^^ xD xPquote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef LethalNinja het volgende:
Als je elkaar wilt opwinden met geile piccas, stuur elkaar dan maar DM's/ PM's.. Probeer in dit topic inhoudelijk in te gaan op de OP via tekstuele reacties ^_^
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neen, vandaag voel ik mij erg Nederlands
Je hebt het over wanhopig, maar struint wel zelf Facebook af voor "eyecandy"quote:Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Zojuist struinde ik wat rond op de Facebook rondstruinend naar wat eyecandy. Hierin ben ik geslaagd maar wat ik zag is niet te geloven.
Ik zag een of ander half bloed turkse slet met een of andere zuidelijke exotische naam. Op de desbetreffende foto was de helft van haar gezicht te zien. Ze had haar camera centreerd op haar boezem, ze droeg een strak zwart topje waarbij haar tieten + decolletee goed werden vormgegeven, ze heeft ook de perfecte tietmaat.
En dan zie je ook echt van die guido's die foto liken, echt als er iets dat je niet moet doen, is zulke foto's lijken. Hoe wanhopig wil je overkomen, enkeltje naar de vriendenzone. Ook meisjes gingen haar foto's liken maar dat begrijp ik ook niet echt, dit is gewoon politiek onderling op sletjes niveau.
Ze droeg ook een kruisje.
Klacht:
Meisjes die te graag showen maar zodra je zegt: "mooi" dan zien ze je gelijk als viezerik, geilneef, etc. Je maakt dan ook geen kans meer.
Typische FOK!er dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Je hebt het over wanhopig, maar struint wel zelf Facebook af voor "eyecandy"
Backfire.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef wise het volgende:
dat soort gore halfbloedjes hebben altijd haar boven hun reet en rug. Vieze wijven met hun snor
Ze lijkt me niet Turks man. Overigens is dit weer een andere (geheel terechte) klacht.quote:
Dat was juist de originele klacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze lijkt me niet Turks man. Overigens is dit weer een andere (geheel terechte) klacht.
Halfnaakt foto's maken en dan zeuren dat mensen over je lichaam praten.
dit is moeilijk, maar ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze chick scoort hoger dan ik op de ladder van Aandachtshoererij.
Dat moet je niet zeggen van jezelfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hangt ook af van het soort ondergoed natuurlijk. Als je lingerie aan hebt die bedoeld is om iemand op te winden is dat natuurlijk wel anders dan gewoon een bikini.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze lijkt me niet Turks man. Overigens is dit weer een andere (geheel terechte) klacht.
vrouwelijke logica![]()
net als dit trouwens:
[ afbeelding ]
Dat is wel zo, maar ik denk dat het op mannen vrijwel allemaal zo'n beetje hetzelfde effect heeft. Wij zien die nuance niet altijd zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hangt ook af van het soort ondergoed natuurlijk. Als je lingerie aan hebt die bedoeld is om iemand op te winden is dat natuurlijk wel anders dan gewoon een bikini.
Lees die reacties... dat is precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
Overigens is dit weer een andere (geheel terechte) klacht.
Honderden euro's besteden aan lingerie die binnen een aantal seconden van je lijf afgescheurd wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
Als je lingerie aan hebt die bedoeld is om iemand op te winden
Jij begon ermee..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen van jezelf
Vind het bij jou eigenlijk wel meevallen qua aandachtshoererij hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Leuke lingerie kan een hoop doen hoor. Rode lingeriequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Honderden euro's besteden aan lingerie die je na een aantal seconden toch uit gaat trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |