Met coupons?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ging boodschappen doen... Zonder pinpas
Ik was m'n pincode vergeten. Das echt lullig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:59 schreef pessie het volgende:
[..]
Dan krijg je geld terug toch?![]()
Hoe vaak ik mn pinpas al vergeten ben deze zwangerschap.
Oh ik ben mn sleutels echt al tig keer kwijt geweest en dat ik ze dan terugvond in de deurquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:56 schreef -mandy- het volgende:
Of op zoek zijn naar je sleutels terwijl ze in de zak van je jas zitten. Dat had ik laatst.
Vanavond hijg- en puf voor de eerste keer. Ik doe het vnl voor de sociale contacten, en als ik er wat van opsteek is dat altijd mooi meegenomen.
Qua zwangerschapsdementie kan dat wel tellen :pquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:36 schreef Fieder het volgende:
Leuk Mandy! Ik heb er vrij weinig van opgestoken maar het was wel gezellig!
XM das flink balen![]()
Pessie is t al begonnent is tijd
Ik ben nog niks vergeten of kwijtgeraakt, maar heb in t begin van mn zwangerschap wel een paar keer t gas aan laten staan
Lees je in en zorg dat je op de hoogte bent van bevallen met bi, en het kraambed daarna. Het kan een hoop ongemak schelen als je jezelf niet groot houdt maar echt op tijd rust neemt (nu meer dan anders)quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kans zat er dik in dat ik het zou krijgen, had het mss al wel eerder verwacht, maar baal wel ja. Maar eens ff met de directrice over hebben. Dat vind ik nog het lastigst. Maar goed, als ik nu rustiger aan ga doen is de kans groter dat ik het ook daadwerkelijk ga volhouden tot m'n verlof. Anders is het met een paar weken gedaan. Schrok wel toen hij zei dat de bevalling ook z'n invloed op het bekken heeft en dat als ik nu rustiger aan ga doen, de kans groter is dat ik er beter van herstel. Want ik wilde toch wel zelf voor m'n kind zorgen? Ehm ja. Graag.
Toevallig, wij hadden gisteren ook de eerste partneravondquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
Hier mochten de partners gisteravond mee, dolle boelEn ook wel weer heel nuttig, goeie massagetips enzo, en ook waar ze op konden letten als wij er eh... niet helemaal bij waren met onze gedachten
Oh. Hier schrik ik eigenlijk ook heel erg vanquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kans zat er dik in dat ik het zou krijgen, had het mss al wel eerder verwacht, maar baal wel ja. Maar eens ff met de directrice over hebben. Dat vind ik nog het lastigst. Maar goed, als ik nu rustiger aan ga doen is de kans groter dat ik het ook daadwerkelijk ga volhouden tot m'n verlof. Anders is het met een paar weken gedaan. Schrok wel toen hij zei dat de bevalling ook z'n invloed op het bekken heeft en dat als ik nu rustiger aan ga doen, de kans groter is dat ik er beter van herstel. Want ik wilde toch wel zelf voor m'n kind zorgen? Ehm ja. Graag.
Ik voel me een beetje een nozem dat ik dit niet weet. Wel gelezen ooit, maar vermoedelijk heel hard weg gestopt. Ga maar een plan de campagne bespreken met de fysio en chiro voor ná de bevalling.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dé mijlpaal voor pessie!
LE, die verwekingshormonen zijn niet zomaar je lijf uit. Wat ik zo las kan je met bi nog wel een half haar tot jaar zoet zijn na de bevalling.
Dus ik ga wel m'n best doen de schade idd zoveel mogelijk te beperken.
Misschien wel een goed idee idd. Ik schrok me iig rot toen ik woorden als 'revalidatie' lasquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje een nozem dat ik dit niet weet. Wel gelezen ooit, maar vermoedelijk heel hard weg gestopt. Ga maar een plan de campagne bespreken met de fysio en chiro voor ná de bevalling.
Klinkt heftigquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee idd. Ik schrok me iig rot toen ik woorden als 'revalidatie' las.
Ja zoiets dacht ik al. Maar van binnen blijven krijg ik dikke enkels.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:35 schreef pessie het volgende:
Elmo wat rot dat je pijn hebt![]()
Gulara, binnenblijven deed hier de truc
Nah, alsof je opeens niet meer voor je beesten kunt zorgen als je kinderen krijgt. Ja tenzij asfalt 39 katten thuis heeft ofzo. Of niet opgevoede honden ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Zo gek is dat toch niet dat ze de beesten weg willen hebben..
De zorg voor een kind is erg zwaar en dan ook nog beesten er bij zeker als je al genoeg andere zooi aan je hoofd hebt kan dan dan wel eens teveel zijn.
Dat zeg ik toch ook totaal niet.. Maar ik snap wel dat ze er in zijn situatie bang voor zijn dat het ze allemaal teveel is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nah, alsof je opeens niet meer voor je beesten kunt zorgen als je kinderen krijgt. Ja tenzij asfalt 39 katten thuis heeft ofzo. Of niet opgevoede honden ofzo.
Het draait er gewoon om dat je je boel op orde hebt. Al heb je katten en honden en konijnen, als je zorgt dat je huis netjes is en je dieren er goed uitzien, gevoed en verzorgd, dan is er geen instantie die twijfelt of je beesten en kinderen wel samen kunnen.
Eerlijk? Ik gok dat de situatie niets met de dieren te maken heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook totaal niet.. Maar ik snap wel dat ze er in zijn situatie bang voor zijn dat het ze allemaal teveel is.
SPOILER: zeikpost tegen asfalt, niet interessantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en zwangerschapsdementie: +1
Nu ook al vanaf het begin![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef As1981 het volgende:
Ik lees sporadisch mee maar wil nog even jompelen voor Pessies mijlpaal. Jij gaat dus ook langer lopen dan je eerste. Misschien doe je wek een son/as-je een week later dan de eerst . Dan mag je over een week. Krijg je ook hele leuke kinderen van
Dat weet ik wel zeker eigenlijk. Verder wat covie zegt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik gok dat de situatie niets met de dieren te maken heeft.
Op de 1 of andere manier was ik zondag niet eens stripbaar. Kennelijk rommelt mn lijf wel maar i s er verder niet aan toequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef Juud79 het volgende:
Pessie, als je als zo loopt te rommelen met voorweeen, kunnen ze je dan niet strippen? Wie weet geeft dat net het laatste zetje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |