abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123359005
Ik kom me ook weer langzaamaan melden hier :) Sinds gisteren eindelijk gestopt met vloeien :) Mijn NOD weet ik natuurlijk nog niet, de gyn had gezegd dat het 6 tot 8 weken zou duren voor ik weer ongesteld zou worden, dus die zal zo over een maand tot 6 weken zijn. Wellicht is het beter om in ieder geval één menstruatie af te wachten voor we het weer écht gaan proberen. Maar we gaan in ieder geval geen pil of iets anders gebruiken komende weken.

Hoewel ze nu op mijn werk op de hoogte zijn van de mk en onze kinderwens, en mijn wens in de toekomst een B & B te starten (alleen het juiste huis nog vinden en dat is een hele opgave :)), kreeg ik tóch vanochtend te horen dat ze me een vast contract willen aanbieden *O* Daar ben ik dan ook erg blij mee!
pi_123359134
Joepie musique gefeliciteerd met je contract
pi_123359159
gefeliciteerd SDM! *O* *O* ^O^ *O* Geweldig!!!

wat spannend nu babbel! Ik hoop dat alles goed blijft gaan!

kursor jammer dat het deze ronde niet gelukt is :*

Musique gefeliciteerd met je contract! *O*

hier is de spannende periode weer aangebroken. donderdag is het 14 dagen na mijn ovulatie.
ik had eind vorige week al wat last van buikkrampjes en ik dacht nog ik word gewoon veel te vroeg ongesteld dit keer. nog niks en krampjes zijn ook weg nu. ach ja afwachten dan maar.
mijn borsten zijn alleen ontzettend gevoelig :?

vriendlief is de komende dagen meer op zijn werk dan thuis door een open dag daar, dus ik ga maar even lekker twee dagen op bezoek bij mijn vader. hopelijk verschaft dat me genoeg afleiding hihi
pi_123359338
Spannend Caireann...hier ook donderdag nod
Buiten last van mijn darmen en rare steekjes nergens last van..behalve vanmorgen ineens echt een minuut ofzo vlijmscherpe steken daaronder.
samen afwachten dus maar ;)
pi_123359531
Wat spannend Caireann en BlaBlaBla! Het wordt wel weer eens tijd voor nieuwe streepjes! Ik duim voor jullie!
pi_123360268
Dat word spannend BlaBlaBla!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:40:34 #182
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123361096
Musique! :W Fijn van je contract :* .

En fijn dat het vloeien eindelijk gestopt is. Welkom terug zullen we dan maar zeggen hier *; .

:*

[ Bericht 6% gewijzigd door ProjSkippy op 26-02-2013 13:24:08 ]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:41:04 #183
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123361115
Ik zie trouwens net dat ik komende vrijdag op zich al mag testen :o . Dat durf ik heul niet!
pi_123361423
Oeh Skippy!! Dat is al over 3 dagen! Ik ga in duimstand!
pi_123361500
spannend skips :)
pi_123361652
spannend skippy! duimstand aan! :Y
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:09:19 #187
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123361934
Ik denk dat ik het testen nog even een paar dagen vooruit zet :@. Mijn eerste positieve ovulatietest (helaas had ik er meerdere -O- ) was op 17-02 en uitgaande van dat mijn lijf daarna twee weken pakt tot ik - hopelijk niet- ongesteld word, ga ik denk ik komende zondag testen.

Dus. En dan ga ik gewoon positief testen, want ik weiger ronde 10 in te gaan hoor! Dat luchtbed bij Droomvrouwtje thuis moet gewoon geluk gebracht hebben :Y) .
pi_123362279
Goede instelling, Skipster 8-)
pi_123362335
Mijn temperatuur was weer laag vanmorgen, dus er is nu officieel geen touw aan vast te knopen :').
Gisteren de gyn gesproken en hij zei dat ik vrijdag mijn grafiekje maar mee moet nemen dan kan hij er ook naar kijken.
Hij was wel een beetje boos dat ik niet wist dat ik niet zwanger mag zijn tijdens het onderzoek komende vrijdag (was me niet verteld) :@ maar die kans zit er al niet meer in als ik geen eisprong heb gehad :') :{.
Hopelijk stelt mijn ei zich gewoon verdekt op tot ná het onderzoek.
pi_123362964
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:09 schreef ProjSkippy het volgende:
Dus. En dan ga ik gewoon positief testen, want ik weiger ronde 10 in te gaan hoor! Dat luchtbed bij Droomvrouwtje thuis moet gewoon geluk gebracht hebben :Y) .
Zou leuk zijn als het lukt, Droomvrouwtje maak dan maar een lijst aan voor reserveringen voor dat luchtbed ;).

Spannend voor Bla_Bla_Bla, Caireann en Skippy ik ga vast in de duimstand ^O^ ^O^ ^O^.

Zand zie je al iets minder tegen het onderzoek op?
Ben benieuwd wat hij van je tempgrafiek vindt.

Musique helaas welcome back.
Fijn dat je op je werk een vast contract krijgt.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:43:42 #191
30252 Soempie
Procreating
pi_123362977
Hadden ze je maar de juiste info moeten geven, toch? Hij moet dus vooral boos zijn op zichzelf/ een collega. Maar je krijgt het onderzoek nu dus wel?

Kursor, ik kan me voorstellen dat het pijn doet. Je hebt toch een ideaalplaatje in je hoofd en dat los moeten laten is moeilijk. Zelf zou ik ook liever niet te veel jaren tussen m'n eerste kindje en de tweede in willen, maarja, dan bedenk ik me ook dat ik het helaas niet voor het zeggen heb.

Skippy, ik duim dat het luchtbed van DV dé plek was. Als je zwanger bent mag ze hem sowieso nooit meer weg doen, natuurlijk. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 26 februari 2013 @ 12:47:50 #192
30252 Soempie
Procreating
pi_123363107
Musique, wat verdrietig dat je weer terug bent in dit topic. Dat zou gewoon niet moeten. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_123363197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:43 schreef Soempie het volgende:
Hadden ze je maar de juiste info moeten geven, toch? Hij moet dus vooral boos zijn op zichzelf/ een collega. Maar je krijgt het onderzoek nu dus wel?
Ja, de assistente had het moeten vertellen, hij was niet boos op mij ;). Omdat mijn temperatuur niet is gestegeven vanmorgen, is het nu 99% zeker dat ik zondag geen eisprong had en dat het onderzoek door gaat. En ergens ben ik daar ook wel weer blij om, want als het deze maand niet door zou gaan, zou het volgende maand moeten, en duurt het weer een maand langer voordat we kunnen/mogen beginnen.

@Sethiwe mja, de gyn heeft me wel wat gerust kunnen stellen, vooral omdat het echt een super bijzonder enorm vriendelijke man blijkt te zijn (het onderzoek wordt niet gedaan door mijn 'eigen' gyn want die heeft dan toevallig geen dienst). En ik neem van te voren een kalmerend tabletje in, dat mocht gelukkig :). Ik weet alleen niet wat ik er nou precies van wil verwachten ofzo. Ik hoop natuurlijk dat alles er goed uit ziet, maar dan heb ik weer geen antwoord op de vraag waar ik in mijn cyclus zit en waarom ik niet ongesteld word :{.
Misschien maar beter als er een héél klein verklevinkje wordt gevonden wat meteen doorgeknipt kan worden (au? ;() en wat overduidelijk de oorzaak is/was zodat we eindelijk weer verder kunnen.

Sorry voor alle egoposts trouwens :@.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:47:07 #194
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123365129
@Zand: Ooh, ik dacht dat hij boos op jou geworden was joh! Ik snapte het al niet. Wel prettig dat het zo'n enorm vriendelijke man is. Ik duim voor vrijdag voor een uitslag waar je iets mee kunt :).

---

Weeeeejoooh, ik heb zwangerschapsdementie hoor! Ik merk het nu al. :') Ik stond net bij de AH hier (met een redelijke hoeveelheid boodschappen, want ik spaar de mini's O+).. heb ik m'n pinpas niet bij me. :@ Die had ik van het weekend toen we naar de negenmaandenbeurs gingen aan het vriendje gegeven en die had 'ie dus nog steeds. Sta je daar een partij te stamelen. Oeps.
pi_123365503
:D handig!
pi_123366720
Handig, Skippy!
Duimen dat het echt zwangerschapsdementie is :9
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:38:57 #197
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_123368996
Ik weet dat dit niet helemaal de juiste plek is om het te vragen, maar jullie weten er waarschijnlijk ontzettend veel vanaf dus vandaar. :@

Ik ben rond het eind van vorig jaar tijdelijk met de pil gestopt omdat ik hem telkens vergat en mijn lichaam weer even op orde wilde krijgen om het zo maar te zeggen. Ik ben daarna wel een keer ongesteld geweest, maar dat is dan nog zo'n 'fake' ongesteldheid geweest toch?

Daarna ben ik niet meer ongesteld geweest, is nu zo'n 6 weken later.. En ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik was bang dat ik zwanger was, maar heb een test gedaan die negatief was. Kan het zijn dat ik ondanks die test toch zwanger ben? En moet ik de dokter bellen?

Ik had het er met mijn moeder over en die schrok wel een beetje en zei dat ze bij mijn oudste broer na het stoppen met de pil meteen zwanger was.. :'(
pi_123369105
Cuppie, de meeste meiden doen er maanden over om weer een cyclus op te bouwen na het stoppen met de pil. Toen ik zwanger wilde worden duurde het vier maanden voor ik ongesteld werd. Als je vanaf nu veilig vrijt en vijf weken na je laatste bloeding (die jij je "fake" ongesteldheid noemt) een test doet die negatief is, hoef je je geen zorgen te maken.
pi_123369141
Je kunt de dokter bellen, maar dikke kans dat die zegt dat je nog even af moet wachten. Het kan namelijk wel een tijdje duren voor je ongesteld wordt na het stoppen met de pil.

Dat je moeder gelijk zwanger was zegt helemaal niks :)
pi_123369187
Cuppie, als je test negatief is dan zou het kunnen dat je te vroeg getest hebt maar waarschijnlijker is dat je cyclus nog niet regelmatig is, dat is niet raar na pilgebruik. Vaak duurt het dan wel een paar maanden voor alles weer werkt zoals hoort.
Mocht je blijven twijfelen kun je over een week nog eens testen. Ik denk dat een huisarts geen zin heeft.

Jahoor, veel te laat }:|
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')