Klopt, omdat ook daar te weinig geld is en er dus weinig tijd is en dan moeten er soms keuzes gemaakt worden. En als je 32 uur in de week hebt en je hebt 18 kinderen waar je op moet letten, tel maar uitquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:48 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ik spreek helaas uit eigen ervaring. Gelukkig is het nu helemaal uitgeklaard, maar het kan je behoorlijk veel stress en kopzorgen bezorgen.
[..]
Als Bjz zou doen wat ze moeten doen, zou dat al veel verschil maken. Je hoort ze vaak genoeg negatief in het nieuws voorbijkomen.
Vanavond eerste keer naar de hijg- en pufcursus. Ik ben benieuwd. Hopen dat het een beetje meevalt.
quote:
Herkenbaar, dat had ik tot voor kort. Geen idee waarom dat nu wel goed gaat hier. Slaap je al met kussens tussen je benen en in je rug en gewoon overal?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook weer meer vermoeidheid, maar dat komt meer omdat ik voor de 7e nacht op rij wakker heb gelegen van ca. 00:30 - 04:30. Ben 's avonds gesloopt, val ook makkelijk in slaap (tegen 22u) en dan rond half 1 is het *pling* en kan ik geen houding meer vinden.
Nee, ik kan daar niet zo goed tegen. Ik slaap ook altijd met mn voeten buiten de dekens omdat ik het snel warm heb 's nachts. En allerlei kussens tegen mn lijf, daar word ik ibbelig van en doorgaans eindigen ze al rap naast het bed ipv erinquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat had ik tot voor kort. Geen idee waarom dat nu wel goed gaat hier. Slaap je al met kussens tussen je benen en in je rug en gewoon overal?
Ik ben een beetje overtuigd van de theorie dat een beeb pas komt als de omstandigheden goed/rustig zijn. Peuter die zich de hele nacht wakker hoest en als een kachelthe naast je in bed ligt valt daar denk ik niet onder. Ik zal mn best doen te stoppen met klagenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:14 schreef klumsy het volgende:
Wat verveend Pessie, beterschap! en wie weet zet het toch nog door en heb je het weekend je beeb
Dan kan ik je verder niet helpenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik kan daar niet zo goed tegen. Ik slaap ook altijd met mn voeten buiten de dekens omdat ik het snel warm heb 's nachts. En allerlei kussens tegen mn lijf, daar word ik ibbelig van en doorgaans eindigen ze al rap naast het bed ipv erin.
Hehe, snap ik hoor, ik vatte het niet lullig op. Kut slapen is gewoon niet fijn, zeker niet als je al pijn hebt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha en wanneer is hij uitgerekend?
En mn reactie was niet lullig bedoeld hoor, maar heb de kussens geprobeerd en het was geen succes.
Oh, dat dacht ik door de "quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, snap ik hoor, ik vatte het niet lullig op. Kut slapen is gewoon niet fijn, zeker niet als je al pijn hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |