zien die nuance niet altijd zo.
Ligt eraan wat ze ermee doet natuurlijk, maar zo even puur op het plaatje afgaand: ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dus dit:
[ afbeelding ]
is even opwindend als dit:
[ afbeelding ]
En dan gaat het dus om de bikini vs lingerie he, niet om de vrouwen in kwestie.
Godver, dat had me wel eerder verteld mogen wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze ermee doet natuurlijk, maar zo even puur op het plaatje afgaand: ja.
Mannen vinden dat echt niet zo interessant, hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, dat had me wel eerder verteld mogen wordenHad me een hoeveelheid geld gescheeld waar ik een kleine wereldreis van had kunnen maken
Heb je zoveel lingerie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver, dat had me wel eerder verteld mogen wordenHad me een hoeveelheid geld gescheeld waar ik een kleine wereldreis van had kunnen maken
Dat is ook mijn ervaring inderdaad, maar kennelijk denken de mannen hier er anders over. Het leukste vind ik trouwens als je op een feestje of iets dergelijks bent waar je nog lang niet weg kunt, en dan aan je vent vertellen wat je onder je kleren aan hebt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Ambipur het volgende:
Cristina, uit ervaring kan ik idd melden, dat een H&M lingeriesetje (wel wat pikant) aardig wat lust kan opwekken.
Waar koop jij je lingerie in godsnaam?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik houd wijselijk mijn mond dichtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring inderdaad, maar kennelijk denken de mannen hier er anders over. Het leukste vind ik trouwens als je op een feestje of iets dergelijks bent waar je nog lang niet weg kunt, en dan aan je vent vertellen wat je onder je kleren aan hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mannen vinden dat echt niet zo interessant, hoorAl zijn er vast mannen die op hele dure uitgebreide lingeriesetjes kicken, maar over het algemeen is het gewoon: hoe naakter, hoe beter. Klinkt wat simpel, maar zo is het wel.
Jullie spreken elkaar hier wel tegen.. Ik dacht ook altijd dat juist wat je niet ziet, opwindend is. Net als bij het uitpakken van een cadeautje zeg maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Heb je zoveel lingerie?Maar hmm voor mannen is alles dat een beetje afdekt wel spannend. Zolang ze maar kunnen fantaseren wat eronder zit.
Ja, je kan er zo'n geil wijf in droppen, maar haal weg en verbeeld er Miep van de hoek in. Dit krijg jij je bed niet inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef Anshur het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik toch echt wel wat meebrengen hoor
[..]
Waar koop jij je lingerie in godsnaam?En wat voor heb je?
Nee ik weet wat je denkt maar zo bedoel ik het niet
Dat is altijd mooi. Sowieso maakt sommige lingerie het verschil maar ligt er ook aan wat. Ik vind zelf bodies altijd wel tof.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring inderdaad, maar kennelijk denken de mannen hier er anders over. Het leukste vind ik trouwens als je op een feestje of iets dergelijks bent waar je nog lang niet weg kunt, en dan aan je vent vertellen wat je onder je kleren aan hebt.
hij zegt dat expres zodat je foto's gaat sturen van je lingerie, maar in werkelijkheid maakt het geen reet uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie spreken elkaar hier wel tegen.. Ik dacht ook altijd dat juist wat je niet ziet, opwindend is. Net als bij het uitpakken van een cadeautje zeg maar.
En ja, Speedo-drager, ik heb een lingerie verzameling waar de gemiddelde Hunkemoller-winkel jaloers op kan zijn.
Juist wat je niet kan zien is opwindend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie spreken elkaar hier wel tegen.. Ik dacht ook altijd dat juist wat je niet ziet, opwindend is. Net als bij het uitpakken van een cadeautje zeg maar.
En ja, Speedo-drager, ik heb een lingerie verzameling waar de gemiddelde Hunkemoller-winkel jaloers op kan zijn.
Mannen zijn soms echt raar... Ik ken iemand die kickte op mijn leggingsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat is altijd mooi. Sowieso maakt sommige lingerie het verschil maar ligt er ook aan wat. Ik vind zelf bodies altijd wel tof.
Maar dat kan je met alle lingerie wel zeggen he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, je kan er zo'n geil wijf in droppen, maar haal weg en verbeeld er Miep van de hoek in. Dit krijg jij je bed niet in
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
hij zegt dat expres zodat je foto's gaat sturen van je lingerie
quote:
Wil je hiermee zeggen dat jij niet geinteresseerd bent in lingerie foto's?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij zegt dat expres zodat je foto's gaat sturen van je lingerie, maar in werkelijkheid maakt het geen reet uit.
Wait what, en die draag je zelf?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Juist wat je niet kan zien is opwindend.Althans voor mij dan.
Pics van je lingerie collectie. Ik heb hier en daar wat strings, en bodies.
Leggings kunnen wel geil zijn vooral als ze strak zijn en zo. Ik ging laatst bij een meid op bezoek.. En ze had een legging aan en ik ontmoete haar voor de eerste keer was een soort meet zeg maar. En haar onderbroek scheen gewoon door.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen zijn soms echt raar... Ik ken iemand die kickte op mijn leggings
Als ze de vormen goed accentueren is dat niet raar toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen zijn soms echt raar... Ik ken iemand die kickte op mijn leggings
Ja ik draag die zelf ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat jij niet geinteresseerd bent in lingerie foto's?
[..]
Wait what, en die draag je zelf?
Dit klinkt verdacht veel als een prostituee bezoek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Leggings kunnen wel geil zijn vooral als ze strak zijn en zo. Ik ging laatst bij een meid op bezoek.. En ze had een legging aan en ik ontmoete haar voor de eerste keer was een soort meet zeg maar. En haar onderbroek scheen gewoon door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |