Idem dito bij mijn eerste bevalling en wat was ik trots op mezelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb niet geschreeuwd, gevloekt of iets van dat.
Gewoon zuchten, wiebelen.....positief denken en soms om een slokje water vragen of een dextro.
Dat had ik helemaal niet. Ik stond binnen 2 uur gewoon zelf te douchen. En de volgende dag ging ik zelf m'n kinderen ophalen van school en het kdv.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef pessie het volgende:
Na de bevalling voelde ik me uberhaupt alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden. Heb 4 dagen in bed gelegen en het was toch niet bepaald een zware bevalling ofzo.
Ja spray. Maar die werkte niet geweldig. Laatste keer wel overigens. Dus die eerste had misschien het verkeerde busje te pakken. Deo of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:07 schreef Spirit82 het volgende:
Kreeg je geen verdoving dan Estrys??
Jawel alleen dan moest ik twee prikken voor 3 hechtingen geloof ik. Dus in overleg met mij werd het spray.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik kreeg gewoon verdovingsprikken voor hechtingen, die prikken zorgden ervoor dat ik niets ervan gevoeld heb. Of kan dat thuis niet ofzo?
Voor thuis hebben ze een spray voor het verdoven voordat ze gaan prikken. Helaas was de spray opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef Solagratia het volgende:
Ik kreeg gewoon verdovingsprikken voor hechtingen, die prikken zorgden ervoor dat ik niets ervan gevoeld heb. Of kan dat thuis niet ofzo?
En ik heb dan weer nauwelijks iets meegekregen van die verdoving en helemaal niets van de knip. (er is hoopquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:24 schreef Kyara het volgende:
Ik vond die verdoving echt heel erg pijnlijk (niet om te hechten maar om de knip te zetten). En die knip deed ook verrekte zeer. Hechten ging dan gelukkig onder narcose ivm placenta verwijdering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |