Gefeliciteerd Klumsy!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef klumsy het volgende:
Ik ben verliefd!!! Vandaag was de keizersnede
Lola Jolieen wat is ze mooi!
Zeg dat <3quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef klumsy het volgende:
Ik ben verliefd!!! Vandaag was de keizersnede
Lola Jolieen wat is ze mooi!
Ze heeft twee topics geleden nog gepost? Dinsdag dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef pessie het volgende:
Uhm, ik denk dat zillah wel bevallen is. Gezien haar postfrequentie kan het nog best een tijd duren voor ze zich hier meld. En ik wil bovenaan staan
![]()
En klums, ben benieuwd naar een foto!
Ja, maar ze had gisteren een geplande keizersnee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze heeft twee topics geleden nog gepost? Dinsdag dus.
Ze was er pas nog.. Waarom iemand uit de lijst mikken alleen zodat iemand anders op 1 staat..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:59 schreef danic het volgende:
Pessie, zal ik ze al uit de lijst halen? Of een wachten tot ze zich meld? Dat laatste vind ik wel netter eigenlijk, tenzij jij het niet meer kunt ophouden natuurlijk
Dan kan er toch gewoon even gewacht worden op het nieuws?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef danic het volgende:
[..]
Ja, maar ze had gisteren een geplande keizersnee.
Dat zeg ik toch ook? Ze is er toch niet uit?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan kan er toch gewoon even gewacht worden op het nieuws?
Daar ben ik het normaal ook helemaal mee eens. Maar ze is hier gewoon niet actief en postte eens per maand oid. Het kan dus zo nog een week duren voor ze zich meld met haar baby.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan kan er toch gewoon even gewacht worden op het nieuws?
Je bent niet de enige, ik wilde ik dat ik dingen ook zo mooi kon omschrijvenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:05 schreef Incantrix het volgende:
Klums![]()
![]()
ik zit even een beetje te huilen, wat heel erg ontzettend mooi
![]()
Ik was me vandaag echt even aan het afvragen waar je gebleven wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Suikertante het volgende:
Klumsy hoera!!!
Van harte en lieve namen
kruipt terug in vakantiemodus
Ik!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:50 schreef Elmo76 het volgende:
Ik vraag het gewoon nog eens hier in dit topic: Gaat er iemand van hier zaterdag naar de 9 maandenbeurs?!?
Minimeetje?!quote:
Ja mij ook!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lijkt me leukZou leuk zijn als er nog meer meiden van hier gaan!
Ja, Ik heb nu 2 echo's gehad, eerste keer een vruchtzakje gezien, 2de echo een week later een mooi knippertje gezien en aankomende dinsdag dan eindelijk de termijnecho en definitieve UD.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:12 schreef pessie het volgende:
Oh spewey, das dinsdag al! Ik hoop op een mooie knipper! Je had toch al een echo gehad?
Kd, hoe was de echo?
wel een nub, denk ik..quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:47 schreef Fieder het volgende:
Jaa KD mooie skittleEn leuke datum!
Geen nub gezien?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha. Ik stem nog steeds voor meisjequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:57 schreef Kleurdoos het volgende:
meisje en nub ook meisje
dus dat wordt een jochieop vrijdag de 13e
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:00 schreef Kyara het volgende:
Mooie echo KD!
Ik kom nu echt afscheid nemen, al blijf ik natuurlijk wel meelurken (zoals iedereen).
Misschien kan er ook nog een paar baby's uitrammelen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, matrozenbedje, elk aan 1 kant, dus voetjes tegen elkaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:02 schreef pessie het volgende:
Ohhh kyara, wat eenbknappe kinders heb je! Liggen je dames nu samen in 1 bedje?
<3quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, matrozenbedje, elk aan 1 kant, dus voetjes tegen elkaar.
Oh pardon, verkeerd begrepenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik bedoelde het ook niet als opmerking naar jou.. Meer naar Pessie
Je bedoelt, nu gaat het om jou en dan is het andersquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Daar ben ik het normaal ook helemaal mee eens. Maar ze is hier gewoon niet actief en postte eens per maand oid. Het kan dus zo nog een week duren voor ze zich meld met haar baby.
Maar goed. Ik hoop gewoon dat mijn beeb aangespoord wordt door de nummer 1 plek.
ik al helemaal nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook niet op nummer 1 gestaan.
En nu??quote:
al ga ik tot baby 16!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En nu??
Net zo lang proberen tot het wel lukt?
Dat !! Die transit gaat vol.quote:
Ik denk niet dat jouw vergissing het grootste probleem isquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef danic het volgende:
Wow, chill ff. Sorry dat ik het verkeerd onthouden heb, ik was in de veronderstelling dat het een geplande ks was, sorry. Mijn fout, maar mijn zwangere hoofd onthoudt ook niet alles. Maar ik haal je er helemaal niet uit, dat had ik volgens mij ook al aangekondigd.
We wachten netjes totdat jij je komt melden met een verse baby.
Heel veel sterkte en ik hoop dat er gauw wat gang in komt, want zo lang weeën opvangen is hel! Maar probeerje frustratie alsjeblieft niet hier af te reageren, daar heeft niemand wat aan.
Daar heb je je man voor![]()
Nee misschien niet, maar voelde me wel ff aangesproken. Hier ook hormonen hè, en soms geven die antwoord terugquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jouw vergissing het grootste probleem is
Bedankt! Jij een beetje goed de dag door gekomen? Nog voorwerk gehad?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 06:50 schreef Gulara het volgende:
Ik ga voor je duimen L0t! Ze maakt het wel spannend!
Nee rustig dagje. Vooral een erg pijnlijke rug. Heb veel met m'n benen omhoog tegen de muur gelegen. Fijn voor m'n rug en dan zakt het vocht wat weg uit m'n enkels. Win-win!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 06:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bedankt! Jij een beetje goed de dag door gekomen? Nog voorwerk gehad?
Ik ook niet. Sterker nog, ik zou nu op plek nr 6 moeten staan, maar in plaats daarvan zijn ze alweer 4 weken oudquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook niet op nummer 1 gestaan.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb weeeeeeeeken op 1 gestaan![]()
Zillah, hopelijk heb je je baby ondertussenlijkt me heel vervelend als t inleiden zolang duurt!
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Sorry, had je graag langer op 1 willen hebben hoor![]()
40 weken voor fieder![]()
Kyara iddbijna 42 weken
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]Het maakte mij volgens mij helemaal niet uit. Of ik nou een dag voor jou, na jou, op dezelfde dag of voor mijn part synchroon met jou ging bevallen...áls ik maar ging bevallen
!
Ik vind het nog steeds leuk om hier mee te lezen. Sommigen van jullie waren net zwanger toen ik ging bevallen
Oh, dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]synchroon *lol*
Je wachtte netjes tot mijn dame er was en pikte mijn datumdie stond gepland voor inleiden
![]()
En idd, bizar he. Voor mn gevoel is bv fieder pas net zwanger. Maar dat was 6,5 maand geleden zo
Gewoon nee zeggen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef pessie het volgende:
Shandaly heb je ook een beetje kunnen uitrusten verder? Begin je weer wat fitter te worden?
Ik zit me idd ook te bedenken hoe we het gaan doen met kraamvisite. Mijn broer en zus hebben beide 4 kids, en ik begrijp dat het natuurlijk geweldig is voor een kind om ern baby vast te kunnen houden maar in een paar minuten 6 verschillende mensen die het vasthouden is misschien iets teveel? Wat zouden jullie doen?
Had ik hier ook niet gezegdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Mooie datum
. Ik ging ernstig hard richting augustus en dat wilde ik toch echt niet...ik zou een juli baby krijgen! En dat is net aan gelukt
.
Ja, maf idee hè. En waar er vorig jaar een heleboel juli kindjes (en veel meisjes!) waren, is er nu maar 1 geplande!
Jaaaa, dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:46 schreef bellelena het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter Zillah! Het grote genieten kan eindelijk beginnen
L0t, jammer dat ze niet meer mooi in beeld kon komen, maar super dat alles zo goed gaaten wie weet maken we dan toch een datumtweeling
Wel op voorweeen helaasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef Fieder het volgende:
Milka, fijn een datum!
Pessie heeft het bovenaan staan al effect?
Ik heb nog 5 uur om op mn ud te bevallen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ohmyword.. na lichte druk van mijn kant gaat mijn lief de vloer in het kamertje leggen!![]()
EIN-DE-LIJK die meubeltjes uit de huiskamer!!
ik ben een beetje vroeg met spulletjes maar dit was 'an offer you can't refuse' zegmaar![]()
Ik heb wel moeten beloven dat hij dan het hele weekeind mag playstation spelen.
Is dat wat zo'n draagdoek? Lijkt me fijn om mormeltje zo af en toe rond te sjouwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:19 schreef -mandy- het volgende:
Geslaagd voor zo'n swing 4 in 1 draagdoek
Haha, die bedoel ik ook idd. Dank je.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef pessie het volgende:
Ik denk dat je een sling bedoelt mandy. Toen ik googlede op swing 4 kwam er iet s anders
. Hilz, er is een draagdoek topic: OUD / Draagdoeken #112
Ga ik kijken! Merci!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef pessie het volgende:
Ik denk dat je een sling bedoelt mandy. Toen ik googlede op swing 4 kwam er iet s anders
. Hilz, er is een draagdoek topic: OUD / Draagdoeken #112
Ik kan niet wachten om mini daarin te dragen!quote:
Cwen wat rotquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:17 schreef Cwen het volgende:
Zillah, gefeliciteerd!!
Vandaag 15 weken, niemandsland... Buik groeit maar kan het hartje niet vinden met de Angelsound, ligt wrs aan mij maar nog geen geruststelling. Durf gewoon nog niks te kopen en dat vind ik onzin van mezelf.
Hè dat is rot. Je moet echt heeellll laag zoeken met die Angelsound, ik zat eerst steeds te hoog daarmee. Wanneer moet je weer naar de vk?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:17 schreef Cwen het volgende:
Zillah, gefeliciteerd!!
Vandaag 15 weken, niemandsland... Buik groeit maar kan het hartje niet vinden met de Angelsound, ligt wrs aan mij maar nog geen geruststelling. Durf gewoon nog niks te kopen en dat vind ik onzin van mezelf.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:45 schreef Babbel1 het volgende:
Ja dat hoop ik ook..bij iedere maandverbandwissel vraag ik me weer afhoe dit goed af moet lopen..
Ik wilde ook bijna n foto maken van de echo naast n stopcontact, omdat het hele verhaal zo ongelofelijk klinkt..
Hier ook vier pakken maat 1 binnengekregen, plus dat maat 2 ook al klaar staat. Laat maar komen, de kleine poepdoos.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:52 schreef pessie het volgende:
Zo, mn pakketje van wehkamp wat ik gistermiddag besteld had is nu al binnen3 pakken maat 1 luiers en een pak maat 2. Wie had de hint ook al weer gegeven? Iig bedankt!
Nogal ja. Ze vond dat we nog maar even flink van bil moesten gaanquote:
Ging het er niet vooral om dat je man het einde haalt in dit geval?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:02 schreef pessie het volgende:
[..]
Nogal ja. Ze vond dat we nog maar even flink van bil moesten gaan. Helaas lukt het einde halen me al tijden niet meer
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ging het er niet vooral om dat je man het einde haalt in dit geval?
Zojuist Rennie gekocht en gelijk maar 1 genomen. Die maagzuur is zo vreselijk irritant!quote:
Inderdaad, Gulara waar ben je? Oehhhhh spannennnnddd....quote:Op zondag 24 februari 2013 09:11 schreef danic het volgende:
Waar is iedereen? En gulara, je verzaakt je meldplicht! Of ben je stiekem aan het bevallen?
Het gaat goed hoor! Ik heb endometriose en dat doet eigenlijk alleen zeer als je menstrueert/een echte cyclus hebt. Ik slik nu zonder stopweek de anticonceptiepil en daardoor heb ik nergens last van. Overigens weet ik morgen pas zeker of ik niet geopereerd hoef te worden dus dat is nog wel even spannendquote:Op zondag 24 februari 2013 10:07 schreef Fieder het volgende:
Wow Soesa dat wist ik helemaal niet! Hoe is het nu met je?
Morgen naar de gyn, dan ben ik 40+3. Is het raar om te vragen of hij even wil kijken of er al iets gebeurt van binnen? Ben zo benieuwd...![]()
Eerstvolgende keer dat ik hem zie ben ik wss 41 + een paar dagen dus dan wordt het een inleiding plannen denk ik? Ben zo bang dat er dan geen plek is en ik over de 42 weken ga...
Fieder!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:35 schreef Fieder het volgende:
Zeker spannend Soesa! En wat een wonder is je meisje dan eigenlijk![]()
Och Pessie jeetje! Arme N...![]()
Bedankt voor de tips. Ik ga er even goed voor zitten met mn man, alhoewel die volgens mij alles wel best vindt.
Ik ga sowieso aan de gyn vragen of er al iets gebeurt maar ik verwacht het niet. Als ik stripbaar ben mag hij t van mij proberen. Als ik er nog niet klaar voor ben gebeurt er toch niks... Meh wel balen dat ik een mannelijke gyn heb![]()
Gulara
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:41 schreef Gulara het volgende:
Fieder!![]()
En die gyn is vast wel wat gewend hoor, normaalste zaak van de wereld voor hem. In het ergste geval vindt ie je een kei lekker ding en heeft ie een leuke dag!![]()
Nou, juist omdat wij gewend zijn aan zeer uitgebreide post van hou om coor ons 2 uur snachts denken we dat je ligt te bevallen als wij om 8 uur nog niets zienquote:Op zondag 24 februari 2013 10:32 schreef Gulara het volgende:
Hahaha, moest lachen om jullie conspiracy theorieën!![]()
Maar ik was vanochtend pas laat wakker en dan slaapt iedereen al. En 's nachts gebeurt er ook niks meer tegenwoordig. En als mensen wél liggen te bevallen 's nachts dan vertellen ze mij niks.Dus vandaar dat ik nog niet gepost had.
Maar: meld!
En dat my friend, is een ultiem zwangerschapskwaaltjequote:Op zondag 24 februari 2013 11:18 schreef Hilzillah het volgende:
gatver de gatver.... Wat kan een mens raar dromen! na een aantal keer wakker te zijn geweest bleef ik verdergaan met dezelfde droom. Cocaïne verslaafde vriendjes die vreemd gaan. bah...
ik droomde altijd eigenlijk wel debiel, maar het wordt nu alleen maar erger.
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:41 schreef Gulara het volgende:
[..]
Fieder!![]()
En die gyn is vast wel wat gewend hoor, normaalste zaak van de wereld voor hem. In het ergste geval vindt ie je een kei lekker ding en heeft ie een leuke dag!![]()
leueueueuueuk! dus volgendr week snijd vriendje mij dr strot af in mn droom?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:20 schreef pessie het volgende:
[..]
En dat my friend, is een ultiem zwangerschapskwaaltje
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:46 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
leueueueuueuk! dus volgendr week snijd vriendje mij dr strot af in mn droom?
Ik zal straks weer even uitgebreid mijn levensverhaal vertellen voor jullie ochtendvermaak. Wie weet ga ik wel iets heel geks dromen. Ik droom trouwens helemaal niet zo raar. Maar ik slaap volgens mij ook steeds te kort om fatsoenlijk te dromen.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Nou, juist omdat wij gewend zijn aan zeer uitgebreide post van hou om coor ons 2 uur snachts denken we dat je ligt te bevallen als wij om 8 uur nog niets zien
Mn vorige kwam 2 dagen na volle maanquote:Op zondag 24 februari 2013 12:25 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik zal straks weer even uitgebreid mijn levensverhaal vertellen voor jullie ochtendvermaak. Wie weet ga ik wel iets heel geks dromen. Ik droom trouwens helemaal niet zo raar. Maar ik slaap volgens mij ook steeds te kort om fatsoenlijk te dromen.![]()
Wel een paar keer echt van die rotdromen.![]()
En volle maan, dus wie gaat er vannacht een babietje baren?
Dat sowiesoquote:Op zondag 24 februari 2013 10:35 schreef Fieder het volgende:
Zeker spannend Soesa! En wat een wonder is je meisje dan eigenlijk![]()
Blokken van 10 kilo sjouwen klinkt wel een tikje.. eh.. onverstandig hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef Piekie81 het volgende:
Sowieso is het tijd voor warmer zomerweer... Ik ben die kou en sneeuw zo ontzettend zat!
Gister lekker eigenwijs 250kilo gipsblokken vanuit de auto naar de container op de stort gesjouwd. Gelukkig waren het vrijwel allemaal blokken van ongeveer 10 kilo, maar ik viel het wel aan mijn rug en banden bovenaan mijn buik (of zijn dat spieren?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |