abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 21 februari 2026 @ 22:04:21 #51
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220170909
Hallo, ook maar eens melden hier.

Onze kleine DePino is twee jaar, maar begint ook uit haar ledikant te groeien. Ze is 95cm en als ze languit uitgestrekt ligt is er niet veel meer ruimte over.
Willen in 1x over op een groot bed en aangezien er in mei een tweede komt lijkt het me nu wel een goed moment. Ze slaapt nu best wel goed (sinds november al zonder speen en zo), alleen soms dat ze 's nachts wakker is en helemaal bang, denk zoals bij Piles.
Gezien de verschillende verhalen qua wanneer het nou het handigste is lijkt is er niet echt een goed antwoord volgens mij :+
Ben nog wel een beetje bang dat ze dan op elk moment zo naar ons toe kan lopen :')
pi_220174830
Hier midden in de peuterpuberteit denk ik :')
Na een week vakantie en week ziek (waarin alles mocht), nu weer heel erg wennen aan alles.
KDV is niet leuk meer, avondeten doen we niet, ander eten ook moeizaam, behalve:
ontbijt: pap met rozijnen
lunch: broodje hagelslag
diner: ijsje of appelmoes
8)7

Slapen: mama moet er hele nacht naast liggen (weer gewend vanuit ziek zijn).
Sowieso moet mama alles doen, want papa is stom (kleren, luiers, tandenpoetsen, bad, bed). Vermoeiend -O-
pi_220174845
On the bright side: ontwikkeling gaat echt enorm snel. Tellen, praten (hoofdzinnen, bijzinnen, volgordelijkheid), alles onderzoeken ('waar gaat water in het putje heen'), alles vragen ('wat is dat', 'waarom dan').
Heel tof om te zien :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')