abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2013 @ 18:01:02 #76
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_123081417
ik ook niet. *verdubbel hoop*

(of ik heb 't verdrongen, dat kan ook. >:) )
in de haak.
pi_123082233
quote:
Is dat niet al lang bekend? In ieder geval dat caffeïne niet goed is.

Qua bevalling: mijne was lang (ruim 48u) en soms erg pijnlijk (wee van 25min, yay), maar ik zou t zo overdoen :Y Je weet waar je t voor doet, je weet dat er een einde aan zit, en het blijft sowieso een bijzonder iets O+
pi_123082820
Even geen zin om nog terug te lezen onze bevalling /zwangerschap is vanmiddag volledig vern##kt
Komt er op neer dat we geen eerlijke kans krijgen en of vrijwilig bij jeugdzorg moeten melden of de begeleiding van me vriendin doen het.
Die arme meid is nu compleet overstuur en in de stress
Dit terwijl er niks aan de hand is alleen maar door haar verleden ,waar ze zo goed aan gewerkt heeft
pi_123082956
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Even geen zin om nog terug te lezen onze bevalling /zwangerschap is vanmiddag volledig vern##kt
Komt er op neer dat we geen eerlijke kans krijgen en of vrijwilig bij jeugdzorg moeten melden of de begeleiding van me vriendin doen het.
Waarom krijgt ze begeleiding/waarom willen ze dan dat jullie je bij jeugdzorg melden? Is er iets voorgevallen dat ze daar nu ineens mee komen? Is toch raar als t zomaar uit de lucht komt vallen!
pi_123082961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Wat melden?
pi_123082988
Dat we ons bij jeugdzorg moeten melden voor hulp omdat ze zich onterecht zorgen maakt
pi_123083054
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat we ons bij jeugdzorg moeten melden voor hulp omdat ze zich onterecht zorgen maakt
Wie maakt zich onterecht zorgen. je vriendin of de casemanager?

/waar rook is is vuur trouwens, en dat bedoel ik niet rot. Maar ik maak me ook weleens zorgen, maar bij mij staat er niet gelijk iemand van jeugdzorg op de stoep.
Dus er zal wel iets 'onder liggen' .
pi_123083077
Ze zijn bang dat ze er niet goed genoeg voor zorgt terwijl der moeder der voor der is en stevig ouderschap enz.
En zij het helemaal ziet zitten .
Die begeleiding was er voor vanwege de hechtingsstoornis + een foute vriend
pi_123083123
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze zijn bang dat ze er niet goed genoeg voor zorgt terwijl der moeder der voor der is en stevig ouderschap enz.
En zij het helemaal ziet zitten .
Die begeleiding was er voor vanwege de hechtingsstoornis + een foute vriend
Goed.
Jeugdzorg betekent niet direct dat je kind weg wordt gehaald he.
Ze kunnen je helpen, en ze kijken mee hoe het gaat. En of je vriendin geen hechtstoornis mbt tot jullie kind vertoont, dat soort dingen.
Lijkt me juist fijn dat ze meekijken. Zeker als er sprake is van een verleden.
pi_123083202
Ze vielen er ook over dat het af en toe een troep was hier ja logisch he het hele huis moest verandert worden en in me 1tje gaat het moeizaam.
Heb al gezegd dat wij ons niet melden en als ze al dreigen met de baby weg te halen sta ik niet voor mezelf in
pi_123083223
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef asfalthooligan het volgende:
dat zal ongetwijfeld met haar verleden te maken hebben. Jeugdzorg doet dat echt niet voor de lol.
Laat zien dat je het goed doer en je hoeft je totaal geen zorgen te maken.
het zal was. vrijwillige hulpverlening worden. Eventueel met ondersteuning. Mochten ze zich nou echt zorgen maken moet er eerst een verzoek tot onderzoek nij de raad voor de kinderbescherming gedaan worden, dan komt er eventueel een zitting bij de kidnerrechter en dan zou er een ondertoezichtstelling uitgesproken kunnen worden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123083273
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze vielen er ook over dat het af en toe een troep was hier ja logisch he het hele huis moest verandert worden en in me 1tje gaat het moeizaam.
Heb al gezegd dat wij ons niet melden en als ze al dreigen met de baby weg te halen sta ik niet voor mezelf in
Kijk asfalt, met deze instelling kom je er zeker wel ^O^ :') Kom op zeg, ik zou maar meewerken als ik jou was anders ben je je kind wel kwijt.
pi_123083274
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef asfalthooligan het volgende:
als je je zo al opstelt maak je het jezelf alleen maar lastiger...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123083373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef Oognip het volgende:

[..]

Kijk asfalt, met deze instelling kom je er zeker wel ^O^ :') Kom op zeg, ik zou maar meewerken als ik jou was anders ben je je kind wel kwijt.
ook niet persee... Maar dan wordt het een heel lastig hulpverleningsproces
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_123083550
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

ook niet persee... Maar dan wordt het een heel lastig hulpverleningsproces
Als ie niet voor zichzelf in staat dan heeft ie wel een groot probleem.
pi_123083705
Ik ben gewoon woest en overstuur van alles .
Leef er maanden naar toe en wil er goed voor zijn en 100 % er voor klaarstaan.
Ik ben al een zoon half kwijt door me ex en wil niet deze ook verliezen alleen maar door zo,n instelling die je geen eerlijke kans geeft
pi_123083707
Asfalt, ik moet door jouw verhaal aan djmo denken. Die ging ook zo uit haar stekker omdat ze ineens weer contact moest opnemen met jeugdzorg nav de situatie rondom haar eerste (en wellicht tweede maar dat weet ik niet zeker).
Punt is, dat je vriendin een hulpverleningsverleden heeft en daardoor staan de organisaties als jeugdzorg eerder paraat. In jullie situatie zou ik ik gewoon meewerken. Daarmee laat je zien dat je jullie leven op de rit hebben, dat er hulp is (stevig ouderschap, familie) en niet te beroerd zijn om mee te werken.
Tuurlijk is dit niet leuk om te horen, maar tegenwerken maakt de situatie alleen maar erger.
Probeer je vriendin wat te kalmeren want stress is ook niet goed voor de kleine en probeer haar uit te leggen dat bjz niet komt om de kleine uithuis te plaatsen,maar om jullie situatie te beoordelen en advies/hulp te geven waar nodig.
pi_123083805
Asfalt, ik denk dat je er juist goed aan doet om mensen mee te laten kijken.
Zij kunnen je vriendin helpen en tips geven mbt jullie kind.
Een baby is niet altijd een roze wolk, met nachtvoedingen, veel huilen misschien, krampjes en nog meer minder prettige bijkomstigheden waarover ik nu niet zal uitweiden.
Nachtenlang niet slapen omdat je kind niet slaapt gaat je zeker niet in de koude kleren zitten.
En dan kan haar moeder er wel voor dr zijn. Maar als puntje bij paaltje komt zijn jullie de ouders, en niet haar moeder.
Als je vriendin niet heel stabiel is (wat ze volgens mij niet is, als ik jou posts lees), dan is het écht heel fijn als je profs hebt waar je op kunt terugvallen.
En het maakt je geen minder goede ouder hoor!!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 19:04:34 #94
378192 -mandy-
I am who I am
pi_123083955
BJZ, zwijg me ervan :r

Meewerken met BJZ is inderdaad het beste. Ik ben het helemaal met Danic eens.
Des te meer dat jij/jullie laten zien dat jullie goed je best doen, des te sneller weet jeugdzorg dat jullie het zonder hun ook prima redden.

Erg rot voor je Asfalt, maar probeer naar bjz vooral rustig te blijven.

http://www.nu.nl/gezondhe(...)oogde-bloeddruk.html Dat beloofd, manlief zegt regelmatig tegen me dat ik snurk 's nachts ...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_123083959
Ze is de laatste maanden heel erg gegroeid .
Stabiel en niet meer zo als 2 jaar terug.
Gewoon een normale vrouw die weet wat ze wil nu.
Ik ben gewoon wat klaar met alles
eerst 7 jaar ellende met me ex en elke stap die ik deed werd gevolgd .
Dan verhuis je om alles opnieuw op te bouwen en bij te komen.
Dan verhuis nogmaals je en heb je een zeer tegenwerkende gemeente die continu bezig is met dreigen /stalken en tegen te werken en heb je alles weer op de rit ,word je weer continu gecontrolleerd en gecheckt .Ik wil gewoon rust in ons gezin hebben ,straks heeft ze tijdens de kraamtijd niet eens tijd om bij te komen omdat hun telkens voor de deur staan
pi_123084332
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze is de laatste maanden heel erg gegroeid .
Stabiel en niet meer zo als 2 jaar terug.
Gewoon een normale vrouw die weet wat ze wil nu.
Ik ben gewoon wat klaar met alles
eerst 7 jaar ellende met me ex en elke stap die ik deed werd gevolgd .
Dan verhuis je om alles opnieuw op te bouwen en bij te komen.
Dan verhuis nogmaals je en heb je een zeer tegenwerkende gemeente die continu bezig is met dreigen /stalken en tegen te werken en heb je alles weer op de rit ,word je weer continu gecontrolleerd en gecheckt .Ik wil gewoon rust in ons gezin hebben ,straks heeft ze tijdens de kraamtijd niet eens tijd om bij te komen omdat hun telkens voor de deur staan
Volgens mij is de ongerustheid gewoon terecht. Al je verhalen hier over je vriendin, jezelf en jullie situatie. Jij regelde zelf stevig ouderschap.... Die zien natuurlijk ook dat het niet helemaal van een leie dakje gaat he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123084407
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Volgens mij is de ongerustheid gewoon terecht. Al je verhalen hier over je vriendin, jezelf en jullie situatie. Jij regelde zelf stevig ouderschap.... Die zien natuurlijk ook dat het niet helemaal van een leie dakje gaat he?
Helemaal mee eens. Afgaande op wat ik hier allemaal lees lijkt het me heel verstandig dat er toezicht wordt gehouden.
pi_123084573
Ik regelde dat ja zodat we wisten hoe en maar dit is weer via jp van de bent stichting.
En dan dan nog continu drammen jeugdzorg zus en zo
Nee daarmee 1 helemaal overstuur maken en gestrest en dan ook gewoon nog doorgaan er over das gezond
pi_123084610
Ik begrijp je frustratie, maar helaas is het niet anders. Dit soort zaken zullen terug blijven komen, hoeveel rust je inmiddels ook gecreëerd hebt. Meewerken is dus het sleutelwoord om zsm de rust terug te krijgen.
Daarbij denk ik niet dat het je vriendin helpt als jij zo over de rooie gaat als zij dat ook doet. Iemand moet bij jullie de rust bewaren en haar opvangen indien nodig.
Daarmee bedoel ik uiteraard niet dat jij geen emoties mag tonen hè, maar wel dat je misschien goed moet kijken wanneer je deze uit. Niet altijd even makkelijk, dat begrijp ik.

Wat anders: een vriendin van mij beviel bij de eerste ook van een kindje in supermanhouding. Leverde haar een totaalruptuur op. Daardoor werd de tweede automatisch een ks.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 19:22:16 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123084789
Druk druk druk ;(.

Poging tot bijlezen, sorry als ik iemand vergeten ben :@

Babbel: beterschap! Jij krijgt echt een kind dat nooit ziek wordt als je zo doorgaat :D (maar ik hoop dat je je gewoon snel weer jofel voelt ;) )

Fieder: Fijn dat het kindje iig vast ligt! En jammer van de last-minute striae, maar geen drama's gelukkig.

Pessie: mooi gewicht! Hoop dat het snel gaat starten, zeker omdat je het zo beu bent.

Spirit: -O- Wat een kinderachtige toestand zeg... En zo bijzonder is het toch ook niet? :@ Wij hadden geregistreerd partnerschap toen we een huis hadden gekocht. Echt geen fuzz waard imho. En Lot ook al zo'n leuke aanvaring :{.

Hier helaas een schoonmoeder die echt amper interesse toont in de zwangerschap. Erg teleurstellend, vooral voor mn vriend ook. Als ze niet naar onze verjaardag komt, is ze hier ook al zo'n 2 - 2,5 jaar niet geweest. Niet leuk.

Een jochie voor Juud! *O*

Zillah morgen al ingeleid :o! Versie baby in aantocht *O*

Gulara, rustig aan hoor! Goed drinken en denk om jezelf.

LB: een high-tea! Lekker, waar ga je?

Bellelena: 50 dagen, dat is al haske snel!! Hoop voor je planning dat je je UD haalt :P ;)
Zelf vanaf vandaag nog 100 dagen te gaan, als ik het goed berekend heb tenminste :').

L-E: sterkte :* Vervelend (en herkenbaar) die pijn..

Wolk: wat een pech zeg -O-. Zou ook voor optie 2 gaan geloof ik.

En die bevallingsverhalen.. Jullie geven de burgers wel moed ladies ;( :'). Nu de verhalen over een klein slaakje en kaarslicht en zulks graag :P

En dat cafeïneverhaal klonk mij ook bekend in de oren. Overigens ga ik dan een reus baren, want heb geen slok koffie meer gehad sinds ik zwanger ben. Ik lust het echt niet meer.

Asfalt, wat de rest al zegt: gewoon meewerken. Als je agressief gaat worden, ben je veeeeeeel verder van huis.
En ook ik voel uit je posts wel dat het toezicht er niet voor niets is..

Zo, volgens mij ben ik redelijk bij nu :D

Hier echt megadruk. Vandaag weer een presentatie gegeven, twee uur op mn benen staan en nu wil m'n bekken niet echt meer. En donderdag en vrijdag mag ik weer, respectievelijk ergens bij Gemert en vrijdag in Roermond.
Is het al weekend? ;(

Vandaag zou onze kast komen, maar ze waren van Lundia even vergeten de optie voor montage om te zetten in een bevestiging. Dus vriendlief had voor niets vrijgenomen en mag nu donderdag wéér thuis zitten. Echt NIET tof -O-. Dus we zitten hier echt in een enorme zooi nu :'). Naja.. hopelijk komt 't donderdag helemaal goed.

Vanaaf maar vroeg naar bed...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')