Hangt ervan af hoe snel we gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, op hoeveel baby's rekenen we in dit topic??
Dat klopt, die hebben idd in de lijst gestaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof wel dat knetterkrankjorum in de lijst heeft gestaanmaar als ze hier nooit posten wordt dat er op den duur ook weer uitgehaald.
Ow high tea is ook leuk!! Wij wilden gaan lunchen met de familie, maar misschien is dit wel feestelijkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist een high tea gereserveerd voor vrijdag, als wij ons geregistreerd partnerschap hebben afgesloten. Heb er nu al zin in![]()
Die heb ik er een paar topics geleden al uit gehaald. Ze posten hier nooit, dus dan is in zo'n lijstje staan ook niet nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Knetterkrankjorum en JJH krijgen ook samen een (FOK!) kindje in april
Tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef Juud79 het volgende:
LB, zou je achter mijn naam willen zetten dat we een jongetje krijgen?![]()
En tof een high-tea, heerlijk!!!
Ik krijg gewoon een jongensbaby....vind het nog steeds een beetje gek, ben zo gewend aan meiden dingen. Nu op zoek naar jongens boxkleed, geboortekaartje, naam, kleertjes, knuffels....enz.
Ow, en verder was de echo ook prima, alles was mooi op schema voor de termijn en zag er goed uit.
Hij zat eerst een tijd op zijn billen te slapen, dus konden we het niet zien, toen na even duwen en drukken werd ie wakker en ging ie heel iets verschuiven, dus toen konden we het toch nog zien.
Wel drie keer even gekeken om het echtecht zeker te weten...![]()
Nu mogen we over 4 weken weer even kijken, dan de 20 weken echo.
Klaar er maar op los hoor. Ik vind het altijd heerlijk op hier te klagenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:26 schreef L-E het volgende:
Whaa belle, ik krijg plaatsvervangend tijdnood als ik jou zo lees50 dagen is morgen al, eens met Spirit! Sowieso vliegt de tijd ineens, ik weet niet hoe dat kan.
Ik heb net een boodschap gedaan met Kleuter, naar het pleintje gefietst, 1 winkel in, en weer terug. En nu kan ik niet meer lopen van de pijn. Ik probeer hier zo min mogelijk te klagen, maar godver, wat heb ik de laatste tijd een hekel aan mijn lichaam
Zijn ze vast blij meequote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klaar er maar op los hoor. Ik vind het altijd heerlijk op hier te klagenDan val ik mijn vrienden/familie/vriend er niet steeds mee lastig
Oh men, jij had toch een streeploze buik? Gemeen is dat!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:32 schreef Fieder het volgende:
Belle veel klusjes nog, maar dat komt wel goed. Moest wel lachen om die piano![]()
LE![]()
Mijn buik heeft vannacht besloten te scheuren
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
Fieder, scheuren als in striae mag ik hopen?!
Ik maakte een boel geluid tijdens de bevalling. Piepen was er geen onderdeel van.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
Wacht maar tot jouw kind een megahoofd blijkt te hebben, dan piep je wel anders
Gewoon vanaf 37 weken standaard elke dag een ruggeprik gaan halen in het ziekenhuis, dan voel je de eerste wee niet eens!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ze bestaan echt!!
Ik begin er steeds meer aan te denken om gewoon in een vroeg stadium een ruggeprik aan te vragen
Waarom zou je daar niet in meegaan? Uit respect voor zijn geloof doe ik zoiets gewoon. Het is niet dat het veel van mij vraagt verder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef L-E het volgende:
Venco, dat is mij vaker verteld. Met name buitenlandse collega's die me dan werk uit handen gingen nemen als er net iemand was overleden bijvoorbeeld, omdat ik in mijn 'toestand' daar verre van moest blijven. Maar dat ging niet verder dan dat, dat met de symbolen en alles heb ik niet gehoord. Geloof niet dat ik daarin mee zou gaan.
Ik zou me er zelf heel onprettig bij voelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet in meegaan? Uit respect voor zijn geloof doe ik zoiets gewoon. Het is niet dat het veel van mij vraagt verder.
Loopt alleen zo lastig. Ik denk dat ik me dan gewoon alvast preventief laat opnemen en de laatste 3 weken slapend doorbreng. Dan ben ik er helemaal uitgerust en klaar voor als die kleine er dan isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon vanaf 37 weken standaard elke dag een ruggeprik gaan halen in het ziekenhuis, dan voel je de eerste wee niet eens!
Idem dito bij mijn eerste bevalling en wat was ik trots op mezelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb niet geschreeuwd, gevloekt of iets van dat.
Gewoon zuchten, wiebelen.....positief denken en soms om een slokje water vragen of een dextro.
Dat had ik helemaal niet. Ik stond binnen 2 uur gewoon zelf te douchen. En de volgende dag ging ik zelf m'n kinderen ophalen van school en het kdv.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef pessie het volgende:
Na de bevalling voelde ik me uberhaupt alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden. Heb 4 dagen in bed gelegen en het was toch niet bepaald een zware bevalling ofzo.
Ja spray. Maar die werkte niet geweldig. Laatste keer wel overigens. Dus die eerste had misschien het verkeerde busje te pakken. Deo of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
Kreeg je geen verdoving dan Estrys??
Jawel alleen dan moest ik twee prikken voor 3 hechtingen geloof ik. Dus in overleg met mij werd het spray.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik kreeg gewoon verdovingsprikken voor hechtingen, die prikken zorgden ervoor dat ik niets ervan gevoeld heb. Of kan dat thuis niet ofzo?
Voor thuis hebben ze een spray voor het verdoven voordat ze gaan prikken. Helaas was de spray opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik kreeg gewoon verdovingsprikken voor hechtingen, die prikken zorgden ervoor dat ik niets ervan gevoeld heb. Of kan dat thuis niet ofzo?
En ik heb dan weer nauwelijks iets meegekregen van die verdoving en helemaal niets van de knip. (er is hoopquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:24 schreef Kyara het volgende:
Ik vond die verdoving echt heel erg pijnlijk (niet om te hechten maar om de knip te zetten). En die knip deed ook verrekte zeer. Hechten ging dan gelukkig onder narcose ivm placenta verwijdering.
Is dat niet al lang bekend? In ieder geval dat caffeïne niet goed is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:13 schreef Spirit82 het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)t-kleinere-baby.html
Waarom krijgt ze begeleiding/waarom willen ze dan dat jullie je bij jeugdzorg melden? Is er iets voorgevallen dat ze daar nu ineens mee komen? Is toch raar als t zomaar uit de lucht komt vallen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Even geen zin om nog terug te lezen onze bevalling /zwangerschap is vanmiddag volledig vern##kt
Komt er op neer dat we geen eerlijke kans krijgen en of vrijwilig bij jeugdzorg moeten melden of de begeleiding van me vriendin doen het.
Die arme meid is nu compleet overstuur en in de stress
Wat melden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Even geen zin om nog terug te lezen onze bevalling /zwangerschap is vanmiddag volledig vern##kt
Komt er op neer dat we geen eerlijke kans krijgen en of vrijwilig bij jeugdzorg moeten melden of de begeleiding van me vriendin doen het.
Die arme meid is nu compleet overstuur en in de stress
Wie maakt zich onterecht zorgen. je vriendin of de casemanager?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat we ons bij jeugdzorg moeten melden voor hulp omdat ze zich onterecht zorgen maakt
Goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze zijn bang dat ze er niet goed genoeg voor zorgt terwijl der moeder der voor der is en stevig ouderschap enz.
En zij het helemaal ziet zitten .
Die begeleiding was er voor vanwege de hechtingsstoornis + een foute vriend
dat zal ongetwijfeld met haar verleden te maken hebben. Jeugdzorg doet dat echt niet voor de lol.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat we ons bij jeugdzorg moeten melden voor hulp omdat ze zich onterecht zorgen maakt
Kijk asfalt, met deze instelling kom je er zeker welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze vielen er ook over dat het af en toe een troep was hier ja logisch he het hele huis moest verandert worden en in me 1tje gaat het moeizaam.
Heb al gezegd dat wij ons niet melden en als ze al dreigen met de baby weg te halen sta ik niet voor mezelf in
als je je zo al opstelt maak je het jezelf alleen maar lastiger...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze vielen er ook over dat het af en toe een troep was hier ja logisch he het hele huis moest verandert worden en in me 1tje gaat het moeizaam.
Heb al gezegd dat wij ons niet melden en als ze al dreigen met de baby weg te halen sta ik niet voor mezelf in
ook niet persee... Maar dan wordt het een heel lastig hulpverleningsprocesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kijk asfalt, met deze instelling kom je er zeker wel![]()
Kom op zeg, ik zou maar meewerken als ik jou was anders ben je je kind wel kwijt.
Als ie niet voor zichzelf in staat dan heeft ie wel een groot probleem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
ook niet persee... Maar dan wordt het een heel lastig hulpverleningsproces
Volgens mij is de ongerustheid gewoon terecht. Al je verhalen hier over je vriendin, jezelf en jullie situatie. Jij regelde zelf stevig ouderschap.... Die zien natuurlijk ook dat het niet helemaal van een leie dakje gaat he?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze is de laatste maanden heel erg gegroeid .
Stabiel en niet meer zo als 2 jaar terug.
Gewoon een normale vrouw die weet wat ze wil nu.
Ik ben gewoon wat klaar met alles
eerst 7 jaar ellende met me ex en elke stap die ik deed werd gevolgd .
Dan verhuis je om alles opnieuw op te bouwen en bij te komen.
Dan verhuis nogmaals je en heb je een zeer tegenwerkende gemeente die continu bezig is met dreigen /stalken en tegen te werken en heb je alles weer op de rit ,word je weer continu gecontrolleerd en gecheckt .Ik wil gewoon rust in ons gezin hebben ,straks heeft ze tijdens de kraamtijd niet eens tijd om bij te komen omdat hun telkens voor de deur staan
Helemaal mee eens. Afgaande op wat ik hier allemaal lees lijkt het me heel verstandig dat er toezicht wordt gehouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij is de ongerustheid gewoon terecht. Al je verhalen hier over je vriendin, jezelf en jullie situatie. Jij regelde zelf stevig ouderschap.... Die zien natuurlijk ook dat het niet helemaal van een leie dakje gaat he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |