Zou ik zeker doen, het heeft de babytijd niet ingewikkelder gemaakt denk ik en daarna een hoop gerommel bespaard.quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iets wat ik sterk ga overwegen bij de 2e lol
Poeh dit was ook ons doel voordat hij geboren was. Er waren ook geen spenen in huis behalve die in een baby doos. Maar toen we met een baby zaten die veel huilde hebben we uit wanhoop ook de speen maar geprobeerd. Dat bleek een hoop te schelen dus achteraf gezien ben ik er toch wel blij mee. Met de kennis van nu zou ik wel gestopt zijn met een half jaar ipv net 2 jaar. Die week gedoe heb je toch wel en vanaf dat moment begon de speen meer gewoonte dan echt een hulpmiddel te worden.quote:Op woensdag 14 januari 2026 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn tip is om niet met een speen te beginnen maar daar is het nu een beetje laat voor
Ja dat streven heeft iedereen denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2026 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn tip is om niet met een speen te beginnen maar daar is het nu een beetje laat voor
Dat is wel de leeftijd ja, ik heb het gevoel dat we hier ook richting die fase gaan. 's Nachts wordt ze soms schreeuwend wakker, veel dromen enzo, heel sneu soms.quote:Op woensdag 14 januari 2026 14:14 schreef Piles het volgende:
Hier hebben we nu opeens de uitdaging dat R. (2,5) bang is in het donker. Dus 's nachts wakker worden = bang en overstuur. Ik vermoed dat we daarom ook bij 'm moeten blijven zitten 's avonds tot ie slaapt.
Nachtlampje + sterrenprojector heeft ie al, maar gisteravond echt een lampje aan gelaten. En toen mocht mama opeens gewoon wel weg, en heeft ie een stuk beter geslapen.
Ja, weer een 'fase'quote:Op woensdag 14 januari 2026 15:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel de leeftijd ja, ik heb het gevoel dat we hier ook richting die fase gaan. 's Nachts wordt ze soms schreeuwend wakker, veel dromen enzo, heel sneu soms.
Ja maar wakker donker is ook niet spannendquote:Op woensdag 14 januari 2026 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, weer een 'fase'Ze blijven maar komen
Terwijl ik 'm wekenlang van de opvang haal in het donker, en hij vol trots naar buiten stapt met 'Ik donker niet spannend! '
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |