Moet je met dat boek dan telkens zelf de muziek via je telefoon aan doeg?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ken hem van scouting, inclusief bijbehorend dansje
Annamuziek. Frozen is echt een hit, ze zingt de hele dag door de liedjes. Leuk joh, in de zomer 'zullen we een sneeuwpop maken'.
Voor de muziekliefhebbende peuters ( en ook voor oudere kinderen) een boekentip: het wilde dierenorkest van Dan Brown. Heel leuk om te lezen met de bijbehorende muziek.
Er is een bijbehorende app voor het boek, je krijgt dan dezelfde tekening te zien als in het boek. Dan is het alleen op het pijltje klikken voor het volgende liedje. Wij hebben hem nu via de bieb geleend, maar ik denk dat Sint hem ook in december geeftquote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:52 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Moet je met dat boek dan telkens zelf de muziek via je telefoon aan doeg?
De muziek vind ik opzich heel mooi, maar bij het voorlezen lijkt het me nogal afleidend als je dan telkens je telefoon erbij moet pakken voor de bijbehorende achtergrond muziek.
Vanmorgen ging ie een 'doekje' halen om de tranen van mama te drogenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wat bijzonder
Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd maar wat betreft emoties is onze peuter nog in het stadium holbewoner.
Gevoelens enigszins kunnen reguleren is nog niet aan de orde, ze beleeft alles erg intens.
Liedjes zingen doet ze het liefst de hele dag. 's Avonds in bed als ze nog niet wil slapen hoor ik haar soms nog een halfuurtje lekker door zingen.
Thanks voor de info!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er is een bijbehorende app voor het boek, je krijgt dan dezelfde tekening te zien als in het boek. Dan is het alleen op het pijltje klikken voor het volgende liedje. Wij hebben hem nu via de bieb geleend, maar ik denk dat Sint hem ook in december geeft
Ja bij onze oudste (m'n man had het vroeger ook). Magnesium inmasseren voor het slapen leek te helpen (is olie). En verder idd paracetamol.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:20 schreef eponine het volgende:
Zijn er hier ouders die ervaring hebben met groeipijnen bij hun kind? R wordt al een tijd elke avond wakker en geeft dan aan pijn in haar benen te hebben. Masseren mag ik de ene keer wel en de andere keer niet, dan probeer ik voorzichtig wat rek- en strekoefeningen met haar benen te doen. Ik geef haar de laatste twee avonden op dat moment ook een sinaspril en na ongeveer een half uur wordt ze weer rustiger en kan dan vaak weer slapen.
Zit nu te denken om de komende dagen juist vóór het slapen de sinaspril al te geven zodat ze hopelijk bij pijn niet zo overstuur wakker wordt, maar wellicht zijn er nog mensen met andere tips!
Thanks! Net magnesiumolie gehaald, vanavond uitproberen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 07:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja bij onze oudste (m'n man had het vroeger ook). Magnesium inmasseren voor het slapen leek te helpen (is olie). En verder idd paracetamol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |