abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123084796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:18 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik regelde dat ja zodat we wisten hoe en maar dit is weer via jp van de bent stichting.
En dan dan nog continu drammen jeugdzorg zus en zo
Nee daarmee 1 helemaal overstuur maken en gestrest en dan ook gewoon nog doorgaan er over das gezond
Jullie hebben tig instanties die jullie dus helpen. Kom op dan is het toch normaal dat er ongerustheid is? Anders had je al die andere hulp ook niet nodig he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123084812
Is accepteren en gewoon meewerken geen optie? Dan laat je volgens mij het beste zien hoe goed jullie het voor elkaar hebben.

Oei Danic dat was dan wel ernstige totaalruptuur. Ik had bij Amy een TR en mede daarom ben ik eerder ingeleid om gewicht van V te beperken. Dat hielp ook goed :) En ik kreeg uit voorzorg al een knip.
pi_123085003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Solagratia het volgende:
Is accepteren en gewoon meewerken geen optie? Dan laat je volgens mij het beste zien hoe goed jullie het voor elkaar hebben.

Oei Danic dat was dan wel ernstige totaalruptuur. Ik had bij Amy een TR en mede daarom ben ik eerder ingeleid om gewicht van V te beperken. Dat hielp ook goed :) En ik kreeg uit voorzorg al een knip.
Het hoeft niets met de grootte van het kindje te maken hebben. Als je vk zegt, nu niet persen, dan moet je dat echt niet doen. En de manier waarop een kindje ligt, of het klem komt ed.

Bij jen had ik de meeste schade, 3800 gram. Bij leyla 3 hechtingen, 3710 gram. En Bram een schaafwondje, 4285. Nu was ik al wat opgerekt bij nummer 3 :'(.
pi_123085029
Nou, het was niet heel lekker hersteld. De huid was daar nog steeds heel dun, dus de kans op herhaling was heel groot. Vandaar uit voorzorg de ks.
pi_123085077
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef danic het volgende:
Nou, het was niet heel lekker hersteld. De huid was daar nog steeds heel dun, dus de kans op herhaling was heel groot. Vandaar uit voorzorg de ks.
Van de scheur bij nummer 1 heb ik behoorlijk lang last gehad. Als het koud is voel ik het litteken nog trekken.
pi_123085319
Klopt Tico, Amy deed een schouderdystocie. Maar ze was een 8 ponder en de gyn wilde daarom gewicht van V beperken zodat er minder kans was op vastzittende schouders. Mja misschien was 8 pond er nu wel zo uitgefloept zonder schade, dat zullen we nooit weten. Maar ik ben nog steeds erg blij met de aanpak bij V.
pi_123085325
Venco als je er zelf voor openstaat is t n kleine moeite toch? Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Gecondoleerd iig.

Wolk het is dus heel erg zeldzaam! Ik word zelf altijd zenuwachtig als ziekenhuizen verschillend beleid hebben. Maar als ze je elke dag goed in de gaten houden snap ik dat je liever 37 weken hebt.

XM lekker gaan slapen :*

Asfalt; ik sluit me aan bij de rest. Meewerken en laten zien dat jullie er alles aan doen. Je hebt gewoon geen andere keus.
pi_123085486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef Solagratia het volgende:
Klopt Tico, Amy deed een schouderdystocie. Maar ze was een 8 ponder en de gyn wilde daarom gewicht van V beperken zodat er minder kans was op vastzittende schouders. Mja misschien was 8 pond er nu wel zo uitgefloept zonder schade, dat zullen we nooit weten. Maar ik ben nog steeds erg blij met de aanpak bij V.
Oh ik doel niet op dat je onterecht eerder bent ingeleid hoor. Helemaal niet!

Ik ben ook erg blij dat ze Bram hebben gehaald bij 38 weken.
pi_123085761
Dat weet ik hoor :P Ik denk dat niet iedereen ervoor kiest om eerder ingeleid te worden door gewicht en heel vaak is het niet nodig ook denk ik. Spek glijdt wel enzo. Maar voor mij was het de beste keuze, dat bedoelde ik :)
pi_123086402
Een zoon op komst.... Spannend!
pi_123086863
XM, dat overzicht :D Impressive!! En sterkte de komende dagen. Wel aan jezelf denken he en het aangeven als het niet gaat.

Asfalt, ik kan me voorstellen dat het jullie nu allemaal even koud op je dak valt als je had gehoopt/verwacht dat alles nu goed zou gaan. Laat het even bezinken, kalmeer wat, denk er nog eens over na en wat iedereen hier al zegt: meewerken lijkt de makkelijkste (en enige) optie.

En wb de koffie, dat was idd al bekend, maar ik kreeg steeds te horen dat 4 koppen koffie nog ok was. Onderzoek geeft aan dat iedere dag 2 koppen al een laag geboortegewicht kan veroorzaken, dus daar baal ik van. Probeer alles zo goed mogelijk te doen, maar ik word ook wel een beetje kriegel van al die beperkingen op beperkingen op beperkingen -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_123088214
Wat een bijzondere houding Asfalthooligan, dat zal zeker meewerken aan het beperken van de stress bij je vriendin.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 21:19:22 #113
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123091296
Xm, weer druk dus, succes komende dagen.

Asfalt, slaap er een nachtje over en probeer gewoon zo veel mogelijk mee te werken. Leuk is anders maar je krijgt echt niet zomar een indicatie.

Ha dementor, jij komt ook even felicitaties innen? :P Gefeliciteerd!

Sola, het was voor jouw gemoedsrust alleen al goed om ingeleid te worden, en het is uiteindelijk heel goed gegaan. Fijn toch?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:13:08 #114
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123094729
Spirit, die koffie kán een lager geboortegewicht veroorzaken, maar het hoeft natuurlijk niet, en je bent vast niet de enige die nog gewoon koffie drinkt... ik heb het zelf lang niet meer gelust, dus dat scheelde al, maar anders dronk ik ook 2 fikse espresso's (wat misschien ook vergelijkbaar is met 4 koppen filterkoffie, who knows). Als het goed is houdt je verloskundige de groei van je kindje in de gaten en heeft ze ook naar je eetgewoonten gevraagd toch?

Niet teveel zorgen maken, da's ook niet goed voor je! :*
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:18:23 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123095067
Asfalt, begrijpelijk dat jij en je vriendin ontzettend balen nu, maar ik sluit me aan bij de rest: stel je alsjeblieft meewerkend op, dat zal je het beste helpen.
pi_123097229
Ik ben gewoon in shock
9 maanden lang zeggen ze niks en maar complimentjes geven en zo ineens staan ze voor de deur we hebben iets belangrijks te vertellen.
Waar ik gewoon boos om ben en dat mij het meeste pijn doet is waarom ze haar helemaal overstuur en gestrest maken onder het mom van ja we moeten het nu vertellen wacht dan even tot ze bevallen is ipv 7 dagen voor de uitgerekende datum het had ook door hun actie anders kunnen aflopen.
En ja misch niet de goede reactie ,maar als je al 7 jaar vecht om je kind ben je gewoon zo blij met het nieuwe wondertje wat er komt die je wel elke dag om je heen hebt en meemaakt.
En zulke instanties proberen het gewoon stuk te maken.
Ik weet we hebben niet het ideale huis ,maar als er geen woning is waar moeten wij naar toe dan
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:53:22 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123097383
Probeer alsjeblieft in te zien dat die instanties niks kapot proberen te maken.

En dat je van de timing baalt snap ik heel goed!
pi_123104550
Jeetje mina asfalt. Die instanties willen exact hetzelfde als jullie: dat jullie kind in een veilige en stabiele omgeving opgroeit. Ze zijn niet in beeld vanwege zweetvoeten, dus doe niet zo misplaatst verontwaardigd en grijp gewoon alle hulp aan die zij bieden. Voor zover ik kan inschatten is die hulp echt wel nodig. Het welzijn van je kind gaat voor jouw ego.
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2013 @ 07:57:34 #119
43556 miss_dynastie
pi_123104715
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik ben gewoon in shock
9 maanden lang zeggen ze niks en maar complimentjes geven en zo ineens staan ze voor de deur we hebben iets belangrijks te vertellen.
Waar ik gewoon boos om ben en dat mij het meeste pijn doet is waarom ze haar helemaal overstuur en gestrest maken onder het mom van ja we moeten het nu vertellen wacht dan even tot ze bevallen is ipv 7 dagen voor de uitgerekende datum het had ook door hun actie anders kunnen aflopen.
Is dat zo, dat men zo positief was? Of zou het kunnen zijn dat je simpelweg niet open stond voor andere geluiden? En wellicht zijn er zeer recent dingen aan het licht gekomen die ze niet aanstaat. Meer in het algemeen: het kan niet altijd gaan zoals jij wil, die instanties doen niet op commando wat jij wil en zwijgen ook niet omdat jij het nodig vindt.

quote:
En ja misch niet de goede reactie ,maar als je al 7 jaar vecht om je kind ben je gewoon zo blij met het nieuwe wondertje wat er komt die je wel elke dag om je heen hebt en meemaakt.
En zulke instanties proberen het gewoon stuk te maken.
Ik weet we hebben niet het ideale huis ,maar als er geen woning is waar moeten wij naar toe dan
Eh nee. Die instanties heten echt niet de 'wij maken alles voor AH kapot show'. Niet alles draait om jou, leer daarmee leven. Men maakt zich zorgen over je kindje. Als dat niet terecht is, is men daar eerder dolblij dan teleurgesteld om. Ik hoop maar dat je dat opvliegerige en jankerige voor hier bewaart, zodat je irl kalm en rustig kan reageren. Indien niet, dan valt daar imho voor jou een gigantische slag te maken.

Oh enne, ik woon ook in een verre van ideaal huis, maar het is hier geen troep. En daarbij wil je zeker wel weer hulp van instanties, om met spoed mooier te kunnen zitten? Get your act together!
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:12:21 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_123104827
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 07:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop maar dat je dat opvliegerige en jankerige voor hier bewaart, zodat je irl kalm en rustig kan reageren. Indien niet, dan valt daar imho voor jou een gigantische slag te maken.

Het gaat wel om je kind he. Zodra het voelt alsof een ander, die niets met jouw kind te maken heeft, je kind wil afpakken of opmerkingen maakt in die richting, dan is het heel knap om kalm en rustig te blijven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:13:12 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_123104834
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 07:57 schreef miss_dynastie het volgende:

Eh nee. Die instanties heten echt niet de 'wij maken alles voor AH kapot show'.
Nee, klopt. Maar ze weten ook wel dingen zo te verdraaien dat er dingen kapot gemaakt gaan worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:17:03 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_123104879
AH: neem de hulp aan. Zoek een instantie waarbij jullie je prettig voelen :)
En ga ervan uit dat je er ook nog van kunt leren. Ik zit zelf in een situatie dat het niet vrijwillig is, maar geloof me, er zijn momenten waarop ik zo ontzettend blij ben met de hulp!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2013 @ 08:20:55 #123
43556 miss_dynastie
pi_123104925
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Het gaat wel om je kind he. Zodra het voelt alsof een ander, die niets met jouw kind te maken heeft, je kind wil afpakken of opmerkingen maakt in die richting, dan is het heel knap om kalm en rustig te blijven.
Ja, en als het over je uitkering gaat ook, zie desbetreffende topic. De wereld draait er echt niet om om zijn gezin kapot te helpen. Toen niet, nu ook niet. En dreigen is daarbij nooit goed, zeker niet als men zich al zorgen maakt (en zoals hierboven terecht werd opgemerkt, niet over zweetvoeten).
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:48:31 #124
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123105307
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. En ik spreek helaas uit eigen ervaring. Gelukkig is het nu helemaal uitgeklaard, maar het kan je behoorlijk veel stress en kopzorgen bezorgen.
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:13 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, klopt. Maar ze weten ook wel dingen zo te verdraaien dat er dingen kapot gemaakt gaan worden.
Als Bjz zou doen wat ze moeten doen, zou dat al veel verschil maken. Je hoort ze vaak genoeg negatief in het nieuws voorbijkomen.

Vanavond eerste keer naar de hijg- en pufcursus. Ik ben benieuwd. Hopen dat het een beetje meevalt.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123105312
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 07:29 schreef L-E het volgende:
Ze zijn niet in beeld vanwege zweetvoeten, dus doe niet zo misplaatst verontwaardigd
Thee tegen m'n beeldscherm _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')