Laat nou allemaal Ambi eens met rust, ze is al van mij!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op je hiihihih
L0Lquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moest eens weten gast. Ben gewoon man alles.
[..]
Verhuizing. Mag opschieten.
[..]
Nee. Ik vind het niet erg als een man wat aandacht wil, maar jij bent gewoon een pussy.
Dus het is zo ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moest eens weten gast. Ben gewoon man alles.
[..]
Verhuizing. Mag opschieten.
[..]
Nee. Ik vind het niet erg als een man wat aandacht wil, maar jij bent gewoon een pussy.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laat nou allemaal Ambi eens met rust, ze is al van mij!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde lieden hier mogen in DM verder. Dit is geen SC hier.
Mogen we het ook niet meer over lingerie hebben?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde lieden hier mogen in DM verder. Dit is geen SC hier.
In B&H lopen genoeg topics over lingerie en dergelijke. Hier weer OT of anders over DM verder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mogen we het ook niet meer over lingerie hebben?
Zou je een linkje willen geven?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In B&H lopen genoeg topics over lingerie en dergelijke. Hier weer OT of anders over DM verder.
Ik heb zelf een topic gemaakt, bedankt meneer de mod!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Posts weggehaald van lieden die alsnog door willen gaan. Zoek een SC.
Prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik heb zelf een topic gemaakt, bedankt meneer de mod!
Mooi hoe u hier alles in de gaten houdt u levert goed werk.
Nou nou dan denk ik, dat kan toch ook wel wat minder? Tis wel ONZE frenk he,quote:
Je bent Aleviet toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. String en BH? Als ik ga sporten sport BH.
Rare ben jij.
goeie kick manquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |