Wel op voorweeen helaasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef Fieder het volgende:
Milka, fijn een datum!
Pessie heeft het bovenaan staan al effect?
Ik heb nog 5 uur om op mn ud te bevallen
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
Ohmyword.. na lichte druk van mijn kant gaat mijn lief de vloer in het kamertje leggen!![]()
EIN-DE-LIJK die meubeltjes uit de huiskamer!!
ik ben een beetje vroeg met spulletjes maar dit was 'an offer you can't refuse' zegmaar![]()
Ik heb wel moeten beloven dat hij dan het hele weekeind mag playstation spelen.
Is dat wat zo'n draagdoek? Lijkt me fijn om mormeltje zo af en toe rond te sjouwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:19 schreef -mandy- het volgende:
Geslaagd voor zo'n swing 4 in 1 draagdoek
Haha, die bedoel ik ook idd. Dank je.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef pessie het volgende:
Ik denk dat je een sling bedoelt mandy. Toen ik googlede op swing 4 kwam er iet s anders
. Hilz, er is een draagdoek topic: OUD / Draagdoeken #112
Ga ik kijken! Merci!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:26 schreef pessie het volgende:
Ik denk dat je een sling bedoelt mandy. Toen ik googlede op swing 4 kwam er iet s anders
. Hilz, er is een draagdoek topic: OUD / Draagdoeken #112
Ik kan niet wachten om mini daarin te dragen!quote:
Cwen wat rotquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:17 schreef Cwen het volgende:
Zillah, gefeliciteerd!!
Vandaag 15 weken, niemandsland... Buik groeit maar kan het hartje niet vinden met de Angelsound, ligt wrs aan mij maar nog geen geruststelling. Durf gewoon nog niks te kopen en dat vind ik onzin van mezelf.
Hè dat is rot. Je moet echt heeellll laag zoeken met die Angelsound, ik zat eerst steeds te hoog daarmee. Wanneer moet je weer naar de vk?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:17 schreef Cwen het volgende:
Zillah, gefeliciteerd!!
Vandaag 15 weken, niemandsland... Buik groeit maar kan het hartje niet vinden met de Angelsound, ligt wrs aan mij maar nog geen geruststelling. Durf gewoon nog niks te kopen en dat vind ik onzin van mezelf.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:45 schreef Babbel1 het volgende:
Ja dat hoop ik ook..bij iedere maandverbandwissel vraag ik me weer afhoe dit goed af moet lopen..
Ik wilde ook bijna n foto maken van de echo naast n stopcontact, omdat het hele verhaal zo ongelofelijk klinkt..
Hier ook vier pakken maat 1 binnengekregen, plus dat maat 2 ook al klaar staat. Laat maar komen, de kleine poepdoos.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:52 schreef pessie het volgende:
Zo, mn pakketje van wehkamp wat ik gistermiddag besteld had is nu al binnen3 pakken maat 1 luiers en een pak maat 2. Wie had de hint ook al weer gegeven? Iig bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |