Sjongejonge neem alles niet zo serieusquote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]Wil jij ajb niet spreken voor mijn ouders?
Wil je dan wel even picca's DMen?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef Ambipur het volgende:
Ik lees weleens jouw posts en kan daaruit opmaken uit wat voor familie je komt.. Als ik dan zo je tekst lees, voel ik erg veel medelijden met jou. Ik ben blij, dat ik een ander soort liefde van mijn ouders heb gekregen, waarin ik wel vrijheden heb gekend en waarvan ik weet, dat wat ik ook doe, ik altijd bij mijn ouders terecht kan en ze onvoorwaardelijk van mij houden.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zie wat ervan gekomen (of niet) is... Je ouders hadden de riem strakker moeten aantrekken.
sjongejongejonge dit is wel heel wanhopig.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef wenfer2 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef Ambipur het volgende:
[/quote
Wil je dan wel even picca's DMen?
Deze post raakt me wel. Maar mijn ouders hebben het beste voor me voor in de after-life. En dat is wat telt.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik lees weleens jouw posts en kan daaruit opmaken uit wat voor familie je komt.. Als ik dan zo je tekst lees, voel ik erg veel medelijden met jou. Ik ben blij, dat ik een ander soort liefde van mijn ouders heb gekregen, waarin ik wel vrijheden heb gekend en waarvan ik weet, dat wat ik ook doe, ik altijd bij mijn ouders terecht kan en ze onvoorwaardelijk van mij houden.![]()
Ik maak nu geen geintje. Deze post meen ik.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik lees weleens jouw posts en kan daaruit opmaken uit wat voor familie je komt.. Als ik dan zo je tekst lees, voel ik erg veel medelijden met jou. Ik ben blij, dat ik een ander soort liefde van mijn ouders heb gekregen, waarin ik wel vrijheden heb gekend en waarvan ik weet, dat wat ik ook doe, ik altijd bij mijn ouders terecht kan en ze onvoorwaardelijk van mij houden.![]()
Ik maak nu geen geintje. Deze post meen ik.
Ook hierin verschillen wij. Mijn ouders hebben een hart van goud. Zij zijn mijn voorbeelden. Een goede moslim ben je niet door elke dag te bidden en geen alcohol te nuttigen. Ik proef de frustraties in je berichten. Je leeft in het vrije Westen, maar kent geen vrijheden.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze post raakt me wel. Maar mijn ouders hebben het beste voor me voor in de after-life. En dat is wat telt.
die boy heeft gewoon wat liefde nodig.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe ik echt niet. Ik voel medelijden met TS.
Zijn je ouders AKP'ci?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Deze post raakt me wel. Maar mijn ouders hebben het beste voor me voor in de after-life. En dat is wat telt.
Iedereen heeft liefde nodigquote:Op maandag 25 februari 2013 22:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
die boy heeft gewoon wat liefde nodig.
Wel beetje onzin dit. Bidden is DE core van het geloof, doe je dat niet heeft de rest ook geen zin, en dan heb ik het over vasten, geen alcohol nuttigen etc...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef Ambipur het volgende:
Een goede moslim ben je niet door elke dag te bidden en geen alcohol te nuttigen.
Sowieso. Sommigen meer dan anderen.quote:
Ik heb liever haat ja, anders word ik zo misselijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso. Sommigen meer dan anderen.![]()
Maar we kunnen nu niet opeens allemaal aardig gaan doen tegen elkaar, want dit is KLB.
Oja, je moet geforceerd onaardig doen want dat hoortquote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Sowieso. Sommigen meer dan anderen.![]()
Maar we kunnen nu niet opeens allemaal aardig gaan doen tegen elkaar, want dit is KLB.
Dat is een andere discussie. Ik proef een strijd in je, daar doelde ik op.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wel beetje onzin dit. Bidden is DE core van het geloof, doe je dat niet heeft de rest ook geen zin, en dan heb ik het over vasten, geen alcohol nuttigen etc...
Hoezo? Ik haal alleen je stelling onderuit.quote:
Er is natuurlijk een reden dat KLB het meest populaire sub-forum is.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oja, je moet geforceerd onaardig doen want dat hoort
Niet doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo? Ik haal alleen je stelling onderuit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |