abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219506461
Welkom in het Peutertopic!

... en weer verder!

Verjaardagen van sommige peuters
- eponine: R, 4 januari 2022
- Lokasenna: R., september 2022
- Bami: Pukje, 24 september 2022
- margaretha_01 : T., 08 april 2023
pi_219506470
Laatste posts uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:08 schreef Yesse het volgende:
Ik heb een peuter die weigert te accepteren dat de Sinterklaas tijd voorbij is _O- hij blijft maar vragen om pieten liedjes en zelf zingt hij nog regelmatig Sinterklaas kapoentje :D De kerst slaat nog niet zo aan, vooral vanwege de liedjes die wat rustiger zijn. Hij wil vooral springen :+
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:23 schreef eponine het volgende:

[..]
Mijn bijna kleuter heeft geaccepteerd dat Sinterklaas weg is nadat ik dit kerstalbum aanzette: DD Company · album · 2025 · 20 songs
Zitten ook wat meer uptempo liedjes bij :)

Afgelopen vrijdag ging ze voor het eerst wennen op school, ze vond het heel erg leuk. Overmorgen nog een ochtendje wennen bij de andere juf, en dan gaan we echt aftellen tot haar vierde verjaardag. Nog maar drie weken en dan heeft ze haar eerste echte schooldag gehad O+
pi_219506692
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 22:24 schreef eponine het volgende:
Laatste posts uit het vorige topic:
[..]
[..]

Goeie tip!! Hij is wel fan van “Sneeuw is overal” van Bert en Ernie. Voor mij ultieme nostalgie want ik heb zelf vroeger die cd kapot gedraaid rond kerst :D

Ik besef me nu pas dat je inderdaad even moet wennen met beide leerkrachten.. nooit bij stil gestaan eigenlijk dat je daar ook rekening mee moet houden..
Fuck the EBU
pi_219506985
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 22:54 schreef Yesse het volgende:

[..]
Goeie tip!! Hij is wel fan van “Sneeuw is overal” van Bert en Ernie. Voor mij ultieme nostalgie want ik heb zelf vroeger die cd kapot gedraaid rond kerst :D

Ik besef me nu pas dat je inderdaad even moet wennen met beide leerkrachten.. nooit bij stil gestaan eigenlijk dat je daar ook rekening mee moet houden..
Hahaha, ik had dat liedje op een cassettebandje (ik voel me nu even heel oud |:)), volgens mij samen met “Ik ben een kerstbal”.

Qua wennen op school kwam het toevallig zo uit dat ze beide juffen een keertje ziet. Afgelopen vrijdag begon ze gelijk met gym, toen ik haar ophaalde was ze helemaal afgedraaid van alle indrukken. Woensdag is wat rustiger qua programma geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')