Wat goed!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Nou, we hebben gisteren door de zure appel gebeten en de speen weggebracht naar de fiepenboom. 's Avonds wilde ze door man naar bed gebracht worden (vond ik wel prima) en dat kostte wel wat tijd, heeeel verdrietig was ze. Maar toen ze eenmaal sliep heeft ze doorgeslapen tot vanochtend! Eerste wat ze zei was: ikke fiep in boom gehangen!
We hebben de afgelopen periode veel Bobbi en zijn speentje voorgelezen, echt opgelet dat het alleen nog met slapen was (dus ook wegdoen als ze 's ochtends bij ons kwam knuffelen bijvoorbeeld). Kreeg net wel bericht dat de middagdut vandaag niet is gelukt, maar hoop dat dat ook weer bijtrekt uiteindelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat goed!
Hier misschien ook maar eens aan beginnen te denken
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Nou, we hebben gisteren door de zure appel gebeten en de speen weggebracht naar de fiepenboom. 's Avonds wilde ze door man naar bed gebracht worden (vond ik wel prima) en dat kostte wel wat tijd, heeeel verdrietig was ze. Maar toen ze eenmaal sliep heeft ze doorgeslapen tot vanochtend! Eerste wat ze zei was: ikke fiep in boom gehangen!
Dat laatste is hoopvol! Dat gaat vast niet lang duren, dat wennenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren in bed kunnen leggen en alleen op de kamer hoeven blijven zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat laatste is hoopvol! Dat gaat vast niet lang duren, dat wennen.
Wij hebben een nieuwe en oude struggle; Nachtmerries en het dekbed nog steeds.
Nachtmerries gaat om beestjes die hem (in zijn zij) pijn doen of die kriebelen. Gek genoeg begint ie daar vooral over vóórdat ie gaat slapen en kunnen we dan dus de beestjes wegjagen. Heel af en toe wordt ie in de nacht wakker en begint ie er weer over, maar ook dan jagen we de beestjes gewoon maar weg en gaat ie gelukkig weer verder slapen. Ik heb geen idee waar het vandaan zou kunnen komen.
En de blijvende struggle; het lukt nog steeds niet altijd om zelf de deken over zich heen te trekken, dus hij huilt nog wel eens in de nacht omdat de deken niet meer over hem heen ligt en het hem zelf niet lukt om er weer onder te gaan liggen. Denk dat hij hem vooral bij de hoes pakt en dus niet ook bij het dekbed en dat maakt het zwaar en onhandig. We zijn nu aan het overwegen om zo'n alles in één dekbed te kopen.
Alles weer slaapgerelateerd hè.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |