Laat ons even onzeker zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 23:25 schreef ikjijallebei het volgende:
Wijven die een halve foto hebben.
Die neem je toch direct niet meer serieus?
half fok is turks, lijkt welquote:Op maandag 25 februari 2013 23:20 schreef IPA35 het volgende:
Het Turkentopic level de laatste 3 weken is over de negen duizend.
Volgens mij valt dat erg mee maar de interesse is toegenomen of zo.quote:
En daarom kom ik dus nooit in Rotterdam.quote:
TS, heeft ergens wel gelijk..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk dat de drempel om het sletje uit te hangen wel wat hoger ligt als je op z'n minst een stevig pak slaag boven het hoofd hangt van vader- en of broerlief
?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:51 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
TS, heeft ergens wel gelijk..
Ja, ts) zegt dat ze zoveen inkijk heeft, ewa ja, en als ts haar probeert te versieren word hij uitgemaakt als viezerik terwijl zij haar borsten aan het showen is voor d publiek. Anliomusenquote:
Ik weet niet, ik mag Erdogan wel, hij doet wel goeie dingen. De overige parijen willen TR alleen maar splitsen. Niets voor niets willen de buurlanden ook leider als Erdogan.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toch wel spijtig. En jij zelf ook?
Ik zou haar serieus nemen hoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:25 schreef ikjijallebei het volgende:
Wijven die een halve foto hebben.
Die neem je toch direct niet meer serieus?
sinds wanneer¿quote:Op maandag 25 februari 2013 22:04 schreef wise het volgende:
erotisch getinte foto's mogen helaas niet
gr
-LN
Nee, we gaan er geen bevolkingsgroep bashtopic van maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:57 schreef Ambipur het volgende:
Kunnen we nu dan kappen met die Turken posts? Er zijn nog teveel Marokkanen te bashen.
Aha.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:06 schreef Ambipur het volgende:
Daar ging het mij niet omVInd het hinderlijk dat mensen er continu hun nationaliteit bij halen.
Je kunt met een gerust hart vertrouwen op mijn goedheid.
Je voelt je dus eigenlijk gewoon aangesproken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:06 schreef Ambipur het volgende:
Daar ging het mij niet omVInd het hinderlijk dat mensen er continu hun nationaliteit bij halen.
Je kunt met een gerust hart vertrouwen op mijn goedheid.
Nee. Ik ben nml geen halfbloed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:14 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Je voelt je dus eigenlijk gewoon aangesproken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |