Mensen zijn niet geschapen om kleren te dragen, kleren zijn gemaakt voor de mens. Dit is gewoon de verkeerde maat/pasvorm.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:41 schreef Piye het volgende:
[..]
O my god, zie dat vet bij d'r benen. Beter gaat ze eerst afvallen voor ze zulke foto's maakt.
Welke vetrol?!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:35 schreef ntm het volgende:
Die vetrol had ze wel beter kunnen weg photoshoppen. Met die blauwe bikini.
Maar de gedroomde turk is natuurlijk geen echte turk maar enkel import met een exotisch uiterlijk.quote:
Dit is geen curve hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 03:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is geen vetrol, dat zijn curves.
das een manquote:
leuker¿ wat een eigendunk zegquote:
quote:
beter zo'n lichaam dan een houten plank die je in de schappen van de gamma ziet.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]Jaloers ofzo?
Wat maakt dat vetje nou uit, komt ook omdat ze schuin staat warschijnlijk, ziet er gewoon goed uit.
Nee. Is een vetrol. Hebben vrouwen vaak.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]Jaloers ofzo?
Wat maakt dat vetje nou uit, komt ook omdat ze schuin staat warschijnlijk, ziet er gewoon goed uit.
Ik lees: Nee, is een vetrol. Heb ik ook.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Is een vetrol. Hebben vrouwen vaak.
Ja. Een beetje.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik lees: Nee, is een vetrol. Heb ik ook.
Ja het is een vetrol maar geen curve wat iemand hier beweerde. En ja ik ben jaloers, had gewild dat ik er zo uitzag maar helaasquote:Op woensdag 17 april 2013 14:45 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]Jaloers ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |