SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha. Ik stem nog steeds voor meisjequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:57 schreef Kleurdoos het volgende:
meisje en nub ook meisje
dus dat wordt een jochieop vrijdag de 13e
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:00 schreef Kyara het volgende:
Mooie echo KD!
Ik kom nu echt afscheid nemen, al blijf ik natuurlijk wel meelurken (zoals iedereen).
Misschien kan er ook nog een paar baby's uitrammelen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, matrozenbedje, elk aan 1 kant, dus voetjes tegen elkaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:02 schreef pessie het volgende:
Ohhh kyara, wat eenbknappe kinders heb je! Liggen je dames nu samen in 1 bedje?
<3quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, matrozenbedje, elk aan 1 kant, dus voetjes tegen elkaar.
Oh pardon, verkeerd begrepenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik bedoelde het ook niet als opmerking naar jou.. Meer naar Pessie
Je bedoelt, nu gaat het om jou en dan is het andersquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Daar ben ik het normaal ook helemaal mee eens. Maar ze is hier gewoon niet actief en postte eens per maand oid. Het kan dus zo nog een week duren voor ze zich meld met haar baby.
Maar goed. Ik hoop gewoon dat mijn beeb aangespoord wordt door de nummer 1 plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |