abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221758503
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 september 2026 16:54 schreef Anne het volgende:
Waarom zou je dat willen? :@ B-) .
Omdat ergens heen gaan met 2 peuters die elkaar vermaken een miljoen keer beter is dan zelf steeds de speeltuin in moeten. :D
pi_221762868
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 14:35 schreef Bami het volgende:

[..]
Omdat ergens heen gaan met 2 peuters die elkaar vermaken een miljoen keer beter is dan zelf steeds de speeltuin in moeten. :D
Die snap ik wel, maar dat was de vraag niet :P. Het ging om in contact komen met ouders van peuters.
Maar goed, misschien is dat de achterliggende gedachte.

Misschien komt het ook omdat ik behoorlijk introvert ben en mijn peuter extreem extravert.
De peuter maakt dus gelukkig zelf vriendjes als we ergens zijn en dan kan ik gewoon even lekker niks doen ipv de verplichte social talk.
pi_221763057
Ik zit trouwens ook bij zo'n moederbootcamp, dat doet ook een hoop voor je sociale contacten. Mn huidige clubje is de peuters al ontgroeid, maar er zijn ook genoeg sportlessen met mensen met jongere kinderen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221765159
quote:
3s.gif Op donderdag 10 september 2026 09:37 schreef Anne het volgende:

[..]
Die snap ik wel, maar dat was de vraag niet :P. Het ging om in contact komen met ouders van peuters.
Maar goed, misschien is dat de achterliggende gedachte.

Misschien komt het ook omdat ik behoorlijk introvert ben en mijn peuter extreem extravert.
De peuter maakt dus gelukkig zelf vriendjes als we ergens zijn en dan kan ik gewoon even lekker niks doen ipv de verplichte social talk.
Haha ja oké als je peuter dat voor zichzelf regelt is het top, maar daar is mijn peuter iig niet perse heel goed in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')