Toch wel, want als iemand een hoofddoek draagt ga je er sowieso vanuit dat het een no-go is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Zo'n hoofddoekje werkt dus eigenlijk voor geen meter
O ja broers en neven enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Toch wel, want als iemand een hoofddoek draagt ga je er sowieso vanuit dat het een no-go is.
Nee, want meisjes zonder hoofddoek kunnen net zo goed vervelende broers en neven hebben.quote:
Dan kan ik je vertellen dat je angst niet altijd gegrond isquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, want meisjes zonder hoofddoek kunnen net zo goed vervelende broers en neven hebben.
Bedoel je angst voor broers en neven? Dat heb ik namelijk niet, ik ben een toughguy.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dan kan ik je vertellen dat je angst niet altijd gegrond is
Ik weet niet wat ik bedoel. Ik denk dat ik bedoel te zeggen dat ze niet allemaal zo ''no-go'' zijn als jij denktquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoel je angst voor broers en neven? Dat heb ik namelijk niet, ik ben een toughguy.
O nee, dat weet ik wel hoor, het is meer dat ze procentueel gezien wel een stuk vaker no-go zijn dan meisjes zonder hoofddoek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik bedoel. Ik denk dat ik bedoel te zeggen dat ze niet allemaal zo ''no-go'' zijn als jij denkt
Neuken die meisjes ook met hoofddoek?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik bedoel. Ik denk dat ik bedoel te zeggen dat ze niet allemaal zo ''no-go'' zijn als jij denkt
Ja ik ken er wel een paar die zonder ring om de vinger van bil gingen. Maar er zullen er vast ook een hele hoop zijn die de betekenis van het dragen van een hoofddoek wel serieus nemen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Neuken die meisjes ook met hoofddoek?
Alleen er zijn er ook die alleen maar kontneuken doen en sodomie is een zonde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik ken er wel een paar die zonder ring om de vinger van bil gingen. Maar er zullen er vast ook een hele hoop zijn die de betekenis van het dragen van een hoofddoek wel serieus nemen.
vrouwen logicaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hangt ook af van het soort ondergoed natuurlijk. Als je lingerie aan hebt die bedoeld is om iemand op te winden is dat natuurlijk wel anders dan gewoon een bikini.
Een beetje houvast mag anders best.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef ntm het volgende:
Die vetrol had ze wel beter kunnen weg photoshoppen. Die met die blauwe bikini.
Stel je voor dat een vrouw een beetje vet heeft inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef ntm het volgende:
Die vetrol had ze wel beter kunnen weg photoshoppen. Met die blauwe bikini.
O my god, zie dat vet bij d'r benen. Beter gaat ze eerst afvallen voor ze zulke foto's maakt.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef wise het volgende:
dat soort gore halfbloedjes hebben altijd haar boven hun reet en rug. Vieze wijven met hun snor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |