abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123215611
Milka, fijn een datum!
Pessie heeft het bovenaan staan al effect?
Ik heb nog 5 uur om op mn ud te bevallen :+
pi_123215651
Owja en hier vandaag 30 weken. *O* voor mezelf :P
Sarcasme. Herken het.
pi_123215822
ik 11! :P
  vrijdag 22 februari 2013 @ 19:13:30 #204
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123215994
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef Fieder het volgende:
Milka, fijn een datum!
Pessie heeft het bovenaan staan al effect?
Ik heb nog 5 uur om op mn ud te bevallen :+
Wel op voorweeen helaas :') . Maar had daarna ook slijmverlies dus wellicht gebeurt er eindelijk iets. Nu weer rust.
pi_123217345
Zillah daar is ze dan, gefeliciteerd.

L0t jammer dat het weer niet gelukt is, maar goed om de horen dat de kleine het goed doet.

Piekie een datumtweeling wordt het waarschijnlijk niet, laat die van jou maar lekker 40 blijven zitten.
pi_123219692
*O* 30 weken voor Spirit

*O* 11 weken voor KD, en een mooie Skittle!

*O* 25 weken voor L-E ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door bellelena op 22-02-2013 20:41:15 ]
pi_123219854
Zillah: gefeliciteerd! :)

*O* voor Spirit en KD!

En een *O* voor mijn eigen 25 weken, yichaaaaa
pi_123220975
Ohmyword.. na lichte druk van mijn kant gaat mijn lief de vloer in het kamertje leggen! O+

EIN-DE-LIJK die meubeltjes uit de huiskamer!!

ik ben een beetje vroeg met spulletjes maar dit was 'an offer you can't refuse' zegmaar :D

Ik heb wel moeten beloven dat hij dan het hele weekeind mag playstation spelen. :D
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:08:23 #209
259886 pessie
pi_123221410
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ohmyword.. na lichte druk van mijn kant gaat mijn lief de vloer in het kamertje leggen! O+

EIN-DE-LIJK die meubeltjes uit de huiskamer!!

ik ben een beetje vroeg met spulletjes maar dit was 'an offer you can't refuse' zegmaar :D

Ik heb wel moeten beloven dat hij dan het hele weekeind mag playstation spelen. :D
:D maakt niet uit, heb jij je handen vrij om de meubels nog 10x te verplaatsen en alle kleertjes voor het eerst (en 2de, 3de xde) keer in de commode te leggen!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:19:10 #210
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123222060
Zilla een meisje, gefeliciteerd!!!!

Ben gesloopt na een dagje 9 maandenbeurs, maar was wel heel erg leuk. Geslaagd voor zo'n swing 4 in 1 draagdoek, schitterende foto met buikreading met manlief, en nog veel meer. Dat ik mijn voeten en armen niet meer voel, is wat anders.
Volgend jaar met de huishoudbeurs en 9 maandenbeurs gaat mini mee in de buggy, handig om tassen ed onderin kwijt te kunnen oa, ;)

En door de nieuwe zwangeren sta ik ineens in de top 20, helppppp, het gaat zo snel!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123222141
Daar verheug ik me dus écht op! Volgens mij leid ik aan zeer vroege nesteldrang :D
pi_123222245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:19 schreef -mandy- het volgende:
Geslaagd voor zo'n swing 4 in 1 draagdoek

Is dat wat zo'n draagdoek? Lijkt me fijn om mormeltje zo af en toe rond te sjouwen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:26:47 #213
259886 pessie
pi_123222454
Ik denk dat je een sling bedoelt mandy :P . Toen ik googlede op swing 4 kwam er iet s anders :') . Hilz, er is een draagdoek topic: OUD / Draagdoeken #112
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:27:23 #214
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123222490
Ik heb 'm omgehad met babypop erin, en hij is heerlijk.

Eerst liggen ze erin, nadien kunnen ze erin zitten tot ze 2 jaar oud zijn. Je babytje heb je vlak bij je, tegen je lichaam.
Wij vonden hem ook makkelijk voor als je geen zin hebt om heel de reiswieg maxicosi of buggy mee te nemen voor korte stukjes lopend ed.

Je draagt om over je schouder heen, draai je het ding om en leg je dan je baby erin kun je in het openbaar zonder je borst te showen prima borstvoeding geven zonder dat iedereen het ziet. Heeft te maken met de hoeveelheid stof als je het ding binnenste buiten draait. Wij waren direct verkocht. Als je nog naar de 9 maandenbeurs gaat, vlak bij de hoofdingang van de zwangerenbeurs naar links in de eerste zwangerenhal.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:27:46 #215
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123222519
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef pessie het volgende:
Ik denk dat je een sling bedoelt mandy :P . Toen ik googlede op swing 4 kwam er iet s anders :') . Hilz, er is een draagdoek topic: OUD / Draagdoeken #112
Haha, die bedoel ik ook idd. Dank je.
pi_123222722
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef pessie het volgende:
Ga ik kijken! Merci!
pi_123223632
klumsy en zillah gefeliciteerd!! Geniet van de roze wolk O+

Mini *O* voor mezelf, toch al 8 weken ineens. Over 1,5 week eindelijk de 1e echo.. Verder staat alles in het teken van misselijkheid, ondanks constant beetjes eten :+
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:49:39 #218
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123223716
Hoera voor blokje!!!!!

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ga ik kijken! Merci!
Ik kan niet wachten om mini daarin te dragen!
pi_123225178
Zillah, gefeliciteerd!!

Vandaag 15 weken, niemandsland... Buik groeit maar kan het hartje niet vinden met de Angelsound, ligt wrs aan mij maar nog geen geruststelling. Durf gewoon nog niks te kopen en dat vind ik onzin van mezelf :(.
Home is where the O+ is...
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:22:32 #220
259886 pessie
pi_123225395
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:17 schreef Cwen het volgende:
Zillah, gefeliciteerd!!

Vandaag 15 weken, niemandsland... Buik groeit maar kan het hartje niet vinden met de Angelsound, ligt wrs aan mij maar nog geen geruststelling. Durf gewoon nog niks te kopen en dat vind ik onzin van mezelf :(.
Cwen wat rot :* . Voelen komt vanzelf, ik voelde beide kids bij 17 weken, nog even geduld.
pi_123225895
Zillah jaaaah dat is ze! Ben benieuwd naar haar naam maar geniet vooral rn rust goed uit volgens mij heb heftige dagen achter de rug.. maar ze is er dan!! *O* O+

Cwen de vk had bij mij dinsdag ook moeite om het hartje te vinden, ze is echt een aantal minuten bezig geweest met zoeken, uiteindelijk bleek het prima , maar de kleine lag gewoon gek ofzo. Tien wehethartje hoorden was dat wel met aardig ruis.

Volgens mij zorgt zo een apparaat bij de meeste zwangeren vooral voor bezorgdheid :{
Maar als je het niet vertrouwd gewoon vk bellen.

[ Bericht 41% gewijzigd door covie op 22-02-2013 22:38:00 ]
pi_123226332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:17 schreef Cwen het volgende:
Zillah, gefeliciteerd!!

Hè dat is rot. Je moet echt heeellll laag zoeken met die Angelsound, ik zat eerst steeds te hoog daarmee. Wanneer moet je weer naar de vk?
pi_123226826
Cwen, niet te druk maken, je kan het vast niet vinden omdat je pukkie zo druk aan het stuiteren is..

Ik voel dus al een tijdje beweging, maar met bijna 15 weken blijft het voor mij ook nog steeds ietwat onwerkelijk. Kan mij niet voorstellen dat het straks nog veel harder gaat schoppen.
pi_123229283
Ik mag maandag weer, scheelt, en ik weet dat het met de Angelsound moeilijk is. Ik word daar ook niet onzekerder van, maar waar ik van baal is dat er steeds een ander punt is waarover ik mezelf wijsmaak dat ik er dan wel vertrouwen in heb. Na de goede echo, na de nekplooi, als ik het hartje vind, als ik het kindje straks voel... Ik moet gewoon vertrouwen dat ik het kan, dat mijn lijf het kan.

Maar hoe? :)
pi_123232673
Allemaal hartelijk dank voor de felicitaties. De wereld is op dit moment zoooo mooi (even afgezien van die enorme scheur in mijn buik, maar goed die kan ik zelf toch nog niet zien). Gisteren heeft ze al twee keer bij me gedronken, met naast ons een zwaar ontroerde papa, zo lief zijn ze allebei (niet alleen het ukje, haar vader is ook zo <3)
Vandaag komen zijn ouders op bezoek, die van mijn kunnen helaas nog even niet omdat mijn moeder een heel zware griep heeft, echt heel zielig.
Wat betreft de naam mogen jullie met even dm'en (dat was toch altijd pm'en? nou ja...), dan stuur ik je een berichtje terug :)

Om het hartje te horen moet je inderdaad heel laag gaan zitten met dat ding, net boven je schaambot meestal.
Wat betreft bewegen: De laatste (ik denk) 10 weken kon ze zo hard schoppen, steeds op dezelfde plek dat dat stukje buik helemaal beurs aanvoelde. Zo dubbel: als ze schopte zat ik te vloeken van de pijn, als ze even niet schopte zat ik te vloeken van de onzekerheid. Heb wat afgevloekt de afgelopen 9,5 maanden.
pi_123232775
Hoi allemaal..

Allereerst: gefeliciteerd met alle verse baby'tjes!!

Mijn laptop is nog steeds stuk, maar heb nu toch maar ingelogd op mijn telefoon voor n update...

Woensdag had ik veel krampen en in de loop van de middag kreeg ik bloedverlies, wat dit keer niet meer ophield... donderdag heb ik t zkh gebeld voor een echo op vrijdag, zodat ik antibiotica kan gaan slikken en weer beter kan worden.. het bloedverlies ging door, met stolsels en krampjes...

Bij de echo kreeg dit verhaal zijn bizarre wending... direct toen de inwendige echo begon zagen we daar nog steeds n perfect vruchtzakje zitten...de echoscopiste zoomde in en...daar klopte n hartje! Ik viel zowat van die tafel van verbazing en mijn vriend begon ineens de ene na de andere vraag op dat arme mens af te vuren... obv de meting zei ze dat ik nu 6w2d was...terwijl ik gisteren 8 weken zou moeten zijn.. ik bloed ook nog steeds veeeel (gewoon als n flinke ongesteldheid) en zij kon daar geen oorzaak van vinden...

Dus nja..onze rollercoasterride gaat nog even door..dinsdag heb ik weer n echo, maar dan bij m'n eigen gyn..

De antibiotica (die ik s ochtends al gehaald had bij de dokter) is nu ingewisseld voor n kuur amoxicilline..
pi_123232785
Pfff Babbel, wat een gedoe. Wel fijn dat er nog steeds een babietje zit natuurlijk, maar die onzekerheid lijkt me killing. Veel sterkte er mee, hopelijk houdt het bloeden snel op.
pi_123232808
Ja dat hoop ik ook..bij iedere maandverbandwissel vraag ik me weer afhoe dit goed af moet lopen..

Ik wilde ook bijna n foto maken van de echo naast n stopcontact, omdat het hele verhaal zo ongelofelijk klinkt..
pi_123232833
Zillah, wat klink je verliefd O+

Babbel, wat een rollercoaster. Vonden ze de meting (6 weken als je er 8 bent) niet zorgelijk nu er gewoon een kloppend hartje is? Ik hoop dat dit goed afloopt!
pi_123232835
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 07:45 schreef Babbel1 het volgende:
Ja dat hoop ik ook..bij iedere maandverbandwissel vraag ik me weer afhoe dit goed af moet lopen..

Ik wilde ook bijna n foto maken van de echo naast n stopcontact, omdat het hele verhaal zo ongelofelijk klinkt..
_O-
Maar men wat een gedoe zo zeg.
Ik heb je al wel uit de lijst gehaald omdat het bericht zo stellig negatief was. Wil je er terug in?

Zillah, wat klink je heerlijk verliefd O+
Als iemand mij een pm of dm wil sturen met de naam, graag. Het is bijna niet meer te doen op mijn telefoon die op sterven na dood is...
pi_123232856
Ja, tis allemaal zorgelijk, maar ze vond de ontwikkeling die ze zag op de 3 echo's wel goed op elkaar aansluiten..maar zoveel bloedverlies is natuurlijk ook gek..

Ik hoef nog niet terug in de lijst, hoor, laat ik eerst maar eens kijken hoe dit zich weer ontwikkelt...
pi_123232878
:o babbel jeumig wat een achtbaan, ik hoop zo met je mee dat het allemaal goed gaat! :*
pi_123232880
Babbel, wat volkomen bizar!! Ik hoop echt dat het net als bij mij en Lot en LE met een sisser af gaat lopen, had zelf rond de 6 weken ook het meeste verlies. Hier kreeg ik innesteling te horen, dat het vastzittende en groeiende vruchtzakje mijn slijmvlies blijkbaar zo irriteert dat het gaat bloeden maar mijn andere vk zegt dat dat niet kan...

Heel veel sterkte en ik duim!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 08:15:07 #234
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123232946
Ik ben blij dat je de update zelf hebt geplaatst hebt ;). Ze zagen me hier vast al aankomen na de vorige stellige negatieve post 8)7. (Die ook absoluut met goede reden stellig negatief was overigens).

Na wat je me eerder allemaal verteld had ben ik ook van de bank gedonderd toen je berichtte dat je echo om, na al het bloed, stolsels etc etc, de miskraam te bevestigen een kloppend hartje liet zien.

Ik zal nog eens wat voor je posten. :*

Babs O+. Ik ga keihard voor je duimen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 23-02-2013 08:27:05 ]
pi_123233060
Babbel wat een achtbaan, als het allemaal goed gaat dan is het echt een klein wondertje. Ik ga heel erg hard voor je duimen je hebt de laatste tijd al genoeg meegemaakt dat een wondertje nu wel op z'n plaats is 😘
pi_123233140
babbel een vriendin van mij heeft ook eeen miskraam gehad en vlak voor de curettage kwamen ze met een echo ook nog een intact vruchtzakje tegen, bij haar nog niet met kloppend hartje maar nog wat kleiner wat ook niet klopte met de termijn die ze zou moeten zijn. uiteindelijk geen curettage gehad maar de miskraam zelf door laten zetten. het nieuwe vruchtje is blijven plakken en het kindje is pas 1 jaar geworden. hoe het kan weten de artsen ook niet want er is óók echt een miskraam geweest.

meer ins en outs van het verhaal weet ik ook niet omdat mn vriendin de hele zwangerschap in een emotionele rollercoaster gezeten heeft en er niet heel veel meer over verteld heeft. weet alleen dat ze nog redelijk lang bloedverlies heeft gehad. maar het kan dus wel al blijft het een medisch raadsel.

hoop dat het bij jou ook goed blijft gaan babbel :*
pi_123233436
Jemig Babbel :o oh ik hoop zo dat het goed af gaat lopen!! Succes met het doorkomen van je dagen :*
Hilliebillie dat klinkt bijna als een tweeling waarvan er één het niet gehaald heeft? Bizar...

Zillah O+

Oh en meld :W geen ud kindje :P

Pessie hoest bij jou?

Aha... mn ticker telt gewoon door :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Fieder op 23-02-2013 09:37:47 ]
  zaterdag 23 februari 2013 @ 10:05:12 #238
259886 pessie
pi_123233826
Weer niet al te best geslapen en zit er langzamerhand wel een beetj doorheen :@ . Ik heb de vk gebeld en we hebben afgesproken dat ondanks dat ik nog geen 41 weken ben we straks gaan kijken of ik stripbaar ben. Voorweeen heb ik toch al veel last van en als ik wel stripbaar ben is dit misschien het laatste zetje. Ze wilde ook wel slaapmedicatie regelen masr ik slaap nog steeds zon 5 uur per nacht dus is het nog niet zo nodig. Ik heb gewoon pijn in mn lijf, die beeb moet er es uit. Anders wordt het doorsturen naar de gyn en inleiden maar dat is voor mij nog wel een hele stap verder. Al riep ik vannacht datze beeb er zonder verdoving wel uit mochten snijden :@ .

Babbel wat naar die onzekerheid! Ik hoop zo dat die bloedingen binnenkort stoppen!!!
pi_123233959
Oh pessie.. ik hoop dat je stripbaar ben dit is niet leuk meer zo :*
pi_123234011
Zillah, gefeliciteerd met je dochter! Klinkt als een heftite bevalling maar ook dat het het allemaal waard was O+

Babbel, wat een rollercoaster :o Maar wat fijn dat er nog een dapper kloppend hartje te zien is!
vriendin heeft ook eenzelfde verhaal gehad. Was waarschijnlijk een tweeling waarvan er een het niet gered heeft.

Pessie :*
pi_123234188
Wow babbel!! Jeetje zeg, dit is gewoon absoluut een plakkertje hoor. Wat bizar!
Kan me voorstellen dat je even dacht aan een stopcontactfoto ;) maar is niet nodig hoor :D

Ik kan me voorstellen dat deze meting wellicht een verkeerd beeld geeft hoor.
Toen ik zelf de eerste echo kreeg zou ik 6w5d zijn. Bij de termijnecho bleken ze er een week naast te hebben gezeten, kreeg er mooi 7 dagen bij!

Stel dat dat bij jou ook het geval is dan zou je al 7w2d zijn en dan klopt het al een stuk beter met de 8 weken die je zelf zei.
pi_123234233
:o Babbel, wat een avontuur ben je in beland! Ik blijf duimen voor jou en je kleintje O+ Dat hij/zij maar lekker warm mag blijven plakken en groeien in jouw buik!

:* Pessie, ik hoop dat je stripbaar bent!

Fieder overtijd!
pi_123234319
Succes Babbel, lijkt me rare bedoeling zo. Maar er is dus een stille hoop! Ik hoop dat het goed voor jullie afloopt.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 10:52:10 #244
259886 pessie
pi_123234416
Zo, mn pakketje van wehkamp wat ik gistermiddag besteld had is nu al binnen :o 3 pakken maat 1 luiers en een pak maat 2. Wie had de hint ook al weer gegeven? Iig bedankt!
pi_123234827
Babbel, wat een achtbaan!! Ik moet me bij het verhaal van hilliebillie aansluiten. Mijn vriendinnetje is in mei bevallen van een lekker vetzakje nadat ze in het begin van de zwangerschap een miskraam heeft gekregen van het tweeling vruchtje van vetzakje...

yay voor babbel!!
pi_123235182
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 10:52 schreef pessie het volgende:
Zo, mn pakketje van wehkamp wat ik gistermiddag besteld had is nu al binnen :o 3 pakken maat 1 luiers en een pak maat 2. Wie had de hint ook al weer gegeven? Iig bedankt!
Hier ook vier pakken maat 1 binnengekregen, plus dat maat 2 ook al klaar staat. Laat maar komen, de kleine poepdoos.

Goedemorgen trouwens, ruk geslapen hier en net op de bank een hazenslaapje gedaan terwijl mini bij me lag Dora te kijken.
Vanavond de box in huis sjouwen, ben op het moment het nieuwe boxkleed aan het wassen( en dan maar hopen dat de pousse uit de box blijft), morgen babydekentjes naaien met schoonmoeder en dan echt de laatste loodjes in.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 11:45:41 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123235406
Jemig babbel, wat een wending zo!! :o
Duimen maar dus dat dit hartje stug door blijft kloppen! ^O^

Pessie, hoop dat de verloskundige je inderdaad wil strippen :*

Hier is gisteren de beklede wieg bezorgd door een apetrotse aanstaande oma O+ ben er helemaal verliefd op, ze had er ook 2 schattige dekenovertrekjes bij gemaakt _O_

Oh en ik heb volgens mij ook kennis gemaakt met ons aller vriend Maagzuur :') elke avond branderig gevoel in mijn keel, en vannacht werd ik wakker met echt een smerige smaak in mijn mond :r Straks maar eens rennies kopen, kijken wat dat doet.
pi_123235676
Jeetje babbel! Dat moet behoorlijk heftig voor jullie zijn! M'n duimen dragen overuren voor je :*
pi_123235899
Babbel!! Wat een verhaal joh, bizar!! De duimen gaan weer aan hoor :)
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 12:13:09 #250
259886 pessie
pi_123236024
Milka :D . Ik heb nu 4.5 pakken maat 1 (zat een klein pak in zon doos) en 1 pak maat 2. Deze beeb zal vast sneller naar maat 2 gaan dan mn vorige.
Rot dat je zo belabberd hebt geslapen :* . Pijn is ruk.

Lb, foto! *O* .
En ze wil wel hoor, ze wilde zondag al wel maar het moet ook mogelijk zijn. Vind het alleen zo gek dat beeb echt heel diep ingedaald ligt en er zondag nog niet eens genoeg opening was voor strippen.

En ik heb gegoogled :@ . Het idee dat ik daarvan krijg is dat bij volledig ingedaalde beeb en mogelijkheid voor strippen dit best effectief kan zijn ondanks dat ik nog geen 41 weken ben. Ik hoop gewoon dat de voorweeen van deze week wel iets hebben gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')