Venco gecondoleerd.

Vind zulke rituelen altijd wel interessant als buitenstaander. Ik werd laatst in een winkel benaderd voor een 'reading' en hoewel ik daar sowieso niet zo'n type voor ben vond ik het met baby in de buik een beetje eng.
Tijdens mijn bevalling ga ik voor de vloeken-op-alles-en-iedereen-in-het-Nederlands-methode

Dat wil zeggen als de in-alle-rust-en-kalmte-met-sfeerlicht-yoga-muziek-en-geurkaarsen-bevalling niet gaat lukken.
Wolk wat vervelend. En ook zo zeldzaam. Ik hoop dat de gyn zo je vragen kan beantwoorden.
Laiv, fijn dat alles weer goed gekeurd is. Lekker genieten van je vakantie!
Asfalt ik geloof dat alles al gezegd is, ze zijn er niet voor niks. Maar ik vind het rot om te lezen dat je hele zwangerschap vern**kt is. Het is natuurlijk heel vervelend, maar ik vind het echt rot klinken naar je ongeboren kindje toe.
Die hele negatieve attitude waarin je je nu bevindt is natuurlijk ook geen fijne plek voor je kindje om in terecht te komen. Dus ik stel voor je eigen woede aan de kant zetten en gewoon de beste papa voor je kindje proberen te zijn.
X_M let je goed op jezelf. Het klinkt alsof je het echt continue superdruk hebt. Afentoe ook lekker tijd voor jezelf nemen hoor. Iets meer rust (in lijf en hoofd kan ook zorgen dat je beter slaapt).
Dementor gefeliciteerd!

Sprit vervelend hè die beperkingen. Vooral omdat alles per dag lijkt te veranderen. Hoe vaak ik niet na ruim 8,5 maand voor de zoveelste keer iets loop te googelen. Je moet van alles onthouden wat je niet mag, maar ondertussen zijn je hersenen vooral heel goed in van alles vergeten.
Shandaly veel plezier bij de negenmaandenbeurs morgen.
Bellelena, fijn hè dingen van je lijstje afstrepen. En vervelend inderdaad als je ziet dat mensen iemand waar je van houdt pijn doen.

Milka ook al klaar met het babykamertje. Hier ook alles met naam verstopt voor evt bezoek. Maar nog geen andere lezende kinderen, dat maakt het extra lastig. Ze is ook vast heel nieuwsgierig of niet?
Klumsy, had je al ergens staan wanneer je ks gepland stond?
Pessie wat een timing van je zieke peuter. Arm ding.

Ik stel voor dat ie snel weer beter wordt, dat ondertussen Zillah zich komt melden met baby. Dan posten wij snel dat topic vol. Zetten jou bovenaan de volgende en dan ga jij lekker bevallen.
Hier weinig nieuws. Ik voel me nog steeds niet lekker. Er hangt iets in de lucht, vriend heeft er ook last van (alleen hij mag ibuprofen

) M'n val van gisteren heeft gelukkig niet veel consequenties gehad. Alleen pijn aan m'n onderrug aan overgehouden, maar ik lees net dat dat ook het begin van de bevalling kan zijn.

Maar denk zelf dat ie nog wel even blijft zitten. Anders kan ie z'n hobby niet meer uitoefenen:

Lekker mama's buik verbouwen!