quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Soempie het volgende:Hadden ze je maar de juiste info moeten geven, toch? Hij moet dus vooral boos zijn op zichzelf/ een collega. Maar je krijgt het onderzoek nu dus wel?
Ja, de assistente had het moeten vertellen, hij was niet boos op mij

. Omdat mijn temperatuur niet is gestegeven vanmorgen, is het nu 99% zeker dat ik zondag geen eisprong had en dat het onderzoek door gaat. En ergens ben ik daar ook wel weer blij om, want als het deze maand niet door zou gaan, zou het volgende maand moeten, en duurt het weer een maand langer voordat we kunnen/mogen beginnen.
@Sethiwe mja, de gyn heeft me wel wat gerust kunnen stellen, vooral omdat het echt een super bijzonder enorm vriendelijke man blijkt te zijn (het onderzoek wordt niet gedaan door mijn 'eigen' gyn want die heeft dan toevallig geen dienst). En ik neem van te voren een kalmerend tabletje in, dat mocht gelukkig

. Ik weet alleen niet wat ik er nou precies van wil verwachten ofzo. Ik hoop natuurlijk dat alles er goed uit ziet, maar dan heb ik weer geen antwoord op de vraag waar ik in mijn cyclus zit en waarom ik niet ongesteld word

.
Misschien maar beter als er een héél klein verklevinkje wordt gevonden wat meteen doorgeknipt kan worden (au?

) en wat overduidelijk de oorzaak is/was zodat we eindelijk weer verder kunnen.
Sorry voor alle egoposts trouwens

.