Dat mag ook wel!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik gok gewoon dat het weer goed is qua hormonen, en we zien wel.
roze. Heb mijn vage streep expert geconsulteerd, en die zei dat ze bij haar vals positief een heel dun lijntje had, dat dit echt een dik lijntje was, en dat dat bij haar altijd zwanger heeft betekend...quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Is t streepje grijs of roze...indien grijs zou ik er niet teveel waarde aan hechten...maar als ie roze is xou ik over 3 dgn nog eens testen
met alle liefde van de wereld! als je maar belooft snel door te schuiven naar Z&G! en dat geldt ook voor de andere dames in OP.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:57 schreef zandsculptuur het volgende:
Momo, wil je mij in de OP zetten?
Zandsculptuur (02-2013)
En mijn nod mag op 11 maart!
Goed plan!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:11 schreef DJMomo het volgende:
[..]
met alle liefde van de wereld! als je maar belooft snel door te schuiven naar Z&G! en dat geldt ook voor de andere dames in OP.
Spannendquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef DJMomo het volgende:
[..]
roze. Heb mijn vage streep expert geconsulteerd, en die zei dat ze bij haar vals positief een heel dun lijntje had, dat dit echt een dik lijntje was, en dat dat bij haar altijd zwanger heeft betekend...
Waar woon je? Ik heb nog een grote voorraad liggen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:38 schreef DJMomo het volgende:
Nee. Ik had niets meer in huis. Op zijn vroegst zaterdag!
Top! *duimt*quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:37 schreef DJMomo het volgende:
ja zand, 2w1d geleden. Had ik expres toen al gedaan, zodat eventuele toekomstige vage strepen ook echt iets konden betekenen. Maar die had ik wel direct weggegooid.
Donequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef Limone het volgende:
Ach en Babbel. Ik word daar echt een beetje verdrietig van.
Wil je haar veel sterkte wensen, Skip? ik kreeg het idee dat jij haar nog op een andere manier kan bereiken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nee joh, Momo, daar is dit forum toch voor?![]()
Klopt, via deze link kan je wat voorbeelden zien:quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef DJMomo het volgende:
oh, spannend bla! Maarre, meestal gaat ie toch ná eisprong omhoog, en blijft ie hoog, op een enkel innestelingsdipje (had ik heel erg bij Sjaak) na?
Ik snap het...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef DJMomo het volgende:
Zo dan frummel!
Ik ga even terug onder steen hoor. Zit mezelf aardig dol te maken. Kom pas terug met of dikke streep of dikke ongi.
Het was geen bloedtest, maar gewoon zo'n plastest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef Sethiwe het volgende:
Ach babbel wat rot voor je dat het weer mis is gegaan, heel veel sterkte![]()
Frummelals je dan toch die negatieve bloedtest hebt, dan wil je ook weer verder en dat schiet zo niet op. Hoe gaat het met je arm? Valt de pijn mee?
Momo succes met wachten.
Oh sorry dan heb ik het verkeerd begrepen. Kan me voorstellen dat het je niet helemaal de zekerheid geeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Het was geen bloedtest, maar gewoon zo'n plastest.midden op de dag met een heel waterig plasje. Daarom dacht ik echt; is dit alles?
Met mijn arm gaat het oké
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:29 schreef Musique het volgende:
Limone, ik snap goed dat het heel lastig is er "minder" mee bezig te zijn. Ik zou dat niet kunnen denk ik, het blijft toch in je achterhoofd zitten. Hoe dan ook, ik duim voor je
Ja, ik ben na het verwijderen van mijn spiraaltje 1 keer ongesteld geweest..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:35 schreef zandsculptuur het volgende:
Limone. Herkenbaar
![]()
.
Was het de vorige keer snel 'raak'?
Praktisch is my middle namequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Mijn temperatuur is omhoog en ik zit tot de nok toe volIk heb besloten om te stoppen met temperaturen. Ik weet nu wel wanneer mijn eisprong is en ik wil er niet zo bezig mee zijn daar schijn je volgens íédereen het beste zwanger van te raken
Ik heb ook mijn apps verhuisd naar de laatste 'ruimte'..
Ik mag ook van mezelf niet meer op kwaaltjes letten en helemaal niet meer googlen. Dat googlen is vooral funest. Hoofdpijn + zwanger, dikke grote teen + zwanger; er heeft altijd wel iemand op internet een succesverhaal.
Als ik het bovenstaande zo lees, lijkt het wel of ik enorm neurotisch benMaar ik wil het zo graag!
![]()
--- (< praktisch, skips!)
Fijn dat je naar een ander ziekenhuis gaat, Chanty! Doe je dan in de tussentijd nog een ronde in je oude ziekenhuis?
Doe mij ook perfect haar (ongeacht zwanger of niet).. Ik ben net een paar dagen geleden naar de kapper geweest en ik vind het alweer om te huilenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:39 schreef zandsculptuur het volgende:
Sja. Tijdens mijn vorige zwangerschap zat mijn haar geweldig. Prachtig in de krul, niet pluizend, gewoon helemaal perfect. Nu zit het sinds een paar dagen weer heel mooi, en terwijl ik toch écht niet zwanger kan zijn, schiet er dan toch weer door m'n hoofd: "zou het?!"
.
Ik vind het altijd zo'n dooddoener, dat je er minder mee bezig moet zijn. Het lukt of het lukt niet, denk ik dan.
En Google is van de duivel.
Ik ben nog iets verder zuidelijk doorgereden. Tussen de bergen en alle sneeuw in Limburgquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En in Roermond?..kun je koffie komen doen!
Dat denk ik precies zo, ik ga op mijn werk toch ook niet de boel maar een beetje op z'n beloop laten in de hoop dat het uiteindelijk gaat zoals ik hoop?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:49 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik kan ook niet zo veel met die 'er minder mee bezig zijn'.. Dan denk ik van: Tsja, als ik iets heel graag wil en ik zet me daar voor in.. dan heb ik daar toch ook niet ineens een grotere kans op als ik het maar een beetje op z'n beloop laat en maar zie wanneer het komt?
Thee..staat genoteerdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Nog een aanvulling op mijn 'excuus als ik iemand vergeet':
Ik ben nog iets verder zuidelijk doorgereden. Tussen de bergen en alle sneeuw in Limburg. Ik kreeg spontaan zin om te skieen.
![]()
Maar volgende keer zal ik m'n best doen. Thee graag dan.
![]()
DJ Momo, bij mij krijg ik altijd pas duidelijkheid als ik het loslaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:04 schreef DJMomo het volgende:
Frumm inmiddels ligt ie in de bak. Werd er erg gek van. Klaar. Negatief. Afwachten.
WOW HERKENBAARquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Mijn temperatuur is omhoog en ik zit tot de nok toe volIk heb besloten om te stoppen met temperaturen. Ik weet nu wel wanneer mijn eisprong is en ik wil er niet zo bezig mee zijn daar schijn je volgens íédereen het beste zwanger van te raken
Ik heb ook mijn apps verhuisd naar de laatste 'ruimte'..
Ik mag ook van mezelf niet meer op kwaaltjes letten en helemaal niet meer googlen. Dat googlen is vooral funest. Hoofdpijn + zwanger, dikke grote teen + zwanger; er heeft altijd wel iemand op internet een succesverhaal.
Als ik het bovenstaande zo lees, lijkt het wel of ik enorm neurotisch benMaar ik wil het zo graag!
![]()
--- (< praktisch, skips!)
Fijn dat je naar een ander ziekenhuis gaat, Chanty! Doe je dan in de tussentijd nog een ronde in je oude ziekenhuis?
Oh! heb jij een paard? * Limone jaloers isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Thee..staat genoteerd
Fijn dat je bij een ander ziekenhuis terecht kunt Chanty
Er niet zo mee bezig zijn..tja stiekem doe je dat toch, ook al wil je het niet.
Ik lees wel eens op het zwangerschapsforum en dan denk ik bij sommige berichten die ik lees "mens, ontspan!!" maar betrap mezelf er ook op hoor...krampje hier, steekje daar.. en direct denk je "zou het??"
ik probeer me zoveel mogenlijk met hele andere dingen bezig te houden, veel naar mijn paard en leuke dingen doen met man en dochter, dat scheelt
en wat haar betreft..sinds de sneeuw en de kou is het zo statisch als de pest, dus daar kan ik toch al niks aan aflezen hihi
Wat een achtbaan he. In diezelfde achtbaan ben ik iets meer dan twee jaar geleden ook gestapt. En die 22 maanden oude achtbaan schopt nu regelmatig mijn huiskamer en haar slaapkamer overhoopquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:42 schreef Babbel1 het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties!!
Het verhaal heeft n bizarre wending genomen...heb n update in z&g geplaatst... ondanks veeeeel bloedverlies is het hartje gaan kloppen en lijk ik 12 dagen minder ver zwanger te zijn dan gedacht..nja het blijft nog even spannend...
En ook bij mij was er geen aanleiding te vinden. Ik heb bijna de hele zwangerschap bloedingen gehad. En geen lichte. Ik heb zelfs een tijdje in Duitsland in het ziekenhuis gelegen omdat ik een bloeding kreeg toen we onderweg waren naar Italie voor een vakantie. En de eerste echo was niets meer te zien van hartjes (was een tweeling) maar de controlequote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:59 schreef Babbel1 het volgende:
Awww..ik hoop zo dat deze achtbaan ook daar naartoe gaat..
Jeps, een mooie zwarte fries heb ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:36 schreef Limone het volgende:
Oh! heb jij een paard? * Limone jaloers is
Als Skips komt thee drinken, mag ik dan op je paard rijden? Aaaah toe, ja?![]()
Dat is zo stom om te zeggen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:10 schreef Cwen het volgende:
Loslaten kan en kon ik ook niet en ik geloof ook niet dat het 'werkt'. Als je iets wil dan ga je ervoor, idd.
Ik zal als zwangere ook nooit zeggen dat iemand het los moet laten, vind het een beetje stom, zelfs.voor alle meiden in niemandsland, wachten is stom!
Ik moest een beetje lachenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is zo stom om te zeggen.
Ik kreeg meteen te horen toen ik per ongeluk (maar ook zo gelukkig) zwanger raakte: Ja dat komt omdat je er niet mee bezig was. NEE KUT DAT IS OMDAT IK NU WEL EEN EISPRONG HAD EN BIJ MIJN VORIGE ZWANGERSCHAP NIET!
Daarom duurde dat ook zes jaar
Ja ik groei goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:37 schreef Cwen het volgende:
Wat je zegt, idd!
Ik vind jouw verhaal nog steeds zo bijzonder, gaat het nog steeds goed?
Oh babbel krijg gewoon tranen in mijn ogen, ik ga zo hard voor je duimen meisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:42 schreef Babbel1 het volgende:
Het verhaal heeft n bizarre wending genomen...heb n update in z&g geplaatst... ondanks veeeeel bloedverlies is het hartje gaan kloppen en lijk ik 12 dagen minder ver zwanger te zijn dan gedacht..nja het blijft nog even spannend...
Het wordt alleen maar ergerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Jeps, een mooie zwarte fries heb ik
En ja hoor, kom maar langs hihi
Jeetje Babbel, wat een verhaal. Een echte held(in) ben je aan het maken!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:42 schreef Babbel1 het volgende:
hihia dat kan ik me voorstellen...zijn ook de mooiste natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar ergerDat is mijn lievelings!
Grrrrr! Maar op sneeuw ben ik dan minder jaloers, ha!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hihia dat kan ik me voorstellen...zijn ook de mooiste natuurlijk
en om je nog jaloerser te maken..ik heb net een rondje door t bos gestapt met hem..door de sneeuw, zo romantisch hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |