Dat mag ook wel!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik gok gewoon dat het weer goed is qua hormonen, en we zien wel.
roze. Heb mijn vage streep expert geconsulteerd, en die zei dat ze bij haar vals positief een heel dun lijntje had, dat dit echt een dik lijntje was, en dat dat bij haar altijd zwanger heeft betekend...quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Is t streepje grijs of roze...indien grijs zou ik er niet teveel waarde aan hechten...maar als ie roze is xou ik over 3 dgn nog eens testen
met alle liefde van de wereld! als je maar belooft snel door te schuiven naar Z&G! en dat geldt ook voor de andere dames in OP.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:57 schreef zandsculptuur het volgende:
Momo, wil je mij in de OP zetten?
Zandsculptuur (02-2013)
En mijn nod mag op 11 maart!
Goed plan!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef DJMomo het volgende:
[..]
met alle liefde van de wereld! als je maar belooft snel door te schuiven naar Z&G! en dat geldt ook voor de andere dames in OP.
Spannendquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef DJMomo het volgende:
[..]
roze. Heb mijn vage streep expert geconsulteerd, en die zei dat ze bij haar vals positief een heel dun lijntje had, dat dit echt een dik lijntje was, en dat dat bij haar altijd zwanger heeft betekend...
Waar woon je? Ik heb nog een grote voorraad liggen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:38 schreef DJMomo het volgende:
Nee. Ik had niets meer in huis. Op zijn vroegst zaterdag!
Top! *duimt*quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:37 schreef DJMomo het volgende:
ja zand, 2w1d geleden. Had ik expres toen al gedaan, zodat eventuele toekomstige vage strepen ook echt iets konden betekenen. Maar die had ik wel direct weggegooid.
Donequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef Limone het volgende:
Ach en Babbel. Ik word daar echt een beetje verdrietig van.
Wil je haar veel sterkte wensen, Skip? ik kreeg het idee dat jij haar nog op een andere manier kan bereiken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nee joh, Momo, daar is dit forum toch voor?![]()
Klopt, via deze link kan je wat voorbeelden zien:quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef DJMomo het volgende:
oh, spannend bla! Maarre, meestal gaat ie toch ná eisprong omhoog, en blijft ie hoog, op een enkel innestelingsdipje (had ik heel erg bij Sjaak) na?
Ik snap het...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef DJMomo het volgende:
Zo dan frummel!
Ik ga even terug onder steen hoor. Zit mezelf aardig dol te maken. Kom pas terug met of dikke streep of dikke ongi.
Het was geen bloedtest, maar gewoon zo'n plastest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef Sethiwe het volgende:
Ach babbel wat rot voor je dat het weer mis is gegaan, heel veel sterkte![]()
Frummelals je dan toch die negatieve bloedtest hebt, dan wil je ook weer verder en dat schiet zo niet op. Hoe gaat het met je arm? Valt de pijn mee?
Momo succes met wachten.
Oh sorry dan heb ik het verkeerd begrepen. Kan me voorstellen dat het je niet helemaal de zekerheid geeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Het was geen bloedtest, maar gewoon zo'n plastest.midden op de dag met een heel waterig plasje. Daarom dacht ik echt; is dit alles?
Met mijn arm gaat het oké
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:29 schreef Musique het volgende:
Limone, ik snap goed dat het heel lastig is er "minder" mee bezig te zijn. Ik zou dat niet kunnen denk ik, het blijft toch in je achterhoofd zitten. Hoe dan ook, ik duim voor je
Ja, ik ben na het verwijderen van mijn spiraaltje 1 keer ongesteld geweest..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:35 schreef zandsculptuur het volgende:
Limone. Herkenbaar
![]()
.
Was het de vorige keer snel 'raak'?
Praktisch is my middle namequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Mijn temperatuur is omhoog en ik zit tot de nok toe volIk heb besloten om te stoppen met temperaturen. Ik weet nu wel wanneer mijn eisprong is en ik wil er niet zo bezig mee zijn daar schijn je volgens íédereen het beste zwanger van te raken
Ik heb ook mijn apps verhuisd naar de laatste 'ruimte'..
Ik mag ook van mezelf niet meer op kwaaltjes letten en helemaal niet meer googlen. Dat googlen is vooral funest. Hoofdpijn + zwanger, dikke grote teen + zwanger; er heeft altijd wel iemand op internet een succesverhaal.
Als ik het bovenstaande zo lees, lijkt het wel of ik enorm neurotisch benMaar ik wil het zo graag!
![]()
--- (< praktisch, skips!)
Fijn dat je naar een ander ziekenhuis gaat, Chanty! Doe je dan in de tussentijd nog een ronde in je oude ziekenhuis?
Doe mij ook perfect haar (ongeacht zwanger of niet).. Ik ben net een paar dagen geleden naar de kapper geweest en ik vind het alweer om te huilenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:39 schreef zandsculptuur het volgende:
Sja. Tijdens mijn vorige zwangerschap zat mijn haar geweldig. Prachtig in de krul, niet pluizend, gewoon helemaal perfect. Nu zit het sinds een paar dagen weer heel mooi, en terwijl ik toch écht niet zwanger kan zijn, schiet er dan toch weer door m'n hoofd: "zou het?!"
.
Ik vind het altijd zo'n dooddoener, dat je er minder mee bezig moet zijn. Het lukt of het lukt niet, denk ik dan.
En Google is van de duivel.
Ik ben nog iets verder zuidelijk doorgereden. Tussen de bergen en alle sneeuw in Limburgquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En in Roermond?..kun je koffie komen doen!
Dat denk ik precies zo, ik ga op mijn werk toch ook niet de boel maar een beetje op z'n beloop laten in de hoop dat het uiteindelijk gaat zoals ik hoop?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:49 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik kan ook niet zo veel met die 'er minder mee bezig zijn'.. Dan denk ik van: Tsja, als ik iets heel graag wil en ik zet me daar voor in.. dan heb ik daar toch ook niet ineens een grotere kans op als ik het maar een beetje op z'n beloop laat en maar zie wanneer het komt?
Thee..staat genoteerdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Nog een aanvulling op mijn 'excuus als ik iemand vergeet':
Ik ben nog iets verder zuidelijk doorgereden. Tussen de bergen en alle sneeuw in Limburg. Ik kreeg spontaan zin om te skieen.
![]()
Maar volgende keer zal ik m'n best doen. Thee graag dan.
![]()
DJ Momo, bij mij krijg ik altijd pas duidelijkheid als ik het loslaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:04 schreef DJMomo het volgende:
Frumm inmiddels ligt ie in de bak. Werd er erg gek van. Klaar. Negatief. Afwachten.
WOW HERKENBAARquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Mijn temperatuur is omhoog en ik zit tot de nok toe volIk heb besloten om te stoppen met temperaturen. Ik weet nu wel wanneer mijn eisprong is en ik wil er niet zo bezig mee zijn daar schijn je volgens íédereen het beste zwanger van te raken
Ik heb ook mijn apps verhuisd naar de laatste 'ruimte'..
Ik mag ook van mezelf niet meer op kwaaltjes letten en helemaal niet meer googlen. Dat googlen is vooral funest. Hoofdpijn + zwanger, dikke grote teen + zwanger; er heeft altijd wel iemand op internet een succesverhaal.
Als ik het bovenstaande zo lees, lijkt het wel of ik enorm neurotisch benMaar ik wil het zo graag!
![]()
--- (< praktisch, skips!)
Fijn dat je naar een ander ziekenhuis gaat, Chanty! Doe je dan in de tussentijd nog een ronde in je oude ziekenhuis?
Oh! heb jij een paard? * Limone jaloers isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Thee..staat genoteerd
Fijn dat je bij een ander ziekenhuis terecht kunt Chanty
Er niet zo mee bezig zijn..tja stiekem doe je dat toch, ook al wil je het niet.
Ik lees wel eens op het zwangerschapsforum en dan denk ik bij sommige berichten die ik lees "mens, ontspan!!" maar betrap mezelf er ook op hoor...krampje hier, steekje daar.. en direct denk je "zou het??"
ik probeer me zoveel mogenlijk met hele andere dingen bezig te houden, veel naar mijn paard en leuke dingen doen met man en dochter, dat scheelt
en wat haar betreft..sinds de sneeuw en de kou is het zo statisch als de pest, dus daar kan ik toch al niks aan aflezen hihi
Wat een achtbaan he. In diezelfde achtbaan ben ik iets meer dan twee jaar geleden ook gestapt. En die 22 maanden oude achtbaan schopt nu regelmatig mijn huiskamer en haar slaapkamer overhoopquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:42 schreef Babbel1 het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties!!
Het verhaal heeft n bizarre wending genomen...heb n update in z&g geplaatst... ondanks veeeeel bloedverlies is het hartje gaan kloppen en lijk ik 12 dagen minder ver zwanger te zijn dan gedacht..nja het blijft nog even spannend...
En ook bij mij was er geen aanleiding te vinden. Ik heb bijna de hele zwangerschap bloedingen gehad. En geen lichte. Ik heb zelfs een tijdje in Duitsland in het ziekenhuis gelegen omdat ik een bloeding kreeg toen we onderweg waren naar Italie voor een vakantie. En de eerste echo was niets meer te zien van hartjes (was een tweeling) maar de controlequote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:59 schreef Babbel1 het volgende:
Awww..ik hoop zo dat deze achtbaan ook daar naartoe gaat..
Jeps, een mooie zwarte fries heb ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:36 schreef Limone het volgende:
Oh! heb jij een paard? * Limone jaloers is
Als Skips komt thee drinken, mag ik dan op je paard rijden? Aaaah toe, ja?![]()
Dat is zo stom om te zeggen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:10 schreef Cwen het volgende:
Loslaten kan en kon ik ook niet en ik geloof ook niet dat het 'werkt'. Als je iets wil dan ga je ervoor, idd.
Ik zal als zwangere ook nooit zeggen dat iemand het los moet laten, vind het een beetje stom, zelfs.voor alle meiden in niemandsland, wachten is stom!
Ik moest een beetje lachenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is zo stom om te zeggen.
Ik kreeg meteen te horen toen ik per ongeluk (maar ook zo gelukkig) zwanger raakte: Ja dat komt omdat je er niet mee bezig was. NEE KUT DAT IS OMDAT IK NU WEL EEN EISPRONG HAD EN BIJ MIJN VORIGE ZWANGERSCHAP NIET!
Daarom duurde dat ook zes jaar
Ja ik groei goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:37 schreef Cwen het volgende:
Wat je zegt, idd!
Ik vind jouw verhaal nog steeds zo bijzonder, gaat het nog steeds goed?
Oh babbel krijg gewoon tranen in mijn ogen, ik ga zo hard voor je duimen meisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:42 schreef Babbel1 het volgende:
Het verhaal heeft n bizarre wending genomen...heb n update in z&g geplaatst... ondanks veeeeel bloedverlies is het hartje gaan kloppen en lijk ik 12 dagen minder ver zwanger te zijn dan gedacht..nja het blijft nog even spannend...
Het wordt alleen maar ergerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Jeps, een mooie zwarte fries heb ik
En ja hoor, kom maar langs hihi
Jeetje Babbel, wat een verhaal. Een echte held(in) ben je aan het maken!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:42 schreef Babbel1 het volgende:
hihia dat kan ik me voorstellen...zijn ook de mooiste natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar ergerDat is mijn lievelings!
Grrrrr! Maar op sneeuw ben ik dan minder jaloers, ha!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hihia dat kan ik me voorstellen...zijn ook de mooiste natuurlijk
en om je nog jaloerser te maken..ik heb net een rondje door t bos gestapt met hem..door de sneeuw, zo romantisch hihi
Dat is niet heel veel zeur, hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Babbel woooow! Spannend zeg! Ik ga zo voor je duimen!![]()
Mag ik even zeuren? ZEUR! Pfff... Ik word een beetje moedeloos.../einde zeurmodus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
Er weinig streepjes hier....nou hè hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een opluchting moet dit voor jullie zijn! Hoe voelt ze zich? Wanneer is ze uitgerekend? Heel erg gefeliciteerd!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier Skips!!!
Jaaa, ik ook! Sinds mijn nieuwe regime van 'er niet te veel mee bezig zijn' droom ik alleen maar over baby's..quote:
Dat dus!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:17 schreef DJMomo het volgende:
Hihi limone! Hier geen baby dromen. Maar algemeen stom. Je maakt wat mee s nachts.
Geniale woordkeus!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Kursor het volgende:
Tweemaal gefeliciteerd SDM! Mooi cadeau![]()
Babbel, pfff, wat spannend zo zeg. Hopelijk blijft het goed gaan.
Frummel, bleh, wat vervelend een gebroken arm op de piste en dat je daarna geen twee streepjes piste. Ik hoop voor je dat je bij de huisarts ook gelijk je doorverwijzing voor de gyn kunt regelen.
Zand, ondanks dat je er vreselijk tegenop ziet om het onderzoek te ondergaan, het brengt je wel verder. Weet je voor jezelf al waar je het meest bang voor bent en kun je daar reële gedachten bij maken? Sterkte in ieder geval en goed dat je al contact hebt gehad met het ziekenhuis.
Zelf zit ik wat betreft dit topic even onder een steen...ik vind het wederom erg spannend worden, maar nu geen voorgevoelens, dus eigenlijk ook niet echt hoop op goed nieuws. Ongesteldheid verwacht ik dag 24-26 en testen op z'n vroegst pas op dag 28. Zit nu op 23.
wehehequote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Kursor het volgende:
Tweemaal gefeliciteerd SDM! Mooi cadeau![]()
Babbel, pfff, wat spannend zo zeg. Hopelijk blijft het goed gaan.
Frummel, bleh, wat vervelend een gebroken arm op de piste en dat je daarna geen twee streepjes piste. Ik hoop voor je dat je bij de huisarts ook gelijk je doorverwijzing voor de gyn kunt regelen.
Zand, ondanks dat je er vreselijk tegenop ziet om het onderzoek te ondergaan, het brengt je wel verder. Weet je voor jezelf al waar je het meest bang voor bent en kun je daar reële gedachten bij maken? Sterkte in ieder geval en goed dat je al contact hebt gehad met het ziekenhuis.
Zelf zit ik wat betreft dit topic even onder een steen...ik vind het wederom erg spannend worden, maar nu geen voorgevoelens, dus eigenlijk ook niet echt hoop op goed nieuws. Ongesteldheid verwacht ik dag 24-26 en testen op z'n vroegst pas op dag 28. Zit nu op 23.
GMTAquote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Geniale woordkeus!![]()
Spannend kursor!<- duimstand
Hihi Huub Stapel!quote:Op maandag 25 februari 2013 08:08 schreef DJMomo het volgende:
Nou, over baby's gedroomd hoor.jullie schuld! Er was ook nog iets met Huub Stapel.
en om vijf uur wakker.
Grafiekjesquote:Op maandag 25 februari 2013 09:24 schreef ProjSkippy het volgende:
@Zand: Ik weet eigenlijk (nog) te weinig van temperaturen om er echt iets zinnigs over te zeggen. Wat ik begrepen heb is dat je je temperatuur een eindje ziet stijgen (kan 0,5 graad) en van hier begreep ik dat die temperatuur dan ook boven je 'standaard' lichaamstemperatuur ziet uitkomen.
Ik zal mijn waardes ook eens in een online grafiek flikkeren.
Edit: http://www.babybytes.nl/t(...)ProjSkippy&kaartnr=1
Balen kursorquote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef Kursor het volgende:
Niks niet spannend...vannacht al ongesteld geworden. Helaas dus niet zoals vorig jaar een verlaat verjaardagscadeau in de vorm van een positieve test.
Door naar ronde 4 (of 6) helaas. Nu gelukkig geen enorme dreun gehad. Was vorige keer denk echt de combi datum, overtijd gaan en voor mij herkenbare dingen van m'n eerste zwangerschap.
Ok, dan is het goed!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Ja, en die was niet overtuigend positief, maar vandaag was 'ie weer een stuk lichter.
Ik ben ook geneigd te denken dat het gisteren was, eens kijken wat mijn temperatuur de komende dagen gaat doen.
Volgens mij was mijn eisprong toen ik zwanger was ook op dag 13, dus dat zou kunnen kloppen met gisteren.
We hebben in elk geval dit weekend genoeg actie tussen de lakens gehad om het spannende ronde te maken.
Jeetje, wat een bijzonder verhaal! Voelde ze helemaal niets geks?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
Sorry, gisteren niet meer gelukt te reageren in alle verjaardag drukte
Mijn vriendin is 6 september uitgerekend, afgelopen vrijdag was ze dus 12 weken zwanger.
In december heb ik hier nog gemeld dat het niet gelukt was, veel bloedverlies etc dus leek net een normale ongesteldheid.
We zijn al een tijdje bezig en daarbij is de cyclus bij mijn vriendin wat langer en al snel 6 weken is.
Nouja, het duurde dus even voor we er achter waren![]()
Ze voelt haar prima, alleen einde van de middag/begin van de avond erg moe. Maar als dat alles is prima toch
Echo's even afwachten en toen hier ook pas melden want kwam er achter dat ook wat vrienden hier rondhangen
ik kan OP niet meer editen!?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Kursor het volgende:
DJMomo, kan je de OP nog zelf aanpassen dan? Als een van de Mods het ziet, dan graag aanpassen en anders komt het wel in het nieuwe topic. Mijn nieuwe NOD is 21 maart. (Dank Limone voor het voorbeeld.)
Die van mijn die wordt al 5 in juni, maar ik denk dat het juist heel leuk is om wat leeftijdsverschil ertussen te hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
Ze wordt in april 3, valt natuurlijk wel mee, maar mocht het volgende ronde lukken dan gaat ze al een heel eind richting 4...toch heel anders dan 2,5 jaar verschil wat ooit onze inzet was (en waar ik hard voor heb moeten werken om hersteld te zijn van m'n eerste zwangerschap/bevalling....). Ik weet het, het leven is niet maakbaar en ik ben ontzettend blij met m'n kleine meid, maar het doet wel zeer.
Dat kan maar iets van 48 uur geloof ik, daarna alleen nog door een mod. Dus, even zwaaien naar een modquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:38 schreef Kursor het volgende:
Niks niet spannend...vannacht al ongesteld geworden. Helaas dus niet zoals vorig jaar een verlaat verjaardagscadeau in de vorm van een positieve test.
Door naar ronde 4 (of 6) helaas. Nu gelukkig geen enorme dreun gehad. Was vorige keer denk echt de combi datum, overtijd gaan en voor mij herkenbare dingen van m'n eerste zwangerschap.
Ik denk het ook te merken aan het hogere slakkengehaltequote:Op maandag 25 februari 2013 10:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Op mijn temperatuurkaartje van mijn zwangerschap gaat mijn temperatuur na mijn NOD echt over de 37.0.
Jammer he, dat je bij het temperaturen alleen achteraf iets kan zeggen. Merken jullie ook aan andere dingen (afscheiding, steekjes) dat je een eisprong hebt?
Zou leuk zijn als het lukt, Droomvrouwtje maak dan maar een lijst aan voor reserveringen voor dat luchtbedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:09 schreef ProjSkippy het volgende:
Dus. En dan ga ik gewoon positief testen, want ik weiger ronde 10 in te gaan hoor! Dat luchtbed bij Droomvrouwtje thuis moet gewoon geluk gebracht hebben.
Ja, de assistente had het moeten vertellen, hij was niet boos op mijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Soempie het volgende:
Hadden ze je maar de juiste info moeten geven, toch? Hij moet dus vooral boos zijn op zichzelf/ een collega. Maar je krijgt het onderzoek nu dus wel?
Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Dat kan maar iets van 48 uur geloof ik, daarna alleen nog door een mod. Dus, even zwaaien naar een moden anders pas in een volgend deel.
Nou inderdaad wat een kutmuts!quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:08 schreef DJMomo het volgende:
En dan ook nog zo'n kutmuts in mijn groep die zit te ladiladiladien dat ze in 1 keer zwanger is geworden (nu week of 25 ofzo).![]()
Nee, daar heb je ook gelijk in, dat is dan ook wel weer zo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar...als je niet meeleest op forums zoals deze, dan heb je toch geen idee voor hoeveel mensen het veel moeilijker is als je in eerste instantie weet?
ik had er tenminste geen idee van dat het zo moeilijk kon zijn voordat ik mee begon te lezen toen we voor een eerste gingen
maargoedstreepjes graag!
Ik vind dat echt een beetje overdreven, maar soit. Dat vind ik trouwens ook van het ongemakkelijk voelen om hier te vertellen dat je zwanger bent ben je het? Heb je al getest?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:27 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het nogal iets om iemand een kutmuts over te vinden..
Ik snap best dat het oneerlijk kan voelen hoor maar zeker zo met de smileys vind ik het nogal lullig.
En djmomo..quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een beetje overdreven, maar soit. Dat vind ik trouwens ook van het ongemakkelijk voelen om hier te vertellen dat je zwanger bent ben je het? Heb je al getest?.
Wie ikke? nope
quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hahaha ja inderdaad..i'm alive!
Ach, komt wel weer goed. Veel drukte op het werk en ik voel me té verantwoordelijk voor té veel dingen dus ik ben m'n overzicht een beetje kwijt. Ik ben een afschuwelijk strebertje, dus dit is allemaal even niet zo gunstigquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef Limone het volgende:
---
Skips, wat spannend! Ik had eerder ook al heel vroeg last van zwangerschapsdementie...En wat rot dat je je niet zo lekker voelt.
Zaterdag op pas.quote:
Ja, dat is wat ik ook zei tegen de arts in het ziekenhuis in Oostenrijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Spannend Bla!
Frummel, ik dacht dat 6 weken gebruikelijk was? Wanneer heb je de afspraak bij de huisarts?
Mijn onderzoek is morgen pas.
Klopt, het slaat niet echt ergens op. Ik vraag me dan ook af of ik echt een eisprong heb. Als die er nauwelijks of niet is, kan ik me voorstellen dat het niet lukt... Ik hoop in ieder geval dat er even gekeken gaat worden naar mijn cyclus en hoe het er van binnen uitziet. En dat ze ook checken ofquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik zie in je onderschrift dat je al vaker een cyclus van ruim 50 dagen hebt gehad. Raar is dat, net of je 1x in de zoveel tijd gewoon een ongesteldheid overslaat ofzo. Ik hoop dat de dokter iets voor je kan doen
Wow! Dus er is hoopquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb altijd een cyclus gehad van meet dan 48 dagen (max 58) wel altijd ovulatie, zo op dag 20-23
Ja, één maand. Ik werd alleen niet echt wijzer van voor mijn gevoel...quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
had je wel al eens getempt frummeltje?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef Kleurdoos het volgende:
je hoeft maar naar me te kijken en Zaad te roepen..
en ik ben al zwanger
Dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef DJMomo het volgende:
Ah, kleurdoos is zo'n kutmuts![]()
Ik denk dat ik jullie morgen een NOD kan geven
Je kan nog te vroeg hebben getest...!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef Caireann het volgende:
spannend Bla!
succes bij de huisarts volgende week frummel!
Vandaag NOD hier. vanmorgen meteen maar even getest,toch handig een hele lading testen gratis bij je ovulatietesten krijgen![]()
Helaas was hij negatief. Op naar volgende maand dan maar![]()
alleen maar hopen dan dat de ongi niet te lang meer op zich laat wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop maar dat het vandaag of morgen overgaat in het echte werk. Ik was eigenlijk van plan om morgen weer een tessie tegen aan te gooien, maar dat lijkt me wat overbodig nu.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Haha ik kan me voorstellen dat je inderdaad op basis van ervaring het een volgende keer weer anders zou doen. Nou koop jij wel heuul leuke kleding voor je kids hoor! Je hebt een goede smaakquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:32 schreef Kleurdoos het volgende:
tot je mag en dan wil je opeens een zorgvuldige collectie bij elkaar zoeken
althans, eerste baby: alles kopen wat los en vast zit
tweede baby: alles kopen wat comfortabel zit
derde baby: alles kopen van zachte stofjes, dure wollies en angorawol. liever wat duurdere en kwalitatief perfecte items dan een shitload
in mijn geval een shitload aan veel te duur spul, maar dat verpats je wel weer op MP
Spannend! Heb je dat vaker gehad rond je eisprong? Wie weet...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Purple010 het volgende:
Hier heel de dag koud gehad. Zou een deze dagen moeten ovuleren.
Ben benieuwd of we dit keer wel weer raak schieten.
Leuk he al die baby kleertjes. Ik zelf vind vooral de schoentjes en knuffels leuk!
en juist met schoentjes en knuffels doe je echt geen rukquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef Purple010 het volgende:
Hier heel de dag koud gehad. Zou een deze dagen moeten ovuleren.
Ben benieuwd of we dit keer wel weer raak schieten.
Leuk he al die baby kleertjes. Ik zelf vind vooral de schoentjes en knuffels leuk!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
voor blokje
[ afbeelding ]
En de rest, thnx
ben er helemaal hyper van weheh
Gaaf! Van harte!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zou wel handig zijn als die koude vlagen een teken zijn toch
Enne, ik kon me niet inhouden...toch nu al getest..en 2 streepjes
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef DJMomo het volgende:
nou, er zit wel wat aan te komen, denk ik..Dat klinkt wel superspannend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop maar dat het vandaag of morgen overgaat in het echte werk. Ik was eigenlijk van plan om morgen weer een tessie tegen aan te gooien, maar dat lijkt me wat overbodig nu.I'm so glamourous I piss glitter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |