Het gaat goed hoor! Ik heb endometriose en dat doet eigenlijk alleen zeer als je menstrueert/een echte cyclus hebt. Ik slik nu zonder stopweek de anticonceptiepil en daardoor heb ik nergens last van. Overigens weet ik morgen pas zeker of ik niet geopereerd hoef te worden dus dat is nog wel even spannendquote:Op zondag 24 februari 2013 10:07 schreef Fieder het volgende:
Wow Soesa dat wist ik helemaal niet! Hoe is het nu met je?
Morgen naar de gyn, dan ben ik 40+3. Is het raar om te vragen of hij even wil kijken of er al iets gebeurt van binnen? Ben zo benieuwd...![]()
Eerstvolgende keer dat ik hem zie ben ik wss 41 + een paar dagen dus dan wordt het een inleiding plannen denk ik? Ben zo bang dat er dan geen plek is en ik over de 42 weken ga...
Fieder!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:35 schreef Fieder het volgende:
Zeker spannend Soesa! En wat een wonder is je meisje dan eigenlijk![]()
Och Pessie jeetje! Arme N...![]()
Bedankt voor de tips. Ik ga er even goed voor zitten met mn man, alhoewel die volgens mij alles wel best vindt.
Ik ga sowieso aan de gyn vragen of er al iets gebeurt maar ik verwacht het niet. Als ik stripbaar ben mag hij t van mij proberen. Als ik er nog niet klaar voor ben gebeurt er toch niks... Meh wel balen dat ik een mannelijke gyn heb![]()
Gulara
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:41 schreef Gulara het volgende:
Fieder!![]()
En die gyn is vast wel wat gewend hoor, normaalste zaak van de wereld voor hem. In het ergste geval vindt ie je een kei lekker ding en heeft ie een leuke dag!![]()
Nou, juist omdat wij gewend zijn aan zeer uitgebreide post van hou om coor ons 2 uur snachts denken we dat je ligt te bevallen als wij om 8 uur nog niets zienquote:Op zondag 24 februari 2013 10:32 schreef Gulara het volgende:
Hahaha, moest lachen om jullie conspiracy theorieën!![]()
Maar ik was vanochtend pas laat wakker en dan slaapt iedereen al. En 's nachts gebeurt er ook niks meer tegenwoordig. En als mensen wél liggen te bevallen 's nachts dan vertellen ze mij niks.Dus vandaar dat ik nog niet gepost had.
Maar: meld!
En dat my friend, is een ultiem zwangerschapskwaaltjequote:Op zondag 24 februari 2013 11:18 schreef Hilzillah het volgende:
gatver de gatver.... Wat kan een mens raar dromen! na een aantal keer wakker te zijn geweest bleef ik verdergaan met dezelfde droom. Cocaïne verslaafde vriendjes die vreemd gaan. bah...
ik droomde altijd eigenlijk wel debiel, maar het wordt nu alleen maar erger.
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:41 schreef Gulara het volgende:
[..]
Fieder!![]()
En die gyn is vast wel wat gewend hoor, normaalste zaak van de wereld voor hem. In het ergste geval vindt ie je een kei lekker ding en heeft ie een leuke dag!![]()
leueueueuueuk! dus volgendr week snijd vriendje mij dr strot af in mn droom?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:20 schreef pessie het volgende:
[..]
En dat my friend, is een ultiem zwangerschapskwaaltje
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:46 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
leueueueuueuk! dus volgendr week snijd vriendje mij dr strot af in mn droom?
Ik zal straks weer even uitgebreid mijn levensverhaal vertellen voor jullie ochtendvermaak. Wie weet ga ik wel iets heel geks dromen. Ik droom trouwens helemaal niet zo raar. Maar ik slaap volgens mij ook steeds te kort om fatsoenlijk te dromen.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Nou, juist omdat wij gewend zijn aan zeer uitgebreide post van hou om coor ons 2 uur snachts denken we dat je ligt te bevallen als wij om 8 uur nog niets zien
Mn vorige kwam 2 dagen na volle maanquote:Op zondag 24 februari 2013 12:25 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik zal straks weer even uitgebreid mijn levensverhaal vertellen voor jullie ochtendvermaak. Wie weet ga ik wel iets heel geks dromen. Ik droom trouwens helemaal niet zo raar. Maar ik slaap volgens mij ook steeds te kort om fatsoenlijk te dromen.![]()
Wel een paar keer echt van die rotdromen.![]()
En volle maan, dus wie gaat er vannacht een babietje baren?
Dat sowiesoquote:Op zondag 24 februari 2013 10:35 schreef Fieder het volgende:
Zeker spannend Soesa! En wat een wonder is je meisje dan eigenlijk![]()
Blokken van 10 kilo sjouwen klinkt wel een tikje.. eh.. onverstandig hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef Piekie81 het volgende:
Sowieso is het tijd voor warmer zomerweer... Ik ben die kou en sneeuw zo ontzettend zat!
Gister lekker eigenwijs 250kilo gipsblokken vanuit de auto naar de container op de stort gesjouwd. Gelukkig waren het vrijwel allemaal blokken van ongeveer 10 kilo, maar ik viel het wel aan mijn rug en banden bovenaan mijn buik (of zijn dat spieren?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |