quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:37 schreef As1981 het volgende:
Hier was het vandaag even schrikken. Yaro was bij mijn moeder op visite. Ik kwam hem daar ophalen, en toen was mijn moeder hem net aan het verbinden, omdat hij zich had gesneden aan een pillensnijder (die lag blijkbaar ergens in een la). Er was niets aan de hand. Hij was zelf naar mijn moeder gekomen, vertelde dat hij bloedde en het deed geen pijn. Tot ik ineens zag dat hij met zijn ogen aan het draaien was en hij bij mijn moeder in haar armen weg raakte.
In eerste instantie schrok ik niet. Mijn man heeft namelijk hetzelfde, een trage reactie na een wond. Dan valt hij flauw en 10 seconde later is hij weer bij. Echter kwam Yaro niet bij. Reageerde nog wel toen we hem draaide en op het koude washandje, maar niet op aanspreken e.d.
De huisartenpost gebeld en zij stuurde een ambulance.
Toen zij er waren zette ze een apparaat aan en van de piep kwam hij bij. Alle metingen waren goed, maar ze hebben hem toch even meegenomen naar het ziekenhuis om hem te checken.
Daar de conclusie getrokken dat hij dus makkelijk flauw valt. Net als zijn vader dus. Gelukkig niets ernstig, maar we waren toch wel flink geschrokken.
Meneer zelf niet, die vroeg in het ziekenhuis wanneer hij weer met de ambulance mag
Papa ging mee met de ambulance, ik was eerst naar het verkeerde ziekenhuis gereden (het dichtstbij zijnde) en daarna kon ik het andere ziekenhuis niet vinden. Daar gingen mijn kraamtranen die ik dacht te kunnen omzeilen deze zwangerschap.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef pessie het volgende:
T is wel te gek voor woorden maar wij zijn net terug van de hap. Manlief is met Nathan van de trap gegleden en het gevolg was een bloedende snee bij Nathans wenkbrauw. Ze hebben het aan elkaar vastgezet. Dit wil ik echt nooit meer meemaken. Echt eng. Ik zat nog met de adrenaline van yaro in een ambulance op de bank en vervolgens hoor je boemerdeboem.
arme jullie ook alquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef pessie het volgende:
Nathan is uiteraard heel erg geschrokken. Ook de huisarts vond ie stom. Manlief probeert hem in zn eigen bed te laten slapen maar wat mij betreft ligt ie straks bij mij. Hij huilt zo sneu.
heb je een paar tips voor me qua sites?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Wij denken dat bij de oudste hier al sinds hij geboren werd, Vicky. Volgens experts is daar echter nu nog niet heel veel over te zeggen aangezien hij nog maar 6 is en veel kinderen op jonge leeftijd die eigenschappen zouden vertonen.
Er zijn goede websites met informatie die je als handvat gebruiken kunt. Dat is nooit verkeerd te lezen en evt om naar te handelen, vind ik. Ik ben wel benieuwd.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:50 schreef Sorbootje het volgende:
Jee As en Pessie, schrikken zeg!
Met Isabeau gaat het echt super. Ze slaapt goed, is vrolijk (wel érg brutaal af en toe, maar dat proberen we in goede banen te leiden) eet boterhammen als een bootwerker, maar verder bijna niksen kletst en kletst en kletst.
Oh en kletst.
Ik ben na een paar dagen toen weer overgegaan op luierbroekjes, vandaaruit weer naar beloningsysteem en nu is hij weer zindelijk (voor plas en overdag dan).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:53 schreef octopussy het volgende:
[..]![]()
Mijn peuter is van volledig dagzindelijk (qua plassen dan) naar vrijwel onzindelijk gegaanIk weet dat ik het zou moeten negeren maar na 5 natte broeken op een dag ben ik er wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |