quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ik draag die zelf ook.Een meid gaat er binnenkort weer helpen om wat voor me uit te zoeken. Daarom ben ik ook wel geïnteresseerd in jouw collectie.

Nee hoor zoiets was het dan weer net niet... Ze heeft niets meer laten weten...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit klinkt verdacht veel als een prostituee bezoek.
Wat een bekrompenheid homo's en lesbies worden geaccepteerd. Maar een man die vrouwenkleding draagt dat mag niet. Nigger please...quote:

OHMYGOD HE JUST DROPPED THE N-BOMB.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee hoor zoiets was het dan weer net niet... Ze heeft niets meer laten weten...
[..]
Wat een bekrompenheid homo's en lesbies worden geaccepteerd. Maar een man die vrouwenkleding draagt dat mag niet. Nigger please...

ze hebben niet eens volle borsten -,-"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef Anshur het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik toch echt wel wat meebrengen hoor
[..]
Waar koop jij je lingerie in godsnaam?En wat voor heb je?
Nee ik weet wat je denkt maar zo bedoel ik het niet

Niets mis met kleine borsten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ze hebben niet eens volle borsten -,-"

Nou en.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ze hebben niet eens volle borsten -,-"

Terecht, ik ging niet ontopic toen ik zei dat ik ook lingerie droeg. Wel jammer dat er geen begrip voor is.quote:

Als was er wel begrip..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:26 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Terecht, ik ging niet ontopic toen ik zei dat ik ook lingerie droeg. Wel jammer dat er geen begrip voor is.

Ik vind het gewoon naar dat iedereen me dan behandeld alsof ik moorden pleeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als was er wel begrip..Wat maak dat uit.

Niet zo zeuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon naar dat iedereen me dan behandeld alsof ik moorden pleeg.

Je hebt gelijk sorry.quote:

Gewoon. String en BH? Als ik ga sporten sport BH.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Je hebt gelijk sorry.![]()
Wat voorn lingerie draag jij het liefst?

Wat? Kan je niet gewoon aardig en normaal doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
welke pervert heeft z'n kloon losgelaten hier
Hmm ik vind body's het leukste.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. String en BH? Als ik ga sporten sport BH.
Rare ben jij.

ben ik te lang voorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat? Kan je niet gewoon aardig en normaal doen?
[..]
Hmm ik vind body's het leukste.

Alle psycho's verzamelen! Dit wordt weer een parel van een topic. Wel even opschieten. Na mijn kop koffie ga ik weer door met inpakken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op je hiihihih

Waar pak je voor?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alle psycho's verzamelen! Dit wordt weer een parel van een topic. Wel even opschieten. Na mijn kop koffie ga ik weer door met inpakken.

Jou zou me beschermen als turk zijnde voor de Marokkanen op straatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alle psycho's verzamelen! Dit wordt weer een parel van een topic. Wel even opschieten. Na mijn kop koffie ga ik weer door met inpakken.

Je moest eens weten gast. Ben gewoon man alles.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat is een kloon van een vadsige 50+er
Verhuizing. Mag opschieten.quote:
Nee. Ik vind het niet erg als een man wat aandacht wil, maar jij bent gewoon een pussy.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Jou zou me beschermen als turk zijnde voor de Marokkanen op straatik kruip gewoon achter je kaposhon bij je nek zodat ze mij niet zien en je bent mijn prinses die me voor alles beschermt.

Laat nou allemaal Ambi eens met rust, ze is al van mij!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op je hiihihih

L0Lquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moest eens weten gast. Ben gewoon man alles.
[..]
Verhuizing. Mag opschieten.
[..]
Nee. Ik vind het niet erg als een man wat aandacht wil, maar jij bent gewoon een pussy.

Dus het is zo ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moest eens weten gast. Ben gewoon man alles.
[..]
Verhuizing. Mag opschieten.
[..]
Nee. Ik vind het niet erg als een man wat aandacht wil, maar jij bent gewoon een pussy.

quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Laat nou allemaal Ambi eens met rust, ze is al van mij!

quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde lieden hier mogen in DM verder. Dit is geen SC hier.

Mogen we het ook niet meer over lingerie hebben?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Bepaalde lieden hier mogen in DM verder. Dit is geen SC hier.

In B&H lopen genoeg topics over lingerie en dergelijke. Hier weer OT of anders over DM verder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mogen we het ook niet meer over lingerie hebben?

Zou je een linkje willen geven?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In B&H lopen genoeg topics over lingerie en dergelijke. Hier weer OT of anders over DM verder.

Ik heb zelf een topic gemaakt, bedankt meneer de mod!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Posts weggehaald van lieden die alsnog door willen gaan. Zoek een SC.

Prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik heb zelf een topic gemaakt, bedankt meneer de mod!
Mooi hoe u hier alles in de gaten houdt u levert goed werk.

Nou nou dan denk ik, dat kan toch ook wel wat minder? Tis wel ONZE frenk he,quote:

Je bent Aleviet toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon. String en BH? Als ik ga sporten sport BH.
Rare ben jij.

goeie kick manquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |