Druk druk druk

.
Poging tot bijlezen, sorry als ik iemand vergeten ben

Babbel: beterschap! Jij krijgt echt een kind dat nooit ziek wordt als je zo doorgaat

(maar ik hoop dat je je gewoon snel weer jofel voelt

)
Fieder: Fijn dat het kindje iig vast ligt! En jammer van de last-minute striae, maar geen drama's gelukkig.
Pessie: mooi gewicht! Hoop dat het snel gaat starten, zeker omdat je het zo beu bent.
Spirit:

Wat een kinderachtige toestand zeg... En zo bijzonder is het toch ook niet?

Wij hadden geregistreerd partnerschap toen we een huis hadden gekocht. Echt geen fuzz waard imho. En Lot ook al zo'n leuke aanvaring

.
Hier helaas een schoonmoeder die echt amper interesse toont in de zwangerschap. Erg teleurstellend, vooral voor mn vriend ook. Als ze niet naar onze verjaardag komt, is ze hier ook al zo'n 2 - 2,5 jaar niet geweest. Niet leuk.
Een jochie voor Juud!

Zillah morgen al ingeleid

! Versie baby in aantocht

Gulara, rustig aan hoor! Goed drinken en denk om jezelf.
LB: een high-tea! Lekker, waar ga je?
Bellelena: 50 dagen, dat is al haske snel!! Hoop voor je planning dat je je UD haalt

Zelf vanaf vandaag nog 100 dagen te gaan, als ik het goed berekend heb tenminste

.
L-E: sterkte

Vervelend (en herkenbaar) die pijn..
Wolk: wat een pech zeg

. Zou ook voor optie 2 gaan geloof ik.
En die bevallingsverhalen.. Jullie geven de burgers wel moed ladies

. Nu de verhalen over een klein slaakje en kaarslicht en zulks graag

En dat cafeïneverhaal klonk mij ook bekend in de oren. Overigens ga ik dan een reus baren, want heb geen slok koffie meer gehad sinds ik zwanger ben. Ik lust het echt niet meer.
Asfalt, wat de rest al zegt: gewoon meewerken. Als je agressief gaat worden, ben je veeeeeeel verder van huis.
En ook ik voel uit je posts wel dat het toezicht er niet voor niets is..
Zo, volgens mij ben ik redelijk bij nu

Hier echt megadruk. Vandaag weer een presentatie gegeven, twee uur op mn benen staan en nu wil m'n bekken niet echt meer. En donderdag en vrijdag mag ik weer, respectievelijk ergens bij Gemert en vrijdag in Roermond.
Is het al weekend?

Vandaag zou onze kast komen, maar ze waren van Lundia even vergeten de optie voor montage om te zetten in een bevestiging. Dus vriendlief had voor niets vrijgenomen en mag nu donderdag wéér thuis zitten. Echt NIET tof

. Dus we zitten hier echt in een enorme zooi nu

. Naja.. hopelijk komt 't donderdag helemaal goed.
Vanaaf maar vroeg naar bed...
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!