"De bus is al weg hoorquote:
"Op de stoep wandelen meisje" van een tegenmoetkomende fietser.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:46 schreef Twinky het volgende:
weten zij veel dat jij die bus gewoon gaat inhalen
Haha BAM! Pak em!quote:
In de goot belanden (meneer/mevrouwquote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
"Op de stoep wandelen meisje" van een tegenmoetkomende fietser.
En dat doe ik ook wel als het druk is, maar het is zondagmiddag en helemaal niet druk. En daarnaast wandelde ik niet
Bij mezelf denk ik bij zoiets altijd "bek houwe of ik sla je op je bakkes!" maar ik ben veel te lief om dat hardop te zeggen hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In de goot belanden (meneer/mevrouw)
Laatst zei m'n achterbuurmeisje ook tegen mij "moet je wel gaan rennen".quote:Op zondag 17 februari 2013 15:56 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Bij mezelf denk ik bij zoiets altijd "bek houwe of ik sla je op je bakkes!" maar ik ben veel te lief om dat hardop te zeggen haha
Is ze mee gegaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Laatst zei m'n achterbuurmeisje ook tegen mij "moet je wel gaan rennen".
Ik zei tegen haar "loop mee dan, tegen de tijd dat ik warm ben dan lig jij op de grond naar lucht te happen"
Nee. Die haalt nog geen 100 meter maar haar overgewicht. Ze is 10 ofzo. Ze wou gewoon even een cynische opmerking maken, die krijgt ze dan ook gewoon weer terug van me.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:11 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Is ze mee gegaan?
Mijn buren moeten ook denken... Die zien mij ook alleen wandelen, maarja eerst even warmlopen en daarna uitlopen
Hahahaha zulke types zijn het ergst!! En dan is ze ook nog maar 10. Dat wordt nog wat als ze 20 of 30 is.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Die haalt nog geen 100 meter maar haar overgewicht. Ze is 10 ofzo. Ze wou gewoon even een cynische opmerking maken, die krijgt ze dan ook gewoon weer terug van me.
Hadden wij dinsdag met de loopgroep, toen riep de trainer ook: loop maar mee hoor! Het grootste deel van de groep haakte na 20 seconden alweer af ... een paar gozers bleven irritant het hele rondje meelopenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef alors het volgende:
Ik werd laatst ook uitgelachen door een groepje basisschoolkinderen, maarja karma, want ik deed dat vroeger zelf ook![]()
Ik had het als kind niet, ik had een moeder die ons strak aan het lijntje hield.. Moet je me nu zienquote:Op zondag 17 februari 2013 16:21 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Hahahaha zulke types zijn het ergst!! En dan is ze ook nog maar 10. Dat wordt nog wat als ze 20 of 30 is.
Zielig eigenlijk, een kind met overgewicht. Kan het zelf niks aan doen.
maar waar lachen ze dan omquote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef alors het volgende:
Ik werd laatst ook uitgelachen door een groepje basisschoolkinderen, maarja karma, want ik deed dat vroeger zelf ook![]()
Ik had dat ook laatst, een stel bontkraag-vuilniszakjas-meisjes... Magoed, die Supertrash-laarzen zijn niet om op te rennenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hadden wij dinsdag met de loopgroep, toen riep de trainer ook: loop maar mee hoor! Het grootste deel van de groep haakte na 20 seconden alweer af ... een paar gozers bleven irritant het hele rondje meelopen
Jup, same storyquote:Op zondag 17 februari 2013 16:37 schreef alors het volgende:
Dit ga ik een keer doen in het Vondelpark als ik weer beter ben. Meesterlijk trollen!quote:Op zondag 17 februari 2013 16:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hadden wij dinsdag met de loopgroep, toen riep de trainer ook: loop maar mee hoor! Het grootste deel van de groep haakte na 20 seconden alweer af ... een paar gozers bleven irritant het hele rondje meelopen
Lekkerquote:Op zondag 17 februari 2013 17:29 schreef knep het volgende:
Hatsee, eerste hardloopdoel van 2013 is gerealiseerd, 10 km in precies 49 minuten.
En dat 4 dagen na de carnaval.
quote:Aim to Finish Strong
End workouts and races faster than you start them for a physical and mental boost.
By Lindsey Emery
Published
September 4, 2012
It's a common mistake with a heartbreaking result. The starting gun sounds and you take off–fast. Inevitably, the swift start takes its toll, and you slow down and miss your goal. Oops. A more effective way to nail a time is to run a negative split–that is, starting conservatively so that you run the second half of the race faster than the first. You'll clock a better time and feel stronger, says Mike McKeeman, assistant coach for the Mammoth Track Club in Mammoth Lakes, California. "It's the most efficient way to run," he says. "Instead of burning all your fuel early, you save energy for the end and gain confidence as you stride past everyone in those last few miles."
The rewards of a fast finish are not restricted to races. Learning how to pace yourself in workouts to finish strong reduces your risk of injury, boosts your fitness, and keeps your enthusiasm high, all of which supports a lifelong running routine, says coach Trent Sanderson, owner of Team Prep USA running program in Crested Butte, Colorado. Here's how to practice reining it in–before letting it out.
Choose Your Workout
Generally, you can use any easy run for a strong-finish session, especially if you're a recreational runner, by starting slowly and concluding slightly faster. "It puts an exclamation point at the end of a run so you feel good about what you accomplished," says Blake Boldon, director of coaching for RunnersConnect in Indianapolis. On longer runs, gradually increasing speed builds confidence in your ability to pick up the pace when you're tired, he says. In interval sessions, starting conservatively is prudent: Go out too fast and you may not be able to complete the workout, says Boulder-based coach Brad Hudson, coauthor of Run Faster from the 5K to the Marathon.
Set the Pace
Fitness runners should start at an easy pace, no matter the workout. "You should be able to talk easily," says McKeeman. Experienced runners should base speed on a recent 5-K pace, says Boldon. As a rough guideline, for a 20-minute fast-finish run, start 30 to 40 seconds per mile slower than 5-K pace; for a 40-minute run, start one minute to 90 seconds per mile slower; and for hour-plus runs, start up to two minutes per mile slower. For intervals, begin 10 to 30 seconds per mile slower than goal race pace.
Turn It Up
Running a negative split involves gradually gaining speed–not hitting the halfway point of a workout or race and then gunning it. Break the distance of your session into segments, and aim to run each one slightly faster. Divide a three-miler in half, a six- to nine-miler into three equal portions, and runs over 10 miles into roughly four parts. By the final segment, you should be running slightly faster than goal pace or at a pace where you can speak just a couple words at a time. If doing intervals, start picking up the pace after the first half of repeats until you're running the final effort 10 to 15 seconds faster per mile than goal pace.
Turn It Up More
If you're targeting a race, practice making the first half of your negative-split runs faster. "Your goal is to decrease the difference between your first and second half by increasing your starting speed until you're running close to an even pace throughout the race–this will maximize your performance," says Boldon. "You need to conserve just enough energy up front–not too little, but not too much either–so that you can finish fast and still PR." Indeed, most competitive runners hit fairly even splits and then kick it into high gear at the very end. Aim for starting five to 10 seconds slower than your goal pace, no matter what distance you're racing, says McKeeman. "Sure, if you're 25 seconds off on the first mile of a marathon, it's not a huge deal," he says. "You only need to make up one second every mile. However, it's going to be a lot tougher to find that time in a 10-K."
Run Better
Pace yourself with the "talk test" on a fast-finish run with friends. You should be able to chat easily at the start and not much at all by the end.
Second-Half Speed
Add these workouts to your routine and finish races faster
Fast-finish workout: Out-and-back
The details: Head out to a designated point, turn around, and run the return slightly faster. Start with about 20 minutes (10 minutes out, less than 10 minutes back), and gradually work up to 60 minutes, depending on your goal distance.
Fast-finish workout: 400s
The details: Do 4 to 8 x 400 meters with a 100-meter recovery jog between each. Run the first 2 to 4 repeats at a comfortable pace (10 to 30 seconds per mile slower than goal pace). Speed up successive repeats so the final 1 to 2 laps are 10 to 15 seconds per mile faster than race pace.
Fast-finish workout: 2000s
The details: Do 2 to 4 2000-meter intervals (5 times around a track) at race pace with a 400-meter recovery jog between each. End with 1000 meters (2.5 times around) at slightly faster than goal pace.
Fast-finish workout: Progressive long run
The details: Run the first quarter of your total distance easy (goal pace plus 45 to 60 seconds). For each successive quarter, run your goal pace plus 30 seconds, plus 20 seconds, plus 10 seconds. If possible, run the last mile or so at goal pace.
87% of runners admit a too-fast start dashed their race goals at least once, reports a runnersworld.com poll.
Inderdaad,dus voor dat het te laat is ook deze omsmelten tot bio-dieselquote:Op zondag 17 februari 2013 16:21 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Hahahaha zulke types zijn het ergst!! En dan is ze ook nog maar 10. Dat wordt nog wat als ze 20 of 30 is.
En? Wat is de uitkomst geworden?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
het hele weekend aan het soul searchen geweest om uit te vinden wat mijn grote uitdaging van dit jaar moet gaan worden...
Fok!kers meeten in augustusquote:
dat op de eerste plaats en op de tweede plaats zit ik er toch serieus over na te denken om de Kepler Challenge te gaan doen (mocht ik natuurlijk ingeloot worden)quote:
Heul gaafquote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat op de eerste plaats en op de tweede plaats zit ik er toch serieus over na te denken om de Kepler Challenge te gaan doen (mocht ik natuurlijk ingeloot worden)
quote:
Nouja...go for it, zou ik zeggenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
er zijn hier eigenlijk weinig trail-marathons die mij voegen qua tijd dus dan moeten we die afstand maar over slaan en meteen voor het NZ'se koningsnummer gaan
F*cking hell! Dat is wel heel heftig of niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat op de eerste plaats en op de tweede plaats zit ik er toch serieus over na te denken om de Kepler Challenge te gaan doen (mocht ik natuurlijk ingeloot worden)
ja dat is het zeker, maar ik ben nu eenmaal geen wegatleet, de trail ligt me veel beter....en natuurlijk sterf je duizend doden onderweg....maar bij de Kepler is het een kwestie van finishen, dat is het enige doel.... 9 uur lang de blik op oneindig.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef Nirak het volgende:
[..]
F*cking hell! Dat is wel heel heftig of niet?
Ik weet niet, ik zie jou dat over een paar jaar ook wel doenquote:
Als ik net zo oud ben als rd misschienquote:Op zondag 17 februari 2013 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zie jou dat over een paar jaar ook wel doen
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik net zo oud jong ben als rd misschien
Vandaag de helft gedaan, met een stukje trail door de wassenaarse/katwijkse duinenquote:
het moet allemaal nog he??!! ik had qua marathon verleden jaar ook goede voornemens en toch lukte het niet maar ik moet zeggen, dit voelt beter aan in mijn hoofd op dit momentquote:
quote:
Mijn eten is nog niet helemaal gezakt, mijn scheen is wat gevoelig en ik blijk dinsdag alweer te kunnen, dus ik sla even over.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef desub in een vorig topic het volgende:
Ik wil zondagavond weer, maar weet niet of het verstandig aangezien ik 's ochtends potje tennis heb staan. Heb eigenlijk nog niet eerder tennis en lopen op 1 dag gecombineerd. Maarja,anders kan ik woensdag pas we
Ik hoop echt voor je dat het dit jaar gaat lukken dan, want WOW! Dat ziet er echt zóó vet uit! OMFG!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het moet allemaal nog he??!! ik had qua marathon verleden jaar ook goede voornemens en toch lukte het niet maar ik moet zeggen, dit voelt beter aan in mijn hoofd op dit moment
Het lijkt me wel erg gaaf, maar hoe ziet een trainingsschema voor zoiets er uit? Hoe lang wordt je LDL wel niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het moet allemaal nog he??!! ik had qua marathon verleden jaar ook goede voornemens en toch lukte het niet maar ik moet zeggen, dit voelt beter aan in mijn hoofd op dit moment
Heb 'm in de bioscoop gezien vorig jaar en film me erg mee(ben ook geen fan van de Nederlandse film)quote:Op zondag 17 februari 2013 20:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuke film trouwens, De Marathon, vond hem beter dan verwacht want ik heb het nooit zo op NLse films. Maar dit gaat natuurlijk ook over hardlopen, dus ik moest hem wel zien. Einde was niet zoals verwacht, maar wel leuk!
Lange duurloopquote:Op zondag 17 februari 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
Tijd voor een noobvraag: waar staat LDL nou voor? Long Distance ...
schema's weet ik nog nietquote:Op zondag 17 februari 2013 20:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het lijkt me wel erg gaaf, maar hoe ziet een trainingsschema voor zoiets er uit? Hoe lang wordt je LDL wel niet?
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
schema's weet ik nog niet
net wel, op aanraden van een zeer ervaring trailer (UTMB'er) dit boek besteld.
[ afbeelding ]
en de LDL zullen dan richting de 45km gaan
Ik zag m voorbijkomen op Endomondo jaquote:Op zondag 17 februari 2013 20:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vandaag de helft gedaan, met een stukje trail door de wassenaarse/katwijkse duinen
Record qua afstand voor mij.
Wat een prachtig weer, strak blauw, zonnetje en met de schemer weer terug.
http://www.endomondo.com/workouts/160034497/7904237
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
quote:
Lange DuurLoop,quote:Op zondag 17 februari 2013 20:52 schreef Nirak het volgende:
Tijd voor een noobvraag: waar staat LDL nou voor? Long Distance ...
als het tegen zit ligt er op de hoogste pieken nog sneeuw maar over het algemeen is het meeste al gesmolten, dit jaar lag er alleen boven op Mt.Luxmore nog watquote:Op zondag 17 februari 2013 20:54 schreef desub het volgende:
[..]
[..]wat een end.... Hoop sneeuw ook of is dat weg ten tijde van de trail?
vergeet niet dat het in een heel rustig tempo gaat he, zeker als je het vergelijk met het tempo waar YUR en de andere Rotterdam-gangers op trainenquote:Op zondag 17 februari 2013 20:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Even een marathon als training lopen
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Lange DuurLoop,
ook wel LSD, Long Slow Distance
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?quote:
Ik stel het mijn dochter wel eens voor als ik een rondje van 5 km ga doen, maar tot op heden bedankt ze er altijd voor. Lijkt me wel geweldig!quote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef hatsaflats het volgende:
Vanmiddag was een stel in het bos aan het hardlopen, met 2 kleine kinderen op de fiets ernaast. Best een aardige manier van "tijd spenderen met de familie", vond ik. Misschien ook een idee voor de mensen met kinderen hier?
Met hardlopen denk ik wel altijd zo. Vandaag nog, hey mul zand, leukquote:Op zondag 17 februari 2013 21:06 schreef Nirak het volgende:
En zo is het maar net! Ik ben tenslotte niet voor niets ambtenaar
Hmm, voor mul zand ben ik te veel ambtenaarquote:Op zondag 17 februari 2013 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met hardlopen denk ik wel altijd zo. Vandaag nog, hey mul zand, leuk
Goed idee inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef hatsaflats het volgende:
Vanmiddag was een stel in het bos aan het hardlopen, met 2 kleine kinderen op de fiets ernaast. Best een aardige manier van "tijd spenderen met de familie", vond ik. Misschien ook een idee voor de mensen met kinderen hier?
Ah wat leuk! Maar lijkt me wel zwaar.. Bovenop het klimmen zelf nogquote:Op zondag 17 februari 2013 21:33 schreef Nirak het volgende:
Goed idee inderdaadzolang hij nog niet kan fietsen en fatsoenlijk lopen gaat die van ons zo mee:
[ afbeelding ]
Ik kan me nog een verhaal herinneren van papa Swets en een huilende dochter op de fietsquote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef hatsaflats het volgende:
Whehehe.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan me nog een verhaal herinneren van papa Swets en een huilende dochter op de fiets
Oe, baby bjorn... heel slecht voor de heupen. Kan je beter een doek knopen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hmm, voor mul zand ben ik te veel ambtenaarik ben al blij als ik verhard fatsoenlijk vooruit kom
[..]
Goed idee inderdaadzolang hij nog niet kan fietsen en fatsoenlijk lopen gaat die van ons zo mee:
[ afbeelding ]
Het arme kindquote:Op zondag 17 februari 2013 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Whehehe.
Papaaaahaaaaa, zachtuuuuuuur *snif* *snob*
Dat aanmoedigen deed ik ook... ging ze nog harder huilenquote:Op zondag 17 februari 2013 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het arme kind
Hier zag ik laatst een vader met een dochter. Vader rennend, dochter (aardig te dik) op skeelers. Vader moedigde haar heel hard aan, want "ze deed het supergoed". Zo lief!
inderdaad, dat verhaal hoort bij de klassiekers van dit topicquote:Op zondag 17 februari 2013 21:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan me nog een verhaal herinneren van papa Swets en een huilende dochter op de fiets
Is ze nadien nog wel eens meegeweest trouwens? Revanche dit dat?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat aanmoedigen deed ik ook... ging ze nog harder huilen
Zeg niet vloeken jijquote:Op zondag 17 februari 2013 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe, baby bjorn... heel slecht voor de heupen. Kan je beter een doek knopen.
OUD / Draagdoeken #112
Zelfde geldt voor een goede race-pack,als je die goed strap dan voel je die ook nagenoeg niet tijdens het hardlopen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zeg niet vloeken jij![]()
Dat is toevallig een ergonomische drager, nog niet in de buurt van baby bjorn(beco butterfly)
Kilometers al mee gelopen, van kloven in Kreta tot bergwandeligen in Oostenrijk, Belgie en Duitsland (en ook wel Nederland, maar dan minder ruig terrein)
En nee, is niet zwaar, want je draagt je kind tegen je aan en het gewicht zit tegen je aan en op je heup, dus behalve dat je ineens 10 kg meer weegt en het wat warm is, gaat het superfijn
quote:Op zondag 17 februari 2013 22:22 schreef Nirak het volgende:
Race pack is een soort rugzak denk ik?
Bedtijd
if your dreams don't scare you, they aren't big enoughquote:
Met veel plezier lees ik de verhalen die op mudsweattrails.nl te vinden zijn. Misschien hebben zij ook nog tips voor je?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
if your dreams don't scare you, they aren't big enough
Cowboy, ik kom er steeds meer achter dat ik geen wegatleet ben en trailen echt mijn ding is dus ik hoop dat met dat vooruitzicht de voorbereidingen ook wat plezieriger gaan.
Verder heb ik veel steun aan een groep trailers op FB, hier zitten de echte ultra-trailers en bij hun even advies ingewonnen of mijn plannen sowieso wel realistisch zijn.
die lees ik ook regelmatigquote:Op zondag 17 februari 2013 22:34 schreef Frsh het volgende:
[..]
Met veel plezier lees ik de verhalen die op mudsweattrails.nl te vinden zijn. Misschien hebben zij ook nog tips voor je?
De marathon scared mij voorlopig even genoeg. Laatst even op een kaart de marathon van lochness bekeken. Normaal loop je een rondje en nu echt van punt a naar b. Wat een pokke end is het dan.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vaak met een bladder er in.
[..]
if your dreams don't scare you, they aren't big enough
Cowboy, ik kom er steeds meer achter dat ik geen wegatleet ben en trailen echt mijn ding is dus ik hoop dat met dat vooruitzicht de voorbereidingen ook wat plezieriger gaan.
Verder heb ik veel steun aan een groep trailers op FB, hier zitten de echte ultra-trailers en bij hun even advies ingewonnen of mijn plannen sowieso wel realistisch zijn.
quote:Op zondag 17 februari 2013 21:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha Nee! Wel eens voorgesteld, maar ze wilde nooit meer mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ze nadien nog wel eens meegeweest trouwens? Revanche dit dat?
Ogenblikje!quote:Op maandag 18 februari 2013 09:10 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, ik kan de foto van mijn Facebook hier niet posten mobiel. Maar het is een erg blije foto @ 7 kilometer samen met de zus van een vriend.
Misschien dat yur of mb de link naar me zou willen mailen?
Je hebt mailquote:Op maandag 18 februari 2013 09:10 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, ik kan de foto van mijn Facebook hier niet posten mobiel. Maar het is een erg blije foto @ 7 kilometer samen met de zus van een vriend.
Misschien dat yur of mb de link naar me zou willen mailen?
shiners!!quote:
Goede foto!quote:
thanks!quote:
Heel veel plezier!quote:Op maandag 18 februari 2013 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een blije foto Jump!![]()
Nou mijn koffer staat klaar, zonder loopspullen () maar met genoeg wandelgear
Wales here I come!!
Om 12 uur wordt ik naar het station gebracht, nog even rustig aan doen dus..
Veel plezier! Mooie omgeving daarquote:Op maandag 18 februari 2013 09:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een blije foto Jump!![]()
Nou mijn koffer staat klaar, zonder loopspullen () maar met genoeg wandelgear
Wales here I come!!
Om 12 uur wordt ik naar het station gebracht, nog even rustig aan doen dus..
Dank je wel. De weersvoorspelling ziet er goed uit. Ik denk dat we deze wel kunnen gaan doen deze week:quote:
Pen-y-Fan?quote:Op maandag 18 februari 2013 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dank je wel. De weersvoorspelling ziet er goed uit. Ik denk dat we deze wel kunnen gaan doen deze week:
[ afbeelding ]
![]()
Vorig jaar niet gelukt, toen was ik er terwijl het best wel stormde en veel regende..
1:59:55 volgens mijquote:Op maandag 18 februari 2013 09:27 schreef YUR het volgende:
[..]
No problemo senor Jump
Welke tijd heb je nou uiteindelijk gelopen?
Hoe deed ik wat?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
b m'n bosrondje andersom gelopen. Dan is het toch veel meer trail appart eigenlijk. Wel spierpijn in de hamstrings nog.
Slack hoe deed/doe jij dat icm KT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |