wie is aleviet?quote:
neequote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef NotoireDomoor het volgende:
Ik snap nooit waarom ze hun kut wel scheren, maar hun snor niet.
neequote:
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef NotoireDomoor het volgende:
Ik snap nooit waarom ze hun kut wel scheren, maar hun snor niet.
Jij was toch ook Turkse? Ik zou zeggen, sla je slag, je bent een dief van je portemonnee als je dit niet doetquote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef Loverrrr het volgende:
naar aanleiding van dit topic kan ik concluderen dat er veel vraag naar turkse sletjes is
maar weinig aanbod, gat in de markt dus voor een slimme ondernemer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens. Daarnaast kleden veel van die meisjes met hoofddoek zich erg leuk, wat het geheel alleen maar beter maakt. Dan heb ik het overigens niet over hen die op de hoofddoek na in slettenoutfit over straat gaan. Niet dat ik dat niet leuk vind om te zien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:57 schreef Michielos het volgende:
ik vind turkse vrouwen vaker heel knap (marokkaanse ook). Zelfs een hoofddoek of sluier heeft soms een mysterieus effect op me![]()
mee eenschquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens. Daarnaast kleden veel van die meisjes met hoofddoek zich erg leuk, wat het geheel alleen maar beter maakt. Dan heb ik het overigens niet over hen die op de hoofddoek na in slettenoutfit over straat gaan. Niet dat ik dat niet leuk vind om te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |