En stinken dat ze doen, bah je moet er maar van houdenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef wise het volgende:
dat soort gore halfbloedjes hebben altijd haar boven hun reet en rug. Vieze wijven met hun snor
doe die hoofddoek maar af meidquote:
Wat een ongein.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zag ooit iemand "hard geworden" posten bij zo'n foto. Ze werden boos
Thxquote:Op maandag 25 februari 2013 22:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lethalninja hier staat er nog een
Dmquote:Op maandag 25 februari 2013 22:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag geen erotische plaatjes doen.
denk dat ze t niet zo erg vinden, ze vragen dat soort aandacht met zo'n foto.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
echt als er iets dat je niet moet doen, is zulke foto's lijken. Hoe wanhopig wil je overkomen, enkeltje naar de vriendenzone.
?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, om tof terug te doen.. You can't get me.
Het gaat mij meer om algmeen maar als Turkse dit doen is dat meer schockerend vind ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat heeft je klacht nou eigenlijk te maken met het (half) Turks zijn van deze meisjes?
Omdat je zelf van Turkse afkomst bent, waarschijnlijk?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om algmeen maar als Turkse dit doen is dat meer schockerend vind ik.
Pics.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Zojuist struinde ik wat rond op de Facebook rondstruinend naar wat eyecandy. Hierin ben ik geslaagd maar wat ik zag is niet te geloven.
Ik zag een of ander half bloed turkse slet met een of andere zuidelijke exotische naam. Op de desbetreffende foto was de helft van haar gezicht te zien. Ze had haar camera centreerd op haar boezem, ze droeg een strak zwart topje waarbij haar tieten + decolletee goed werden vormgegeven, ze heeft ook de perfecte tietmaat.
En dan zie je ook echt van die guido's die foto liken, echt als er iets dat je niet moet doen, is zulke foto's lijken. Hoe wanhopig wil je overkomen, enkeltje naar de vriendenzone. Ook meisjes gingen haar foto's liken maar dat begrijp ik ook niet echt, dit is gewoon politiek onderling op sletjes niveau.
Ze droeg ook een kruisje.
Klacht:
Meisjes die te graag showen maar zodra je zegt: "mooi" dan zien ze je gelijk als viezerik, geilneef, etc. Je maakt dan ook geen kans meer.
Denk dat de drempel om het sletje uit te hangen wel wat hoger ligt als je op z'n minst een stevig pak slaag boven het hoofd hangt van vader- en of broerliefquote:Op maandag 25 februari 2013 22:24 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
Er van uit gaan dat turkse meisjes / halfbloedjes een lager sletpercentage hebben.
Je vergist je hierin...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk dat de drempel om het sletje uit te hangen wel wat hoger ligt als je op z'n minst een stevig pak slaag boven het hoofd hangt van vader- en of broerlief
Wat bazel jij nou weer?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:20 schreef user13 het volgende:
Hahha haha
Kansloze TS dagdroomt van een like-knop
Ja precies. Ik vind dat stiekem gedoe ook wel spannend eigenlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef durrrr het volgende:
Nee maar is echt zo. Turkse / mocro's zijn meestal wel de grootste sletjes ja. Zogenaamd heilig dit dat
Maar die willen echt meer.
Deze manquote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind dat stiekem gedoe ook wel spannend eigenlijk.
Waarom sletjes?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef durrrr het volgende:
Nee maar is echt zo. Turkse / mocro's zijn meestal wel de grootste sletjes ja. Zogenaamd heilig dit dat
Maar die willen echt meer.
Ik sta alleen wel op de zijlijn in dezequote:Op maandag 25 februari 2013 22:42 schreef durrrr het volgende:
[..]
Deze man![]()
Ja toch, doe je goed man. Als hun vader broers etc er achter komen zijn ze goed de lul
Om views te trekken.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zijn het sletjes?
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja maar een Turks meisje is toch al een slet als ze met haar vriend met wie ze al 2 jaar heeft naar bed gaat?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik verwoord alleen de opvatting van Turkse jongens/mannen en moeders.
Ja want, niet halal etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zijn het sletjes?
Zie wat ervan gekomen is (of nietquote:Op maandag 25 februari 2013 22:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]Wil jij ajb niet spreken voor mijn ouders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |