Balen XM, hoewel het wel te verwachten was. 'Beginnende' bekkeninstabiliteit klinkt overigens wel alsof je er nog aardig op tijd bij bent. Doe daar je voordeel mee, hopelijk kun je dan de schade en klachten beperken.
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:Kans zat er dik in dat ik het zou krijgen, had het mss al wel eerder verwacht, maar baal wel ja. Maar eens ff met de directrice over hebben. Dat vind ik nog het lastigst. Maar goed, als ik nu rustiger aan ga doen is de kans groter dat ik het ook daadwerkelijk ga volhouden tot m'n verlof. Anders is het met een paar weken gedaan.
Schrok wel toen hij zei dat de bevalling ook z'n invloed op het bekken heeft en dat als ik nu rustiger aan ga doen, de kans groter is dat ik er beter van herstel. Want ik wilde toch wel zelf voor m'n kind zorgen? Ehm ja. Graag.
Oh. Hier schrik ik eigenlijk ook heel erg van

Ik hou mezelf (tegen beter weten in misschien) steeds maar voor dat alles na de bevalling als vanzelf weer goed is, maar als ik hier zo lees kan dat dus nog wel eens tegen vallen. Moet me daar maar eens goed over gaan inlezen ofzo.