Hangt ervan af hoe snel we gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, op hoeveel baby's rekenen we in dit topic??
Dat klopt, die hebben idd in de lijst gestaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik geloof wel dat knetterkrankjorum in de lijst heeft gestaanmaar als ze hier nooit posten wordt dat er op den duur ook weer uitgehaald.
Ow high tea is ook leuk!! Wij wilden gaan lunchen met de familie, maar misschien is dit wel feestelijkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist een high tea gereserveerd voor vrijdag, als wij ons geregistreerd partnerschap hebben afgesloten. Heb er nu al zin in![]()
Die heb ik er een paar topics geleden al uit gehaald. Ze posten hier nooit, dus dan is in zo'n lijstje staan ook niet nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Knetterkrankjorum en JJH krijgen ook samen een (FOK!) kindje in april
Tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef Juud79 het volgende:
LB, zou je achter mijn naam willen zetten dat we een jongetje krijgen?![]()
En tof een high-tea, heerlijk!!!
Ik krijg gewoon een jongensbaby....vind het nog steeds een beetje gek, ben zo gewend aan meiden dingen. Nu op zoek naar jongens boxkleed, geboortekaartje, naam, kleertjes, knuffels....enz.
Ow, en verder was de echo ook prima, alles was mooi op schema voor de termijn en zag er goed uit.
Hij zat eerst een tijd op zijn billen te slapen, dus konden we het niet zien, toen na even duwen en drukken werd ie wakker en ging ie heel iets verschuiven, dus toen konden we het toch nog zien.
Wel drie keer even gekeken om het echtecht zeker te weten...![]()
Nu mogen we over 4 weken weer even kijken, dan de 20 weken echo.
Klaar er maar op los hoor. Ik vind het altijd heerlijk op hier te klagenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:26 schreef L-E het volgende:
Whaa belle, ik krijg plaatsvervangend tijdnood als ik jou zo lees50 dagen is morgen al, eens met Spirit! Sowieso vliegt de tijd ineens, ik weet niet hoe dat kan.
Ik heb net een boodschap gedaan met Kleuter, naar het pleintje gefietst, 1 winkel in, en weer terug. En nu kan ik niet meer lopen van de pijn. Ik probeer hier zo min mogelijk te klagen, maar godver, wat heb ik de laatste tijd een hekel aan mijn lichaam
Zijn ze vast blij meequote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klaar er maar op los hoor. Ik vind het altijd heerlijk op hier te klagenDan val ik mijn vrienden/familie/vriend er niet steeds mee lastig
Oh men, jij had toch een streeploze buik? Gemeen is dat!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:32 schreef Fieder het volgende:
Belle veel klusjes nog, maar dat komt wel goed. Moest wel lachen om die piano![]()
LE![]()
Mijn buik heeft vannacht besloten te scheuren
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
Fieder, scheuren als in striae mag ik hopen?!
Ik maakte een boel geluid tijdens de bevalling. Piepen was er geen onderdeel van.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:47 schreef Spirit82 het volgende:
Wacht maar tot jouw kind een megahoofd blijkt te hebben, dan piep je wel anders
Gewoon vanaf 37 weken standaard elke dag een ruggeprik gaan halen in het ziekenhuis, dan voel je de eerste wee niet eens!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ze bestaan echt!!
Ik begin er steeds meer aan te denken om gewoon in een vroeg stadium een ruggeprik aan te vragen
Waarom zou je daar niet in meegaan? Uit respect voor zijn geloof doe ik zoiets gewoon. Het is niet dat het veel van mij vraagt verder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef L-E het volgende:
Venco, dat is mij vaker verteld. Met name buitenlandse collega's die me dan werk uit handen gingen nemen als er net iemand was overleden bijvoorbeeld, omdat ik in mijn 'toestand' daar verre van moest blijven. Maar dat ging niet verder dan dat, dat met de symbolen en alles heb ik niet gehoord. Geloof niet dat ik daarin mee zou gaan.
Ik zou me er zelf heel onprettig bij voelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet in meegaan? Uit respect voor zijn geloof doe ik zoiets gewoon. Het is niet dat het veel van mij vraagt verder.
Loopt alleen zo lastig. Ik denk dat ik me dan gewoon alvast preventief laat opnemen en de laatste 3 weken slapend doorbreng. Dan ben ik er helemaal uitgerust en klaar voor als die kleine er dan isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon vanaf 37 weken standaard elke dag een ruggeprik gaan halen in het ziekenhuis, dan voel je de eerste wee niet eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |