abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123195624
*O* De mijlpaal der mijlpalen voor Fieder! 40 weken!

Zillah, wat een uitputtingslag zo! Ik hoop zo dat je nu inmiddels wel je verse babytje in je armen hebt :*

Danana, je draagt twee baby's, logisch dat dat meer van je vergt. Fijn dat de gyn zich geen zorgen maakt, maar kan me voorstellen dat het alles bij elkaar even flink balen is.

Een mooie echo voor KD! Ben benieuwd wat je deze keer afbakt O+

L0t, succes met poging 3!

Venco, volgende week de andere helft ;) :P

De geboortekaartjes krijgen vorm hier *O* Binnenkort eens een afspraak maken bij de drukker!
pi_123195640
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:53 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

}:| Ik weet 't }:|

;)

Fieder, 40 weken *O*
_O-
Sorry, had je graag langer op 1 willen hebben hoor ;)

40 weken voor fieder *O*

Kyara idd :D bijna 42 weken }:|
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:58:05 #153
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123195783
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:52 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

_O-
Sorry, had je graag langer op 1 willen hebben hoor ;)

40 weken voor fieder *O*

Kyara idd :D bijna 42 weken }:|
;) Het maakte mij volgens mij helemaal niet uit. Of ik nou een dag voor jou, na jou, op dezelfde dag of voor mijn part synchroon met jou ging bevallen...áls ik maar ging bevallen :D!

Ik vind het nog steeds leuk om hier mee te lezen. Sommigen van jullie waren net zwanger toen ik ging bevallen O+
pi_123195943
Mooie echo kd! Jij dus een meisje en ik een jongetje. Als het beide anders blijkt dan gaan alle theorieën bij mij prullenbak in :+

Sorry zillah :@ ik heb dan mss ook een lullige opmerking gemaakt. o|O Maar hoop echt van harte dat he nu gauw je kleintje in de armen mag sluiten. En voor pessie hoop ik hetzelfde. :* voor jullie.

Verder nog een *O* voor alle mijlpalen vandaag.

Ik heb volgens mij de kleine gisteren gevoeld... eigenlijk weet jk het zekermaar met krap 15wk lijkt me dat sterk dus geloof mezelf gewoon niet. :P
pi_123196247
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:58 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

;) Het maakte mij volgens mij helemaal niet uit. Of ik nou een dag voor jou, na jou, op dezelfde dag of voor mijn part synchroon met jou ging bevallen...áls ik maar ging bevallen :D!

Ik vind het nog steeds leuk om hier mee te lezen. Sommigen van jullie waren net zwanger toen ik ging bevallen O+
:D synchroon *lol*
Je wachtte netjes tot mijn dame er was en pikte mijn datum ;) die stond gepland voor inleiden :P

En idd, bizar he. Voor mn gevoel is bv fieder pas net zwanger. Maar dat was 6,5 maand geleden zo :P
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:26:58 #156
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_123196569
@Covie, had ik ook hoor, met 13/14 weken al het idee, maar dacht, nah dat lijkt me stug. Maar vanaf 15 weken voelde ik hem echt goed. Nou ja, wat is goed he, je voelt wat zachte bewegingen die herkenbaar zijn. :)

Ik krijg een zoon.....man o man ik raak er langzaam aan gewend, een jommensbaby in mijn buik. O+
pi_123196700
Even mee jompelen!
*O* voor Klumsy! Gefeliciteerd met je meisje! Gaat alles goed?
*O* voor Fieder die de mijlpaal der mijlpalen heeft gehaald!

:* Zillah hopelijk heeft hey vannacht goed doorgezet en lig je te genieten van je baby

:* Pessie hou nog even vol!

En nu vergeet ik vast ook nog vanalles...

Oh ja, de echo van KD! Fijn dat die goed was!

En natuurlijk een :* voor wolk. Hopelijk blijft alles goed gaan! Alleen een datum tweeling zie ik nu niet echt meer zitten ;) Ik hoop de 40 weken vol te kunnen maken. Anders past het ook echt niet met de klusplanning hier in huis. Hopelijk is rond een week of 38 al het grote werk klaar en hoeft er alleen nog maar wat styling te gebeuren. Kan ik dan eindelijk op mijn gat gaan zitten :D
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:42:50 #158
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123197097
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:17 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

:D synchroon *lol*
Je wachtte netjes tot mijn dame er was en pikte mijn datum ;) die stond gepland voor inleiden :P

En idd, bizar he. Voor mn gevoel is bv fieder pas net zwanger. Maar dat was 6,5 maand geleden zo :P
Oh, dat wist ik niet eens :D. Mooie datum ;). Ik ging ernstig hard richting augustus en dat wilde ik toch echt niet...ik zou een juli baby krijgen! En dat is net aan gelukt :D.

Ja, maf idee hè :D. En waar er vorig jaar een heleboel juli kindjes (en veel meisjes!) waren, is er nu maar 1 geplande!
pi_123197502
Haha Son en Soesa! Jullie kindjes zijn gewoon al n half jaar geweest! O+
Covie echt wel :Y O+
Belle geboortekaartjes O+
Juud O+ ik ben ook zo benieuwd naar mn jommetjesbaby!
pi_123197587
Klumsy! Gefeliciteerd met je mooie meisje! *O*

Fieder 40 weken!

En Pessie er al overheen... nog even volhouden meid!

Hoe zou het nu met zillah gaan? Hopelijk ligt ze nu verliefd naar haar babietje te staren... Zo'n lange bevalling gun je niemand...

Zo zeg.. gisteren met mijn moeder naar de negenmaandenbeurs geweest. Erg gezellig, maar ook vreselijk vermoeiend. Wat was het daar drúk! Waar komen al die mensen vandaan? Heb er een heleboel pasgeboren mini's gezien, van hooguit een paar weekjes oud... ik kan me toch niet voorstellen dat ik naar zoiets zo'n kleintje mee zou nemen. En dan zijn er hier soms mensen bang dat er teveel indrukken voor zo'n kleintje zouden zijn bij teveel kraamvisite ineens...

Vanmiddag maar eens terugreizen naar Eindhoven, vanavond mijn mannetjes weer knuffelen. Even tijd voor jezelf is heerlijk, maar begin ze nu toch ook wel te missen...
pi_123198298
:* voor Babbel, klote!

Yay voor Klumsy, je meisje is er!

Zillah, sterkte, ik hoop dat je je baby inmiddels hebt!

Fieder 40 weken!

Verder moet ik toch even kwijt dat ik me serieus afvraag waarom jullie zo zitten te zeiken op asfalt. Er zijn mensen met een ander leven, andere omstandigheden en een andere instelling en dat is niet meteen 'fout'. Ook geeft dat ons niet het recht om erover te oordelen. We weten er nauwelijks iets van! Laat asfalt en z'n vriendin dan lekker in hun waarde, dat doen ze toch ook bij jullie?

Tolerantie, weetje wel...

Kortom, asfalt, goede beslissing om mee te werken en zo te horen hebben jullie veel lieve mensen die jullie steunen!
Home is where the O+ is...
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:19:07 #162
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123198371
Shandaly heb je ook een beetje kunnen uitrusten verder? Begin je weer wat fitter te worden?
Ik zit me idd ook te bedenken hoe we het gaan doen met kraamvisite. Mijn broer en zus hebben beide 4 kids, en ik begrijp dat het natuurlijk geweldig is voor een kind om ern baby vast te kunnen houden maar in een paar minuten 6 verschillende mensen die het vasthouden is misschien iets teveel? Wat zouden jullie doen?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:34:50 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_123198900
Klumsy en vriend van Harte met jullie dochter en zusje O+ een heel fijne kraamtijd gewenst, geniet ervan. dikke kus xxx
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_123199383
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef pessie het volgende:
Shandaly heb je ook een beetje kunnen uitrusten verder? Begin je weer wat fitter te worden?
Ik zit me idd ook te bedenken hoe we het gaan doen met kraamvisite. Mijn broer en zus hebben beide 4 kids, en ik begrijp dat het natuurlijk geweldig is voor een kind om ern baby vast te kunnen houden maar in een paar minuten 6 verschillende mensen die het vasthouden is misschien iets teveel? Wat zouden jullie doen?
Gewoon nee zeggen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123199420
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon nee zeggen?
+1
pi_123199474
Wij waren woensdag op visite en schoonma was er ook. Bram sliep gewoon want het was avond. Schoonma verkondigde opeens dat Bram er heus nog wel een uit kwam waarop J heel netjes zei, als hij slaapt niet. Klaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123199609
Hier ook gewoon een duidelijk no no als ze lag te slapen of kinderen te druk zijn imho.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2013 11:55:16 ]
pi_123201366
Ze komen toch op kraamvisite om het kindje te zien? Niet om het perse vast te moeten houden of te knuffelen enzo? Dat doen ze maar bij latere bezoekjes als de baby wat groter is enzo... Het is geen doorgeef popje...

Ik heb wel twee nachten heerlijk doorgeslapen zonder 'mama-ikke-snot!' onderbrekingen, maar fit ben ik nog steeds niet. Kan nog niet zonder zakdoekjes, en ik hoest me ook nog suf...
pi_123201563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:42 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet eens :D. Mooie datum ;). Ik ging ernstig hard richting augustus en dat wilde ik toch echt niet...ik zou een juli baby krijgen! En dat is net aan gelukt :D.

Ja, maf idee hè :D. En waar er vorig jaar een heleboel juli kindjes (en veel meisjes!) waren, is er nu maar 1 geplande!
Had ik hier ook niet gezegd ;) wilde mn datum niet vertellen :D
Ik wilde ook geen augustusbaby idd :D had sowieso niet verwacht dat ze zo laat in juli geboren zou worden :')

Ja das ook raar, zo weinig juli baby's dit jaar! en die zijn zo leuk!

Ben benieuwd naar de verse baby's die moeten komen!
pi_123202283
Eindelijk, ze is er :D Het was allemaal langdurig en heftig, eindigend in een spoedkeizersnee, maar men wat is ze het waard :D wist niet datje met zoveel.pijn toch zo gelukkig kan zijn.
pi_123202325
*O* zillah gefeliciteerd met je dochter! Janmer dat t een keizersnee werd, maar nu lekker gaan genieten!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 13:21:52 #172
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123202376
Gefeliciteerd met je dochter! *O* Zware bevalling dus.
Ik dacht echt dat je woensdag al bevallen zou zijn.
pi_123202454
Jaaa zillah, ze is er!! Van harte gefeliciteerd! *O* Nu lekker uitrusten van deze heffitge bevalling en genieten van je meisje O+ Wil je haar naam hier delen of liever niet? En ben ook wel benieuwd naar de stats ;).
pi_123202459
Zillah gefeliciteerd *O*
Wil je vertellen hoe ze heet?
pi_123202544
De 3e poging tot een 3D-echo is hier ook niet gelukt :P. Niet omdat ze nog met haar benen voor haar gezicht lag maar ze is gewoon al te ver ingedaald. Ze ligt al helemaal vast met haar hoofd en lag met haar neus in de placenta gedrukt dus dan krijg je gewoon geen beeld meer :+. Ook liep ze nog steeds een weekje voor op de groei wat precies past bij mijn eigen berekening aan het begin dus ergens met die termijnecho is er toch iets niet goed gemeten volgens mij want daarna lag ze bij elke echo een week voor. Nouja, maakt ook allemaal niet uit. Ik ben vooral heel erg blij dat alles er zo goed uitzag, dat ons kindje het zo goed doet en dat mijn lijf het allemaal kan O+ O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')