abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123165948
Zo dan frummel!

Ik ga even terug onder steen hoor. Zit mezelf aardig dol te maken. Kom pas terug met of dikke streep of dikke ongi. :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:41:17 #52
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123166056
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:39 schreef DJMomo het volgende:
Zo dan frummel!

Ik ga even terug onder steen hoor. Zit mezelf aardig dol te maken. Kom pas terug met of dikke streep of dikke ongi. :*
Ik snap het... :*
pi_123166544
niemandsland is ruk :*
pi_123167912
Ach babbel wat rot voor je dat het weer mis is gegaan, heel veel sterkte :*

Frummel :* als je dan toch die negatieve bloedtest hebt, dan wil je ook weer verder en dat schiet zo niet op. Hoe gaat het met je arm? Valt de pijn mee?

Momo succes met wachten.
pi_123168502
Pff dat niemandsland is niet leuk. :(
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:10:01 #56
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_123171521
Babbel nee :( -O- ;( Sterkte meis :* :* :*

Momo wat een spanning, ik duim door :*

Vandaag afspraak gemaakt voor intake in het ziekenhuis in Voorburg, 21 maart kunnen we terecht :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 21 februari 2013 @ 19:12:51 #57
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123171618
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:22 schreef Sethiwe het volgende:
Ach babbel wat rot voor je dat het weer mis is gegaan, heel veel sterkte :*

Frummel :* als je dan toch die negatieve bloedtest hebt, dan wil je ook weer verder en dat schiet zo niet op. Hoe gaat het met je arm? Valt de pijn mee?

Momo succes met wachten.
Het was geen bloedtest, maar gewoon zo'n plastest. :o midden op de dag met een heel waterig plasje. Daarom dacht ik echt; is dit alles?

Met mijn arm gaat het oké :*
pi_123182313
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Het was geen bloedtest, maar gewoon zo'n plastest. :o midden op de dag met een heel waterig plasje. Daarom dacht ik echt; is dit alles?

Met mijn arm gaat het oké :*
Oh sorry dan heb ik het verkeerd begrepen. Kan me voorstellen dat het je niet helemaal de zekerheid geeft.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:47:14 #59
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123194228
Geeft niet :* Ik vond het zelf nogal laf van het ziekenhuis om van een urinetest uit te gaan. Maar ja, om nou in het Duits duidelijk te maken dat je het anders wilt... :') Nog steeds niks hier overigens.
pi_123195595
Mijn temperatuur is omhoog en ik zit tot de nok toe vol :P Ik heb besloten om te stoppen met temperaturen. Ik weet nu wel wanneer mijn eisprong is en ik wil er niet zo bezig mee zijn daar schijn je volgens íédereen het beste zwanger van te raken :{ Ik heb ook mijn apps verhuisd naar de laatste 'ruimte'..

Ik mag ook van mezelf niet meer op kwaaltjes letten en helemaal niet meer googlen. Dat googlen is vooral funest. Hoofdpijn + zwanger, dikke grote teen + zwanger; er heeft altijd wel iemand op internet een succesverhaal.

Als ik het bovenstaande zo lees, lijkt het wel of ik enorm neurotisch ben :') Maar ik wil het zo graag! 8)7

--- (< praktisch, skips!)

Fijn dat je naar een ander ziekenhuis gaat, Chanty! Doe je dan in de tussentijd nog een ronde in je oude ziekenhuis?
pi_123196670
Limone, ik snap goed dat het heel lastig is er "minder" mee bezig te zijn. Ik zou dat niet kunnen denk ik, het blijft toch in je achterhoofd zitten. Hoe dan ook, ik duim voor je ^O^

Frummel, wat jammer dat je een urinetest kreeg in het ziekenhuis. Hoewel ook een urinetest uitsluitsel geeft (ook al weet ik niet of dat zo is midden op de dag na een waterig plasje) kan ik me voorstellen dat je nog wel in onzekerheid zit...

Zand, ik lees zomaar over je nod heen! Wat GOED *O*

Momo hoe is het nu bij jou? Heeft het doorgezet of zit je nog onder je steen?

En Chanty een ander ziekenhuis! Well done!
pi_123196882
Nou dames, niet allemaal zo blij doen over mijn nod, het is maar een gokje he :P Ik heb nog geen bloed gezien en weet dus ook niet of alles wel oké is, maar àls alles weer oké is, lijkt me deze nod een erg voor de hand liggende datum ;).

Limone :*. Herkenbaar :') :@.
Was het de vorige keer snel 'raak'?
pi_123198485
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:29 schreef Musique het volgende:
Limone, ik snap goed dat het heel lastig is er "minder" mee bezig te zijn. Ik zou dat niet kunnen denk ik, het blijft toch in je achterhoofd zitten. Hoe dan ook, ik duim voor je ^O^

:) Gister moest ik huilen en dan koppel ik daar meteen iets aan (google: emotioneel na eisprong zwanger?). Op die manier worden de wachtdagen wel heel lang en omdat ik zo gefocust ben op elk krampje en steekje heb ik 13 dagen last van PMS. Ook niet leuk voor mijn omgeving ;)

Hoe gaat het nu met jou? Edit: Oh ik lees het al in het andere topic :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:35 schreef zandsculptuur het volgende:

Limone :*. Herkenbaar :') :@.
Was het de vorige keer snel 'raak'?
Ja, ik ben na het verwijderen van mijn spiraaltje 1 keer ongesteld geweest.. :o

[ Bericht 1% gewijzigd door Limone op 22-02-2013 11:28:32 ]
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:31:10 #64
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123198786
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
Mijn temperatuur is omhoog en ik zit tot de nok toe vol :P Ik heb besloten om te stoppen met temperaturen. Ik weet nu wel wanneer mijn eisprong is en ik wil er niet zo bezig mee zijn daar schijn je volgens íédereen het beste zwanger van te raken :{ Ik heb ook mijn apps verhuisd naar de laatste 'ruimte'..

Ik mag ook van mezelf niet meer op kwaaltjes letten en helemaal niet meer googlen. Dat googlen is vooral funest. Hoofdpijn + zwanger, dikke grote teen + zwanger; er heeft altijd wel iemand op internet een succesverhaal.

Als ik het bovenstaande zo lees, lijkt het wel of ik enorm neurotisch ben :') Maar ik wil het zo graag! 8)7

--- (< praktisch, skips!)

Fijn dat je naar een ander ziekenhuis gaat, Chanty! Doe je dan in de tussentijd nog een ronde in je oude ziekenhuis?
Praktisch is my middle name :7. Haaai!

Mweh, ik snap wat je bedoelt. Ik kreeg zelfs van een nicht van me die net een half jaar een kindje heeft (en weet dat vriend en ik al een tijdje bezig zijn) het advies om 'er vooral minder mee bezig te zijn. Want dat werkt! Echt!' . Maar ja, ik zou niet weten hoe. Google wegflikkeren is inderdaad wel een goede, maar volgens mij kun je je gedachtes bij ieder krampje wat je voelt waarvan je weet dat het misschien iets kan betekenen toch niet uitzetten. Succes :*

---

ZAND! IK DOE ZO BLIJ OVER JOUW NOD! *O* :+ Maar heey, het zou wel echt geweldig zijn! :)

---

Excuus als ik iemand vergeet! :@
pi_123199056
Sja. Tijdens mijn vorige zwangerschap zat mijn haar geweldig. Prachtig in de krul, niet pluizend, gewoon helemaal perfect O+. Nu zit het sinds een paar dagen weer heel mooi, en terwijl ik toch écht niet zwanger kan zijn, schiet er dan toch weer door m'n hoofd: "zou het?!" :').
Ik vind het altijd zo'n dooddoener, dat je er minder mee bezig moet zijn. Het lukt of het lukt niet, denk ik dan.
En Google is van de duivel :{w.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:49:23 #66
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123199440
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:39 schreef zandsculptuur het volgende:
Sja. Tijdens mijn vorige zwangerschap zat mijn haar geweldig. Prachtig in de krul, niet pluizend, gewoon helemaal perfect O+. Nu zit het sinds een paar dagen weer heel mooi, en terwijl ik toch écht niet zwanger kan zijn, schiet er dan toch weer door m'n hoofd: "zou het?!" :').
Ik vind het altijd zo'n dooddoener, dat je er minder mee bezig moet zijn. Het lukt of het lukt niet, denk ik dan.
En Google is van de duivel :{w.
Doe mij ook perfect haar (ongeacht zwanger of niet).. Ik ben net een paar dagen geleden naar de kapper geweest en ik vind het alweer om te huilen :'( . Het hangt er allemaal maar een beetje fluffpffffffmwuhh bij zeg maar.

Ik kan ook niet zo veel met die 'er minder mee bezig zijn'.. Dan denk ik van: Tsja, als ik iets heel graag wil en ik zet me daar voor in.. dan heb ik daar toch ook niet ineens een grotere kans op als ik het maar een beetje op z'n beloop laat en maar zie wanneer het komt?

Of is er ergens wetenschappelijk bewijs dat het echt zo werkt in je hersenen/lijf? Nee toch?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:54:48 #67
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123199613
Nog een aanvulling op mijn 'excuus als ik iemand vergeet':

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En in Roermond?..kun je koffie komen doen! ;)
Ik ben nog iets verder zuidelijk doorgereden. Tussen de bergen en alle sneeuw in Limburg O+ . Ik kreeg spontaan zin om te skieen. *)

Maar volgende keer zal ik m'n best doen ;). Thee graag dan. :+

---

Frummel :*

---

Chanty nieuw ziekenhuis. Mooi! Hopen dat dat beter is! :)
pi_123199682
Duwt steen klein beetje omhoog. :W
Vanmorgen nieuwe test: zelfde verhaal. Ik vermoed vanmiddag weer vage strepen op dat ding.
Laat steen weer zakken.... :Z
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123199849
Oh en ik heb vanmorgen gezwommen met el Sjaak. Mijn haar is dus ook om te janken. Net als elke vrijdag :6
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123199864
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:49 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik kan ook niet zo veel met die 'er minder mee bezig zijn'.. Dan denk ik van: Tsja, als ik iets heel graag wil en ik zet me daar voor in.. dan heb ik daar toch ook niet ineens een grotere kans op als ik het maar een beetje op z'n beloop laat en maar zie wanneer het komt?
Dat denk ik precies zo, ik ga op mijn werk toch ook niet de boel maar een beetje op z'n beloop laten in de hoop dat het uiteindelijk gaat zoals ik hoop? :{w

Momo, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, dit is echt vervelend zo he :*.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:28:41 #71
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123200769
Ik herken het volkomen; normaal gesproken ben ik een echte regeltante. Nu zijn we al twee jaar bezig (minus de periode dat we het niet geprobeerd hebben) bezig, terwijl het maar niet lukt. Hoezo, frustrerend?

Toch weer getest, Momo? ;) Je bedoelt dat ie wit was? Ik gooi mijn tests tegenwoordig echt gelijk weg, anders weet ik van mezelf dat ik alsnog ga kijken. Heb je inmiddels alweer gekeken?
pi_123201705
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Nog een aanvulling op mijn 'excuus als ik iemand vergeet':

Ik ben nog iets verder zuidelijk doorgereden. Tussen de bergen en alle sneeuw in Limburg O+ . Ik kreeg spontaan zin om te skieen. *)

Maar volgende keer zal ik m'n best doen ;). Thee graag dan. :+

Thee..staat genoteerd ;)

Fijn dat je bij een ander ziekenhuis terecht kunt Chanty :)

Er niet zo mee bezig zijn..tja stiekem doe je dat toch, ook al wil je het niet.
Ik lees wel eens op het zwangerschapsforum en dan denk ik bij sommige berichten die ik lees "mens, ontspan!!" maar betrap mezelf er ook op hoor...krampje hier, steekje daar.. en direct denk je "zou het??"

ik probeer me zoveel mogenlijk met hele andere dingen bezig te houden, veel naar mijn paard en leuke dingen doen met man en dochter, dat scheelt ;)

en wat haar betreft..sinds de sneeuw en de kou is het zo statisch als de pest, dus daar kan ik toch al niks aan aflezen hihi
pi_123206507
Frumm inmiddels ligt ie in de bak. Werd er erg gek van. Klaar. Negatief. Afwachten.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123212967
O o, ik ben heel druk geweest met mijn werk. Dacht heerlijk vrijdagmiddag even de goede berichten op het forum lezen. Had wel wat streepjes verwacht! Valt dat even vies tegen -O-

Wat een tegenslagen weer: arme Babbel bijvoorbeeld.

Ik kan iedereen even niet afzonderlijk benoemen, maar leef met jullie mee!
Zie overal zwangere vrouwen in mijn omgeving en pas hier merk je welke verhalen er allemaal achter schuilen. Daarmee voel ik me wel gesteund en ik hoop jullie ook.

En die zestienjarigen die zwanger zijn, daar kan ik niet jaloers op zijn.
pi_123213016
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 15:04 schreef DJMomo het volgende:
Frumm inmiddels ligt ie in de bak. Werd er erg gek van. Klaar. Negatief. Afwachten.
DJ Momo, bij mij krijg ik altijd pas duidelijkheid als ik het loslaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')