abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123107779
Goedemorgen! Vandaag 36 weken zwanger en eens kijken of ik vanmiddag een datum los kan peuteren bij de gyn, ben benieuwd! ( en met mij mijn ouders en schoonouders ook, die zitten te wachten I.v.m vrij nemen van werk om op de kinderen te passen).

Zillah succes vandaag! Enne Klumsy, ga jij nu ook een stiekeme doen ( dacht echt dat jij vandaag ook mocht).

Pessie vanaf morgen bovenaan, welverdiend!

Gisteravond heeft manlief het babykamertje afgemaakt, eindelijk rust voor mijn hormonen. Nu nog een paar dingetjes uitwassen en dan gaan nadenken wat er in de ziekenhuis tas mee moet. Zal nog wel even stiekem zijn eerste pakje uitwassen nu de oudste met haar vader op skivakantie is (want die kan lezen!).

En Asfalthooligan, ik ben het dus eens met de rest van de dames, BJZ grijpt niet zomaar in ( heb helaas de ervaring dat ze vaker te laat zijn of te laks dan andersom, als leerkracht zijnde) dus dit is jullie kans om te laten zien dat jullie het wel goed aankunnen. En dat heeft niets te maken met luxe van het huis, al snap ik wel dat ze een beetje op de veiligheid en netheid letten, er is straks natuurlijk wel een baby over de vloer.
pi_123107823
Xcuz_me, morgen ben je dus gewoon een halfjaar zwanger :o

En ik heb wel eens vernomen dat zwangere vrouwen minder sterk in rekenen zijn ;) Maar klinkt als een plausibele som. (Aan de andere kant ben ik zelf ook zwanger, dus dan weet je het nog niet :P)

Wow Shandaly, dat is ook wel heel erg heftig... Wat jammer dat het zo is gelopen... En familie, het zou iets onvoorwaardelijk horen te zijn in mijn idee, misschien dat het daarom juist zo heftig kan lopen.

Milka 36 weken *O*
Fijn dat het kamertje klaar is! Kun je daar lekker zwijmelen O+

En Zillah succes vandaag! :%
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:32:27 #153
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123107998
Milka fijn dat het kamertje af is! Dat geeft rust idd. Hebben je vorige kids ook gewacht tot de geplande datum of zijn dat spoed ks en geworden?

Hier wel wat issues in de family maar door het verleden wijs geworden kijken we heel veel door de vingers (al kunnen we best gefrustreerd zijn soms hoor).
Shandaly, het is niet dat jij er iets aan kon doen dat je oudste werd geboren op de sterfdag van je schoonvader :* .
pi_123108391
@ Pessie, oudste kwam na 40,4 met een spoedks wegens niet vorderende ontsluiting ( ik weet dus wat weeën zijn, dat dan weer wel), de jongste stond gepland met 39,4 vanwege actieve Lyme tijdens zwangerschap, maar die besloot met 39,1 zelf een uitgang te graven en werd ook een spoedks door scheuren van het oude ks litteken. Dus nu willen ze niet meer zo lang wachten, geen risico nemen tot weer scheuren, vandaar dat ie tussen de 38ste en 39ste week gehaald wordt.

Familieperikelen deel 2: ik heb top schoonouders(behalve dan het feit dat toen ik net verkering had met mijn nu man en steeds blaasontsteking kreeg mijn schoonmoeder wel even wilde weten HOE we dan seks hadden, want daar kon het ook aan liggen...... :') ) en gisteren kwam mijn moeder voor de tweede keer in een week, jawel, op visite( mini was gisteren officieel jarig). Weliswaar met mijn vader mee, die elke dinsdagavond komt ( ouders zijn gescheiden) maar toch, mini flikkerde ook bijna van de bank af van verbazing, hahahah
pi_123108447
Schoonouders :r

IEH Milka!! Scheuren?! :o
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:52:41 #156
259886 pessie
pi_123108656
Oeh milka dat zijn wel heftige bevallingen geweest. Ik hoop dat deze beter gaat :* . En bijzonder dat je moeder met je vader mee komt lijkt mij.

Spirit, dat is 1 van decredenen waarom je na een ks medisch moet bevallen.
pi_123108705
Milka ik hoop dat je een mooie datum kunt kiezen!

quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:45 schreef milka82 het volgende:
mijn schoonmoeder wel even wilde weten HOE we dan seks hadden, want daar kon het ook aan liggen...... :')
OMGGGGGGGG :o :o
pi_123108771
Getsiedrie! Ik verkeerde in de heerlijke veronderstelling dat dat niet kon. Mijn veilige bubbel, wat doen jullie ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_123109699
Mwah, het moment zelf viel wel mee hoor, ben niet zo snel in paniek en had niet echt door dat het zo gevaarlijk kon zijn, maar achteraf dus wel heel dankbaar met een doortastende gyn. Ik had pijn maar geen weeën, vind dan maar eens wat er WEL aan de hand is.
pi_123109866
Nee vandaag geen baby hier... Nouja misschien wel, maar dan niet de geplande datum :P
Van mij mag ze nu ook wel blijven zitten tot de geplande kz, lijkt me wat relaxter dan een spoed kz
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_123109929
Heb wel steeds meer last van m'n onderrug... Zo begon het de vorige keer ook....
Hoop niet dat ze nu nog even zelf besluit te gaan komen!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:33:27 #162
259886 pessie
pi_123110238
quote:
[img]http://i.fokzinenet/p/0s.gif[/img] Op woensdag 20 februari 2013 11:26 schreef klumsy het volgende:
Heb wel steeds meer last van m'n onderrug... Zo begon het de vorige keer ook....
Hoop niet dat ze nu nog even zelf besluit te gaan komen!
BijNathan begon het idd ook met last in mn onderrug, maar dat heb ik helaas nu al heel vaak gehad en nog steeds geen baby. Denk dat een geplande ks wat operatie betreft niet heel veel uitmaakt maar vooral voor jezelf rustiger is :* . Wanneer is je schoonmoeder jarig? :P
pi_123110979
Ik moet huilen van alle familieperikelen ;( Ik ga maar weer wat eten ofzo, dat helpt altijd. :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:55:14 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123111086
Eten O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:57:39 #165
259886 pessie
pi_123111204
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eten O+
Chocola O+
pi_123111300
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:24 schreef klumsy het volgende:
Nee vandaag geen baby hier... Nouja misschien wel, maar dan niet de geplande datum :P
Van mij mag ze nu ook wel blijven zitten tot de geplande kz, lijkt me wat relaxter dan een spoed kz
Ja? Dat lijkt mij dus helemaal niet. Maar goed, ik was ook best wel bang voor een ks en toen het uiteindelijk een ks werd zat ik midden in de weeen en kon ik het veel beter over me heen laten komen. Maar volgens mij zie jij er sowieso niet zo tegenop toch?
pi_123111336
milka, dat klinken toch best als horrorbevallingen :o Heb je zelf al een datum in gedachten?

Welke groep geef jij les eigenlijk? :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:32:16 #168
381212 Gulara
From the future
pi_123112499
Venco gecondoleerd. :* Vind zulke rituelen altijd wel interessant als buitenstaander. Ik werd laatst in een winkel benaderd voor een 'reading' en hoewel ik daar sowieso niet zo'n type voor ben vond ik het met baby in de buik een beetje eng. :') 8)7

Tijdens mijn bevalling ga ik voor de vloeken-op-alles-en-iedereen-in-het-Nederlands-methode *O* Dat wil zeggen als de in-alle-rust-en-kalmte-met-sfeerlicht-yoga-muziek-en-geurkaarsen-bevalling niet gaat lukken. :P

Wolk wat vervelend. En ook zo zeldzaam. Ik hoop dat de gyn zo je vragen kan beantwoorden. :*

Laiv, fijn dat alles weer goed gekeurd is. Lekker genieten van je vakantie! *O*

Asfalt ik geloof dat alles al gezegd is, ze zijn er niet voor niks. Maar ik vind het rot om te lezen dat je hele zwangerschap vern**kt is. Het is natuurlijk heel vervelend, maar ik vind het echt rot klinken naar je ongeboren kindje toe.
Die hele negatieve attitude waarin je je nu bevindt is natuurlijk ook geen fijne plek voor je kindje om in terecht te komen. Dus ik stel voor je eigen woede aan de kant zetten en gewoon de beste papa voor je kindje proberen te zijn.

X_M let je goed op jezelf. Het klinkt alsof je het echt continue superdruk hebt. Afentoe ook lekker tijd voor jezelf nemen hoor. Iets meer rust (in lijf en hoofd kan ook zorgen dat je beter slaapt). :*

Dementor gefeliciteerd! *O*

Sprit vervelend hè die beperkingen. Vooral omdat alles per dag lijkt te veranderen. Hoe vaak ik niet na ruim 8,5 maand voor de zoveelste keer iets loop te googelen. Je moet van alles onthouden wat je niet mag, maar ondertussen zijn je hersenen vooral heel goed in van alles vergeten. :')

Shandaly veel plezier bij de negenmaandenbeurs morgen. :s)

Bellelena, fijn hè dingen van je lijstje afstrepen. En vervelend inderdaad als je ziet dat mensen iemand waar je van houdt pijn doen. :*

Milka ook al klaar met het babykamertje. Hier ook alles met naam verstopt voor evt bezoek. Maar nog geen andere lezende kinderen, dat maakt het extra lastig. Ze is ook vast heel nieuwsgierig of niet? ;)

Klumsy, had je al ergens staan wanneer je ks gepland stond?

Pessie wat een timing van je zieke peuter. Arm ding. :'( Ik stel voor dat ie snel weer beter wordt, dat ondertussen Zillah zich komt melden met baby. Dan posten wij snel dat topic vol. Zetten jou bovenaan de volgende en dan ga jij lekker bevallen. ^O^

Hier weinig nieuws. Ik voel me nog steeds niet lekker. Er hangt iets in de lucht, vriend heeft er ook last van (alleen hij mag ibuprofen o|O ) M'n val van gisteren heeft gelukkig niet veel consequenties gehad. Alleen pijn aan m'n onderrug aan overgehouden, maar ik lees net dat dat ook het begin van de bevalling kan zijn. :7 Maar denk zelf dat ie nog wel even blijft zitten. Anders kan ie z'n hobby niet meer uitoefenen:
O+ Lekker mama's buik verbouwen! O+
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:34:50 #169
381212 Gulara
From the future
pi_123112591
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:57 schreef pessie het volgende:

[..]

Chocola O+
(8> kocht zojuist inde supermarkt 12(!) grote chocoladerepen. (Waren flink in de aanbieding.) En dan mij als excuus gebruiken.
Kreeg de opdracht om ze niet in één keer op te eten. :')
Hier staan trouwens ook de paashazen en -eieren alweer rijendik in de schappen. 8)7
pi_123113262
Pff, het slechte nieuws houdt hier niet op.. Gisteren is mijn vriend's oma overleden.. Ze was al 97, maar het was toch wel onverwacht.. Ze wilde zo graag nog ons nieuwe huis zien en nu overlijdt ze 3 weken voor we de sleutel krijgen.. :'(

Sinds gisteravond heb ik ineens geen koorts meer (terwijl ik gisterochtend nog 39,3 had), maar gisteren, vannacht en vanochtend wel krampen in mijn buik en daarnet op de wc weer bloedverlies.. Denk nu toch echt dat de miskraam eraan zit te komen.. Ik moet zeggen dat ik er wel rustig onder ben.. Eerst maar eens afwachten of het bloedverlies doorzet.. Als dat zo is, ben ik blij dat mijn lijf het weer zelf doet (en dat we er niet achter komen tijdens de echo op dinsdag, terwijl 2 uur later de crematie van zijn oma is)..
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:57:10 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123113435
Gets Babbel wat een narigheid -O-. Gecondoleerd voor jou en je vriend.

Ik hoop dat je vermoedens niet kloppen, maar de signalen zijn niet zo fijn, dat begrijp ik. Wel prettig dat je er rustig onder bent.

Sterkte :*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123113464
Babbel :* Gecondoleerd met oma, en ik hoop dat je vermoedens het mis hebben.
pi_123113815
Babbel wat naar allemaal.. ik blijf hopen op een goede echo maar kan me goed voorstellen dat je jezelf een beetje wilt beschermen.. sterkte!

Klumsy ik hoop dat die kleine van jou zich aan de afspraken houdt en je een ks uit het boekje krijgt!

Euh ik had nog allemaal dingen te wensen enzo maar ben het alweer vergeten (lang leve mobiel updaten)
Sterkte en beterschap voor wie het nodig heeft en *0* voor goed nieuws!
pi_123113949
hoe gaat het bij jou Dananana?
pi_123114066
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:16 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik ben een beetje overtuigd van de theorie dat een beeb pas komt als de omstandigheden goed/rustig zijn. Peuter die zich de hele nacht wakker hoest en als een kachelthe naast je in bed ligt valt daar denk ik niet onder. Ik zal mn best doen te stoppen met klagen :@
Hier waren Leander, Matthias en mijn lief ziek toen Liné geboren werd. Kon het de nacht ervoor nog tegenhouden omdat het me niet uit kwam, maar de tweede nacht was er geen houden aan.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')