Oh babbel krijg gewoon tranen in mijn ogen, ik ga zo hard voor je duimen meisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:42 schreef Babbel1 het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties!!
Het verhaal heeft n bizarre wending genomen...heb n update in z&g geplaatst... ondanks veeeeel bloedverlies is het hartje gaan kloppen en lijk ik 12 dagen minder ver zwanger te zijn dan gedacht..nja het blijft nog even spannend...
Het wordt alleen maar ergerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Jeps, een mooie zwarte fries heb ik
En ja hoor, kom maar langs hihi
Jeetje Babbel, wat een verhaal. Een echte held(in) ben je aan het maken!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:42 schreef Babbel1 het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties!!
Het verhaal heeft n bizarre wending genomen...heb n update in z&g geplaatst... ondanks veeeeel bloedverlies is het hartje gaan kloppen en lijk ik 12 dagen minder ver zwanger te zijn dan gedacht..nja het blijft nog even spannend...
hihia dat kan ik me voorstellen...zijn ook de mooiste natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar ergerDat is mijn lievelings!
Grrrrr! Maar op sneeuw ben ik dan minder jaloers, ha!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hihia dat kan ik me voorstellen...zijn ook de mooiste natuurlijk
en om je nog jaloerser te maken..ik heb net een rondje door t bos gestapt met hem..door de sneeuw, zo romantisch hihi
Dat is niet heel veel zeur, hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Babbel woooow! Spannend zeg! Ik ga zo voor je duimen!![]()
Mag ik even zeuren? ZEUR! Pfff... Ik word een beetje moedeloos.../einde zeurmodus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
Er weinig streepjes hier....nou hè hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een opluchting moet dit voor jullie zijn! Hoe voelt ze zich? Wanneer is ze uitgerekend? Heel erg gefeliciteerd!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier Skips!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |