abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123114237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:48 schreef -mandy- het volgende:

[..]

[..]

Als Bjz zou doen wat ze moeten doen, zou dat al veel verschil maken. Je hoort ze vaak genoeg negatief in het nieuws voorbijkomen
Bullshit.. Je hoort er alleen maar over als maar dan ze iets niet goed gedaan zouden.hebben... Je hoort nooit in het.njeuws.dat BJZ iets goed gedaan.heeft..

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 20-02-2013 13:22:46 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123114633
Och Babbel :* ;(
pi_123114680
Gister had ik n vriendin op de koffie, die zei dat ik voorlopig wel niet zou gaan bevallen, omdat ik nog zo helder was en er niet zo mee bezig leek. Zou hier een kern van waarheid inzitten?
pi_123114719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef Fieder het volgende:
Gister had ik n vriendin op de koffie, die zei dat ik voorlopig wel niet zou gaan bevallen, omdat ik nog zo helder was en er niet zo mee bezig leek. Zou hier een kern van waarheid inzitten?
Nee :N
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:34:16 #180
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123114929
quote:
Zegt niks. Bij de eerste was ik nog wezen winkelen, 12 uur later was het kind er.
Bij de tweede ging ik gewoon prakkie koken en eten, 2 uur later was het kind er.
Enzo ;)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_123115175
quote:
uhh nop.. Ik stond 12 uur voor Tess geboren werd de ramen te zemen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123115223
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Zegt niks. Bij de eerste was ik nog wezen winkelen, 12 uur later was het kind er.
Bij de tweede ging ik gewoon prakkie koken en eten, 2 uur later was het kind er.
Enzo ;)
Vertel die 3e!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:44:03 #183
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123115269
Die derde? Die al met vliezen en al uit het gat hing terwijl de vk buiten bij de kippetjes stond te koeren, en mn man die de aardappels aan het schillen waa omdat ik vond dat dat nog wel ff kon?
pi_123115298
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die derde? Die al met vliezen en al uit het gat hing terwijl de vk buiten bij de kippetjes stond te koeren, en mn man die de aardappels aan het schillen waa omdat ik vond dat dat nog wel ff kon?
Dat ja :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:46:50 #185
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123115363
Nou zo dus :P
En toen was het kind eruit en vroeg ik of de vk haar schoenen wel geveegd had want ik wilde geen kippestront in mn kamer, en dat mn man de aardappels maar ff moest laten zitten maar een bak lasagna in de oven moest schuinven. Compleet helder. Best irritant wel want er gaat niets aan je voorbij dan..
pi_123115540
:* Gecondoleerd Babbel, het blijft verdrietig om afscheid te nemen van een dierbaar iemand. Verder duim ik ook nog steeds voor je.

TF, dat ging zo *hop* even tussen de bedrijven door... Het klinkt wel vloeiend in ieder geval!

Gulara, beterschap!
Evenals voor de anderen die het nodig hebben en hun familieleden!
pi_123116311
Och Babbel, het zit je ook allemaal niet mee zeg -O- Heel veel sterkte :* Ik hoop dat het ondanks het bloeden niet uitloopt op een mk.
pi_123116354
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En toen was het kind eruit en vroeg ik of de vk haar schoenen wel geveegd had want ik wilde geen kippestront in mn kamer, en dat mn man de aardappels maar ff moest laten zitten maar een bak lasagna in de oven moest schuinven. Compleet helder. Best irritant wel want er gaat niets aan je voorbij dan..
Ik zit hardop te lachen :D
pi_123116418
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:17 schreef Vicky het volgende:

[..]

Bullshit.. Je hoort er alleen maar over als maar dan ze iets niet goed gedaan zouden.hebben... Je hoort nooit in het.njeuws.dat BJZ iets goed gedaan.heeft..

Dat dus.
Ik ben juist heel blij dat ze er zijn, de kinderbescherming heeft voor mij toen ik kind was vroeger veel goeds gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 14:14:38 ]
pi_123116496
Fieder O+
raar dat mijn mini alweer 2wk is terwijl we dezelfde ud hadden.. succes meis!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 14:15:37 ]
pi_123116537
babbel gecondoleerd :*

Gulara beterschap :*

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 14:18:44 ]
pi_123117587
Gecondoleerd Babbel.. Het is altijd verdrietig iemand te moeten verliezen, ongeacht de leeftijd.
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:56:48 #193
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123118492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:46[/ul] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/255392]De_Taartjesfee het volgende:
Maar, heb je geen pijn gehad dan? Althans, bij Nathan had ik echt wel zoveel pijn dat manlief wel zag dat ie echt kwam. Ik ben gewoon nieuwsgierig..

Babbel gecondoleerd :* . Verlies is moeilijk. Sterkte met de andere zaken

Nicole, ok, dat wist ik niet. Bevalt alleen wel bijzonder met peuter naast me vermoed ik :D .
pi_123118661
Gecondoleerd Babbel

De datum van de kz heeft hier niet gestaan, maar zal wel deze week nog zijn :)
Ik kijk er helemaal niet tegenop, in ieder geval niet meer dan een gewone bevalling...
Ben allang blij dat het deze keer allemaal zo goed gegaan is en we straks een klein hummeltje mee naar huis kunnen nemen O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_123118733
Ik dacht ook de hele bevalling steeds dat het vast niks was omdat ik ook gehoord had dat het pas begint als alles goed is.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_123121649
Nou poeh, nog steeds geen definitieve datum, a.s. Vrijdag even bellen. De datum die de gyn in het hoofd had zat al aardig volgeboekt dus nog even afwachten. Al met al wel met een week of twee dus ik kan gaan aftellen.

L-E ik geef les aan de bovenbouw,jaren groep 7-8 gehad, afgelopen jaar had ik groep 6, wat een ukjes dan ineens.

Ik hoef iig niet weer bij de gyn op controle te komen, alles was prima! Volgende week wel een afspraak bij de anesthesist, hebben we dat alvast maar weer gehad.
pi_123121661
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
:o
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:13:03 #198
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123121743
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:56 schreef pessie het volgende:

[..]

Maar, heb je geen pijn gehad dan? Althans, bij Nathan had ik echt wel zoveel pijn dat manlief wel zag dat ie echt kwam. Ik ben gewoon nieuwsgierig..

Babbel gecondoleerd :* . Verlies is moeilijk. Sterkte met de andere zaken

Nicole, ok, dat wist ik niet. Bevalt alleen wel bijzonder met peuter naast me vermoed ik :D .
Tuurlijk deed het pijn. Maar mijn lijf maakt geen duidelijk herkenbare weeeen dus ik had geen flauw benul dat het al zover was.
Ik wilde de vk niet voor piet snot laten komen.
Maar dat een beetje zachtjes meepersen zo lekker was had wel een belletje moeten doen rinkelen :')
pi_123121923
Ok dat zegt dus idd helemaal niks :)
Whahah TF meen je dat nou? :D wat een verhaal joh! _O-
Jammer Milka. Nou ja dan hoor je het vrijdag wel.

quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef Logician het volgende:
Fieder O+
raar dat mijn mini alweer 2wk is terwijl we dezelfde ud hadden.. succes meis!
Jaaa O+ Met een beetje pech schelen onze mini's straks een maand :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:29:10 #200
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123122391
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Tuurlijk deed het pijn. Maar mijn lijf maakt geen duidelijk herkenbare weeeen dus ik had geen flauw benul dat het al zover was.
Ik wilde de vk niet voor piet snot laten komen.
Maar dat een beetje zachtjes meepersen zo lekker was had wel een belletje moeten doen rinkelen :')
:D . Lijkt me ook best eng eigenlijk. Ging alles goed? Met jouw lichaam?

Over 2 uur zit ik op de termijn waarbij het bij Nathan begon. 6 uur later een beebje O+ .

Wat ikzelf zo apart vind is dat ik ook het gevoel heb dat deze beeb zwaarder is. In mijn buik voelt het zwaarder ondanks dat ik lichter ben dan ik aan het einde was bij Nathan. Het klinkt vaag ik wweet et :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')