Gefeliciteerd Klumsy!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef klumsy het volgende:
Ik ben verliefd!!! Vandaag was de keizersnede
Lola Jolieen wat is ze mooi!
Zeg dat <3quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef klumsy het volgende:
Ik ben verliefd!!! Vandaag was de keizersnede
Lola Jolieen wat is ze mooi!
Ze heeft twee topics geleden nog gepost? Dinsdag dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef pessie het volgende:
Uhm, ik denk dat zillah wel bevallen is. Gezien haar postfrequentie kan het nog best een tijd duren voor ze zich hier meld. En ik wil bovenaan staan
![]()
En klums, ben benieuwd naar een foto!
Ja, maar ze had gisteren een geplande keizersnee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze heeft twee topics geleden nog gepost? Dinsdag dus.
Ze was er pas nog.. Waarom iemand uit de lijst mikken alleen zodat iemand anders op 1 staat..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:59 schreef danic het volgende:
Pessie, zal ik ze al uit de lijst halen? Of een wachten tot ze zich meld? Dat laatste vind ik wel netter eigenlijk, tenzij jij het niet meer kunt ophouden natuurlijk
Dan kan er toch gewoon even gewacht worden op het nieuws?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef danic het volgende:
[..]
Ja, maar ze had gisteren een geplande keizersnee.
Dat zeg ik toch ook? Ze is er toch niet uit?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan kan er toch gewoon even gewacht worden op het nieuws?
Daar ben ik het normaal ook helemaal mee eens. Maar ze is hier gewoon niet actief en postte eens per maand oid. Het kan dus zo nog een week duren voor ze zich meld met haar baby.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:20 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan kan er toch gewoon even gewacht worden op het nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |