Ik moet sowieso binnenkort eens naar ze toe, ik moet namelijk nieuwe schoenen hebben. Deze schoenen waren 15 euro en heb ik al tijden. Nu maar eens echt goede schoenenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef Nirak het volgende:
Meteen een mailtje weggedaan naar Run2day
Nou ja, meestal wordt geadviseerd om als voorbereiding op de marathon niet heel hoog tempo te gaan lopenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad een snelle 10km is veel logischer.
Was volgens het schema. Niet voluit, dat heb ik dan ook niet gedaanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad een snelle 10km is veel logischer.
Met mijn blessure historie is het niet handig om op goedkope schoenen te gaan lopenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik moet sowieso binnenkort eens naar ze toe, ik moet namelijk nieuwe schoenen hebben. Deze schoenen waren 15 euro en heb ik al tijden. Nu maar eens echt goede schoenen
Volgens mij moet dat lukken, schemering begint pas na 5 uur volgens mij, maar pin me er niet op vast!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoelaat komt de schemering ongeveer? Zou ik om 4 uur nog 45min het bos in kunnen?
http://prorun.nl/gezondhe(...)-kater-of-beter-nietquote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Schanulleke het volgende:
Wat is het beste om te doen met een knallende kater eigenlijk: training overslaan, rustig aan doen of alsnog gewoon jezelf afknijpen met een 'gewone' training?
Aaah, hier 4 minuten eerder...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Zonsondergang vandaag: 17:58![]()
http://home.hccnet.nl/v.d(...)st_zonsondergang.htm
Ik heb ook gewandeldquote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef Arquero het volgende:
Zo, was echt te lekker om niet naar buiten te gaan. Helaas niet rennen maar wandelen![]()
Tis nu toch echt wel tijd dat het weer lente wordt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonnetje
Oh ik ging even uit van De Bilt. Hier in Arnhem Zonsondergang: 17:54 uurquote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Aaah, hier 4 minuten eerder...![]()
17:54
Zonsondergang in Putten
Thanks!quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef YUR het volgende:
[..]
http://prorun.nl/gezondhe(...)-kater-of-beter-niet
Strakblauwe lucht in Rotterdam, nauwelijks wind en een graadje of 7. Heerlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 14:55 schreef knep het volgende:
Grijs, grijzer en nog grijzer is het hier in Limburg.
Moet mezelf een rotschop verkopen om te gaan rennen.
Fietsje? Racefiets of gewone of trapondersteuningquote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef hatsaflats het volgende:
Wat een prestaties allemaal vandaag![]()
![]()
Ik heb voor het eerst sinds de zomer m'n fietsje weer uitgelaten, omdat ik met dit weer echt niet binnen kan blijven zitten. Helaas dacht de rest van de omgeving daar ook zo over, want het was echt heel erg druk.
Een fitnessbike. Dus comfortabel toch een beetje snelheid maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:15 schreef Piethur het volgende:
[..]
Fietsje? Racefiets of gewone of trapondersteuning
Zonnetje is doorgebroken, rotschop is niet meer nodigquote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht in Rotterdam, nauwelijks wind en een graadje of 7. Heerlijk
Lekker negeren Kers.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef Cherryblossom het volgende:
Runtastic deed het niet!! Kwam ik achter toen ik klaar was. Damnn!! Heel andere route gelopen, en het was zwaar, dus ik was benieuwd welke afstand ik afgelegd had en met welke snelheid. Maar goed, ik heb het weer overleefd en achteraf voel ik me goed, anders had ook maar op de bank gezeten.
En mensen die onnozele dingen roepen terwijl je aan het rennen bent
wat dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef Cherryblossom het volgende:
En mensen die onnozele dingen roepen terwijl je aan het rennen bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |