Dat is niet heel veel zeur, hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Babbel woooow! Spannend zeg! Ik ga zo voor je duimen!![]()
Mag ik even zeuren? ZEUR! Pfff... Ik word een beetje moedeloos.../einde zeurmodus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
Er weinig streepjes hier....nou hè hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een opluchting moet dit voor jullie zijn! Hoe voelt ze zich? Wanneer is ze uitgerekend? Heel erg gefeliciteerd!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier Skips!!!
Jaaa, ik ook! Sinds mijn nieuwe regime van 'er niet te veel mee bezig zijn' droom ik alleen maar over baby's..quote:
Dat dus!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:17 schreef DJMomo het volgende:
Hihi limone! Hier geen baby dromen. Maar algemeen stom. Je maakt wat mee s nachts.
Geniale woordkeus!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Kursor het volgende:
Tweemaal gefeliciteerd SDM! Mooi cadeau![]()
Babbel, pfff, wat spannend zo zeg. Hopelijk blijft het goed gaan.
Frummel, bleh, wat vervelend een gebroken arm op de piste en dat je daarna geen twee streepjes piste. Ik hoop voor je dat je bij de huisarts ook gelijk je doorverwijzing voor de gyn kunt regelen.
Zand, ondanks dat je er vreselijk tegenop ziet om het onderzoek te ondergaan, het brengt je wel verder. Weet je voor jezelf al waar je het meest bang voor bent en kun je daar reële gedachten bij maken? Sterkte in ieder geval en goed dat je al contact hebt gehad met het ziekenhuis.
Zelf zit ik wat betreft dit topic even onder een steen...ik vind het wederom erg spannend worden, maar nu geen voorgevoelens, dus eigenlijk ook niet echt hoop op goed nieuws. Ongesteldheid verwacht ik dag 24-26 en testen op z'n vroegst pas op dag 28. Zit nu op 23.
wehehequote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Kursor het volgende:
Tweemaal gefeliciteerd SDM! Mooi cadeau![]()
Babbel, pfff, wat spannend zo zeg. Hopelijk blijft het goed gaan.
Frummel, bleh, wat vervelend een gebroken arm op de piste en dat je daarna geen twee streepjes piste. Ik hoop voor je dat je bij de huisarts ook gelijk je doorverwijzing voor de gyn kunt regelen.
Zand, ondanks dat je er vreselijk tegenop ziet om het onderzoek te ondergaan, het brengt je wel verder. Weet je voor jezelf al waar je het meest bang voor bent en kun je daar reële gedachten bij maken? Sterkte in ieder geval en goed dat je al contact hebt gehad met het ziekenhuis.
Zelf zit ik wat betreft dit topic even onder een steen...ik vind het wederom erg spannend worden, maar nu geen voorgevoelens, dus eigenlijk ook niet echt hoop op goed nieuws. Ongesteldheid verwacht ik dag 24-26 en testen op z'n vroegst pas op dag 28. Zit nu op 23.
GMTAquote:Op zondag 24 februari 2013 19:54 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Geniale woordkeus!![]()
Spannend kursor!<- duimstand
Hihi Huub Stapel!quote:Op maandag 25 februari 2013 08:08 schreef DJMomo het volgende:
Nou, over baby's gedroomd hoor.jullie schuld! Er was ook nog iets met Huub Stapel.
en om vijf uur wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |