abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123267617
Oei Pessie wat heeft peuter gedaan? (of heb ik er nou echt helemaal overheen gelezen)
Wow Soesa dat wist ik helemaal niet! Hoe is het nu met je?
Babbel mag je nu ook vaker op controle komen? Of heeft dat geen zin? :* nog 2 daagjes volhouden

Ja uitslapen ja :D sunday O+ verder geen actie.

Morgen naar de gyn, dan ben ik 40+3. Is het raar om te vragen of hij even wil kijken of er al iets gebeurt van binnen? Ben zo benieuwd... :@
Eerstvolgende keer dat ik hem zie ben ik wss 41 + een paar dagen dus dan wordt het een inleiding plannen denk ik? Ben zo bang dat er dan geen plek is en ik over de 42 weken ga...
  zondag 24 februari 2013 @ 10:22:12 #277
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123267821
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:07 schreef Fieder het volgende:

Wow Soesa dat wist ik helemaal niet! Hoe is het nu met je?

Morgen naar de gyn, dan ben ik 40+3. Is het raar om te vragen of hij even wil kijken of er al iets gebeurt van binnen? Ben zo benieuwd... :@
Eerstvolgende keer dat ik hem zie ben ik wss 41 + een paar dagen dus dan wordt het een inleiding plannen denk ik? Ben zo bang dat er dan geen plek is en ik over de 42 weken ga...
Het gaat goed hoor! Ik heb endometriose en dat doet eigenlijk alleen zeer als je menstrueert/een echte cyclus hebt. Ik slik nu zonder stopweek de anticonceptiepil en daardoor heb ik nergens last van. Overigens weet ik morgen pas zeker of ik niet geopereerd hoef te worden dus dat is nog wel even spannend :).

Je kan t altijd vragen, toch? Bij mij is er rond de 40 wkn ook een poging tot strippen gedaan maar dat lukte toen niet echt. Ik beviel ook 'pas' met 41+1. Bij mij stond er met 41+3 een afspraak om een inleiding te plannen maar dat kon dan ook wel snel (waarschijnlijk 41+4 of 41+5). Mijn ervaring was dat ze je echt niet over de 42 weken heen laten gaan maar dat was ook het protocol in mijn ziekenhuis. Weet niet hoe dat bij jou in het ziekenhuis is natuurlijk :).

Spannend hoor!
  zondag 24 februari 2013 @ 10:25:27 #278
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123267886
Fieder:
OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 124

Ik vind het niet raar om het te vragen. Ik heb een hekel aan toucheren maar zonder zou ik gek worden :@ . Ik vind het zelf geruststellend dat et bij mijnog zo dichtzit dat beeb er nietzomaar uitrolt.
Manlief en ik hebben gisteren besproken wat wij nu zouden willen, dan kan ik dat morgen met de vk bespreken om te horen wat zij ervan denkt en wat zij gaan doen. Mijn advies is dus om nu te bespreken wat je zou willen in een bepaald scenario. Voor hetzelfde geld beval je dinsdag maar anders heb je het iig besproken. Ik denk altijd mijn lijf, mijn bevalling mijn baby.
  zondag 24 februari 2013 @ 10:32:12 #279
381212 Gulara
From the future
pi_123268038
Hahaha, moest lachen om jullie conspiracy theorieën! :D
Maar ik was vanochtend pas laat wakker en dan slaapt iedereen al. En 's nachts gebeurt er ook niks meer tegenwoordig. En als mensen wél liggen te bevallen 's nachts dan vertellen ze mij niks. }:| Dus vandaar dat ik nog niet gepost had.

Maar: meld! *)
pi_123268078
Zeker spannend Soesa! En wat een wonder is je meisje dan eigenlijk O+

Och Pessie jeetje! Arme N... ;(
Bedankt voor de tips. Ik ga er even goed voor zitten met mn man, alhoewel die volgens mij alles wel best vindt.
Ik ga sowieso aan de gyn vragen of er al iets gebeurt maar ik verwacht het niet. Als ik stripbaar ben mag hij t van mij proberen. Als ik er nog niet klaar voor ben gebeurt er toch niks... Meh wel balen dat ik een mannelijke gyn heb :@

Gulara :W
  zondag 24 februari 2013 @ 10:41:53 #281
381212 Gulara
From the future
pi_123268207
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:35 schreef Fieder het volgende:

Och Pessie jeetje! Arme N... ;(
Bedankt voor de tips. Ik ga er even goed voor zitten met mn man, alhoewel die volgens mij alles wel best vindt.
Ik ga sowieso aan de gyn vragen of er al iets gebeurt maar ik verwacht het niet. Als ik stripbaar ben mag hij t van mij proberen. Als ik er nog niet klaar voor ben gebeurt er toch niks... Meh wel balen dat ik een mannelijke gyn heb :@

Gulara :W
Fieder! :W

En die gyn is vast wel wat gewend hoor, normaalste zaak van de wereld voor hem. In het ergste geval vindt ie je een kei lekker ding en heeft ie een leuke dag! *) :Y)
pi_123268256
quote:
12s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:41 schreef Gulara het volgende:

En die gyn is vast wel wat gewend hoor, normaalste zaak van de wereld voor hem. In het ergste geval vindt ie je een kei lekker ding en heeft ie een leuke dag! *) :Y)
:D _O-
  zondag 24 februari 2013 @ 10:45:49 #283
259886 pessie
pi_123268276
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:32 schreef Gulara het volgende:
Hahaha, moest lachen om jullie conspiracy theorieën! :D
Maar ik was vanochtend pas laat wakker en dan slaapt iedereen al. En 's nachts gebeurt er ook niks meer tegenwoordig. En als mensen wél liggen te bevallen 's nachts dan vertellen ze mij niks. }:| Dus vandaar dat ik nog niet gepost had.

Maar: meld! *)
Nou, juist omdat wij gewend zijn aan zeer uitgebreide post van hou om coor ons 2 uur snachts denken we dat je ligt te bevallen als wij om 8 uur nog niets zien :P
pi_123268849
gatver de gatver.... Wat kan een mens raar dromen! na een aantal keer wakker te zijn geweest bleef ik verdergaan met dezelfde droom. Cocaïne verslaafde vriendjes die vreemd gaan. bah...

ik droomde altijd eigenlijk wel debiel, maar het wordt nu alleen maar erger.
  zondag 24 februari 2013 @ 11:20:29 #285
259886 pessie
pi_123268876
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:18 schreef Hilzillah het volgende:
gatver de gatver.... Wat kan een mens raar dromen! na een aantal keer wakker te zijn geweest bleef ik verdergaan met dezelfde droom. Cocaïne verslaafde vriendjes die vreemd gaan. bah...

ik droomde altijd eigenlijk wel debiel, maar het wordt nu alleen maar erger.
En dat my friend, is een ultiem zwangerschapskwaaltje *)
  zondag 24 februari 2013 @ 11:34:48 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123269146
quote:
12s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:41 schreef Gulara het volgende:

[..]

:D

Goeiemorgen dames! Nog geen baby's? -O-
pi_123269414
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:20 schreef pessie het volgende:

[..]

En dat my friend, is een ultiem zwangerschapskwaaltje *)
leueueueuueuk! dus volgendr week snijd vriendje mij dr strot af in mn droom? :D
  zondag 24 februari 2013 @ 11:50:40 #288
259886 pessie
pi_123269517
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:46 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

leueueueuueuk! dus volgendr week snijd vriendje mij dr strot af in mn droom? :D
:Y

Lb ik denk dat je niet hard genoeg roept :P . En na ons avontuur van gisteren en sinds vrijdagmiddag geen echte voorweeen meer vind ik het wel even prima. Eerst de peuter maar weer in zn ritme.
  zondag 24 februari 2013 @ 12:25:05 #289
381212 Gulara
From the future
pi_123270482
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Nou, juist omdat wij gewend zijn aan zeer uitgebreide post van hou om coor ons 2 uur snachts denken we dat je ligt te bevallen als wij om 8 uur nog niets zien :P
Ik zal straks weer even uitgebreid mijn levensverhaal vertellen voor jullie ochtendvermaak. Wie weet ga ik wel iets heel geks dromen. Ik droom trouwens helemaal niet zo raar. Maar ik slaap volgens mij ook steeds te kort om fatsoenlijk te dromen. :')
Wel een paar keer echt van die rotdromen. ;(

En volle maan, dus wie gaat er vannacht een babietje baren? *O*
  zondag 24 februari 2013 @ 12:29:00 #290
259886 pessie
pi_123270613
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:25 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ik zal straks weer even uitgebreid mijn levensverhaal vertellen voor jullie ochtendvermaak. Wie weet ga ik wel iets heel geks dromen. Ik droom trouwens helemaal niet zo raar. Maar ik slaap volgens mij ook steeds te kort om fatsoenlijk te dromen. :')
Wel een paar keer echt van die rotdromen. ;(

En volle maan, dus wie gaat er vannacht een babietje baren? *O*
Mn vorige kwam 2 dagen na volle maan :+

Edit, even opgezocht: 1 dag na volle maan :o
  zondag 24 februari 2013 @ 12:33:16 #291
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123270771
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:35 schreef Fieder het volgende:

Dat sowieso O+.

Maar qua medisch verhaal schijnt het wel mee te vallen :), de endometriose zit bij mij, in tegenstelling tot bij de meeste andere vrouwen, alleen in mijn darm. Heeft dus geen invloed op mijn vruchtbaarheid (dit dachten ze eerst wel). Wel blijf ik ook bij volgende zwangerschappen medisch maar dat vind ik helemaal oke.

Ik zou het gewoon vragen hoor Fieder, wie weet zet het iets in gang! En idd, die gyn is wel wat gewend. Ik wil denk ik niet weten wat hij soms tegen zal komen :X
pi_123272231
Rare dromen horen erbij idd. Nu nog geen last van, maar vorige keer.......
Ik droomde dus dat ik echte de wildste nachten had met allerlei mannen. Niet tegelijk, maar dat veranderde na een paar dagen. Kijk, dat het dan een acteur is uit Grey's Anatomy dat is nog te verbloemen, maar de beste vriend van je eigen vriend, of je badmintonpartner :X Ik zat ze echt een beetje ongemakkelijk aan te kijken. Zo van, ik weet wat jij niet weet en wat moet ik met die info 8)7

Waar ik nu vooral last van heb is mijn eigen gesnurk. Nou ja, heel af en toe wordt ik daar wakker van, maar ik heb er vooral last van dat ik (mede door de verkoudheid nog) met mijn mond open slaap. Ik wordt dus nu ieder uur ongeveer wakker, waarbij mijn tong dan letterlijk in mijn onderkaak vastgedroogd zit :X Is soms gewoon pijnlijk om los te krijgen en na een paar slokken drinken gaat het wel, maar ja, dan wel weer naar het toilet 's nachts (iets waar ik dus normaal geen last van heb *klopt af*).
Ik wou dat dat maar eens over ging, want het is best pijnlijk.
pi_123272492
ik heb dat ook, zo'n droge bakkes, ik ademde normaal door mijn neus maar tijdens zwangerschappen zijn mijn slijmvliezen dramatisch
  zondag 24 februari 2013 @ 13:14:28 #294
259886 pessie
pi_123272500
Danic, ook voor jou is het tijd voor de zomer zo te lezen :* . Neusspray werkt niet afdoende dus?

T S ik wist niet dat d a t zich ook in je darm kan manifesteren, ik dacht d a t het iets was wat in je eierstokken zit.
pi_123272840
-O- nog steeds geen baby's?!
Doe eens gauw baren dames! o|O
pi_123273036
Hoi lieve dames! :W

Ik ben weer wat boven water gelukkig. Het gaat nog steeds niet top, zo snel lukt het niet maar ik voel me in ieder geval weer wat frisser.

Ik zag dat er kindjes geboren zijn. Gefeliciteerd!

En fieder en Pessie zijn over hun UD, nog even volhouden :*

Babbel, wat een achtbaan :o ik blijf voor je duimen!

Verder ben ik het even vergeten, kan niet voor een week terug reageren.

Gisteren was ik 26 weken! Nog 14 te gaan en ik kan bijna niet wachten. Mijn lichaam doet steeds meer pijn en psychisch heb ik ook flink last van mijn hormonen. Maar tegelijkertijd ben ik ook heel blij en dankbaar dat mijn lijf zo goed voor mijn meisje zorgt.
Oh en dromen.. Afgelopen nacht droomde ik dat ik een relatie met de broer van mijn vriend had. Inclusief nogal een pikante scène zeg maar :9~ :D
E.
pi_123273070
Pfoe wat een verhaal babbel
en balen idd pessie
Hier nog steeds rustig
alles is nu echt aangepast en verbeterd
Dakterras helemaal leeg gehaald (alle vlonders weg )
gaas klaar gelegd voor een omheining om het dak
Brandblusser + extra rookmelder aanwezig nu
extra aanpassingen ivm beesten
en nog wat kleine dingen
pi_123273166
Sowieso is het tijd voor warmer zomerweer... Ik ben die kou en sneeuw zo ontzettend zat!
Gister lekker eigenwijs 250kilo gipsblokken vanuit de auto naar de container op de stort gesjouwd. Gelukkig waren het vrijwel allemaal blokken van ongeveer 10 kilo, maar ik viel het wel aan mijn rug en banden bovenaan mijn buik (of zijn dat spieren?)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_123273635
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef Piekie81 het volgende:
Sowieso is het tijd voor warmer zomerweer... Ik ben die kou en sneeuw zo ontzettend zat!
Gister lekker eigenwijs 250kilo gipsblokken vanuit de auto naar de container op de stort gesjouwd. Gelukkig waren het vrijwel allemaal blokken van ongeveer 10 kilo, maar ik viel het wel aan mijn rug en banden bovenaan mijn buik (of zijn dat spieren?)
Blokken van 10 kilo sjouwen klinkt wel een tikje.. eh.. onverstandig hoor. :)

Sparkling, fijn iets van je te lezen! :)
  zondag 24 februari 2013 @ 13:38:40 #300
259886 pessie
pi_123273765
Oeh piekie, dat is wel heftig voor je lijf! Bovenaan je buik zijn ws spieren.

Asfalt, fijn je terras kind proof maken. Wij kochtten ook een brandmelder toen er een baby kwam :D

Het klinkt gek en het is vast hormonaal maar ik heb vandaag helemaal niet zon idee van overtijd lopen. Bizar hoe dat dagelijks verschilt. Zul je zien dat ik er morgen weer doorheen zit :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')