Hangt ervan af hoe snel we gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, op hoeveel baby's rekenen we in dit topic??
Dat klopt, die hebben idd in de lijst gestaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof wel dat knetterkrankjorum in de lijst heeft gestaanmaar als ze hier nooit posten wordt dat er op den duur ook weer uitgehaald.
Ow high tea is ook leuk!! Wij wilden gaan lunchen met de familie, maar misschien is dit wel feestelijkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist een high tea gereserveerd voor vrijdag, als wij ons geregistreerd partnerschap hebben afgesloten. Heb er nu al zin in![]()
Die heb ik er een paar topics geleden al uit gehaald. Ze posten hier nooit, dus dan is in zo'n lijstje staan ook niet nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Knetterkrankjorum en JJH krijgen ook samen een (FOK!) kindje in april
Tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef Juud79 het volgende:
LB, zou je achter mijn naam willen zetten dat we een jongetje krijgen?![]()
En tof een high-tea, heerlijk!!!
Ik krijg gewoon een jongensbaby....vind het nog steeds een beetje gek, ben zo gewend aan meiden dingen. Nu op zoek naar jongens boxkleed, geboortekaartje, naam, kleertjes, knuffels....enz.
Ow, en verder was de echo ook prima, alles was mooi op schema voor de termijn en zag er goed uit.
Hij zat eerst een tijd op zijn billen te slapen, dus konden we het niet zien, toen na even duwen en drukken werd ie wakker en ging ie heel iets verschuiven, dus toen konden we het toch nog zien.
Wel drie keer even gekeken om het echtecht zeker te weten...![]()
Nu mogen we over 4 weken weer even kijken, dan de 20 weken echo.
Klaar er maar op los hoor. Ik vind het altijd heerlijk op hier te klagenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:26 schreef L-E het volgende:
Whaa belle, ik krijg plaatsvervangend tijdnood als ik jou zo lees50 dagen is morgen al, eens met Spirit! Sowieso vliegt de tijd ineens, ik weet niet hoe dat kan.
Ik heb net een boodschap gedaan met Kleuter, naar het pleintje gefietst, 1 winkel in, en weer terug. En nu kan ik niet meer lopen van de pijn. Ik probeer hier zo min mogelijk te klagen, maar godver, wat heb ik de laatste tijd een hekel aan mijn lichaam
Zijn ze vast blij meequote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klaar er maar op los hoor. Ik vind het altijd heerlijk op hier te klagenDan val ik mijn vrienden/familie/vriend er niet steeds mee lastig
Oh men, jij had toch een streeploze buik? Gemeen is dat!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:32 schreef Fieder het volgende:
Belle veel klusjes nog, maar dat komt wel goed. Moest wel lachen om die piano![]()
LE![]()
Mijn buik heeft vannacht besloten te scheuren
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
Fieder, scheuren als in striae mag ik hopen?!
Ik maakte een boel geluid tijdens de bevalling. Piepen was er geen onderdeel van.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
Wacht maar tot jouw kind een megahoofd blijkt te hebben, dan piep je wel anders
Gewoon vanaf 37 weken standaard elke dag een ruggeprik gaan halen in het ziekenhuis, dan voel je de eerste wee niet eens!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ze bestaan echt!!
Ik begin er steeds meer aan te denken om gewoon in een vroeg stadium een ruggeprik aan te vragen
Waarom zou je daar niet in meegaan? Uit respect voor zijn geloof doe ik zoiets gewoon. Het is niet dat het veel van mij vraagt verder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef L-E het volgende:
Venco, dat is mij vaker verteld. Met name buitenlandse collega's die me dan werk uit handen gingen nemen als er net iemand was overleden bijvoorbeeld, omdat ik in mijn 'toestand' daar verre van moest blijven. Maar dat ging niet verder dan dat, dat met de symbolen en alles heb ik niet gehoord. Geloof niet dat ik daarin mee zou gaan.
Ik zou me er zelf heel onprettig bij voelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet in meegaan? Uit respect voor zijn geloof doe ik zoiets gewoon. Het is niet dat het veel van mij vraagt verder.
Loopt alleen zo lastig. Ik denk dat ik me dan gewoon alvast preventief laat opnemen en de laatste 3 weken slapend doorbreng. Dan ben ik er helemaal uitgerust en klaar voor als die kleine er dan isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon vanaf 37 weken standaard elke dag een ruggeprik gaan halen in het ziekenhuis, dan voel je de eerste wee niet eens!
Idem dito bij mijn eerste bevalling en wat was ik trots op mezelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb niet geschreeuwd, gevloekt of iets van dat.
Gewoon zuchten, wiebelen.....positief denken en soms om een slokje water vragen of een dextro.
Dat had ik helemaal niet. Ik stond binnen 2 uur gewoon zelf te douchen. En de volgende dag ging ik zelf m'n kinderen ophalen van school en het kdv.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef pessie het volgende:
Na de bevalling voelde ik me uberhaupt alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden. Heb 4 dagen in bed gelegen en het was toch niet bepaald een zware bevalling ofzo.
Ja spray. Maar die werkte niet geweldig. Laatste keer wel overigens. Dus die eerste had misschien het verkeerde busje te pakken. Deo of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
Kreeg je geen verdoving dan Estrys??
Jawel alleen dan moest ik twee prikken voor 3 hechtingen geloof ik. Dus in overleg met mij werd het spray.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik kreeg gewoon verdovingsprikken voor hechtingen, die prikken zorgden ervoor dat ik niets ervan gevoeld heb. Of kan dat thuis niet ofzo?
Voor thuis hebben ze een spray voor het verdoven voordat ze gaan prikken. Helaas was de spray opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik kreeg gewoon verdovingsprikken voor hechtingen, die prikken zorgden ervoor dat ik niets ervan gevoeld heb. Of kan dat thuis niet ofzo?
En ik heb dan weer nauwelijks iets meegekregen van die verdoving en helemaal niets van de knip. (er is hoopquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:24 schreef Kyara het volgende:
Ik vond die verdoving echt heel erg pijnlijk (niet om te hechten maar om de knip te zetten). En die knip deed ook verrekte zeer. Hechten ging dan gelukkig onder narcose ivm placenta verwijdering.
Is dat niet al lang bekend? In ieder geval dat caffeïne niet goed is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-kleinere-baby.html
Waarom krijgt ze begeleiding/waarom willen ze dan dat jullie je bij jeugdzorg melden? Is er iets voorgevallen dat ze daar nu ineens mee komen? Is toch raar als t zomaar uit de lucht komt vallen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Even geen zin om nog terug te lezen onze bevalling /zwangerschap is vanmiddag volledig vern##kt
Komt er op neer dat we geen eerlijke kans krijgen en of vrijwilig bij jeugdzorg moeten melden of de begeleiding van me vriendin doen het.
Die arme meid is nu compleet overstuur en in de stress
Wat melden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Even geen zin om nog terug te lezen onze bevalling /zwangerschap is vanmiddag volledig vern##kt
Komt er op neer dat we geen eerlijke kans krijgen en of vrijwilig bij jeugdzorg moeten melden of de begeleiding van me vriendin doen het.
Die arme meid is nu compleet overstuur en in de stress
Wie maakt zich onterecht zorgen. je vriendin of de casemanager?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat we ons bij jeugdzorg moeten melden voor hulp omdat ze zich onterecht zorgen maakt
Goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze zijn bang dat ze er niet goed genoeg voor zorgt terwijl der moeder der voor der is en stevig ouderschap enz.
En zij het helemaal ziet zitten .
Die begeleiding was er voor vanwege de hechtingsstoornis + een foute vriend
dat zal ongetwijfeld met haar verleden te maken hebben. Jeugdzorg doet dat echt niet voor de lol.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat we ons bij jeugdzorg moeten melden voor hulp omdat ze zich onterecht zorgen maakt
Kijk asfalt, met deze instelling kom je er zeker welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze vielen er ook over dat het af en toe een troep was hier ja logisch he het hele huis moest verandert worden en in me 1tje gaat het moeizaam.
Heb al gezegd dat wij ons niet melden en als ze al dreigen met de baby weg te halen sta ik niet voor mezelf in
als je je zo al opstelt maak je het jezelf alleen maar lastiger...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze vielen er ook over dat het af en toe een troep was hier ja logisch he het hele huis moest verandert worden en in me 1tje gaat het moeizaam.
Heb al gezegd dat wij ons niet melden en als ze al dreigen met de baby weg te halen sta ik niet voor mezelf in
ook niet persee... Maar dan wordt het een heel lastig hulpverleningsprocesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kijk asfalt, met deze instelling kom je er zeker wel![]()
Kom op zeg, ik zou maar meewerken als ik jou was anders ben je je kind wel kwijt.
Als ie niet voor zichzelf in staat dan heeft ie wel een groot probleem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
ook niet persee... Maar dan wordt het een heel lastig hulpverleningsproces
Volgens mij is de ongerustheid gewoon terecht. Al je verhalen hier over je vriendin, jezelf en jullie situatie. Jij regelde zelf stevig ouderschap.... Die zien natuurlijk ook dat het niet helemaal van een leie dakje gaat he?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze is de laatste maanden heel erg gegroeid .
Stabiel en niet meer zo als 2 jaar terug.
Gewoon een normale vrouw die weet wat ze wil nu.
Ik ben gewoon wat klaar met alles
eerst 7 jaar ellende met me ex en elke stap die ik deed werd gevolgd .
Dan verhuis je om alles opnieuw op te bouwen en bij te komen.
Dan verhuis nogmaals je en heb je een zeer tegenwerkende gemeente die continu bezig is met dreigen /stalken en tegen te werken en heb je alles weer op de rit ,word je weer continu gecontrolleerd en gecheckt .Ik wil gewoon rust in ons gezin hebben ,straks heeft ze tijdens de kraamtijd niet eens tijd om bij te komen omdat hun telkens voor de deur staan
Helemaal mee eens. Afgaande op wat ik hier allemaal lees lijkt het me heel verstandig dat er toezicht wordt gehouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij is de ongerustheid gewoon terecht. Al je verhalen hier over je vriendin, jezelf en jullie situatie. Jij regelde zelf stevig ouderschap.... Die zien natuurlijk ook dat het niet helemaal van een leie dakje gaat he?
Jullie hebben tig instanties die jullie dus helpen. Kom op dan is het toch normaal dat er ongerustheid is? Anders had je al die andere hulp ook niet nodig he?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:18 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik regelde dat ja zodat we wisten hoe en maar dit is weer via jp van de bent stichting.
En dan dan nog continu drammen jeugdzorg zus en zo
Nee daarmee 1 helemaal overstuur maken en gestrest en dan ook gewoon nog doorgaan er over das gezond
Het hoeft niets met de grootte van het kindje te maken hebben. Als je vk zegt, nu niet persen, dan moet je dat echt niet doen. En de manier waarop een kindje ligt, of het klem komt ed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Solagratia het volgende:
Is accepteren en gewoon meewerken geen optie? Dan laat je volgens mij het beste zien hoe goed jullie het voor elkaar hebben.
Oei Danic dat was dan wel ernstige totaalruptuur. Ik had bij Amy een TR en mede daarom ben ik eerder ingeleid om gewicht van V te beperken. Dat hielp ook goedEn ik kreeg uit voorzorg al een knip.
Van de scheur bij nummer 1 heb ik behoorlijk lang last gehad. Als het koud is voel ik het litteken nog trekken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef danic het volgende:
Nou, het was niet heel lekker hersteld. De huid was daar nog steeds heel dun, dus de kans op herhaling was heel groot. Vandaar uit voorzorg de ks.
Oh ik doel niet op dat je onterecht eerder bent ingeleid hoor. Helemaal niet!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Solagratia het volgende:
Klopt Tico, Amy deed een schouderdystocie. Maar ze was een 8 ponder en de gyn wilde daarom gewicht van V beperken zodat er minder kans was op vastzittende schouders. Mja misschien was 8 pond er nu wel zo uitgefloept zonder schade, dat zullen we nooit weten. Maar ik ben nog steeds erg blij met de aanpak bij V.
Is dat zo, dat men zo positief was? Of zou het kunnen zijn dat je simpelweg niet open stond voor andere geluiden? En wellicht zijn er zeer recent dingen aan het licht gekomen die ze niet aanstaat. Meer in het algemeen: het kan niet altijd gaan zoals jij wil, die instanties doen niet op commando wat jij wil en zwijgen ook niet omdat jij het nodig vindt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik ben gewoon in shock
9 maanden lang zeggen ze niks en maar complimentjes geven en zo ineens staan ze voor de deur we hebben iets belangrijks te vertellen.
Waar ik gewoon boos om ben en dat mij het meeste pijn doet is waarom ze haar helemaal overstuur en gestrest maken onder het mom van ja we moeten het nu vertellen wacht dan even tot ze bevallen is ipv 7 dagen voor de uitgerekende datum het had ook door hun actie anders kunnen aflopen.
Eh nee. Die instanties heten echt niet de 'wij maken alles voor AH kapot show'. Niet alles draait om jou, leer daarmee leven. Men maakt zich zorgen over je kindje. Als dat niet terecht is, is men daar eerder dolblij dan teleurgesteld om. Ik hoop maar dat je dat opvliegerige en jankerige voor hier bewaart, zodat je irl kalm en rustig kan reageren. Indien niet, dan valt daar imho voor jou een gigantische slag te maken.quote:En ja misch niet de goede reactie ,maar als je al 7 jaar vecht om je kind ben je gewoon zo blij met het nieuwe wondertje wat er komt die je wel elke dag om je heen hebt en meemaakt.
En zulke instanties proberen het gewoon stuk te maken.
Ik weet we hebben niet het ideale huis ,maar als er geen woning is waar moeten wij naar toe dan
Het gaat wel om je kind he. Zodra het voelt alsof een ander, die niets met jouw kind te maken heeft, je kind wil afpakken of opmerkingen maakt in die richting, dan is het heel knap om kalm en rustig te blijven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop maar dat je dat opvliegerige en jankerige voor hier bewaart, zodat je irl kalm en rustig kan reageren. Indien niet, dan valt daar imho voor jou een gigantische slag te maken.
Nee, klopt. Maar ze weten ook wel dingen zo te verdraaien dat er dingen kapot gemaakt gaan worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Eh nee. Die instanties heten echt niet de 'wij maken alles voor AH kapot show'.
Ja, en als het over je uitkering gaat ook, zie desbetreffende topic. De wereld draait er echt niet om om zijn gezin kapot te helpen. Toen niet, nu ook niet. En dreigen is daarbij nooit goed, zeker niet als men zich al zorgen maakt (en zoals hierboven terecht werd opgemerkt, niet over zweetvoeten).quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat wel om je kind he. Zodra het voelt alsof een ander, die niets met jouw kind te maken heeft, je kind wil afpakken of opmerkingen maakt in die richting, dan is het heel knap om kalm en rustig te blijven.
Helemaal mee eens. En ik spreek helaas uit eigen ervaring. Gelukkig is het nu helemaal uitgeklaard, maar het kan je behoorlijk veel stress en kopzorgen bezorgen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat wel om je kind he. Zodra het voelt alsof een ander, die niets met jouw kind te maken heeft, je kind wil afpakken of opmerkingen maakt in die richting, dan is het heel knap om kalm en rustig te blijven.
Als Bjz zou doen wat ze moeten doen, zou dat al veel verschil maken. Je hoort ze vaak genoeg negatief in het nieuws voorbijkomen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar ze weten ook wel dingen zo te verdraaien dat er dingen kapot gemaakt gaan worden.
Thee tegen m'n beeldschermquote:Op woensdag 20 februari 2013 07:29 schreef L-E het volgende:
Ze zijn niet in beeld vanwege zweetvoeten, dus doe niet zo misplaatst verontwaardigd
Klopt, omdat ook daar te weinig geld is en er dus weinig tijd is en dan moeten er soms keuzes gemaakt worden. En als je 32 uur in de week hebt en je hebt 18 kinderen waar je op moet letten, tel maar uitquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:48 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ik spreek helaas uit eigen ervaring. Gelukkig is het nu helemaal uitgeklaard, maar het kan je behoorlijk veel stress en kopzorgen bezorgen.
[..]
Als Bjz zou doen wat ze moeten doen, zou dat al veel verschil maken. Je hoort ze vaak genoeg negatief in het nieuws voorbijkomen.
Vanavond eerste keer naar de hijg- en pufcursus. Ik ben benieuwd. Hopen dat het een beetje meevalt.
quote:
Herkenbaar, dat had ik tot voor kort. Geen idee waarom dat nu wel goed gaat hier. Slaap je al met kussens tussen je benen en in je rug en gewoon overal?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook weer meer vermoeidheid, maar dat komt meer omdat ik voor de 7e nacht op rij wakker heb gelegen van ca. 00:30 - 04:30. Ben 's avonds gesloopt, val ook makkelijk in slaap (tegen 22u) en dan rond half 1 is het *pling* en kan ik geen houding meer vinden.
Nee, ik kan daar niet zo goed tegen. Ik slaap ook altijd met mn voeten buiten de dekens omdat ik het snel warm heb 's nachts. En allerlei kussens tegen mn lijf, daar word ik ibbelig van en doorgaans eindigen ze al rap naast het bed ipv erinquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat had ik tot voor kort. Geen idee waarom dat nu wel goed gaat hier. Slaap je al met kussens tussen je benen en in je rug en gewoon overal?
Ik ben een beetje overtuigd van de theorie dat een beeb pas komt als de omstandigheden goed/rustig zijn. Peuter die zich de hele nacht wakker hoest en als een kachelthe naast je in bed ligt valt daar denk ik niet onder. Ik zal mn best doen te stoppen met klagenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:14 schreef klumsy het volgende:
Wat verveend Pessie, beterschap! en wie weet zet het toch nog door en heb je het weekend je beeb
Dan kan ik je verder niet helpenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik kan daar niet zo goed tegen. Ik slaap ook altijd met mn voeten buiten de dekens omdat ik het snel warm heb 's nachts. En allerlei kussens tegen mn lijf, daar word ik ibbelig van en doorgaans eindigen ze al rap naast het bed ipv erin.
Hehe, snap ik hoor, ik vatte het niet lullig op. Kut slapen is gewoon niet fijn, zeker niet als je al pijn hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha en wanneer is hij uitgerekend?
En mn reactie was niet lullig bedoeld hoor, maar heb de kussens geprobeerd en het was geen succes.
Oh, dat dacht ik door de "quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, snap ik hoor, ik vatte het niet lullig op. Kut slapen is gewoon niet fijn, zeker niet als je al pijn hebt.
OMGGGGGGGGquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:45 schreef milka82 het volgende:
mijn schoonmoeder wel even wilde weten HOE we dan seks hadden, want daar kon het ook aan liggen......![]()
BijNathan begon het idd ook met last in mn onderrug, maar dat heb ik helaas nu al heel vaak gehad en nog steeds geen baby. Denk dat een geplande ks wat operatie betreft niet heel veel uitmaakt maar vooral voor jezelf rustiger isquote:[img]http://i.fokzinenet/p/0s.gif[/img] Op woensdag 20 februari 2013 11:26 schreef klumsy het volgende:
Heb wel steeds meer last van m'n onderrug... Zo begon het de vorige keer ook....
Hoop niet dat ze nu nog even zelf besluit te gaan komen!
Ja? Dat lijkt mij dus helemaal niet. Maar goed, ik was ook best wel bang voor een ks en toen het uiteindelijk een ks werd zat ik midden in de weeen en kon ik het veel beter over me heen laten komen. Maar volgens mij zie jij er sowieso niet zo tegenop toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:24 schreef klumsy het volgende:
Nee vandaag geen baby hier... Nouja misschien wel, maar dan niet de geplande datum
Van mij mag ze nu ook wel blijven zitten tot de geplande kz, lijkt me wat relaxter dan een spoed kz
quote:
Hier waren Leander, Matthias en mijn lief ziek toen Liné geboren werd. Kon het de nacht ervoor nog tegenhouden omdat het me niet uit kwam, maar de tweede nacht was er geen houden aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje overtuigd van de theorie dat een beeb pas komt als de omstandigheden goed/rustig zijn. Peuter die zich de hele nacht wakker hoest en als een kachelthe naast je in bed ligt valt daar denk ik niet onder. Ik zal mn best doen te stoppen met klagen
Bullshit.. Je hoort er alleen maar over als maar dan ze iets niet goed gedaan zouden.hebben... Je hoort nooit in het.njeuws.dat BJZ iets goed gedaan.heeft..quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:48 schreef -mandy- het volgende:
[..]
[..]
Als Bjz zou doen wat ze moeten doen, zou dat al veel verschil maken. Je hoort ze vaak genoeg negatief in het nieuws voorbijkomen
Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Fieder het volgende:
Gister had ik n vriendin op de koffie, die zei dat ik voorlopig wel niet zou gaan bevallen, omdat ik nog zo helder was en er niet zo mee bezig leek. Zou hier een kern van waarheid inzitten?
Zegt niks. Bij de eerste was ik nog wezen winkelen, 12 uur later was het kind er.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Fieder het volgende:
Gister had ik n vriendin op de koffie, die zei dat ik voorlopig wel niet zou gaan bevallen, omdat ik nog zo helder was en er niet zo mee bezig leek. Zou hier een kern van waarheid inzitten?
uhh nop.. Ik stond 12 uur voor Tess geboren werd de ramen te zemen..quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Fieder het volgende:
Vertel die 3e!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zegt niks. Bij de eerste was ik nog wezen winkelen, 12 uur later was het kind er.
Bij de tweede ging ik gewoon prakkie koken en eten, 2 uur later was het kind er.
Enzo
Dat jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die derde? Die al met vliezen en al uit het gat hing terwijl de vk buiten bij de kippetjes stond te koeren, en mn man die de aardappels aan het schillen waa omdat ik vond dat dat nog wel ff kon?
Ik zit hardop te lachenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou zo dus
En toen was het kind eruit en vroeg ik of de vk haar schoenen wel geveegd had want ik wilde geen kippestront in mn kamer, en dat mn man de aardappels maar ff moest laten zitten maar een bak lasagna in de oven moest schuinven. Compleet helder. Best irritant wel want er gaat niets aan je voorbij dan..
Dat dus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bullshit.. Je hoort er alleen maar over als maar dan ze iets niet goed gedaan zouden.hebben... Je hoort nooit in het.njeuws.dat BJZ iets goed gedaan.heeft..
Maar, heb je geen pijn gehad dan? Althans, bij Nathan had ik echt wel zoveel pijn dat manlief wel zag dat ie echt kwam. Ik ben gewoon nieuwsgierig..quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46[/ul] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/255392]De_Taartjesfee het volgende:
Nou zo dus
En toen was het kind eruit en vroeg ik of de vk haar schoenen wel geveegd had want ik wilde geen kippestront in mn kamer, en dat mn man de aardappels maar ff moest laten zitten maar een bak lasagna in de oven moest schuinven. Compleet helder. Best irritant wel want er gaat niets aan je voorbij dan..
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou zo dus
Tuurlijk deed het pijn. Maar mijn lijf maakt geen duidelijk herkenbare weeeen dus ik had geen flauw benul dat het al zover was.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar, heb je geen pijn gehad dan? Althans, bij Nathan had ik echt wel zoveel pijn dat manlief wel zag dat ie echt kwam. Ik ben gewoon nieuwsgierig..
Babbel gecondoleerd. Verlies is moeilijk. Sterkte met de andere zaken
Nicole, ok, dat wist ik niet. Bevalt alleen wel bijzonder met peuter naast me vermoed ik.
Jaaaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef Logician het volgende:
Fieder![]()
raar dat mijn mini alweer 2wk is terwijl we dezelfde ud hadden.. succes meis!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tuurlijk deed het pijn. Maar mijn lijf maakt geen duidelijk herkenbare weeeen dus ik had geen flauw benul dat het al zover was.
Ik wilde de vk niet voor piet snot laten komen.
Maar dat een beetje zachtjes meepersen zo lekker was had wel een belletje moeten doen rinkelen
Met coupons?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ging boodschappen doen... Zonder pinpas
Ik was m'n pincode vergeten. Das echt lullig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:59 schreef pessie het volgende:
[..]
Dan krijg je geld terug toch?![]()
Hoe vaak ik mn pinpas al vergeten ben deze zwangerschap.
Oh ik ben mn sleutels echt al tig keer kwijt geweest en dat ik ze dan terugvond in de deurquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:56 schreef -mandy- het volgende:
Of op zoek zijn naar je sleutels terwijl ze in de zak van je jas zitten. Dat had ik laatst.
Vanavond hijg- en puf voor de eerste keer. Ik doe het vnl voor de sociale contacten, en als ik er wat van opsteek is dat altijd mooi meegenomen.
Qua zwangerschapsdementie kan dat wel tellen :pquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:36 schreef Fieder het volgende:
Leuk Mandy! Ik heb er vrij weinig van opgestoken maar het was wel gezellig!
XM das flink balen![]()
Pessie is t al begonnent is tijd
Ik ben nog niks vergeten of kwijtgeraakt, maar heb in t begin van mn zwangerschap wel een paar keer t gas aan laten staan
Lees je in en zorg dat je op de hoogte bent van bevallen met bi, en het kraambed daarna. Het kan een hoop ongemak schelen als je jezelf niet groot houdt maar echt op tijd rust neemt (nu meer dan anders)quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kans zat er dik in dat ik het zou krijgen, had het mss al wel eerder verwacht, maar baal wel ja. Maar eens ff met de directrice over hebben. Dat vind ik nog het lastigst. Maar goed, als ik nu rustiger aan ga doen is de kans groter dat ik het ook daadwerkelijk ga volhouden tot m'n verlof. Anders is het met een paar weken gedaan. Schrok wel toen hij zei dat de bevalling ook z'n invloed op het bekken heeft en dat als ik nu rustiger aan ga doen, de kans groter is dat ik er beter van herstel. Want ik wilde toch wel zelf voor m'n kind zorgen? Ehm ja. Graag.
Toevallig, wij hadden gisteren ook de eerste partneravondquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
Hier mochten de partners gisteravond mee, dolle boelEn ook wel weer heel nuttig, goeie massagetips enzo, en ook waar ze op konden letten als wij er eh... niet helemaal bij waren met onze gedachten
Oh. Hier schrik ik eigenlijk ook heel erg vanquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kans zat er dik in dat ik het zou krijgen, had het mss al wel eerder verwacht, maar baal wel ja. Maar eens ff met de directrice over hebben. Dat vind ik nog het lastigst. Maar goed, als ik nu rustiger aan ga doen is de kans groter dat ik het ook daadwerkelijk ga volhouden tot m'n verlof. Anders is het met een paar weken gedaan. Schrok wel toen hij zei dat de bevalling ook z'n invloed op het bekken heeft en dat als ik nu rustiger aan ga doen, de kans groter is dat ik er beter van herstel. Want ik wilde toch wel zelf voor m'n kind zorgen? Ehm ja. Graag.
Ik voel me een beetje een nozem dat ik dit niet weet. Wel gelezen ooit, maar vermoedelijk heel hard weg gestopt. Ga maar een plan de campagne bespreken met de fysio en chiro voor ná de bevalling.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dé mijlpaal voor pessie!
LE, die verwekingshormonen zijn niet zomaar je lijf uit. Wat ik zo las kan je met bi nog wel een half haar tot jaar zoet zijn na de bevalling.
Dus ik ga wel m'n best doen de schade idd zoveel mogelijk te beperken.
Misschien wel een goed idee idd. Ik schrok me iig rot toen ik woorden als 'revalidatie' lasquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje een nozem dat ik dit niet weet. Wel gelezen ooit, maar vermoedelijk heel hard weg gestopt. Ga maar een plan de campagne bespreken met de fysio en chiro voor ná de bevalling.
Klinkt heftigquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee idd. Ik schrok me iig rot toen ik woorden als 'revalidatie' las.
Ja zoiets dacht ik al. Maar van binnen blijven krijg ik dikke enkels.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:35 schreef pessie het volgende:
Elmo wat rot dat je pijn hebt![]()
Gulara, binnenblijven deed hier de truc
Nah, alsof je opeens niet meer voor je beesten kunt zorgen als je kinderen krijgt. Ja tenzij asfalt 39 katten thuis heeft ofzo. Of niet opgevoede honden ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Zo gek is dat toch niet dat ze de beesten weg willen hebben..
De zorg voor een kind is erg zwaar en dan ook nog beesten er bij zeker als je al genoeg andere zooi aan je hoofd hebt kan dan dan wel eens teveel zijn.
Dat zeg ik toch ook totaal niet.. Maar ik snap wel dat ze er in zijn situatie bang voor zijn dat het ze allemaal teveel is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nah, alsof je opeens niet meer voor je beesten kunt zorgen als je kinderen krijgt. Ja tenzij asfalt 39 katten thuis heeft ofzo. Of niet opgevoede honden ofzo.
Het draait er gewoon om dat je je boel op orde hebt. Al heb je katten en honden en konijnen, als je zorgt dat je huis netjes is en je dieren er goed uitzien, gevoed en verzorgd, dan is er geen instantie die twijfelt of je beesten en kinderen wel samen kunnen.
Eerlijk? Ik gok dat de situatie niets met de dieren te maken heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook totaal niet.. Maar ik snap wel dat ze er in zijn situatie bang voor zijn dat het ze allemaal teveel is.
SPOILER: zeikpost tegen asfalt, niet interessantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en zwangerschapsdementie: +1
Nu ook al vanaf het begin![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef As1981 het volgende:
Ik lees sporadisch mee maar wil nog even jompelen voor Pessies mijlpaal. Jij gaat dus ook langer lopen dan je eerste. Misschien doe je wek een son/as-je een week later dan de eerst . Dan mag je over een week. Krijg je ook hele leuke kinderen van
Dat weet ik wel zeker eigenlijk. Verder wat covie zegt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik gok dat de situatie niets met de dieren te maken heeft.
Op de 1 of andere manier was ik zondag niet eens stripbaar. Kennelijk rommelt mn lijf wel maar i s er verder niet aan toequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:38 schreef Juud79 het volgende:
Pessie, als je als zo loopt te rommelen met voorweeen, kunnen ze je dan niet strippen? Wie weet geeft dat net het laatste zetje....
Jouw meisje? Zo ja, van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef klumsy het volgende:
Ik ben verliefd!!! Vandaag was de keizersnede
Lola Jolieen wat is ze mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |