Gefeliciteerd Klumsy!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef klumsy het volgende:
Ik ben verliefd!!! Vandaag was de keizersnede
Lola Jolieen wat is ze mooi!
Zeg dat <3quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef klumsy het volgende:
Ik ben verliefd!!! Vandaag was de keizersnede
Lola Jolieen wat is ze mooi!
Ze heeft twee topics geleden nog gepost? Dinsdag dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef pessie het volgende:
Uhm, ik denk dat zillah wel bevallen is. Gezien haar postfrequentie kan het nog best een tijd duren voor ze zich hier meld. En ik wil bovenaan staan
![]()
En klums, ben benieuwd naar een foto!
Ja, maar ze had gisteren een geplande keizersnee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze heeft twee topics geleden nog gepost? Dinsdag dus.
Ze was er pas nog.. Waarom iemand uit de lijst mikken alleen zodat iemand anders op 1 staat..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:59 schreef danic het volgende:
Pessie, zal ik ze al uit de lijst halen? Of een wachten tot ze zich meld? Dat laatste vind ik wel netter eigenlijk, tenzij jij het niet meer kunt ophouden natuurlijk
Dan kan er toch gewoon even gewacht worden op het nieuws?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef danic het volgende:
[..]
Ja, maar ze had gisteren een geplande keizersnee.
Dat zeg ik toch ook? Ze is er toch niet uit?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan kan er toch gewoon even gewacht worden op het nieuws?
Daar ben ik het normaal ook helemaal mee eens. Maar ze is hier gewoon niet actief en postte eens per maand oid. Het kan dus zo nog een week duren voor ze zich meld met haar baby.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan kan er toch gewoon even gewacht worden op het nieuws?
Je bent niet de enige, ik wilde ik dat ik dingen ook zo mooi kon omschrijvenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:05 schreef Incantrix het volgende:
Klums![]()
![]()
ik zit even een beetje te huilen, wat heel erg ontzettend mooi
![]()
Ik was me vandaag echt even aan het afvragen waar je gebleven wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:58 schreef Suikertante het volgende:
Klumsy hoera!!!
Van harte en lieve namen
kruipt terug in vakantiemodus
Ik!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:50 schreef Elmo76 het volgende:
Ik vraag het gewoon nog eens hier in dit topic: Gaat er iemand van hier zaterdag naar de 9 maandenbeurs?!?
Minimeetje?!quote:
Ja mij ook!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lijkt me leukZou leuk zijn als er nog meer meiden van hier gaan!
Ja, Ik heb nu 2 echo's gehad, eerste keer een vruchtzakje gezien, 2de echo een week later een mooi knippertje gezien en aankomende dinsdag dan eindelijk de termijnecho en definitieve UD.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:12 schreef pessie het volgende:
Oh spewey, das dinsdag al! Ik hoop op een mooie knipper! Je had toch al een echo gehad?
Kd, hoe was de echo?
wel een nub, denk ik..quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:47 schreef Fieder het volgende:
Jaa KD mooie skittleEn leuke datum!
Geen nub gezien?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha. Ik stem nog steeds voor meisjequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:57 schreef Kleurdoos het volgende:
meisje en nub ook meisje
dus dat wordt een jochieop vrijdag de 13e
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:00 schreef Kyara het volgende:
Mooie echo KD!
Ik kom nu echt afscheid nemen, al blijf ik natuurlijk wel meelurken (zoals iedereen).
Misschien kan er ook nog een paar baby's uitrammelen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, matrozenbedje, elk aan 1 kant, dus voetjes tegen elkaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:02 schreef pessie het volgende:
Ohhh kyara, wat eenbknappe kinders heb je! Liggen je dames nu samen in 1 bedje?
<3quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, matrozenbedje, elk aan 1 kant, dus voetjes tegen elkaar.
Oh pardon, verkeerd begrepenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:24 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik bedoelde het ook niet als opmerking naar jou.. Meer naar Pessie
Je bedoelt, nu gaat het om jou en dan is het andersquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Daar ben ik het normaal ook helemaal mee eens. Maar ze is hier gewoon niet actief en postte eens per maand oid. Het kan dus zo nog een week duren voor ze zich meld met haar baby.
Maar goed. Ik hoop gewoon dat mijn beeb aangespoord wordt door de nummer 1 plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |